Ik gebruik een broodbakmachine en zit vast aan de ingeprogrammeerde rijstijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bak regelmatig brood, en op 1 kilo meel gaat bij mij niet meer dan een half theelepeltje suiker.
En de gist doet het -prima-
Ahja ik gebruik een steenovenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik gebruik een broodbakmachine en zit vast aan de ingeprogrammeerde rijstijden.
Verkoop van moedermelk lijkt me goede handel. Beter dan die kunsttroep.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ok dan.... ik hoop op grapje..
Maar dat dat ik van een topic van laatsts ook over het melken van vrouwen voor de verkoop van moedermelk.... en dat hoop ik nog steeds..
Ja, ik heb wel een rijskastje (Oud keukenkastje waar de achterkant deels uit is) die ik tegen de verwarming aanzet. En dan de cv paar graden omhoog.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus je rijstijd hangt af van je geduld en van hoe hard het rijst?
Behalve dat deze dames niet zwanger waren en hun tetten getraind hadden op 24/7 melk geven en zon 4 tot 6 liter per dag leverden voor de verkoop.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
wow, das best veelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve dat deze dames niet zwanger waren en hun tetten getraind hadden op 24/7 melk geven en zon 4 tot 6 liter per dag leverden voor de verkoop.
Ik kwam tijdens een werkdag niet veel verder dan een halve liter...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve dat deze dames niet zwanger waren en hun tetten getraind hadden op 24/7 melk geven en zon 4 tot 6 liter per dag leverden voor de verkoop.
Je kunt het ook prima een nacht in de koelkast zetten. Het kost dus gewoon meer tijd als heg kouder isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo doe ik mijn pizzadeeg. Dat levert een compact deeg op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt het ook prima een nacht in de koelkast zetten. Het kost dus gewoon meer tijd als heg kouder is
Wel iemand met een obsessie, blijkbaar!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef fietsie het volgende:
Amaranta is volgens mij over het algemeen geen troller...
Meestal is mijn planning niet zo tijdig...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt het ook prima een nacht in de koelkast zetten. Het kost dus gewoon meer tijd als heg kouder is
Ik klooi meestal maar wat aan. Het pakt altijd weer anders uitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo doe ik mijn pizzadeeg. Dat levert een compact deeg op.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik klooi meestal maar wat aan. Het pakt altijd weer anders uit
Ik heb vaak speltbrood gebakken. Heb het helaas nooit mooi groot ge kregen. Altijd heel stevig brood geworden.
En de binnenkant?quote:
Daar heb ik geen foto van maar was Brioche dus heeeeeel luchtigquote:
oke.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:24 schreef Monopoly het volgende:
MOD REL IN ONZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ONZ / Baggertopic
Brand in tankstation bij Kootwijk onder controlequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:17 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm de A1 tussen Apeldoorn en Kootwijk kun je maar het best mispeilen vandaag....
(zie nu.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |