Hij is al het geld waardquote:Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef Malteser het volgende:
Zoals jullie misschien weten zit ik momenteel ziek thuis. Maar afgelopen week toch teveel gedaan en nu ligt mijn rug in de kreukels (bekend fenomeen, heb standaard 2x per week fysio). Dus nu moet ik veel plat liggen.
Man ging vanmiddag de boodschappen doen, zodat ik even kon gaan liggen. Komt hij thuis met een cadeau voor mij....
Een iPad Air 2 met bijbehorende case. "Super handig, omdat je nu veel moet liggen en een iPad is makkelijker in bed dan laptop."
Ik was helemaal ontroerd. We spraken er al langer over maar ik vond het zoveel geld terwijl we allebei ook een iPhone hebben en samen een goede laptop. Dus voelde een iPad als luxe die we eigenlijk niet nodig hadden.
Dus naast de boodschappen nu ook een iPad!
dikke knuffel voor jequote:Op zondag 22 maart 2015 16:36 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 33 weken, maar vooral omdat ik al een voorgeschiedenis heb met vroeggeboorte houden ze me een nachtje hier... En met rust komt het goed, slaap vooral veel
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:38 schreef Cholula het volgende:
Meld met baby uit de buik. Om de traditie van het overgrote deel van de 2015 maart babies in stand te houden is ook onze zoon met een keizersnee ter wereld gekomen!
De ontsluiting was na 12 uur een heul krappe 4 cm en Frits had een te vlakke hartslag en dipte daarnaast na een wee richting de 60bpm. In combinatie met zijn hoge ligging is toen besloten voor een ks.
Hij is geweldig, mooi en we zijn stapelverliefd op hem.![]()
Voorlopig blijf ik hem hier Frits noemen, voor zijn naam in het echte leven staat mijn pm/DM open.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kom nog even een foto laten zien van mijn mooie zoon![]()
We liggen nog steeds in het ziekenhuis. Vandaag ligt hij onder de zonnebank want de billierubensdinges was net op het randje en hij is veel te sloom. Drinken is nog steeds lastig, maar er komt steeds wat verbetering in. Gisteravond heel veel kraamtranen gehad ("ik wil gewoon met hem naar huihuihuihuihuihuis") maar dat is nu wat beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mooi kindje. Met een duidelijk kapsel al! Sterkte jullie!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Zo vervelend hoofdpijn, want het legt je helemaal lam. Ik had in het begin van de zwangerschap veel last van migraine, de ergste aanval duurde meer dan 24 uur, incl. overgeven etc. Toen was ik echt klaar voor een abortus.
Een vriendin raadde me acupunctuur aan, ik was super sceptisch at first, maar baat t niet dan schaadt t niet, toch gegaan. En ik moet zeggen dat ik daarna geen migraine meer heb gehad.
Misschien een idee voor jou om ook eens te proberen? Sterkte!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef L-E het volgende:
Limone, heb ik bij jou al lopen leuren met mijn ikhadjarenlangdagelijkshoofdpijnennooitmeersindsikbijdechiropractorkom-verhaal?Vind het echt de moeite van het proberen waard, ik zweer erbij
Dank jullie! Ik ben bereid om alles te proberen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had het ook deze zwangerschap en omdat ik elke week wel een paar dagen aan de paracetamol zat, heb ik het over een andere boeg gegooid. Ik ben naar een osteopaat geweest en na 2 behandelingen heb ik maanden geen hoofdpijn gehad. Misschien ook iets voor jou?![]()
Ach wat lief! Ik kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef Malteser het volgende:
Zoals jullie misschien weten zit ik momenteel ziek thuis. Maar afgelopen week toch teveel gedaan en nu ligt mijn rug in de kreukels (bekend fenomeen, heb standaard 2x per week fysio). Dus nu moet ik veel plat liggen.
Man ging vanmiddag de boodschappen doen, zodat ik even kon gaan liggen. Komt hij thuis met een cadeau voor mij....
Een iPad Air 2 met bijbehorende case. "Super handig, omdat je nu veel moet liggen en een iPad is makkelijker in bed dan laptop."
Ik was helemaal ontroerd. We spraken er al langer over maar ik vond het zoveel geld terwijl we allebei ook een iPhone hebben en samen een goede laptop. Dus voelde een iPad als luxe die we eigenlijk niet nodig hadden.
Dus naast de boodschappen nu ook een iPad!
Hij verbouwt nog even nu hij zijn eigen huis nog heeftquote:Op zondag 22 maart 2015 20:35 schreef Fannetje het volgende:
Wat een lief en praktisch cadeau Malteser!![]()
Hoe gaat het nu, klumsy?
Hier een beetje onrustig dagje. In tegenstelling tot de hele week was Frits vandaag érg druk en m'n buik voelt erg gespannen en onrustig. Maar op zich niet echt iets om me zorgen om te maken, denk ik. We wachten het maar weer even af. Hij moet nog 4 dagen blijven zitten en dan ben ik 37 wk
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Fannetje het volgende:
Ja, hij hangt alvast slingers op denk ik
"Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen"quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Fannetje het volgende:
Ja, hij hangt alvast slingers op denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |