quote:
Ja wacht us efkesquote:
Frysk is ek in skuon taaltsje in us lânquote:
Wilt u niet zo fryslands doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Frysk is ek in skuon taaltsje in us lân
Waar ga je heen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:06 schreef fietsie het volgende:
OK.
Tas is ingepakt.
Luxeflex zitten dicht.
Jas aan
Maar dat uitloggen...
Do kinst een dikke ... krijjequote:
QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:54 schreef fietsie het volgende:
Nee man, BP is niet zo.
Degelijk dit dat.
Jaquote:
Ja, dat!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef Koen66 het volgende:
ZOOOOOOOOOOOO
Ben er weeeeeer heeeeeeelemaaaaaaaal KLAAR mee![]()
Naar huuuuus![]()
quote:
zwitsertquote:
Zegk, kinse ut beej Algemein Hollands halde? Ik begriep gen kloeëte van det Fries van dich.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Frysk is ek in skuon taaltsje in us lân
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Compleet gebroken. Alsof iemand nodeloos lang op mijn hart heeft staan trappen.
Ben het zo zat. Elke keer weer geef ik mensen (steeds opnieuw) het voordeel van de twijfel, ook al spookt het op een gegeven moment door mijn hoofd dat het beter is ze direct uit mijn leven te flikkeren. Maar wil niet dat ze onterecht de dupe worden van mijn eerdere slechte ervaringen, niet iedereen is hetzelfde toch? Nou het begint er verdomme wel veel op te lijken. En dan te bedenken dat ik de laatste jaren zo goed let op wie ik toelaat in mijn leven, bijna niemand. Ongelofelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
idd ook mijn reactiequote:
As joe it noe een bietske vreonliik vrage?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegk, kinse ut beej Algemein Hollands halde? Ik begriep gen kloeëte van det Fries van dich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
As joe it noe een bietske vreonliik vrage?Wij ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Nu vast meer dan 2km zwaaitquote:
Dat denk ik, 33,3 ofzo?quote:
Leuk is dat he, die dynamische activiteitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat denk ik, 33,3 ofzo?
Over een paar uurtjes veranderd dat getal weer.
Ik ga niet fietsenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk is dat he, die dynamische activiteit
Ik ook niet. Ik ga denk ik bankhangen vanavondnquote:
Ik ook, treinbank danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga denk ik bankhangen vanavondn
Tsjoeketsjoekequote:
Oranje kozijnen? Toch niet in je huis mag ik hopen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:31 schreef DaMart het volgende:
Nog maar een raam te gaan en dan zijn alle kozijnen ontoranjet.
Straks bijna niet meer neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oranje kozijnen? Toch niet in je huis mag ik hopen?
Wauw, wie verzint zoiets?quote:
Niets. Als je in de jaren 70 leeftquote:
Stonden ze in de menie?quote:
*voegt zich naar MissEmesssiks*quote:
Je vindt het wel wat? Waarom dan ontoranjehen?quote:
Ik weet nauwelijk wie Kwiwi isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke Fokker heeft Kwiwi zo gekrenkt?
Zet dat eens in het treintopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |