Zo vervelend hoofdpijn, want het legt je helemaal lam. Ik had in het begin van de zwangerschap veel last van migraine, de ergste aanval duurde meer dan 24 uur, incl. overgeven etc. Toen was ik echt klaar voor een abortus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, met een kersenpitkussen tegen mijn nek. Vorige zwangerschap (en toen ik nog aan de pil was) had ik er ook veel last van. Hormonen en verkrampt of verkeerd zitten en/of stress is geen goede combinatie.. Normaal neem ik een ibu en slaap ik er een nachtje over en dan is het allemaal weer goed. Paracetamol werkt toch minder goed.
Anyways! Beter op mijn houding letten, dus.
Wat een pretletterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef DJMO het volgende:
moesten er hier nog baby's naar buiten gerammeld worden??
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet allemaal 100% mijn smaak (ikZara), aantal dingen gekregen of man uitgezocht. Maar toch: kleine babykleertjes!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Nee, Breda!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:19 schreef Skoap het volgende:
Was je in Amersfoort silliegirl? Fijn dat je een passende Bh hebt gevonden!
Fannetje pas goed op jezelf & de kleinewel fijn dat alles verder helemaal goed was
Mariposas leuke spullen & welkom terug
Ik zag ook mooie foto's in het buikentopic
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:17 schreef JantinaGr het volgende:
Vandaag mijn moeder op bezoek. Goh, wat zal zij volgende week verrast zijn.
Mijn moeder vertelt over een nieuwe siergras die zij hebben geplant in het midden van hun tuin met een grasperk er omheen, maar deze is toch wel heel scherp en hun hond moet er maar goed voor oppassen. Maakt mijn vriend de opmerking dat ze ook al goed rekening houden met kleinkinderen.![]()
Mijn moeder: ach, zo ver is het nog helemáál niet.
Daarna nog: hopelijk knapt T. snel op van de operatie, en kan hij over niet al te lange tijd weer een baan zoeken / aan het werk, jullie willen toch op een gegeven moment aan een volgende stap beginnen.
Ze moest eens weten dat het al wel degelijk bijna zo ver is.
Ik denk het ook! Wilde net vragen of het in Utrecht wasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:27 schreef Skoap het volgende:
Ze doen het vast express Ikea & prenatal vlakbij elkaar
Of Amersfoort? Die heeft dat toch ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:22 schreef ReesesPieces het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Wilde net vragen of het in Utrecht was
daar had ik op gegokt! Ook al flink wat inkopen gedaan daar. Binnen zo'n stokje stoel halen. Flinke korting tijdens de mama dagen straksquote:
Er zaten ook wel wat creepy foto's tussen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:59 schreef Cholula het volgende:
Henk is al echt een baby!!! Ik vind 3d echo's vaak een beetje creepy, maar dit is echt een mooi kindje!
Het is inderdaad nog maar even en ondertussen ben ik weer vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |