Nee, je vroeg expliciet om dat te verwijderen.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Account is opgeheven en dan verdwijnt alles blijkbaar.
Wie zegt dat ze al een week overleden was op de foto?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:51 schreef El_Matador het volgende:
Kris leeft of is nog niet lang overleden.
Na een week overleden zijn, ziet je haar er niet zo uit; is het ontbindingsproces al in volle gang.
Matteo heeft gelijk.
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:57 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze al een week overleden was op de foto?
Niemand heeft gelijk want niemand weet iets.
Het zijn aannames en geen bewijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
haar ogen zijn dof en haar tandvlees is zichtbaar, haar bovenlip trekt omhoog en haar mond is open
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
En was hier uitgelegd dat mensen die zijn overleden, heel zacht haar krijgen, dat komt omdat er kleine spiertjes bij de haarzakjes zitten en die worden slap. Alles valt dan uit je haar, dennenaaldjes, blaadjes en zand. haar oogt dus heel schoon van nature als je dood bent.
Ja dat was door iemand gezegd en weer tegengesproken door een andere "kenner"quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
En was hier uitgelegd dat mensen die zijn overleden, heel zacht haar krijgen, dat komt omdat er kleine spiertjes bij de haarzakjes zitten en die worden slap. Alles valt dan uit je haar, dennenaaldjes, blaadjes en zand. haar oogt dus heel schoon van nature als je dood bent.
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Ow My GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gekker moet het hier niet worden.
Omdat je dat in een ziekenhuis direct na overlijden doet?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Waarom heb ik al die jaren dan zo'n moeite moeten doen om de haren van overledenen te wassen.. Zucht.
P.s. Mijn haren zitten ook niet vol dennennaalden, blaadjes en zand na een paar dagen hiken en dan was ik het ook niet.
Voor mij ziet het er gewoon verward uit alsof het dagen niet gekamd is, niet meer en niet minder.
Jij denkt dat het een selfie is met een lachende kris erop?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ow My God![]()
Gekker moet het hier niet worden.
Zoek maar terug.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, je vroeg expliciet om dat te verwijderen.
Ik wil het wel even terugzoeken als je het vergeten bent?
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Ik zie dat niet. Kun je dat op de foto zelf aangeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie dat niet. Kun je dat op de foto zelf aangeven?Dat doe ik, alleen pas wanneer de kinderen hier slapen, dus vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie dat niet. Kun je dat op de foto zelf aangeven?Hadden we hier geen betere/grotere van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarop is het beter te zienquote:Op zondag 22 maart 2015 15:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hadden we hier geen betere/grotere van?
Ik zie in een inktvlek een inktvlek en in een bos haar een bos haar.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een selfie is met een lachende kris erop?
Of door de val van grote hoogte, overleden aan de val en haar door de war. Ik zie ook kleine dennennaaldjes aan de linker kant in het haar.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ouder1 het volgende:
Voor mij ziet het er gewoon verward uit alsof het dagen niet gekamd is, niet meer en niet minder.
Maar hoe verklaar je dat de één het achterhoofd van de overleden tweede fotografeert?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:49 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Of door de val van grote hoogte, overleden aan de val en haar door de war. Ik zie ook kleine dennennaaldjes aan de linker kant in het haar.
Denk ik ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:18 schreef Ouder1 het volgende:
Bekkens en bovenbenen moeten gewoon nog in herkenbare staat ergens liggen.
Ik denk dat Kris overleden was en Lisanne de foto maakte, maar geen betere foto dan dit kon maken, omdat ze niet goed bij Kris kon komen. Soort gat in een gat...verdieping lager zeg maar. Dan is ze plat gaan liggen op de grond om de foto te maken en alleen gedaan om de situatie vast te leggen voor de nabestaanden.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Ouder1 het volgende:
Maar hoe verklaar je dat de één het achterhoofd van de overleden tweede fotografeert?
En waarom zouden derden alleen het achterhoofd van de één fotograferen en niet van allebei en waarom dan niet van het hele lichaam of het gezicht?
Het blijft voor mij gewoon het meest logische dat Kris toen nog leefde en dat Lisanne de foto heeft gemaakt. Zo'n foto is toch lastig te maken als selfie.
Is dit serieus? Je vindt het jouw taak om de boel hier een beetje in de hand te houden?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Plus dat ik me er hard voor maak om steeds terug te keren naar de informatie die we hebben, iets wat nodig lijkt om de boel hier een beetje in de hand te houden wat die informatie wordt te vaak in de wilde fantasieën volledig vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |