abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 14:42:52 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_150911391
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Account is opgeheven en dan verdwijnt alles blijkbaar.
Nee, je vroeg expliciet om dat te verwijderen.
Ik wil het wel even terugzoeken als je het vergeten bent?
pi_150911672
Kris leeft of is nog niet lang overleden.

Na een week overleden zijn, ziet je haar er niet zo uit; is het ontbindingsproces al in volle gang.

Matteo heeft gelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 maart 2015 @ 14:56:42 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150911906
Die meiden zijn vermoord:

en in die nacht gevonden, dood. Allebei.
Degene die ze gevonden heeft, heeft zich het volgende gerealiseerd:

Alex H 2009 weg/vermist
toeristenpaar uit VS 2011 beroofd met pistool op Pianista
toeristenpaar uit VS 2013 beroofd met pistool op Pianista

Meisje van 15 jaar, poging tot beroving start Pianista

ambassadeur op 1 april vermoord
berovingen en overvallen waarvan de laatste op 1 april 2014
Osman paar dagen ervoor vermoord

Dan kun je er een flinke marketingcampagne tegenaan gooien, toeristen en expats komen niet meer naar Boquete. En dat herstel gaat jaren duren... Economisch onverantwoord wanneer er weer 2 toeristen gelinkt worden aan een misdrijf.

Foto's gemaakt op diverse locaties ook bij de 2de kabelbrug tijdens de nachtelijke zoektochten, thuis erover nagedacht wat ermee te doen. Op 11 april terug naar vindplaats en lichamen begraven en telefoon bewerkt met 911/112 oproepen. Spullen in de tas en klaar.

Toen de zoektocht door bleef gaan en de ouders zelfs honden lieten komen, die link kennen we allemaal. Wanneer de ouders er waren gebeurde er wat.
Rugzak gevonden en resten gevonden, ja die zijn er dus neergelegd.

bedoeling verdwaling/ongeluk:
maar de diversiteit van ontbinding van de resten en het niet kunnen traceren van de nachtfoto's, de duur van de nachtfoto's en het niet gevonden zijn van persoonlijke berichten van 2 jonge en bange meiden in een pikzwart bos zonder vuur of schuilplek....

Die tas heeft nooit in het water gelegen, de tas is goed waterafstotend maar niet waterdicht. De telefoon en de camera waren in zo'n staat dat ze hem naar 2 maanden nog konden uitlezen. En toevallig hangt die in de struiken bij een plek waar indianen zich wassen en de was doen.
pi_150911964
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:51 schreef El_Matador het volgende:
Kris leeft of is nog niet lang overleden.

Na een week overleden zijn, ziet je haar er niet zo uit; is het ontbindingsproces al in volle gang.

Matteo heeft gelijk.
Wie zegt dat ze al een week overleden was op de foto?
Niemand heeft gelijk want niemand weet iets.
Het zijn aannames en geen bewijzen.
  zondag 22 maart 2015 @ 14:59:28 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912036
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:57 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze al een week overleden was op de foto?
Niemand heeft gelijk want niemand weet iets.
Het zijn aannames en geen bewijzen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150912077
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

haar ogen zijn dof en haar tandvlees is zichtbaar, haar bovenlip trekt omhoog en haar mond is open
:? Dat zie ik allemaal niet maar de manier waarop het haar uitwaaierd doet mij denken dat ze in het water ligt
  zondag 22 maart 2015 @ 15:01:57 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912132
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:00 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

:?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:04:14 #283
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912228
En was hier uitgelegd dat mensen die zijn overleden, heel zacht haar krijgen, dat komt omdat er kleine spiertjes bij de haarzakjes zitten en die worden slap. Alles valt dan uit je haar, dennenaaldjes, blaadjes en zand. haar oogt dus heel schoon van nature als je dood bent.
pi_150912378
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
En was hier uitgelegd dat mensen die zijn overleden, heel zacht haar krijgen, dat komt omdat er kleine spiertjes bij de haarzakjes zitten en die worden slap. Alles valt dan uit je haar, dennenaaldjes, blaadjes en zand. haar oogt dus heel schoon van nature als je dood bent.
:{

Waarom heb ik al die jaren dan zo'n moeite moeten doen om de haren van overledenen te wassen.. Zucht.

P.s. Mijn haren zitten ook niet vol dennennaalden, blaadjes en zand na een paar dagen hiken en dan was ik het ook niet.
Voor mij ziet het er gewoon verward uit alsof het dagen niet gekamd is, niet meer en niet minder.
pi_150912403
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja dat was door iemand gezegd en weer tegengesproken door een andere "kenner"

Ik weet niet wat daar waar van is maar zoals ik zeg, mijn eerste indruk was; iemand die in het water ligt en dat zie ik nog steeds zo. Ik heb de foto al talloze keren gedraaid, vergroot, belichting veranderd enzovoort maar dat is wat ik zie.
pi_150912417
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

SPOILER
Ow My God 8)7

Gekker moet het hier niet worden.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:14:34 #287
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912675
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

:{

Waarom heb ik al die jaren dan zo'n moeite moeten doen om de haren van overledenen te wassen.. Zucht.

P.s. Mijn haren zitten ook niet vol dennennaalden, blaadjes en zand na een paar dagen hiken en dan was ik het ook niet.
Voor mij ziet het er gewoon verward uit alsof het dagen niet gekamd is, niet meer en niet minder.
Omdat je dat in een ziekenhuis direct na overlijden doet?
De zweetkliertjes en de talgkliertjes stoppen met werken, dit proces duurt wel wat langer dan een paar uur. Of heb je in een mortuarium gewerkt?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:18:00 #288
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150912802
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ow My God 8)7

Gekker moet het hier niet worden.
Jij denkt dat het een selfie is met een lachende kris erop?
pi_150912913
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, je vroeg expliciet om dat te verwijderen.
Ik wil het wel even terugzoeken als je het vergeten bent?
Zoek maar terug.

Dat verzoek ging om iets anders namelijk mijn interpretatie van de steen die imo een echte interpretatie is en niet zoals de andere in de lijst waarin hij in was opgenomen alleen een beetje spelen met de kleurinstellingen (en niks verklaren, toelichten of interpreteren).

Dat heeft niks met het haar te maken. Mijn interpretatie van de haarfoto stond onder een account bij Imgur dat ik later verwijderd heb.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:24:23 #290
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150913011
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zie dat niet. Kun je dat op de foto zelf aangeven?
SPOILER
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zondag 22 maart 2015 @ 15:31:20 #291
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150913216
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

SPOILER
Dat doe ik, alleen pas wanneer de kinderen hier slapen, dus vanavond
pi_150913255
quote:
5s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

SPOILER
Hadden we hier geen betere/grotere van?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:33:17 #293
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150913289
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:32 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hadden we hier geen betere/grotere van?
Ja, daarop is het beter te zien
pi_150913350
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij denkt dat het een selfie is met een lachende kris erop?
Ik zie in een inktvlek een inktvlek en in een bos haar een bos haar.
Dat sommigen daar heel graag allerlei dingen in zien die er niet zijn is niet mijn manco.

Het is leuk om op een mooie zomerdag met een grasspriet in de mond liggend tegen een dijk naar de voorbij trekkende wolken te kijken en samen te bedenken wat je allemaal wel niet in die wolken kunt zien.. maar dan denk je niet dat er echt van alles in de wolken zit. Denk je dat dan wel dan mankeert er wat in de bovenkamer..

[ Bericht 9% gewijzigd door Ouder1 op 22-03-2015 15:48:14 ]
pi_150913891
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ouder1 het volgende:
Of door de val van grote hoogte, overleden aan de val en haar door de war. Ik zie ook kleine dennennaaldjes aan de linker kant in het haar.
pi_150914435
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:49 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Of door de val van grote hoogte, overleden aan de val en haar door de war. Ik zie ook kleine dennennaaldjes aan de linker kant in het haar.
Maar hoe verklaar je dat de één het achterhoofd van de overleden tweede fotografeert?
En waarom zouden derden alleen het achterhoofd van de één fotograferen en niet van allebei en waarom dan niet van het hele lichaam of het gezicht?
Het blijft voor mij gewoon het meest logische dat Kris toen nog leefde en dat Lisanne de foto heeft gemaakt. Zo'n foto is toch lastig te maken als selfie.
pi_150914553
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:18 schreef Ouder1 het volgende:
Bekkens en bovenbenen moeten gewoon nog in herkenbare staat ergens liggen.
Denk ik ook.
pi_150914605
Je ziet in het donker "iets lichts" in het water, je enige lichtbron is de camera dus maak je een foto met flits.
Het resultaat is de haarfoto.
pi_150914657
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Ouder1 het volgende:
Maar hoe verklaar je dat de één het achterhoofd van de overleden tweede fotografeert?
En waarom zouden derden alleen het achterhoofd van de één fotograferen en niet van allebei en waarom dan niet van het hele lichaam of het gezicht?
Het blijft voor mij gewoon het meest logische dat Kris toen nog leefde en dat Lisanne de foto heeft gemaakt. Zo'n foto is toch lastig te maken als selfie.
Ik denk dat Kris overleden was en Lisanne de foto maakte, maar geen betere foto dan dit kon maken, omdat ze niet goed bij Kris kon komen. Soort gat in een gat...verdieping lager zeg maar. Dan is ze plat gaan liggen op de grond om de foto te maken en alleen gedaan om de situatie vast te leggen voor de nabestaanden.
pi_150914824
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Plus dat ik me er hard voor maak om steeds terug te keren naar de informatie die we hebben, iets wat nodig lijkt om de boel hier een beetje in de hand te houden wat die informatie wordt te vaak in de wilde fantasieën volledig vergeten.

Is dit serieus? Je vindt het jouw taak om de boel hier een beetje in de hand te houden? }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')