Het ging niet zo lekker vandaag. Mijn handen begonnen op te zwellen, ik kreeg te horen dat ik een dikke kop heb (klopt ook wel, maar dat kan ik niet zo goed gebruiken op dit moment) en toen ik gezellig met mijn moeder wat gedronken had viel een opmerking over onaangekondigd langs komen niet zo goed. Moeders in tranen, terwijl ze altijd welkom zijn. We hebben moeite met mijn oma die onaangekondigd in de achtertuin staat.
we wonen gelijkvloers en onze slaapkamer zit aan de achtertuin en daar doen we ook weleens andere dingen dan slapen, ook overdag. Uiteindelijk begreep mijn moeder ons punt wel, maar dit moet ik nog wel even aan horen denk ik.
En ik wil mijn baby!
Stippel mijn man drinkt sinds het begin van de maand niet meer, in de maand daarvoor ook bijna niet. Ik vind het prettig dat hij niet met een alcoholwalm naast me zal staan. Niet dat hij normaal veel drinkt, maar een speciaalbiertje of een whisky lust hij wel.
Ben je al opnieuw tante geworden?
Wat stom dat je verloskundigen je angsten niet serieus nemen, Spring! Hopelijk brengt de waarneemster ze aan het verstand dat er wel geluisterd moet worden naar je.
Veel plezier op je weekendje weg Kris!
Welkom terug Mariposas! Leuke foto's ook in het buikentopic!
Ik vond overigens de jetlag best meevallen toen we terug kwamen in december, maar ik had ook goed geslapen in het vliegtuig.
Veel plezier in Estland Jagär!
Klinkt inderdaad als een enerverende dag Fannetje! Fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden.
Passende beha's zijn fijn, Sillie! Ik had overigens drie maanden nadat ik nieuwe beha's had gekocht weer een nieuwe nodig. So be prepared.