abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150915161
Oei Klumsy, heftig zo ineens! Fijn dat alles met Frits goed lijkt te zijn en als er toch iets is ben je iig al op de goede plek. Sterkte. :*
pi_150915435
Ja ben blij dat ik hier ben, soms een half uur nergens last van en soms 2 keer in 5 minuten zulke heftige krampen dat ik ze echt weg moet zuchten... Vooral als ik iets ga verliggen. Lijkt erop dat elke vorm van beweging harde buiken veroorzaakt.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150915589
Oei klumsy, dat is nog niet de bedoeling natuurlijk! Hopelijk wordt het allemaal weer wat rustiger en hobbel je nog gewoon een paar weken door.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:33:22 #279
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150915698
Oei, klumsy.
Dit soort dingen zijn toch nog wel echt te vroeg voor jou. Hoeveel weken ben je nu?
Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden.
Rustig aan doen en probeer iets te doen wat ontspannend werkt. Stomme tijdschriften lezen enzo..
pi_150915795
Vandaag 33 weken, maar vooral omdat ik al een voorgeschiedenis heb met vroeggeboorte houden ze me een nachtje hier... En met rust komt het goed, slaap vooral veel :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150917092
Hoeraaaa Cholula! *O* babyyyyy

nou als de maart baby's met keizersnede komen dan wil ik misschien liever een april baby haha.

En ik ben er nog hoor! Ik was lekker een middagje wandelen op het strand, wat een heeeeerlijk weer! Baby heeft hier nog geen behoefte om eruit te komen volgens mij, dus ik waggel nog even door :)

Wat betreft testen: Wij hebben ook direct de NIPT laten doen, zonder indicatie, en zijn naar Belgie gereden. We wilden het graag weten, en wij voelden meer voor een DNA test dan een kansberekening op basis van je leeftijd etc. Extra voordeel dat je dan met 12/13 weken al het geslacht weet, mocht je dat willen :Y Het kan tegenwoordig tegen betaling ook in NL.

Wij hebben het in Antwerpen bij Gendia laten doen, maar het kan ook in het Lucas Andreas in A'dam geloof ik.

Voor ons ging het niet zozeer om de kans op down, maar vooral op de andere twee chromosoom afwijkingen waarop wordt getest en waarbij het kindje niet of nauwelijks levensvatbaar is, trisomie 13 en 18. Hierbij kan je een zwangerschap voldragen en dan vervolgens een heel ziek kindje krijgen wat vervolgens binnen een jaar overlijdt, en dit leek ons allebei te heftig.
pi_150918037
Heftig Klumsy! Maar fijn dat ze je goed in de gaten houden. Sterkte!
pi_150918907
Klumsy, fijn dat ze jou en Frits goed in de gaten houden!

Combinatietest: niet laten doen, heel uitgebreid over gesproken samen. We waren het eens en het voelde goed. Maar beiden een gehandicapt gezinslid maakte de keuze voor ons misschien anders dan anderen zouden doen.

De 20-weken echo laten we wel doen, dat wordt een GUO ivm de handicap van gezinslid. Dit betreft een chromosoomafwijking. We laten de zwangerschap niet afbreken maar willen dat ons kind in dat geval goed opgevangen kan worden bij de bevalling. Dat de juiste mensen klaar staan om meteen te handelen.
pi_150919266
Zoals jullie misschien weten zit ik momenteel ziek thuis. Maar afgelopen week toch teveel gedaan en nu ligt mijn rug in de kreukels (bekend fenomeen, heb standaard 2x per week fysio). Dus nu moet ik veel plat liggen.
Man ging vanmiddag de boodschappen doen, zodat ik even kon gaan liggen. Komt hij thuis met een cadeau voor mij....

Een iPad Air 2 met bijbehorende case. "Super handig, omdat je nu veel moet liggen en een iPad is makkelijker in bed dan laptop." O+
Ik was helemaal ontroerd. We spraken er al langer over maar ik vond het zoveel geld terwijl we allebei ook een iPhone hebben en samen een goede laptop. Dus voelde een iPad als luxe die we eigenlijk niet nodig hadden.

Dus naast de boodschappen nu ook een iPad :)!
pi_150919745
Wat lief Malteser. O+
pi_150920021
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef Malteser het volgende:
Zoals jullie misschien weten zit ik momenteel ziek thuis. Maar afgelopen week toch teveel gedaan en nu ligt mijn rug in de kreukels (bekend fenomeen, heb standaard 2x per week fysio). Dus nu moet ik veel plat liggen.
Man ging vanmiddag de boodschappen doen, zodat ik even kon gaan liggen. Komt hij thuis met een cadeau voor mij....

Een iPad Air 2 met bijbehorende case. "Super handig, omdat je nu veel moet liggen en een iPad is makkelijker in bed dan laptop." O+
Ik was helemaal ontroerd. We spraken er al langer over maar ik vond het zoveel geld terwijl we allebei ook een iPhone hebben en samen een goede laptop. Dus voelde een iPad als luxe die we eigenlijk niet nodig hadden.

Hij is al het geld waard O+
Overdag heb ik de laptop (dan is hij op z'n werk), maar s'avonds heeft hij hem. Dan heb ik de ipad :Y

Super lief van hem. Rustig aan voor jou! Hebben jullie Netflix? Dan heb je iets voor de verveling :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150920045
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:36 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 33 weken, maar vooral omdat ik al een voorgeschiedenis heb met vroeggeboorte houden ze me een nachtje hier... En met rust komt het goed, slaap vooral veel :)
dikke knuffel voor je :* geniet van het vele slapen! :z
  zondag 22 maart 2015 @ 18:52:55 #288
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150920580
Maltezer wat lief van je man! Goed cadeau zeg!

Klumsy, goed uitrusten nu :*
pi_150923733
Smelt moment: de zus van mijn vriend heeft 3 kinderen, 2 meiden en een jongen. De oudste (8) en haar glimlach toen haar oom verklapte dat er een baby neefje of nichtje in mijn buik zat O+ O+ !
En nu belde ze net nog: of ze morgen op school mag vertellen dat haar lievelingstante een baby krijgt, want dat wil ze zo graag.
Dus ik al lachend; dat mag je wel hoor, Maar vergeet je er dan niet bij te noemen dat je oom ook een baby krijgt?" *hoezo? Die zit toch in jouw buik!*
Geweldig! *;
pi_150923954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:38 schreef Cholula het volgende:
Meld met baby uit de buik. Om de traditie van het overgrote deel van de 2015 maart babies in stand te houden is ook onze zoon met een keizersnee ter wereld gekomen!

De ontsluiting was na 12 uur een heul krappe 4 cm en Frits had een te vlakke hartslag en dipte daarnaast na een wee richting de 60bpm. In combinatie met zijn hoge ligging is toen besloten voor een ks.
Hij is geweldig, mooi en we zijn stapelverliefd op hem. O+

Voorlopig blijf ik hem hier Frits noemen, voor zijn naam in het echte leven staat mijn pm/DM open.
O+ *; O+ Heel erg gefeliciteerd! Mooie datum ook. Ik kom lekker bij en knuffel hem maar plat, jullie Frits!

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kom nog even een foto laten zien van mijn mooie zoon :)
We liggen nog steeds in het ziekenhuis. Vandaag ligt hij onder de zonnebank want de billierubensdinges was net op het randje en hij is veel te sloom. Drinken is nog steeds lastig, maar er komt steeds wat verbetering in. Gisteravond heel veel kraamtranen gehad ("ik wil gewoon met hem naar huihuihuihuihuihuis") maar dat is nu wat beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ Wat een mooi kindje. Met een duidelijk kapsel al! Sterkte jullie! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Zo vervelend hoofdpijn, want het legt je helemaal lam. Ik had in het begin van de zwangerschap veel last van migraine, de ergste aanval duurde meer dan 24 uur, incl. overgeven etc. Toen was ik echt klaar voor een abortus.

Een vriendin raadde me acupunctuur aan, ik was super sceptisch at first, maar baat t niet dan schaadt t niet, toch gegaan. En ik moet zeggen dat ik daarna geen migraine meer heb gehad.

Misschien een idee voor jou om ook eens te proberen? Sterkte!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef L-E het volgende:
Limone, heb ik bij jou al lopen leuren met mijn ikhadjarenlangdagelijkshoofdpijnennooitmeersindsikbijdechiropractorkom-verhaal? *) Vind het echt de moeite van het proberen waard, ik zweer erbij O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik had het ook deze zwangerschap en omdat ik elke week wel een paar dagen aan de paracetamol zat, heb ik het over een andere boeg gegooid. Ik ben naar een osteopaat geweest en na 2 behandelingen heb ik maanden geen hoofdpijn gehad. Misschien ook iets voor jou?
Dank jullie! Ik ben bereid om alles te proberen. :)
pi_150924041
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef Malteser het volgende:

Ach wat lief! Ik kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen. O+
pi_150924608
Wat een lief en praktisch cadeau Malteser! O+

Hoe gaat het nu, klumsy?

Hier een beetje onrustig dagje. In tegenstelling tot de hele week was Frits vandaag érg druk en m'n buik voelt erg gespannen en onrustig. Maar op zich niet echt iets om me zorgen om te maken, denk ik. We wachten het maar weer even af. Hij moet nog 4 dagen blijven zitten en dan ben ik 37 wk ;)
  zondag 22 maart 2015 @ 20:56:28 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150926033
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:35 schreef Fannetje het volgende:
Wat een lief en praktisch cadeau Malteser! O+

Hoe gaat het nu, klumsy?

Hier een beetje onrustig dagje. In tegenstelling tot de hele week was Frits vandaag érg druk en m'n buik voelt erg gespannen en onrustig. Maar op zich niet echt iets om me zorgen om te maken, denk ik. We wachten het maar weer even af. Hij moet nog 4 dagen blijven zitten en dan ben ik 37 wk ;)
Hij verbouwt nog even nu hij zijn eigen huis nog heeft ;)
Maar dat voelt inderdaad best naar, als alles zo gespannen is :*
pi_150926976
Ja, hij hangt alvast slingers op denk ik ;)
pi_150927726
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Fannetje het volgende:
Haha _O-
pi_150929581
Klumsy, da's toch even schrikken dan, maar fijn dat ze jullie goed in de gaten houden! :*

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Fannetje het volgende:
"Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen" :Y ;)

Malteser wat lief van je vriend O+

sillie smelt-momentje inderdaad! O+ en die kinderlogica is ook zo heerlijk!
Zo wilde mijn nichtje (6) met d'r broertje trouwen. Toen m'n zus uitlegde dat dat eigenlijk niet kan, vroeg ze of mijn man al getrouwd was, 2 dagen nadat we getrouwd waren :') Dat 'tante Twist' getrouwd was wist ze wel, maar met wie die dan getrouwd was, was 'r even ontgaan
pi_150929720
Oh, en op de valreep hebben we vandaag toch nog besloten om een shoot met zwangere buik te doen O+
Beetje aan de late kant (om het te regelen), maar ben blij dat we het toch nog gaan doen! :s)
pi_150930045
Gefeliciteerd Cho! *O* *O* *O*
Fijn dat het bloedverlies niets te betekenen had, Reesespieces! Brrr, eng zeg!
Wat een ontzettend knap stuk MevrouwCactus, soooo cute!
Succes in het ziekenhuis klumsy, hopen dat je morgen helemaal gerustgesteld weer mag vertrekken!
Lijnloos, succes met je stomme bloedsuikerdingen!

Egoïstisch gejammer in de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150938267
Sara, maar dat is ook heel erg spannend, die eerste echo. Ik voelde mij ook steeds naarder hoe dichterbij de echo kwam.

Malteser, wat ongelofelijk lief! En ik vind de iPad vele malen handiger als een tablet.

Klumsy, ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen in het ziekenhuis en vandaag weer gewoon naar huis toe mag!

Hier al vanaf 4 uur wakker en natuurlijk als je bijna weer slaapt gaat de wekker. Dan is het wel fijn dat ik alleen de ochtenden "werk" dan kan ik vanmiddag nog even terug naar bed als t nodig is.
Gelukkig hield de kleine mij gezelschap met wakker liggen, dan is het bijna leuk :)
pi_150938502
Sara laat het gaan. als het kut is ga je je heus niet minder kut voelen en als je het hartje ziet kloppen (wat morgen dus gaat gebeuren) baal je als een stekker dat je er niet van genoten heb. Droog je traantjes :* en morgen een foto posten van de kleine frummel
een dikke knuffel van een domme doos die zich soms ook teveel zorgen maakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')