abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150907828
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:56 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Interessant, maar er staat niet bij dat het in de jungle is. Dit kan ergens aan de rand van Boquete geweest zijn. In de jungle zelf verwacht ik meer lawaai.
Uit de reacties er onder leek het om de jungle te gaan.
Maar er staat idd niet bij waar het precies is.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:59:25 #252
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150907843
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 05:18 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Fantasie laten werken dus. Is daar dan gebrek aan? En is dat het grote probleem hier?

Van voor de hand liggend (relatief, zo'n afloop is gelukkig zelfs daar zeldzaam) tot extreem vergezocht, scenario's te over. Maar vooruit, ik gooi 'm in de herhaling: het spijkerbroekje kan aan die op extreme situaties berekende rugzak vastgezet zijn om te drogen of zo. En daarvan losgeraakt. Met als nieuw element, dat dat ook in de rivier gebeurd kan zijn..
Goed punt.
Dat doe ik ook op meerdaagse hikes: natte dingen aan mijn rugzak hangen als ik op pad ga. Het is geen gezicht maar zo wordt het wel droog.

quote:
Het idee dat een boel handelingen niet verklaarbaar zijn, ook bij goed verlopen reizen, maar dat er alleen bij een fatale afloop vragen over komen, zal vast als eerste door mij gepost zijn. Maar ik denk wel dat ik daar het vaakst mee kom, want verder zie ik bijna niemand dat posten. En doe ik het dan maar wat vaker. Goeie zaak, toch?
Inderdaad. Er wordt hier wel eens gevraagd waarom K & L juist de Pianista gingen lopen, en niet die ene route die iemand op zijn zolderkamer veel interessanter vindt (Lijst Kloothommel C1). Je komt nergens als je daar te lang over nadenkt, want dat hebben K & L ook niet gedaan.

quote:
Maar voor de rest zijn er eigenlijk alleen verklaringen/scenario's die al gezegd zijn (of iets in dezelfde sfeer). Waarvan een heel stel wilde, die doen vermoeden dat men teveel TV kijkt en de verkeerde krant leest, en een paar die getuigen van gezond verstand. Ouder1, Domnivoor en nog een paar doen vooral dat laatste.
Dank u ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 22-03-2015 14:20:10 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_150907891
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef gynaika het volgende:
Op zondag 22 maart 2015 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[Op zondag 22 maart 2015 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

Het gezicht op de nachtfoto is niet bedekt, draai de foto maar eens een kwartslag en dan kijkt ze je recht aan]

Het gezicht op de nachtfoto is niet bedekt, draai de foto maar eens een kwartslag en dan kijkt ze je recht aan
Er is een keer een verzonnen tekening gemaakt, van een gezicht als een completering van de haarfoto. Als ik me goed herinner door Ootje. Heeft dezelfde waarde als de vermoedens van paden van Mata. Je kunt m.i. de foto draaien wat je wilt, maar er is geen echte aanwijzing van de stand en houding van het hoofd. Meest waarschijnlijk lijkt mij dat Kris sliep (met de rugzak als kussen). In de rechteronderhoek lijken via manipulatie van de foto strepen van het shirt van Kris zichtbaar, maar zeker is het niet.

De haarfoto bewijst enkele dingen: ze waren samen en Kris is niet op dag 1 of kort daarna overleden. En dan zijn er enkele onwaarschijnlijke scenario's waarbij derden de zaken briljant hebben gemanipuleerd. We verwonderen ons erover dat het haar schoon lijkt. Dat wijst op een mate van verzorging en een levende Kris in de nacht van 7 op 8 april.
  zondag 22 maart 2015 @ 13:01:47 #254
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150907912
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:56 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Interessant, maar er staat niet bij dat het in de jungle is. Dit kan ergens aan de rand van Boquete geweest zijn. In de jungle zelf verwacht ik meer lawaai.
Die achtergrondruis zou goed stromend water kunnen zijn.
Op een filmpje dat ik een paar dagen terug postte van een quebrada klonk het net zo.

edit:

[ Bericht 11% gewijzigd door Nieuwschierig op 22-03-2015 13:10:15 ]
Wie dit leest is gek
pi_150908012
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik verwacht dan ook niet dat een particulier zoekteam deze foto's zou gaan maken uit 'spielerei'
Ik ga er dan van uit dat ze gewoon door hen ook niet gevonden zijn.

[..]

Er is in feite door die 30000 in te zetten opgeroepen om te gaan zoeken (of te gaan praten) en iedereen die zoekt is daarmee niet verdacht.
Veel personen die hier nu ook wel eens stiekem genoemd worden zullen gewoon een alibi hebben. Ze waren een rondleiding op een vulkaan aan het geven of hadden diverse geregistreerde taxiritten die middag. Ik noem maar wat.
Nee niet om te spelen, om er aanwijzingen te vinden en op te slaan.
Wie weet is het de oorspronkelijke vindplaats van de tas, de nachtfoto's.

De beloning is door de familie uitgeloofd en niet door de Panamese autoriteiten.
Dat heeft dus niets met elkaar te maken, iemand met spullen van K en L in zijn bezit zou sowieso verdacht zijn.
pi_150908032
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:51 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik reageerde hierop:

De ander wilde toch nog een stukje verder kijken.
De een loopt dus door en de ander blijft achter: geen zin om mee te gaan en om te laten merken dat ze echt zo moeten terugkeren.
Vervolgens krijgt de doorgelopene dus een ongeluk. Glijdt ergen ongelukkig vanaf. Na een tijd wachten, wordt diegene ongerust en gaat de ander zoeken. Roepend.... Na een tijd hoort ze de ander.
Het is fijn als je quote als je ergens op reageert.. dan snap ik het ook beter. ;)
pi_150908094
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:00 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Er is een keer een verzonnen tekening gemaakt, van een gezicht als een completering van de haarfoto. Als ik me goed herinner door Ootje. Heeft dezelfde waarde als de vermoedens van paden van Mata. Je kunt m.i. de foto draaien wat je wilt, maar er is geen echte aanwijzing van de stand en houding van het hoofd. Meest waarschijnlijk lijkt mij dat Kris sliep (met de rugzak als kussen). In de rechteronderhoek lijken via manipulatie van de foto strepen van het shirt van Kris zichtbaar, maar zeker is het niet.

De haarfoto bewijst enkele dingen: ze waren samen en Kris is niet op dag 1 of kort daarna overleden. En dan zijn er enkele onwaarschijnlijke scenario's waarbij derden de zaken briljant hebben gemanipuleerd. We verwonderen ons erover dat het haar schoon lijkt. Dat wijst op een mate van verzorging en een levende Kris in de nacht van 7 op 8 april.
Iets beter quoten, ik schreef het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:26 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het gaat dus over de foto met "het rode haar". Als je deze een kwartslag naar links draait, zie je in de rechter bovenhoek twee ogen die je aankijken.
  zondag 22 maart 2015 @ 13:08:24 #258
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150908125
quote:

[..]

Het gaat dus over de foto met "het rode haar". Als je deze een kwartslag naar links draait, zie je in de rechter bovenhoek twee ogen die je aankijken.
Kun je daar een schets van maken?

In de herhaling, verschillende interpretaties van die haarfoto:
quote:
P.S. 11en30, waarom is die van jou verwijderd?
  zondag 22 maart 2015 @ 13:09:35 #259
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150908151
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:04 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee niet om te spelen, om er aanwijzingen te vinden en op te slaan.
Wie weet is het de oorspronkelijke vindplaats van de tas, de nachtfoto's.

De beloning is door de familie uitgeloofd en niet door de Panamese autoriteiten.
Dat heeft dus niets met elkaar te maken, iemand met spullen van K en L in zijn bezit zou sowieso verdacht zijn.
Ja, dat kan. Ben ik met je eens
Maar het zou ook de autoriteiten niet moeten verbazen dat particulieren gingen zoeken en wat zouden vinden Dat deed gids F immers ook.
Wie dit leest is gek
pi_150908164
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is fijn als je quote als je ergens op reageert.. dan snap ik het ook beter. ;)
Doe ik idd niet altijd bijv. als betrf. bericht net boven dat van mij staat.
Ik houd niet zo van quote op quote, vooral als het een lang verhaal is, waarin dan een klein stukje waarop ik zou willen reageren.
Maar ik zal proberen eraan te denken.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  zondag 22 maart 2015 @ 13:14:36 #261
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150908341
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef Lutalo het volgende:
een klein stukje
Dan selekteer je dat kleine stukje en druk dan op quote. Dan wordt alleen dat betreffende stukje gequote :P
Wie dit leest is gek
pi_150908359
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Doe ik idd niet altijd bijv. als betrf. bericht net boven dat van mij staat.
Ik houd niet zo van quote op quote, vooral als het een lang verhaal is, waarin dan een klein stukje waarop ik zou willen reageren.
Maar ik zal proberen eraan te denken.
Als je maar een klein deel wilt quoten dan kan je dat arceren voor je op de quote knop drukt en dan krijg je alleen dat deel in je quote. Gewoon een tip. :D
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 13:20:22 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_150908529
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Kun je daar een schets van maken?

In de herhaling, verschillende interpretaties van die haarfoto:

[..]

Op verzoek van 11en30.
pi_150908530
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef gynaika het volgende:

Iets beter quoten, ik schreef het volgende:

Ging even mis. :@
  zondag 22 maart 2015 @ 13:30:00 #265
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150908842
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
Goed punt.
Dat doe ik ook op meerdaagse hikes: natte dingen aan mijn rugzak hangen als ik op pad ga. Het is geen gezicht maar zo wordt het wel droog.

In dat geval ook in héél weinig rondgelopen. Dat geeft weer voer aan sommige motief-scenario's
Wie dit leest is gek
pi_150908955
quote:

[..]

Toedoetoedoeh (twilight zone geluid)
pi_150909438
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:33 schreef lekarO het volgende:

[..]

Toedoetoedoeh (twilight zone geluid)
Als iemand dat zo ziet ziet 'ie dat toch zo?

BTW, misschien is het net als met die goud-witte en blauw-zwarte jurk, dat werd ook niet door iedereen als hetzelfde gezien.
pi_150909475
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dan selekteer je dat kleine stukje en druk dan op quote. Dan wordt alleen dat betreffende stukje gequote :P
En wat doe ik als ik wil dat de quote in de de quote ook nog te lezen is ipv [..]?
pi_150909526
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:50 schreef Lutalo het volgende:

[..]

En wat doe ik als ik wil dat de quote in de de quote ook nog te lezen is ipv [..]?
Ik wis dan de rest van de tekst en laat alleen dat staan waar ik op reageer in de quote
  zondag 22 maart 2015 @ 13:55:49 #270
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150909653
quote:

[..]

Die apart quoten. Op FOK! kun je geen quotes in andere quotes inbedden.
pi_150909658
quote:

[..]

Dan druk je eerst op de tijd in die quote, krijg je het oorspronkelijke bericht, die quote je. Daarna terug naar de reactie daarop die je wilde quoten en daar druk je weer op de quote.
Wel even opletten of die dan bovenaan in je reactieveld komt te staan ipv onderaan want dan moet je even in dat veld knippen en plakken.
pi_150910045
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Account is opgeheven en dan verdwijnt alles blijkbaar.
pi_150910090
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:55 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Die apart quoten. Op FOK! kun je geen quotes in andere quotes inbedden.
Bedankt.
@Ouder1 ook bedankt.
  zondag 22 maart 2015 @ 14:19:14 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150910440
quote:

[..]

mooi niet
pi_150910973
quote:

[..]

Dat bewijst de haarfoto niet, dat is jouw interpretatie ervan.

Zoals ik het zie, is de persoon op de foto overleden en ligt in het water.
Dat verklaart dan ook het schone haar.

Wie de foto gemaakt heeft is niet duidelijk, het kan L zijn maar het kan ook iemand anders zijn.
Iemand die niet persee schuldig is aan iets, maar de meiden overleden aantrof en er niet bij betrokken wilde raken b.v.
De de tas met foto's en andere spullen er in achtergelaten als aanwijzing voor de nabestaanden.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 14:42:52 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_150911391
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Account is opgeheven en dan verdwijnt alles blijkbaar.
Nee, je vroeg expliciet om dat te verwijderen.
Ik wil het wel even terugzoeken als je het vergeten bent?
pi_150911672
Kris leeft of is nog niet lang overleden.

Na een week overleden zijn, ziet je haar er niet zo uit; is het ontbindingsproces al in volle gang.

Matteo heeft gelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 maart 2015 @ 14:56:42 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150911906
Die meiden zijn vermoord:

en in die nacht gevonden, dood. Allebei.
Degene die ze gevonden heeft, heeft zich het volgende gerealiseerd:

Alex H 2009 weg/vermist
toeristenpaar uit VS 2011 beroofd met pistool op Pianista
toeristenpaar uit VS 2013 beroofd met pistool op Pianista

Meisje van 15 jaar, poging tot beroving start Pianista

ambassadeur op 1 april vermoord
berovingen en overvallen waarvan de laatste op 1 april 2014
Osman paar dagen ervoor vermoord

Dan kun je er een flinke marketingcampagne tegenaan gooien, toeristen en expats komen niet meer naar Boquete. En dat herstel gaat jaren duren... Economisch onverantwoord wanneer er weer 2 toeristen gelinkt worden aan een misdrijf.

Foto's gemaakt op diverse locaties ook bij de 2de kabelbrug tijdens de nachtelijke zoektochten, thuis erover nagedacht wat ermee te doen. Op 11 april terug naar vindplaats en lichamen begraven en telefoon bewerkt met 911/112 oproepen. Spullen in de tas en klaar.

Toen de zoektocht door bleef gaan en de ouders zelfs honden lieten komen, die link kennen we allemaal. Wanneer de ouders er waren gebeurde er wat.
Rugzak gevonden en resten gevonden, ja die zijn er dus neergelegd.

bedoeling verdwaling/ongeluk:
maar de diversiteit van ontbinding van de resten en het niet kunnen traceren van de nachtfoto's, de duur van de nachtfoto's en het niet gevonden zijn van persoonlijke berichten van 2 jonge en bange meiden in een pikzwart bos zonder vuur of schuilplek....

Die tas heeft nooit in het water gelegen, de tas is goed waterafstotend maar niet waterdicht. De telefoon en de camera waren in zo'n staat dat ze hem naar 2 maanden nog konden uitlezen. En toevallig hangt die in de struiken bij een plek waar indianen zich wassen en de was doen.
pi_150911964
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:51 schreef El_Matador het volgende:
Kris leeft of is nog niet lang overleden.

Na een week overleden zijn, ziet je haar er niet zo uit; is het ontbindingsproces al in volle gang.

Matteo heeft gelijk.
Wie zegt dat ze al een week overleden was op de foto?
Niemand heeft gelijk want niemand weet iets.
Het zijn aannames en geen bewijzen.
  zondag 22 maart 2015 @ 14:59:28 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912036
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:57 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze al een week overleden was op de foto?
Niemand heeft gelijk want niemand weet iets.
Het zijn aannames en geen bewijzen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150912077
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

haar ogen zijn dof en haar tandvlees is zichtbaar, haar bovenlip trekt omhoog en haar mond is open
:? Dat zie ik allemaal niet maar de manier waarop het haar uitwaaierd doet mij denken dat ze in het water ligt
  zondag 22 maart 2015 @ 15:01:57 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912132
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:00 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

:?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:04:14 #283
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912228
En was hier uitgelegd dat mensen die zijn overleden, heel zacht haar krijgen, dat komt omdat er kleine spiertjes bij de haarzakjes zitten en die worden slap. Alles valt dan uit je haar, dennenaaldjes, blaadjes en zand. haar oogt dus heel schoon van nature als je dood bent.
pi_150912378
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
En was hier uitgelegd dat mensen die zijn overleden, heel zacht haar krijgen, dat komt omdat er kleine spiertjes bij de haarzakjes zitten en die worden slap. Alles valt dan uit je haar, dennenaaldjes, blaadjes en zand. haar oogt dus heel schoon van nature als je dood bent.
:{

Waarom heb ik al die jaren dan zo'n moeite moeten doen om de haren van overledenen te wassen.. Zucht.

P.s. Mijn haren zitten ook niet vol dennennaalden, blaadjes en zand na een paar dagen hiken en dan was ik het ook niet.
Voor mij ziet het er gewoon verward uit alsof het dagen niet gekamd is, niet meer en niet minder.
pi_150912403
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja dat was door iemand gezegd en weer tegengesproken door een andere "kenner"

Ik weet niet wat daar waar van is maar zoals ik zeg, mijn eerste indruk was; iemand die in het water ligt en dat zie ik nog steeds zo. Ik heb de foto al talloze keren gedraaid, vergroot, belichting veranderd enzovoort maar dat is wat ik zie.
pi_150912417
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

SPOILER
Ow My God 8)7

Gekker moet het hier niet worden.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:14:34 #287
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912675
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

:{

Waarom heb ik al die jaren dan zo'n moeite moeten doen om de haren van overledenen te wassen.. Zucht.

P.s. Mijn haren zitten ook niet vol dennennaalden, blaadjes en zand na een paar dagen hiken en dan was ik het ook niet.
Voor mij ziet het er gewoon verward uit alsof het dagen niet gekamd is, niet meer en niet minder.
Omdat je dat in een ziekenhuis direct na overlijden doet?
De zweetkliertjes en de talgkliertjes stoppen met werken, dit proces duurt wel wat langer dan een paar uur. Of heb je in een mortuarium gewerkt?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:18:00 #288
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912802
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ow My God 8)7

Gekker moet het hier niet worden.
Jij denkt dat het een selfie is met een lachende kris erop?
pi_150912913
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, je vroeg expliciet om dat te verwijderen.
Ik wil het wel even terugzoeken als je het vergeten bent?
Zoek maar terug.

Dat verzoek ging om iets anders namelijk mijn interpretatie van de steen die imo een echte interpretatie is en niet zoals de andere in de lijst waarin hij in was opgenomen alleen een beetje spelen met de kleurinstellingen (en niks verklaren, toelichten of interpreteren).

Dat heeft niks met het haar te maken. Mijn interpretatie van de haarfoto stond onder een account bij Imgur dat ik later verwijderd heb.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:24:23 #290
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150913011
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zie dat niet. Kun je dat op de foto zelf aangeven?
SPOILER
  zondag 22 maart 2015 @ 15:31:20 #291
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150913216
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

SPOILER
Dat doe ik, alleen pas wanneer de kinderen hier slapen, dus vanavond
pi_150913255
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

SPOILER
Hadden we hier geen betere/grotere van?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:33:17 #293
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150913289
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:32 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hadden we hier geen betere/grotere van?
Ja, daarop is het beter te zien
pi_150913350
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij denkt dat het een selfie is met een lachende kris erop?
Ik zie in een inktvlek een inktvlek en in een bos haar een bos haar.
Dat sommigen daar heel graag allerlei dingen in zien die er niet zijn is niet mijn manco.

Het is leuk om op een mooie zomerdag met een grasspriet in de mond liggend tegen een dijk naar de voorbij trekkende wolken te kijken en samen te bedenken wat je allemaal wel niet in die wolken kunt zien.. maar dan denk je niet dat er echt van alles in de wolken zit. Denk je dat dan wel dan mankeert er wat in de bovenkamer..

[ Bericht 9% gewijzigd door Ouder1 op 22-03-2015 15:48:14 ]
pi_150913891
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ouder1 het volgende:
Of door de val van grote hoogte, overleden aan de val en haar door de war. Ik zie ook kleine dennennaaldjes aan de linker kant in het haar.
pi_150914435
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:49 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Of door de val van grote hoogte, overleden aan de val en haar door de war. Ik zie ook kleine dennennaaldjes aan de linker kant in het haar.
Maar hoe verklaar je dat de één het achterhoofd van de overleden tweede fotografeert?
En waarom zouden derden alleen het achterhoofd van de één fotograferen en niet van allebei en waarom dan niet van het hele lichaam of het gezicht?
Het blijft voor mij gewoon het meest logische dat Kris toen nog leefde en dat Lisanne de foto heeft gemaakt. Zo'n foto is toch lastig te maken als selfie.
pi_150914553
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:18 schreef Ouder1 het volgende:
Bekkens en bovenbenen moeten gewoon nog in herkenbare staat ergens liggen.
Denk ik ook.
pi_150914605
Je ziet in het donker "iets lichts" in het water, je enige lichtbron is de camera dus maak je een foto met flits.
Het resultaat is de haarfoto.
pi_150914657
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Ouder1 het volgende:
Maar hoe verklaar je dat de één het achterhoofd van de overleden tweede fotografeert?
En waarom zouden derden alleen het achterhoofd van de één fotograferen en niet van allebei en waarom dan niet van het hele lichaam of het gezicht?
Het blijft voor mij gewoon het meest logische dat Kris toen nog leefde en dat Lisanne de foto heeft gemaakt. Zo'n foto is toch lastig te maken als selfie.
Ik denk dat Kris overleden was en Lisanne de foto maakte, maar geen betere foto dan dit kon maken, omdat ze niet goed bij Kris kon komen. Soort gat in een gat...verdieping lager zeg maar. Dan is ze plat gaan liggen op de grond om de foto te maken en alleen gedaan om de situatie vast te leggen voor de nabestaanden.
pi_150914824
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Plus dat ik me er hard voor maak om steeds terug te keren naar de informatie die we hebben, iets wat nodig lijkt om de boel hier een beetje in de hand te houden wat die informatie wordt te vaak in de wilde fantasieën volledig vergeten.

Is dit serieus? Je vindt het jouw taak om de boel hier een beetje in de hand te houden? }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')