Gefeliciteerd met Frits!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:38 schreef Cholula het volgende:
Meld met baby uit de buik. Om de traditie van het overgrote deel van de 2015 maart babies in stand te houden is ook onze zoon met een keizersnee ter wereld gekomen!
De ontsluiting was na 12 uur een heul krappe 4 cm en Frits had een te vlakke hartslag en dipte daarnaast na een wee richting de 60bpm. In combinatie met zijn hoge ligging is toen besloten voor een ks.
Hij is geweldig, mooi en we zijn stapelverliefd op hem.![]()
Voorlopig blijf ik hem hier Frits noemen, voor zijn naam in het echte leven staat mijn pm/DM open.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:38 schreef Cholula het volgende:
Meld met baby uit de buik. Om de traditie van het overgrote deel van de 2015 maart babies in stand te houden is ook onze zoon met een keizersnee ter wereld gekomen!
De ontsluiting was na 12 uur een heul krappe 4 cm en Frits had een te vlakke hartslag en dipte daarnaast na een wee richting de 60bpm. In combinatie met zijn hoge ligging is toen besloten voor een ks.
Voorlopig blijf ik hem hier Frits noemen, voor zijn naam in het echte leven staat mijn pm/DM open.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:38 schreef Cholula het volgende:
Hier moet ook nog veel geverfd worden, maar niet met watergedragen verf, dus moet nog even kijken of en hoe ik dat doe. Is echt wel rommel eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:53 schreef Minarosa het volgende:
Jaaa daar is hij dan! Proficiat Cholula!![]()
En wat een lieve foto Cactus.
Dank voor de verftips, ik heb voor de zekerheid een mondkapje gekocht. De verwarming staat nu ook al aan, het was onze werkkamer. Ik zet 'm morgen overdag aan, raam open om te ventileren en dan moet het goed komen, het is geen enorm lange muur. Wordt trouwens vergrijsd mintgroen-blauwachtig (?) (kleur Koers van Praxis).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |