Zet dat eens in het treintopicquote:
-bestaat- er een treintopic????quote:
Een paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat verf bij te werken, maar dat droogde niet helemaal in de juiste kleur opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vindt het wel wat? Waarom dan ontoranjehen?
Ach jee. De arme zielen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
PTA / Het grote treinentopic #862: Meer DB Fernverkehr
Zitten veel mensen die op de trein werken en mensen die veel reizen daar.quote:
Fietsie was vouwbaar vroeger ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zitten veel mensen die op de trein werken en mensen die veel reizen daar.
Ik kwam er ook vaak toen ik nog veel met mijn vouwfietsie in de trein ging.
*auw* Een -vouw-fietsie???quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zitten veel mensen die op de trein werken en mensen die veel reizen daar.
Ik kwam er ook vaak toen ik nog veel met mijn vouwfietsie in de trein ging.
En de rest van het interieur?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat verf bij te werken, maar dat droogde niet helemaal in de juiste kleur op. Verf was er op meer plaatsen af, dus er moest sowieso wat gebeuren. Dan voor de verandering maar iets wits erop... staat ook goed bij het oranje behang in de woonkamer
.
Ik heb hem nog steeds in mijn fietsiehok, maar neem hem op mijn huidige trajecten nooit meer mee.quote:
Lekker eclectischquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg wit hoor.
Toen ik erin kwam, waren alle deuren babyblauw.
...of kanariegeel.
Hier was alles (volgens kleurenkenners) Taupe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg wit hoor.
Toen ik erin kwam, waren alle deuren babyblauw.
...of kanariegeel.
Zal binnenkort wel een voor- en nafoto hier posten. Heb daglicht nodig om foto's te maken van hoe het er nu uitzietquote:
Ja was hier ook koudquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Het is koud buiten !! Nog even wat lekkers wezen halen voor vanavond.
Ik ga maar wat warmers aantrekken dan, moet met een klein uur de trein inquote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga maar wat warmers aantrekken dan, moet met een klein uur de trein in
Amersfoortquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Het is koud buiten !! Nog even wat lekkers wezen halen voor vanavond.
fhalalaaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadKan me nu al niet meer voorstellen dat ik gisteren in tshirt in de tuin stond te werken
Ik vanmiddag nog de banden gewisseldin tshirt in de zon. Nu ijskoude handen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadKan me nu al niet meer voorstellen dat ik gisteren in tshirt in de tuin stond te werken
Ik ben heel benieuwd gewordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een voor- en nafoto hier posten. Heb daglicht nodig om foto's te maken van hoe het er nu uitziet.
Wat een verschilquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik vanmiddag nog de banden gewisseldin tshirt in de zon. Nu ijskoude handen.
Zijn er nog dames in de buurt ?
Ik ben te voorspelbaar...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een verschil![]()
ja hier, maar hou je kouwe poten bij je
Ja sorry ik doe dat trucje altijd bij vent dus ik zag m aankomenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben te voorspelbaar...
Volgende keer zeg ik niks en zoek ik zelf wel...
Hahaha. Is ie daar blij mee ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef Fha het volgende:
Koen
[..]
Ja sorry ik doe dat trucje altijd bij vent dus ik zag m aankomen
ja, meestal is het de vrouw de je onverwacht 2 ijsklompen in je rug duwtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef Fha het volgende:
Koen
[..]
Ja sorry ik doe dat trucje altijd bij vent dus ik zag m aankomen
Hier niet hoor, want dan weet ze dat ze het terug krijgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, meestal is het de vrouw de je onverwacht 2 ijsklompen in je rug duwt
Nou welquote:
Hij gilt stiekem een beetje als een meisje als ik mijn voeten in bed tegen hem aanlegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef gianni61 het volgende:
ja, meestal is het de vrouw de je onverwacht 2 ijsklompen in je rug duwt
Fijnquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gilt stiekem een beetje als een meisje als ik mijn voeten in bed tegen hem aanleg
'sneeuwballen'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gilt stiekem een beetje als een meisje als ik mijn voeten in bed tegen hem aanleg
Daar kom ik niet in de buurt joh, dan is hij al lang gevluchtquote:
Beetje een watje hoor. Koud is lekker. En als een vrouw dan iets wil opwarmen, dan is dat toch alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in de buurt joh, dan is hij al lang gevlucht
Dan ben je niet snel genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in de buurt joh, dan is hij al lang gevlucht
Nah ik snap m welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Beetje een watje hoor. Koud is lekker. En als een vrouw dan iets wil opwarmen, dan is dat toch alleen maar leuk.
Ik lig in bed joh, dan ben ik inderdaad niet snel meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
Dan ben je niet snel genoeg
of hij slaapt niet diep genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |