quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Baggeroverload, FOK! doet niet meer mee met het internet.
Dat doet Mono ook altijd voor mij. Die voert me dan reuzel e.d. omdat hij wil dat ik net zo aantrekkelijk wordt als deze vrouw.quote:
Met een trechter toch? Zou ook wel doen trouwens, lijkt me erg smakelijk, vooral tijdens de seks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doet Mono ook altijd voor mij. Die voert me dan reuzel e.d. omdat hij wil dat ik net zo aantrekkelijk wordt als deze vrouw.
Daar heb ik een enorme geile fantasie over. Zal hem even posten. Moment.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doet Mono ook altijd voor mij. Die voert me dan reuzel e.d. omdat hij wil dat ik net zo aantrekkelijk wordt als deze vrouw.
Zo'n slang achterin m'n strot gedrukt, dwangvoederen als een gans.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een trechter toch? Zou ook wel doen trouwens, lijkt me erg smakelijk, vooral tijdens de seks.
Ik vond het vroegah altijd best lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is zóóó smerig hè dat bebogeen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wtf?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het er smeuïger uitzien dan de doorsnee pindakaasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Bebowat?
Volgens mij is het pindakaas
Gadverdamme, caramelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond het er smeuiger uitzien dan de doorsnee pindakaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wacht nu komt de aap uit de mouw. Ik wist wel dat er een reden voor moest zijn want wie gaat er anders voor z'n lol een trein besturen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik machinist ben geworden
Dikke vrouwen overrijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh wacht nu komt de aap uit de mouw. Ik wist wel dat er een reden voor moest zijn want wie gaat er anders voor z'n lol een trein besturen.
OMG nog zo éénquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou absoluut niet van zoet. En veel zoeter dan caramel bestaat nauwelijks.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die nachtmerrie ligt al dikwijls naast je
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG nog zo éénMono net zo. Ik wist niet dat het bestond.
wat is dezequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef smegmanus het volgende:
Je hebt sneue mensen, tyfus sneue mensen en je hebt TS. Oh gossie, ging je topic op slot?
Serieus gast, ik heb niet gauw een hekel aan mensen maar als jij met je schele kop onder de trein komt dans ik de horlepiep terwijl al lachend mijn prostaat vinger.
Lul.
Wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef smegmanus het volgende:
Je hebt sneue mensen, tyfus sneue mensen en je hebt TS. Oh gossie, ging je topic op slot?
Serieus gast, ik heb niet gauw een hekel aan mensen maar als jij met je schele kop onder de trein komt dans ik de horlepiep terwijl al lachend mijn prostaat vinger.
Lul.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef smegmanus het volgende:
Lul.
WAT DE FAKquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft mijn klassieker
electric retardquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I was there before it was coolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
Al die mensen die hier nu posten zodat ze kunnen zeggen dat ze erbij waren
Stijn en ik hebben besloten binnenkort te gaan.quote:
kutposerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
Al die mensen die hier nu posten zodat ze kunnen zeggen dat ze erbij waren
Dat sowiesoquote:
Ik moest echt typhus hard lachen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |