Vast wel, maar ik weet niet wat duurder is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Zouden er verschillende boetes staan op je eigen afval in de prullenbak gooien en afval op straat mikken?
ze kwam precies op tijd ?quote:
Met dr lapohuntquote:
ow bedoel je dat, vroeg me al af hoe je kon waarnemen dat ze precies op tijd kwm, tenzij je der webcam hebt gehacktquote:
Je kent haar zo goed ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:54 schreef fietsie het volgende:
Nee man, BP is niet zo.
Degelijk dit dat.
Als jij dat zegtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:54 schreef fietsie het volgende:
Nee man, BP is niet zo.
Degelijk dit dat.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:57 schreef Muck het volgende:
Zo. Ik heb weer een leuke opdracht binnen
Zojuist een schets gemaakt voor een slaapzak en de klant is akkoord
is het alweer bijna zover ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:04 schreef Koen66 het volgende:
Ik kondig de Lapohunt alleen maar aan meestal
tot volgende maandquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:06 schreef crv het volgende:
ik gaat zo de boel hier afkoppelen en mijn livebox omwisselen.
benieuwd hoe lang het duurt voor ik weer online ben
Dit ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:10 schreef DaMart het volgende:
Een beker koffie pleur ik altijd weg. Ik mot die troep niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef tailfox het volgende:
Heyyy.
Ik heb nieuw toetsenbord hopelijk kan ik daar mee Nederlands typen.
kan wel meer spammen wich is nice.
Daar gaat het al misquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef tailfox het volgende:
Heyyy.
Ik heb nieuw toetsenbord hopelijk kan ik daar mee Nederlands typen.
kan wel meer spammen wich is nice.
quote:
GMTAquote:
Ik was mijn beker gewoon af.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik gooi mijn koffiebekertje gewoon in een prullenbak als die er 1 staat
Dat is ook geen Nederlandsquote:
Ik denk altijd: O ja, zou die beker ook weer eens een keertje moeten wassenquote:
Welke taal probeerde je dan eigenlijk?quote:
Kloptquote:
Ik denk nu eigenlijk, zal ik daar voor de 5e keer koffie uit gaan drinken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk altijd: O ja, zou die beker ook weer eens een keertje moeten wassen
5 pas???quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk nu eigenlijk, zal ik daar voor de 5e keer koffie uit gaan drinken?
Ja ik begon pas na 11 uur vandaagquote:
Jeej!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:33 schreef essnhills het volgende:
Zo, allesch geverfd, vanavond meer inpakken, en morgen verhuizen
Die staat er alquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jeej!
-kookplaatje aansluiten doen-
*KLAAR*
Tailsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke taal probeerde je dan eigenlijk?
Ik vroeg om een taal, niet om een spraakverwarringquote:
Tails is het de officiële taal van het tailisme.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg om een taal, niet om een spraakverwarring
Als het door 1 persoon gesproken wordt en die persoon is de eerste en de laatste die dit doet, maakt het geen taalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
Tails is het de officiële taal van het tailisme.
Ahja met hun eigen forum.fok.tail ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
Tails is het de officiële taal van het tailisme.
Zal ik dan maar Nederlands typen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het door 1 persoon gesproken wordt en die persoon is de eerste en de laatste die dit doet, maakt het geen taal
Als je dat kan graag.quote:
Is goed, ga ik dat ook proberenquote:
quote:
Ja wacht us efkesquote:
Frysk is ek in skuon taaltsje in us lânquote:
Wilt u niet zo fryslands doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Frysk is ek in skuon taaltsje in us lân
Waar ga je heen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:06 schreef fietsie het volgende:
OK.
Tas is ingepakt.
Luxeflex zitten dicht.
Jas aan
Maar dat uitloggen...
Do kinst een dikke ... krijjequote:
QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:54 schreef fietsie het volgende:
Nee man, BP is niet zo.
Degelijk dit dat.
Jaquote:
Ja, dat!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef Koen66 het volgende:
ZOOOOOOOOOOOO
Ben er weeeeeer heeeeeeelemaaaaaaaal KLAAR mee![]()
Naar huuuuus![]()
quote:
zwitsertquote:
Zegk, kinse ut beej Algemein Hollands halde? Ik begriep gen kloeëte van det Fries van dich.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Frysk is ek in skuon taaltsje in us lân
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Compleet gebroken. Alsof iemand nodeloos lang op mijn hart heeft staan trappen.
Ben het zo zat. Elke keer weer geef ik mensen (steeds opnieuw) het voordeel van de twijfel, ook al spookt het op een gegeven moment door mijn hoofd dat het beter is ze direct uit mijn leven te flikkeren. Maar wil niet dat ze onterecht de dupe worden van mijn eerdere slechte ervaringen, niet iedereen is hetzelfde toch? Nou het begint er verdomme wel veel op te lijken. En dan te bedenken dat ik de laatste jaren zo goed let op wie ik toelaat in mijn leven, bijna niemand. Ongelofelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
idd ook mijn reactiequote:
As joe it noe een bietske vreonliik vrage?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegk, kinse ut beej Algemein Hollands halde? Ik begriep gen kloeëte van det Fries van dich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
As joe it noe een bietske vreonliik vrage?Wij ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Nu vast meer dan 2km zwaaitquote:
Dat denk ik, 33,3 ofzo?quote:
Leuk is dat he, die dynamische activiteitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat denk ik, 33,3 ofzo?
Over een paar uurtjes veranderd dat getal weer.
Ik ga niet fietsenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk is dat he, die dynamische activiteit
Ik ook niet. Ik ga denk ik bankhangen vanavondnquote:
Ik ook, treinbank danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga denk ik bankhangen vanavondn
Tsjoeketsjoekequote:
Oranje kozijnen? Toch niet in je huis mag ik hopen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:31 schreef DaMart het volgende:
Nog maar een raam te gaan en dan zijn alle kozijnen ontoranjet.
Straks bijna niet meer neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oranje kozijnen? Toch niet in je huis mag ik hopen?
Wauw, wie verzint zoiets?quote:
Niets. Als je in de jaren 70 leeftquote:
Stonden ze in de menie?quote:
*voegt zich naar MissEmesssiks*quote:
Je vindt het wel wat? Waarom dan ontoranjehen?quote:
Ik weet nauwelijk wie Kwiwi isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke Fokker heeft Kwiwi zo gekrenkt?
Zet dat eens in het treintopicquote:
-bestaat- er een treintopic????quote:
Een paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat verf bij te werken, maar dat droogde niet helemaal in de juiste kleur opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vindt het wel wat? Waarom dan ontoranjehen?
Ach jee. De arme zielen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
PTA / Het grote treinentopic #862: Meer DB Fernverkehr
Zitten veel mensen die op de trein werken en mensen die veel reizen daar.quote:
Fietsie was vouwbaar vroeger ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zitten veel mensen die op de trein werken en mensen die veel reizen daar.
Ik kwam er ook vaak toen ik nog veel met mijn vouwfietsie in de trein ging.
*auw* Een -vouw-fietsie???quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zitten veel mensen die op de trein werken en mensen die veel reizen daar.
Ik kwam er ook vaak toen ik nog veel met mijn vouwfietsie in de trein ging.
En de rest van het interieur?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat verf bij te werken, maar dat droogde niet helemaal in de juiste kleur op. Verf was er op meer plaatsen af, dus er moest sowieso wat gebeuren. Dan voor de verandering maar iets wits erop... staat ook goed bij het oranje behang in de woonkamer
.
Ik heb hem nog steeds in mijn fietsiehok, maar neem hem op mijn huidige trajecten nooit meer mee.quote:
Lekker eclectischquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg wit hoor.
Toen ik erin kwam, waren alle deuren babyblauw.
...of kanariegeel.
Hier was alles (volgens kleurenkenners) Taupe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg wit hoor.
Toen ik erin kwam, waren alle deuren babyblauw.
...of kanariegeel.
Zal binnenkort wel een voor- en nafoto hier posten. Heb daglicht nodig om foto's te maken van hoe het er nu uitzietquote:
Ja was hier ook koudquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Het is koud buiten !! Nog even wat lekkers wezen halen voor vanavond.
Ik ga maar wat warmers aantrekken dan, moet met een klein uur de trein inquote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga maar wat warmers aantrekken dan, moet met een klein uur de trein in
Amersfoortquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Het is koud buiten !! Nog even wat lekkers wezen halen voor vanavond.
fhalalaaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadKan me nu al niet meer voorstellen dat ik gisteren in tshirt in de tuin stond te werken
Ik vanmiddag nog de banden gewisseldin tshirt in de zon. Nu ijskoude handen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadKan me nu al niet meer voorstellen dat ik gisteren in tshirt in de tuin stond te werken
Ik ben heel benieuwd gewordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een voor- en nafoto hier posten. Heb daglicht nodig om foto's te maken van hoe het er nu uitziet.
Wat een verschilquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik vanmiddag nog de banden gewisseldin tshirt in de zon. Nu ijskoude handen.
Zijn er nog dames in de buurt ?
Ik ben te voorspelbaar...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een verschil![]()
ja hier, maar hou je kouwe poten bij je
Ja sorry ik doe dat trucje altijd bij vent dus ik zag m aankomenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben te voorspelbaar...
Volgende keer zeg ik niks en zoek ik zelf wel...
Hahaha. Is ie daar blij mee ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef Fha het volgende:
Koen
[..]
Ja sorry ik doe dat trucje altijd bij vent dus ik zag m aankomen
ja, meestal is het de vrouw de je onverwacht 2 ijsklompen in je rug duwtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef Fha het volgende:
Koen
[..]
Ja sorry ik doe dat trucje altijd bij vent dus ik zag m aankomen
Hier niet hoor, want dan weet ze dat ze het terug krijgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, meestal is het de vrouw de je onverwacht 2 ijsklompen in je rug duwt
Nou welquote:
Hij gilt stiekem een beetje als een meisje als ik mijn voeten in bed tegen hem aanlegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef gianni61 het volgende:
ja, meestal is het de vrouw de je onverwacht 2 ijsklompen in je rug duwt
Fijnquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gilt stiekem een beetje als een meisje als ik mijn voeten in bed tegen hem aanleg
'sneeuwballen'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gilt stiekem een beetje als een meisje als ik mijn voeten in bed tegen hem aanleg
Daar kom ik niet in de buurt joh, dan is hij al lang gevluchtquote:
Beetje een watje hoor. Koud is lekker. En als een vrouw dan iets wil opwarmen, dan is dat toch alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in de buurt joh, dan is hij al lang gevlucht
Dan ben je niet snel genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in de buurt joh, dan is hij al lang gevlucht
Nah ik snap m welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Beetje een watje hoor. Koud is lekker. En als een vrouw dan iets wil opwarmen, dan is dat toch alleen maar leuk.
Ik lig in bed joh, dan ben ik inderdaad niet snel meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
Dan ben je niet snel genoeg
of hij slaapt niet diep genoeg
Die er vaak dan ook nog helemaal uitlopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Koekjes met chocoladestukjes.
Hoe maken ze die dingen eigenlijk? Als ik het probeer, eindig ik nooit met echt mooie stukjes chocolade maar met gesmolten en gestolde 'strepen'
ik maak nooit koekjes, ik laat ze alleen verdwijnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe maken ze die dingen eigenlijk? Als ik het probeer, eindig ik nooit met echt mooie stukjes chocolade maar met gesmolten en gestolde 'strepen'
Buurkitten dwingt mij!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maak nooit koekjes, ik laat ze alleen verdwijnen
Speciale bakchocoladequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Je kunt speciale chocoladesnippers kopen die voorgetemperd zijn, en harder zijn,.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Alleen in het weekendquote:
overjarigequote:
Dank!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Speciale bakchocoladeOnline te bestellen. Die chocolade chunks smelten niet bij het bakken.
Dank!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kunt speciale chocoladesnippers kopen die voorgetemperd zijn, en harder zijn,.
QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maak nooit koekjes, ik laat ze alleen verdwijnen
quote:
Ieuw, getverquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
Zo lang teennagels geknipt zijn (*AUW*) mogen koude voeten altijd gewarmd worden
Okequote:
Er zit toch wel iets tussen 'lang' en 'echt kort' toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik ze ècht kort knip, gaat t bij mij allemaal ingroeien.
Wat? Koude voeten?quote:
alleen mn dikke teen, maar daar heeft dokter al 4x aan gekniptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik ze ècht kort knip, gaat t bij mij allemaal ingroeien.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Er zit toch wel iets tussen 'lang' en 'echt kort' toch?
Lange teennagelsquote:
Ik ben wel eens te lui om ze te knippen en dan walg ik van mijn eigen ranzigheidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]en dan nog een groot verschil tussen verzorgd en wat langer of gewoon van die enge lange..huuuuu
Dan zit je bij mij goedquote:
Nagellak als camouflage.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit toch wel iets tussen 'lang' en 'echt kort' toch?
Hier ookquote:
Dat probeer ik dus te voorkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen mn dikke teen, maar daar heeft dokter al 4x aan geknipt
Dan trekt het juist de aandachtquote:
laatst keer is gelukkig ook alweer wat jaren geleden. alleen jammer dat die toen nogal een missertje gemaakt heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus te voorkomen.
Ja, alleen de dikke/grote teen.
Nu heb je nog negen tenen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:49 schreef gianni61 het volgende:
laatst keer is gelukkig ook alweer wat jaren geleden. alleen jammer dat die toen nogal een missertje gemaakt heeft
quote:
Bij vlagen. Maar ik gewoon erg dunne en breekbare nagels. Ze willen niet eens lang worden zonder te scheuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik hoop voor jou dat het pijnlijker klinkt dan het daadwerkelijk is..quote:
Kom je de mijne dan eens doen?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef crv het volgende:
Ik heb vanavond getongd met een chardonnay
Dat ziet er best smakelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Owh, dat is wel beetje jammer. Wat langere nagels is net wat.. euhm.. mooier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Bij vlagen. Maar ik gewoon erg dunne en breekbare nagels. Ze willen niet eens lang worden zonder te scheuren.
je voelt er helemaal niks van, maar het ziet wel een beetje raar uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het pijnlijker klinkt dan het daadwerkelijk is..
quote:
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je voelt er helemaal niks van, maar het ziet wel een beetje raar uit.
nu is dat niet echt probleem, want je zult mij nooit op teenslippers oid zien lopen
Ach ja, heb ook nog eens een korte nagelaanzet, dus echt altijd korte nagels. Het is niet andersquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, dat is wel beetje jammer. Wat langere nagels is net wat.. euhm.. mooier.
Den Haagquote:
Ik heb honger nuquote:
oh nee, dat niet. maar heb gewoon nogal een anti voet fetishquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Dikke blaren tussen.mijn tenen als ik het probeer.
maak wat klaar danquote:
Niks fatsoenlijks in huis, en nog te lui ook.quote:
Ik loop het liefst de hele dag op blote voeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, dat niet. maar heb gewoon nogal een anti voet fetish
Samen een strandwandeling en een hapje bij een strandtent. Dagje uit enzo, jeweetzquote:
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Samen een strandwandeling en een hapje bij een strandtent. Dagje uit enzo, jeweetz
"Veel te ver weg." Rare oosterlingenquote:
Ze stoppen ermee geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe is het eigenlijk verlopen met de soap rond top gear?
doe mij maar schoenen. ook al is het 40 graden buiten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik loop het liefst de hele dag op blote voeten.
ze hebben een tank naar de bbc gestuurdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, dat heb ik niet meer vernomen danquote:
die is nog gaande:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
quote:The BBC has today released the following statement:
“Following last week’s suspension of Jeremy Clarkson, Ken MacQuarrie is now considering the evidence and will report to the Director-General on his findings next week.
Once this has been considered, we will set out any further steps.
The BBC will not be offering further commentary until then.”
It has been confirmed that the TGTV episode scheduled for broadcast on Sunday 22 March will not be shown, and that Episode 10 of Series 22, originally scheduled to air on BBC Two on Sunday March 29, has also been postponed.
TopGear.com will bring you more news as soon as we have it.
yohquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef gianni61 het volgende:
niet de echte stig overigens als ik de foto zie
Raar dat die niet meedoet. Het gaat ook om zijn baantje als onmisbare coureur.quote:
tja, op de nos site staat dat die bestuurt werd door the stig, niet door iemand verkleed als the stigquote:
ach ja, zo leuk was stig tch niet, ging toch meer om de flauwekul, die rondjes van hem boeiden toch nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Raar dat die niet meedoet. Het gaat ook om zijn baantje als onmisbare coureur.
Maar bij de NOS werken natuurlijk ook topreporters...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, op de nos site staat dat die bestuurt werd door the stig, niet door iemand verkleed als the stig
Jawel!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, zo leuk was stig tch niet, ging toch meer om de flauwekul, die rondjes van hem boeiden toch niet
nosquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, op de nos site staat dat die bestuurt werd door the stig, niet door iemand verkleed als the stig
(.)(.)quote:
Of haakjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan ook een kont zijn wat mij betreft.
fijn voor jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
nos![]()
was allang bekend
deze had ik vanmiddag al gepost
http://www.autoblog.nl/ni(...)n-met-een-tank-75515
Zo ver hangen ze bij mij niet... Maar de 'hoge punt' kan ik op mijn foon niet vinden.quote:
http://www.538.nl/gemist/23183/geile-geert-hou-de-puntjes-omhoogquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo ver hangen ze bij mij niet... Maar de 'hoge punt' kan ik op mijn foon niet vinden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo ver hangen ze bij mij niet... Maar de 'hoge punt' kan ik op mijn foon niet vinden.
TF? M'n artquote:
( o ) ( o )quote:
Nee dusquote:
Ik geloof niet dat de mijne zover uit elkaar staan. Best zweterig, ertussen.quote:
Moet dus dichter bij elkaar, maar dan doet FOK! stomquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de mijne zover uit elkaar staan. Best zweterig, ertussen.
Maar verder ben ik jaloersquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stuur Danny een mail.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet dus dichter bij elkaar, maar dan doet FOK! stom
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je in rood badpak over het strand rent:
(o)(o)
(o)(o)
(o)(o)
Pamelaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je in rood badpak over het strand rent:
(o)(o)
(o)(o)
(o)(o)
Of je gebruikt gewoon de [nosml]-tag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet dus dichter bij elkaar, maar dan doet FOK! stom
KLBquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stuur Danny een mail.
Of open er een KLB topic over.
De wat?quote:
Zelfde als alle andere tags.quote:
Arme Pamquote:
Nee, best vergane glorie. Trying too hardquote:
Sorry, ik begrijp het echt nietquote:
Ik kan er niet tegenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
KLB is soms retevermakelijk.
zoek eens op gijtje
Dat zijn ouderwetse filterkoffieburen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aanbellen bij die ene leuke buurvrouw?
Goed zo, leeskind!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
Leeskind las zomaar twee bladzijdes van Pinkeltje helemaal zelf
Verstandige mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn ouderwetse filterkoffieburen.
Mooi is datquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
des te beter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn ouderwetse filterkoffieburen.
Zo hey!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
Filterkoffiekoffie heb ik nog wel staan, genoeg.quote:
dat lukt mij ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp het echt niet
Ik probeer het morgen opnieuw![]()
quote:
Is toch nog steeds niet goed dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Je hebt een kind aangeschaft omdat je te lui bent om zelf te lezen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Nou fuck it, zo dan maarIk klikte......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Filterkoffiekoffie heb ik nog wel staan, genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |