Die er vaak dan ook nog helemaal uitlopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Koekjes met chocoladestukjes.
Hoe maken ze die dingen eigenlijk? Als ik het probeer, eindig ik nooit met echt mooie stukjes chocolade maar met gesmolten en gestolde 'strepen'
ik maak nooit koekjes, ik laat ze alleen verdwijnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe maken ze die dingen eigenlijk? Als ik het probeer, eindig ik nooit met echt mooie stukjes chocolade maar met gesmolten en gestolde 'strepen'
Buurkitten dwingt mij!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maak nooit koekjes, ik laat ze alleen verdwijnen
Speciale bakchocoladequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Je kunt speciale chocoladesnippers kopen die voorgetemperd zijn, en harder zijn,.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Alleen in het weekendquote:
overjarigequote:
Dank!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Speciale bakchocoladeOnline te bestellen. Die chocolade chunks smelten niet bij het bakken.
Dank!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kunt speciale chocoladesnippers kopen die voorgetemperd zijn, en harder zijn,.
QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maak nooit koekjes, ik laat ze alleen verdwijnen
quote:
Ieuw, getverquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
Zo lang teennagels geknipt zijn (*AUW*) mogen koude voeten altijd gewarmd worden
Okequote:
Er zit toch wel iets tussen 'lang' en 'echt kort' toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik ze ècht kort knip, gaat t bij mij allemaal ingroeien.
Wat? Koude voeten?quote:
alleen mn dikke teen, maar daar heeft dokter al 4x aan gekniptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik ze ècht kort knip, gaat t bij mij allemaal ingroeien.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Er zit toch wel iets tussen 'lang' en 'echt kort' toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |