abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150878387
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:07 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Het voelde echt bizar om opeens zo'n grote maat uit te zoeken. Maar goed zittende beha's zijn echt de hemel (en dubbele borsten onder kleding vind ik heel lelijk) dus ik heb me erbij neergelegd. Niet dat ik keus had... Ben verder niet heel veel aangekomen dus ik vind ze nu wel aan de grote kant voor mijn figuur, maar ja het is tijdelijk...
Kan het me voorstellen. Ik had gisteren al even iets van "eeeh, slik?".
Overigens stond vriend met een hele grote grijns mijn pashokje in te loeren, dus er is in ieder geval iemand blij met de groei ook, zeg maar.

Net kwam mijn vriends zwager langs om ons nog te feliciteren (hij had via vriends zus dus het nieuws gekregen). Zwager zei iets als "jij wordt een fantastische papa!" Waarop vriend zei "ik neem gewoon jou als voorbeeld", stonden ze ineens allebei met tranen in hun ogen O+ ! En toen ging ik natuurlijk ook weer.

Mijn vriend ontpopt zich overigens wel als regelneef. Hij runt ineens 't hele huishouden (huh) en delegeert dan taken naar mij, maar o wee als ik na mijn taken nog iets wil doen... Dan moet ik gaan zitten met een kop thee en een boek }:| ..
pi_150878958
Wat doen jullie trouwens qua verven van de muur in de babykamer? Ik lees verschillende dingen. Wilde morgen eigenlijk de muur gaan verven (waterbasis) maar twijfel nu... (qua risico's voor de baby door het inademen van verfdampen)
pi_150879009
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:25 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ja jouw jongetje is dus ook zoiets! Hoest met je, heb je gemist?! Morgen alweer 28 weken he? Gaat zo hard nu ineens!
Beetje veel werkdrukte, maar verder prima! Het gaat zooo snel! Bijna 28 weken, wow! /cliché
pi_150879728
Ik kom nog even een foto laten zien van mijn mooie zoon :)
We liggen nog steeds in het ziekenhuis. Vandaag ligt hij onder de zonnebank want de billierubensdinges was net op het randje en hij is veel te sloom. Drinken is nog steeds lastig, maar er komt steeds wat verbetering in. Gisteravond heel veel kraamtranen gehad ("ik wil gewoon met hem naar huihuihuihuihuihuis") maar dat is nu wat beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:45:03 #80
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150879784
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:16 schreef Minarosa het volgende:
Wat doen jullie trouwens qua verven van de muur in de babykamer? Ik lees verschillende dingen. Wilde morgen eigenlijk de muur gaan verven (waterbasis) maar twijfel nu... (qua risico's voor de baby door het inademen van verfdampen)
Bij min eerste zwangerschap vond ik dat verf verboden moest worden, bij de tweede deed ik het wel zelf. Ik heb ontdekt dat je gewoon moet doen wat je zelf denkt. In principe kan het mits je goed lucht geen kwaad.

Daui, kan mee voorstellen dat hij daarvan schrikt ja! Wanneer is je eerste echo?

Lekker familie weekend, de hele roedel is naar de dierentuin en ik ga zo naar bed!
  Vis een optie? zaterdag 21 maart 2015 @ 12:46:02 #81
70532 loveli
N
pi_150879813
quote:
De verwarming niet pas voor het eerst aanzetten als de beeb er is.
crap in = crap out
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:46:32 #82
259886 pessie
pi_150879832
Cactus wat en mooi ventje! Lekker kleurtje kweken voor de zomer ;) hoop dat hij het snel oppakt en hij met jullie naar huis kan.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:49:10 #83
259886 pessie
pi_150879887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat sowieso, voor de mensen met nieuwe meubels, laat de meubels een week of 6 met de verwarming aan en het raam open luchten. er schijnt nog best wat oplosmiddelen gebruikt te worden in de lijm.
pi_150879908
Wauw Cactus, wat een mooierd!
pi_150880125
Ach Cactus het lijkt me ook niet makkelijk :* maar wauw wat een knapperd O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:13:51 #86
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150880418
Cactus, wat een plaatje O+

En welkom 1stGirl! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150880435
Oh zo herkenbaar mw Cactus, alles :'( :)

'Fijn' dat je jochie zo snel onder de lamp moest, niet fijn voor jullie, maar het scheelt echt veel voor de biliwaarde, en dan kan ie z'n energie straks voor drinken gebruiken!
Dat geel zien kan nog heel lang (wekenlang) aanhouden. Als je ongerust bent gewoon opnieuw laten prikken hoor!

Sterkte! :* Hopelijk mag ie snel naar huis. Wat een knapperd is het! Wat was z'n geboortegewicht?

[ Bericht 34% gewijzigd door Mineola op 21-03-2015 13:20:30 ]
pi_150881265
quote:
Ik heb gewoon zelf geverfd. Waterbasis is prima te doen. Ik heb wel gezorgd dat de boel geventileerd is als ik verf en erna.

Heb je al een mooie kleur uitgezocht?
Schudden voor gebruik
pi_150881284
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kom nog even een foto laten zien van mijn mooie zoon :)
We liggen nog steeds in het ziekenhuis. Vandaag ligt hij onder de zonnebank want de billierubensdinges was net op het randje en hij is veel te sloom. Drinken is nog steeds lastig, maar er komt steeds wat verbetering in. Gisteravond heel veel kraamtranen gehad ("ik wil gewoon met hem naar huihuihuihuihuihuis") maar dat is nu wat beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhhhhhhhhh O+ *Rammelt*

wat een lief koppie!
Schudden voor gebruik
pi_150881801
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Mineola het volgende:
Oh zo herkenbaar mw Cactus, alles :'( :)

'Fijn' dat je jochie zo snel onder de lamp moest, niet fijn voor jullie, maar het scheelt echt veel voor de biliwaarde, en dan kan ie z'n energie straks voor drinken gebruiken!
Dat geel zien kan nog heel lang (wekenlang) aanhouden. Als je ongerust bent gewoon opnieuw laten prikken hoor!

Sterkte! :* Hopelijk mag ie snel naar huis. Wat een knapperd is het! Wat was z'n geboortegewicht?
Hij woog 2835 en zit daar nu 100 gram onder. Wat dat betreft gaat het best goed dus. De kraamtranen gaan vandaag grwoon verder, wat een ellende is dat zeg.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:26:28 #91
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150881970
Cactus, wat een mooi jochie O+
Onder de lampen, helaas ervaring mee. Hopelijk is ie snel genoeg bijgekleurd, en drogen jouw tranen ook snel op ;) :*
pi_150882102
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mijn vriend ontpopt zich overigens wel als regelneef. Hij runt ineens 't hele huishouden (huh) en delegeert dan taken naar mij, maar o wee als ik na mijn taken nog iets wil doen... Dan moet ik gaan zitten met een kop thee en een boek }:| ..
Oh, das wel heel vroeg om zich al zo op te stellen. :o
Ik zou daar persoonlijk echt niet tegen kunnen, ook al is het goed bedoelt.
pi_150882245
Wederom hoi!

Niet bij gelezen

Vanochtend om kwart voor vier braken mijn vliezen en nadat ik netjes wat had opgevangen had ik het geweldige plan om nog even lekker te slapen. Kwartier later begonnen de weeën en al snel kon ik ze niet echt goed meer opvangen. Douchen, liggen, staan, schuifelen met mijn lief niets werkt. Om half acht komt de vk en zij constateert een whooping 1 cm ontsluiting. Om 11.00 uur was ze terug en constateert ze krap 2 cm.
Dus nu zitten we in het ziekenhuis, niet de thuisbevalling die ik voor ogen had, maar ik kan weer lachen. Lang leve de ruggenprik die ik eigenlijk niet wilde. ;) 10 1/2 uur na de eerste wee zit ik op 3cm...
pi_150882280
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Hele goeie tip! Hadden wij dus niet gedaan en kwamen middenin de winternacht met Minke thuis en toen bleek de radiator kapot..... Dus toen moest ze wel bij ons op de kamer :+
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:42:50 #95
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150882294
*O* go Cho! Ik hoop dat het goed vol te houden is met je ruggeprik nu, je zal wel kapotmoe zijn.Zou je nog even kunnen slapen nu?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150882296
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:39 schreef Cholula het volgende:
Wederom hoi!

Niet bij gelezen

Vanochtend om kwart voor vier braken mijn vliezen en nadat ik netjes wat had opgevangen had ik het geweldige plan om nog even lekker te slapen. Kwartier later begonnen de weeën en al snel kon ik ze niet echt goed meer opvangen. Douchen, liggen, staan, schuifelen met mijn lief niets werkt. Om half acht komt de vk en zij constateert een whooping 1 cm ontsluiting. Om 11.00 uur was ze terug en constateert ze krap 2 cm.
Dus nu zitten we in het ziekenhuis, niet de thuisbevalling die ik voor ogen had, maar ik kan weer lachen. Lang leve de ruggenprik die ik eigenlijk niet wilde. ;) 10 1/2 uur na de eerste wee zit ik op 3cm...
Het begin is er! *O*

Zet hem op meis. En soms gaat het gewoon een beetje anders dan in de "planning" stond.

laat dat eigenwijsje maar komen O+ *O*
Schudden voor gebruik
pi_150882305
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:42 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hele goeie tip! Hadden wij dus niet gedaan en kwamen middenin de winternacht met Minke thuis en toen bleek de radiator kapot..... Dus toen moest ze wel bij ons op de kamer :+
Dat niet alleen maar ook voor de luchtjes ;)
Schudden voor gebruik
pi_150882317
Cactus wat een lieverd! En Jipenjannekehemapakjeboks?

Cholula *G* voortgang!
pi_150882371
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:39 schreef Cholula het volgende:
Wederom hoi!

Niet bij gelezen

Hooray!!!! De baby wilde gewoon even de lente afwachten, dat was het!

Succes! *O*
pi_150882595
Cholula, succes!!

Mw Cactus, wat een mooierd! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')