Ja, hoe vond je dat nou achteraf gezien precies, zo'n personal trainer?!quote:
Daar kan ik wel een kunstje op.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, hoe vond je dat nou achteraf gezien precies, zo'n personal trainer?!
Hier in het oosten van het land ook voornamelijk mistquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:44 schreef Windigo het volgende:
Hier nog steeds bewolkt![]()
En volgens de kaart dus kans dat het zo blijft
Volgens mij was de vraag meer gericht op het ehm, trainingsaspect van andere spiergroepenquote:
Haha, okee okee! Leuk!quote:
Om je een wat uitgebreider antwoord te geven:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, hoe vond je dat nou achteraf gezien precies, zo'n personal trainer?!
Dat ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag meer gericht op het ehm, trainingsaspect van andere spiergroepen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag meer gericht op het ehm, trainingsaspect van andere spiergroepen
Ik gaf al een wat uitgebreider antwoordquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, okee okee! Leuk!![]()
Maar ik bedoelde meer het concept van een personal trainer op zich.
Klinkt wel tofquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om je een wat uitgebreider antwoord te geven:
Het is wel spannend, want het is heel kwetsbaar. Maar ook wel heel prettig. Je kunt wat andere oefeninegn doen omdat je met z'n twee bent, en hij pusht me verder dan dat ik zelf zou doen.
Voorlopig ga ik 1 x in de week met hem trainen.
Tof! Wat kost dat nou?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om je een wat uitgebreider antwoord te geven:
Het is wel spannend, want het is heel kwetsbaar. Maar ook wel heel prettig. Je kunt wat andere oefeninegn doen omdat je met z'n twee bent, en hij pusht me verder dan dat ik zelf zou doen.
Voorlopig ga ik 1 x in de week met hem trainen.
te veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
te veel.Tja, voor dat geld mag je in ieder geval verwachten dat je een trainer krijgt waar je wel een kunstje op zou kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent ook mini.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:48 schreef minilot het volgende:
Oei!
Daar eet ik twee weken van. Nevermind.
Goed punt!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:49 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Tja, voor dat geld mag je in ieder geval verwachten dat je een trainer krijgt waar je wel een kunstje op zou kunnen.
Louter in hoogte.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook mini.(No pun intended)
Oeh, uit het kabouterboek? *denkt aan die dozen met boeken op zolder die in de boekenkast thuishoren waar ie inzit*quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:51 schreef minilot het volgende:
Beetje deze verhouding momenteel![]()
[ afbeelding ]
Ik ben heus niet enorm veel te dik, maar zit vér in de overgewicht-range van de BMI-schaal en niemand die mij kent zou mijn omtrek momenteel 'mini' noemen hoor. Geeft verder niks, maar is wel zo.quote:
Snap ik heel goed. Prima prioriteiten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:
En ja, het is echt een smak met geld, maar ik denk wel dat het dusdanig veel voor me doet en gaat doen dat het me het waard is. Gezondheid en geluk kennen geen prijs. En daarnaast, ik heb er nu het geld voor, dus dan waarom niet?
Als 'tegenprestatie' ga ik voorlopig niet naar de kapper en koop ik geen nieuwe kleren tot ik op een acceptabel gewicht ben.
Ik kan me dat niet voorstellen, als ik eerlijk ben. En BMI is een stomme leidraad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben heus niet enorm veel te dik, maar zit vér in de overgewicht-range van de BMI-schaal en niemand die mij kent zou mijn omtrek momenteel 'mini' noemen hoor. Geeft verder niks, maar is wel zo.
En daarbij. Als je eenmaal lekker op weg bent, kun je altijd nog verder gaan zonder coach.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:
En ja, het is echt een smak met geld, maar ik denk wel dat het dusdanig veel voor me doet en gaat doen dat het me het waard is. Gezondheid en geluk kennen geen prijs. En daarnaast, ik heb er nu het geld voor, dus dan waarom niet?
Als 'tegenprestatie' ga ik voorlopig niet naar de kapper en koop ik geen nieuwe kleren tot ik op een acceptabel gewicht ben.
Preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En daarbij. Als je eenmaal lekker op weg bent, kun je altijd nog verder gaan zonder coach.
En dan kun je hem daarna eens op een dankje trakterenquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:
En misschien mag ik er uiteindelijk ook nog wel een kunstje op doen.
Waarom uiteindelijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:
En misschien mag ik er uiteindelijk ook nog wel een kunstje op doen.
Nou ja ehm. Fototoestel, spiegel, creatief met stof en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef minilot het volgende:
Nou ja Lonaa, je snapt toch wel dat er een verschil zit tussen heftig overgewicht en iemand 'mini' noemen? Ik hoor nu echt niet in die laatste categorie. Ik ben ruim twintig kilo aangekomen in twee jaar tijd en ben wel degelijk te zwaar voor mijn lengte en dat merk ik aan van alles.
Dat kun je onzin vinden, maar dat is raar, want je weet helemaal niet hoe mijn lijft er momenteel uitziet.
Ho ho, ik heb niet gezegd dat ik dat onzin vindt. Ik heb gezegd dat ik met me moeilijk voor kan stellen. Dat komt omdat ik wel eens foto's en een heel leuk filmpje van je gezien hebt waarop je een klein, slank, leuk meisje bent. En in mijn hoofd kan ik dat slanke niet zo goed uitdijen want ik weet niet hoe dat eruit ziet bij je want dat heb ik niet gezien. Dat is het enige wat ik gezegd heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef minilot het volgende:
Nou ja Lonaa, je snapt toch wel dat er een verschil zit tussen heftig overgewicht en iemand 'mini' noemen? Ik hoor nu echt niet in die laatste categorie. Ik ben ruim twintig kilo aangekomen in twee jaar tijd en ben wel degelijk te zwaar voor mijn lengte en dat merk ik aan van alles.
Dat kun je onzin vinden, maar dat is raar, want je weet helemaal niet hoe ik er momenteel uitzie.
Over banaan gesproken, vergeet de banana for scale niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja ehm. Fototoestel, spiegel, creatief met stof en gaan met die banaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is uit 2006, ei! Negen jaar geleden!
Let me see you stripped down to the bone
Mijn hersenen. Wat doe je ermee...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over banaan gesproken, vergeet de banana for scale niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:58 schreef minilot het volgende:
Lieve schat, bedoel je dit filmpje?Nee, die bedoelde ik niet maar ik ga m wel even kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is uit 2006, ei! Negen jaar geleden!![]()
Een filmpje waarbij je met andere mensen aan een tafel zit om een verhaal te verkondigen voor een groot scherm. Zal wel iets met pretparken te maken hebben
Sterkheidsbaas van alles.
Ze is ook best goed met dr heupenquote:
O, zo vatte ik het ook niet op. Maar ik wilde even dudielijk maken dat ik momenteel slechts mini ben in één dimensie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Maar mini, ik wilde het niet bagatelliseren what so ever.
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Leuk feitje http://imgur.com/gallery/peu0Z
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:10 schreef minilot het volgende:
[..]
O, zo vatte ik het ook niet op. Maar ik wilde even dudielijk maken dat ik momenteel slechts mini ben in één dimensie.
Gezellige boel bij julliequote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:13 schreef minilot het volgende:
Haha, andere monteur nam zojuist taart mee.
Eclipsgebak!
Heh, ik heb het al naar zes mensen doorgestuurd. Cool feitje Isa!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Leuk feitje http://imgur.com/gallery/peu0Z
[ afbeelding ]
Toch maar laten staan dat gebak als ik de discussie van de vorige pagina terugleesquote:
Ik ben wel vaker op het forum, maar meestal niet in de SC. Vandaar niet zoveel zin op m'n werk, vandaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef minilot het volgende:
In de SC? Eerder dan vandaag? Over het hoofd gezien dan!Ben er ook niet altijd..
Ah, op die manier... Nou, welkom!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:26 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker op het forum, maar meestal niet in de SC. Vandaar niet zoveel zin op m'n werk, vandaar.
Als ik vervelend ga worden moet je het zeggen haha.quote:
Vast niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als ik vervelend ga worden moet je het zeggen haha.
Nu snap ik je usernaamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:50 schreef emmyemmy het volgende:
De buschauffeur moest vanochtend de route aan me vragen
Lekker toch! helemaal los zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Nog even 15 min wachten of het beter wordt anders ga ik gewoon sporten.
Heb vandaag 2x een date met mijn gratis personal trainergisteren een lesje Jillian overgeslagen dus mag vandaag 2x.
Zeker lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Lekker toch! helemaal los zo vlak voor het weekend.
Ik vind het heerlijk en zou graag met je mee doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker lekkermaar in het weekend gewoon door
Zondag nog een 3 urige training waar ik tegen op kijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:21 schreef minilot het volgende:
Ja doei. Eclips, man!
En daarbij, het is tiramisu-vlaai. Dus.
Ik liep (als 16 jarige) in het openlucht museum in Arnhem. Maar in mijn herinnering was het best wel bewolkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:41 schreef Lienekien het volgende:
In 1999 had ik eclipsbrillen en heb ik met collega's op de parkeerplaats gestaan. Ik herinner me eigenlijk alleen televisiebeelden met veel oh's en ah's.
Echt hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef minilot het volgende:
Het licht buiten heeft toch wel een beetje een gekke kleur
Het wordt donkerder en grijzer. Maar verder niet heel veel anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef minilot het volgende:
Het licht buiten heeft toch wel een beetje een gekke kleur
Awww.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
In 99 naar het Saarland gecrosst, ergens in een veld gaan staan. Kwam bewolking op en toen voor de wolken uit gereden.
Vlak voor de volledige eclips in een dorpje aan de franse grens gestopt. Brilletjes en Punk Floyd opgezet en genoten.
Beter dan drugs.
Toen de Eclips voorbij was trok de bewolking de lucht dicht. Heel veel geluk gehad.
Bij een bakkertje wat lekkere dingen gekocht en dat er drie mannen uit Nederland naar hun dorpje waren gekomen voor de zonsverduistering was daar het grootste nieuws sinds de aansluiting op de waterleiding (1928)
Zondag denk ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:10 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk en zou graag met je mee doen
Nee inderdaad. Dan sla ik over.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zondag denk ik nietdan heb ik buikdanstraining
Ookal is het wel een goede workout hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dan sla ik over.
Maar je bent lekker bezig zo te lezen
Goed bezig! En met je voeding bezig neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ookal is het wel een goede workout hoor![]()
En ja nu 30 dagen even 'streng' bezig, eens kijken wat mijn lichaam kan.
Dus elke dag een work-out van Jillian.
Verder dans is ook zo'n 3 a 4 uur in de week en daar komen nu om de paar weken een extra zondag van 3 uur bij vanwege een show die er aan komt.
Normaal beweeg ik dus wel iets minder.
Yep en deze dertig dagen ook geen druppel alcoholquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Goed bezig! En met je voeding bezig neem ik aan?
Nice.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep en deze dertig dagen ook geen druppel alcohol
Tuurlijk wel joh, als ik het kan kan jij het ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nice.
Alleen dat wat alcohol betreft, dat ga ik niet volhouden.
Wat is de reden dat je dit doet?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, als ik het kan kan jij het ook.
Beide eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je dit doet?
Omdat je het nodig hebt of omdat het een hobby is?
Oke. Leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beide eigenlijk.
Ik wil nog zo'n 10 kilo afvallen, maar deze maand dit 'experiment' is ook een beetje hobby.
Vind hem nogal racistischquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Hij is begonnen
http://www.radio6.nl/zwartelijst/lijst
Dat is toch de opvolger van Divergent? Zo ja, GAAF! Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Windigo het volgende:
Jammer, geen spoortje van de eclips gezien. Maar ja, niets aan te doen. Volgende keer ben ik er hopelijk ook nog
Zometeen naar Insurgent, heb ik zin in
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Dat was een pittig ritje van 18 km. Poeh. Ik heb wel bovenop de tankenberg gestaan!
Nu naar huis en eten!
dat moet lukken! Duurt nog wel ff maar dan salade van gerookte zalm, bosbessen en spinazie!quote:
Nog bij de Martelvijver voorbijgefietst, de meest spooky place van twente?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Dat was een pittig ritje van 18 km. Poeh. Ik heb wel bovenop de tankenberg gestaan!
Nu naar huis en eten!
Oeh da's beter dan mijn snijbonen met stukkie gekookte kipfilet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
dat moet lukken! Duurt nog wel ff maar dan salade van gerookte zalm, bosbessen en spinazie!
Ik hoor dat ie tegenvalt maar hopelijk heb ik het misquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Windigo het volgende:
Jammer, geen spoortje van de eclips gezien. Maar ja, niets aan te doen. Volgende keer ben ik er hopelijk ook nog
Zometeen naar Insurgent, heb ik zin in
quote:
daar heb je juist toch iemand voor nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Poetsen 2.0 hier
Badkamer /grote klus altijd en achterstallige vetklus achter het fornuis!
Ja joh, als de rest het lekker vindt is het toch ook goed!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan niks nieuws meer halen qua boodschappen dus t wordt vnv gewoon spareribs. 6 mensen nemen wat mee dus 5 dingen kan ze dan wel eten. En anders snijdt ze het vlees er maar vanaf hoor
Ja zij doet dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:45 schreef liedetector het volgende:
daar heb je juist toch iemand voor nu?
In boter 3 minuten per kant bakken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb kalfsmedaillons bij de Lidl gehaald, ben benieuwd. Wat is een lekkere bereidingswijze? Kort grillen, aanbraden in boter?
Heel kort aanbraden in boter (net een korstje geven, niet garen) en daarna laten rusten tot weer afgekoeld, ondertussen maak je een tonijnmayonaise. Spiegel tonijnmayonaise op een groot bord en daar heel dunne plakjes van het kalfsvlees op. Garneren met kappertjes (liefst gezouten, maar spoel die eerst) Serveren met warme krokante broodjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed zeg Lonaa!
Lekker Sarabi, goed bezig
FFT, succes en ontzttend leuk weekend!
Hier een freubeldag, kapotte espresso machine opgstuurd ook al zo'n kutwerk, kapotte printer gemaakt, Ben en Jerry's ijsprijs opgehaald
Heb kalfsmedaillons bij de Lidl gehaald, ben benieuwd. Wat is een lekkere bereidingswijze? Kort grillen, aanbraden in boter?
Dan maak je vitello tonato er van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel kort aanbraden en daarna laten rusten tot weer afgekoeld, ondertussen maak je een tonijnmayonaise. Spiegel tonijnmayonaise op een groot bord en daar heel dunne plakjes van het kalfsvlees op
Correctquote:
Ik vond m goed, maar goed, ik heb de boeken niet gelezenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoor dat ie tegenvalt maar hopelijk heb ik het mis
Ik moet deel 1 nog zien...
Dus een leuke middag gehad?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vond m goed, maar goed, ik heb de boeken niet gelezenBen gisteren begonnen in het eerste boek
Als het goed gaar is, valt het er vanzelf afquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
weekend is begonnen![]()
En waar kan dit beter beginnen dan in de wachtkamer van de dokter?
Zo mn bilprik en eerste uitstrijkje..
Kan niks nieuws meer halen qua boodschappen dus t wordt vnv gewoon spareribs. 6 mensen nemen wat mee dus 5 dingen kan ze dan wel eten. En anders snijdt ze het vlees er maar vanaf hoor
Jaquote:
Dat komt wel goed. Had ze van de week al een keer en echt waanzinnig lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het goed gaar is, valt het er vanzelf af
Grappig dat je hetzelfde doet vnvquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Straks ook een etentje in het nieuwe wooncomplex van een oudcollega met zijn 8-en, iedereen neemt wat mee en ik heb rund- en kipballetjes in saus van Spanish Harlem
Ik zag ze net, echt te leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja
En deze supergave glazen voor maar 1,60 gescoord bij de Action!![]()
[ afbeelding ]
Geweldig voor deze uilenliefhebber
Fijn dat het goed ging bij de dokterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Had ze van de week al een keer en echt waanzinnig lekker.
Nog wel wachten tot 18.30u voor we gaan eten en ik heb nu al behoorlijk trek. Maar we hebben dus spareribs, aardappelcupcakes, bladerdeeghapjes, minipizza's, quiche, gehaktballetjes, soep en nog iets wat een verrassing is dus aanvallen kunnen we
Dokter ook overleefdPrettig was het niet maar geen au geroepen, beetje apart gevoel maar ze was voorzichtig en zei alleen maar 'je doet het goed'. Lieve dokter heb ik toch
Er stonden er nog veel, dus slag je slag, het is wel vrijdag dus kan zo op zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag ze net, echt te leuk.
Ik wil ze ook
Zoet/Zuur. Erg lekker weet ik uit ervaring.. vandaar dat ik iets gekocht heb ipv gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Grappig dat je hetzelfde doet vnvWat is dat voor saus?
Thanks! Ik wil graag dat iedereen iets lekker dus tis toch best moeilijk, ook al zeg ik dat t me niet kan schelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Fijn dat het goed ging bij de dokter
En niet onzeker zijn over jezelf, je feestje klinkt hardstikke leuk! Je gasten zullen het vast leuk hebbenVeel plezier!
Ja idd vooral als de rest het simpel houdt. Maar dit klinkt hartstikke goed. Al had je 1 soort vlees ook maar dit is wel net ff leukerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoet/Zuur. Erg lekker weet ik uit ervaring.. vandaar dat ik iets gekocht heb ipv gemaakt.
Vorige keer (we komen eens in de zoveel maanden bij elkaar om even bij te kletsen) had ik allerlei soorten pannenkoekjes gemaakt...véél te veel werk
Dat weet ik, daarom zeg ik ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil graag dat iedereen iets lekker dus tis toch best moeilijk, ook al zeg ik dat t me niet kan schelen
Gaat vast helemaal goed komen johquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil graag dat iedereen iets lekker dus tis toch best moeilijk, ook al zeg ik dat t me niet kan schelen
Prima toch, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om leuk te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen joh
Vanavond komen vrienden langs en ze krijgen alleen paaseitjes, chips en stokbrood(oke ze komen ook pas na het avondeten maar toch)
Dat gaat ook helemaal goed komenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Prima toch, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om leuk te zijn
Ik heb de eerste gezien en alle boeken gelezen. De boeken zijn leuker vind ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vond m goed, maar goed, ik heb de boeken niet gelezenBen gisteren begonnen in het eerste boek
Eens, ik heb boek 1 nu bijna uit (gisteren binnen gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien en alle boeken gelezen. De boeken zijn leuker vind ikZit veel meer in.
Ik vind het wel vermakelijk.. net als de Hunger Games serie. Niet mega tof of goed maar wel leuk om te lezen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eens, ik heb boek 1 nu bijna uit (gisteren binnen gekregen) ben nu heel benieuwd naar het volgende deel
Maar ik ben verslaafd aan dit soort series, dus allicht niet zo kritisch![]()
Heerlijk autorijweerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:
En ook weer thuis! Heldere zon nu hier. Ja, nu welOp de hei was het gewoon heel erg bewolkt en op wat schemerigheid na niets gezien.
Zo van, "1 spookrijder? Ik zie er wel 100!"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heerlijk autorijweerMuziekje, zonnebril. Enige jammere was dat niemand het bericht door had gekregen dat ze allemaal rechts moesten rijen. Nu heb ik niet de hele weg de cruise control aan kunnen hebben
Ik heb ze alle drie gelezen. Je vliegt erdoorheen want jeugdspul. En ik vind het wel een tikkie een kloon van The Hunger Games. Een tikkie. Vond het boek wel beter dan de film.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
We misten je, Sun. Volgende keer een kloon sturen want we zagen allemaal voor ons onherkenbare vogeltjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien en alle boeken gelezen. De boeken zijn leuker vind ikZit veel meer in.
Zo, ik leef weer een beetjeTav en ik hebben vannacht tot 4 uur zitten kletsen en muziek zitten luisteren met wat glaasjes whisky er bij.
Zo heerlijk om dat soms te doen, kunnen we úren volhouden.. Wordt je alleen wel moe van en als je dan ook nog zo verkouden ben als ik hakt het er lekker in
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo van, "1 spookrijder? Ik zie er wel 100!"
Wie is Jeroen?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We misten je, Sun. Volgende keer een kloon sturen want we zagen allemaal voor ons onherkenbare vogeltjes
Aaaaaahquote:
Knap hoor, mooi rond getalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:12 schreef PdeHoog het volgende:
Toch nog 45 km gewandeld deze week. Valt me niet tegen. Vandaag 13.2 km zonder lastWel in een lager gemiddeld tempo. Maar 4.5 km/u
En een neerstortend vogeltjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
We misten je, Sun. Volgende keer een kloon sturen want we zagen allemaal voor ons onherkenbare vogeltjes
Het was eigenlijk 4.51 en nog meer cijfertjes achter de kommaquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Het was eigenlijk 4.51 en nog meer cijfertjes achter de komma
En Isa, ons rondje: https://connect.garmin.com/modern/activity/724515141
Geen flauw idee! Was hoog in de lucht herrie aan het maken en ging toen *floep* loodrecht naar de grond. Niet weer gezienquote:
Nee. Geen valkje. Maakte best een mooi zanggeluidje en qua gedrag leek het op een zwaluw eigenlijk wel.quote:
If so..dan is het bijna zomerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
qua gedrag leek het op een zwaluw eigenlijk wel.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Leeuwerik?? Zou wat vroeg zijn maar kan..
Proef 'm gewoon, ondrinkbaar is in eten ook not done!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:52 schreef madeliefff het volgende:
kun je rode wijn nog een week of 2 a 3 na openen in eten gebruiken? hoelang kun je het in eten gebruiken?
Als het Tool is mag je vast een kaartje voor me opzij leggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:37 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag weer in het OLT gewerkt en ik weet intussen dat we nog een paar leuke namen erbij geboekt hebben voor het komende seizoen. Worden over een paar weken bekend gemaakt.
Ik doe dat vaak gewoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:52 schreef madeliefff het volgende:
kun je rode wijn nog een week of 2 a 3 na openen in eten gebruiken? hoelang kun je het in eten gebruiken?
Wat liefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:15 schreef fietsie het volgende:
Uk belde net helemaal hyper; ze was naar de Klaas Vaak show in de Efteling geweest, en ging nu slapen
Een bad of een bed zijn geen optie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:19 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, ik ben een half uur geleden begonnen met rillen van de kou en het wil maar niet stoppen.Al een extra trui aangedaan. Ben ook gewoon moe, dat helpt ook niet.
Ik heb geen bad.quote:
Ik weet niet zeker of je van wachten nou zo warm wordtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst nog wachten tot het eten klaar is, dat helpt misschien ook al.
Half uurtje onder de dekens met keukenwekkertje kan soms ook gewoon helpenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen bad.Misschien straks maar een hete douche nemen. Eerst nog wachten tot het eten klaar is, dat helpt misschien ook al.
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je van wachten nou zo warm wordt
Dutjes zijn vervelend, dan word ik wakker en blijf ik half in mijn slaap hangen. Dan krijg ik erg veel last van mijn RLS. Trappelende beentjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Half uurtje onder de dekens met keukenwekkertje kan soms ook gewoon helpen
Ik zit nu bij de wandeltoko met een diner van de benzinepomp want geen tijd na thuiskomst. Zal vanavond ff luisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat denk je, P? Klinkt wel zo of niet?
Een keukenwekker onder de deken. Hm. Nooit geprobeerd. Heeft dat hetzelfde effect als een pittenzak of kruik?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Half uurtje onder de dekens met keukenwekkertje kan soms ook gewoon helpen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een keukenwekker onder de deken. Hm. Nooit geprobeerd. Heeft dat hetzelfde effect als een pittenzak of kruik?
- Persoon onder dekenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een keukenwekker onder de deken. Hm. Nooit geprobeerd. Heeft dat hetzelfde effect als een pittenzak of kruik?
Banners?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Isegrim het volgende:
"Eet dit - nooit meer op dieet!"-banners.
Reclame-banners, hier op Fok. Maar je ziet ze overal. Plaatje van iets dat er meestal uitziet alsof je het vooral níet zou willen eten en dat is dan zogenaamd een miracle cure voor vetzucht.quote:
Ahja dat. Daar heb ik een abo voor, mijn browsers lozen hun cookies. En ik heb een google polluter draaien die google de hele dag onzin voert zodat daar ook geen banners op maat meer komenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Reclame-banners, hier op Fok. Maar je ziet ze overal. Plaatje van iets dat er meestal uitziet alsof je het vooral níet zou willen eten en dat is dan zogenaamd een miracle cure voor vetzucht.
Dat laatste suggereert dat ik die banner nodig heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat. Daar heb ik een abo voor, mijn browsers lozen hun cookies. En ik heb een google polluter draaien die google de hele dag onzin voert zodat daar ook geen banners op maat meer komen
Wat schiet je daar dan mee op?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat. Daar heb ik een abo voor, mijn browsers lozen hun cookies. En ik heb een google polluter draaien die google de hele dag onzin voert zodat daar ook geen banners op maat meer komen
Wellicht dat je het woord wel af en toe gebruikt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste suggereert dat ik die banner nodig heb.
Maar ik vind banners op maat eigenlijk juist wel leuk meestal. Ik kijk liever naar reclame van dingen die me boeien. Al werkt dat dus niet altijd.
TrackMeNotquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Een google polluter, geweldig idee!
Nee het gebeurt heel gecontroleerd, op het moment is mijn google aan het zoeken naar offshore drilling geloofikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat schiet je daar dan mee op?
Ik zie liever banners van de laatste webshop waar ik zat te kijken dan rare seksbanners of dating of iets.
Ik zeg vast heel vaak dat iets vet cool is of dat ik dikke vrienden ben met iemand.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht dat je het woord wel af en toe gebruikt?
Enneuh ik zal de laatste zijn om ook maar -iemand- negatief te beoordelen op uiterlijk.
Naja. Vrouwen dan. Mannen zijn gewoon chronisch lelijk
Oh, die stuurt zoekopdrachten als pipebomb en cute assfucked naar googlequote:
Als je die toevoegt aan de woordenlijst wel ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, die stuurt zoekopdrachten als pipebomb en cute assfucked naar google
Lees klachten van mensen dat de plugin dat doet, vraag me af waar ze die woordenlijst dan vandaan hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je die toevoegt aan de woordenlijst wel ja.
De default RSS feed die gebruikt wordt is die van de NY Times als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees klachten van mensen dat de plugin dat doet, vraag me af waar ze die woordenlijst dan vandaan hebben
"Ja hoi ik werd gisteren gearresteerd op verdenking van terrorisme door toedoen van mijn plugin."quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees klachten van mensen dat de plugin dat doet, vraag me af waar ze die woordenlijst dan vandaan hebben
Hoorde van de week over iemand die zomaar mensen opbelde, zich voordeed al agent, en dan mededeelde dat een dierbare overleden zou zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-kwetsende-post.html
Wat zijn er toch een rare mensen op de wereld...
Ik vond het eerste boek leuk en redelijk goed geschreven. Het tweede boek werd allengs lamgdradiger en chaotischer en het derde boek vond ik zo onleesbaar en vergezocht dat ik er nog steeds niet doorheen ben gekomen...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Yep. Misschien was deze man daardoor geïnspireerd ofzo...?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoorde van de week over iemand die zomaar mensen opbelde, zich voordeed al agent, en dan mededeelde dat een dierbare overleden zou zijnwhy??
Jupquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Bokt.Is een soort Viva voor paardenmeisjes toch?
Het is het grootste paardenforum ter wereld. Vooral veel jonge vrouwen ja. En heel veel tenenkrommend irrationeel gedrag. Ik weet niet of er een relatie tussen die twee feiten is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Bokt.Is een soort Viva voor paardenmeisjes toch?
ik vermoed een causaal verbandquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is het grootste paardenforum ter wereld. Vooral veel jonge vrouwen ja. En heel veel tenenkrommend irrationeel gedrag. Ik weet niet of er een relatie tussen die twee feiten is.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is het grootste paardenforum ter wereld. Vooral veel jonge vrouwen ja. En heel veel tenenkrommend irrationeel gedrag. Ik weet niet of er een relatie tussen die twee feiten is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:04 schreef fietsie het volgende:
Ooit was er een valentijns dating verbond tussen Tweakers.net en Bokt.nl
Om paardenmeisjes aan een nerd te helpen
En het was écht geen trol.quote:
Jup.quote:
Ja, bizar he?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En het was écht geen trol.Gelukkig kreeg ze wel een hoop tegengas, maar dat je dat überhaupt uit je toetsenbord weet te krijgen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup.
Konden tweakers nerds via een knop blinddaten met boktmeisjes en andersom.
Jaja, ze bestaan nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Ik had buren die dit ooit tegen mij gezegd hebben, dat ik er wel om gevraagd zou hebben met een kort rokje ofzo.
W.T.F.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Ik had buren die dit ooit tegen mij gezegd hebben, dat ik er wel om gevraagd zou hebben met een kort rokje ofzo.
W.T.F.
Nee de persoonlijke profielgegevens werden gebruikt, en zonder geboortedatum in het profiel moesten ze die alsnog opgevenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]Denk dat de tweakerts dan wel iets te vaak tegen twaalfjarigen aanliepen.
Ah okee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee de persoonlijke profielgegevens werden gebruikt, en zonder geboortedatum in het profiel moesten ze die alsnog opgeven
Pfffffffffffff. Sowieso mannen die op "nee" doorgaan..(cq zonder bevestiging van wel...)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
W.T.F.
quote:
Ja. En ik was echt niet in staat tot de tegenaanval. Inmiddels zou ik dat wel zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]echt.. walgelijk dat soort opmerkingen
Ik geloof dat ik echt volledig uit mijn plaat zou gaan, totale hysterie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja. En ik was echt niet in staat tot de tegenaanval. Inmiddels zou ik dat wel zijn.
Ik was 14, flabergasted. Volgens mij ben ik al trillend afgedropen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik echt volledig uit mijn plaat zou gaan, totale hysterie.
Laatst een mooi filmpje van kerels die vaak seksueel getinte opmerkingen naar vrouwen op straat riepen. Ergens in Brazilië. Moeder van kerel wordt onherkenbaar gemetamorfoseerd en zeer sexy aangekleed. Loopt opzichtig langs zoon, zoon hapt en krijgt er vervolgens ongenadig van langs van mama.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfffffffffffff. Sowieso mannen die op "nee" doorgaan..(cq zonder bevestiging van wel...)
Victim blaiming, echt zo vreselijk. Op de een of andere manier zitten en een paar kutbedradingen in de menselijke psyche, net zoals het bystander effect.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
W.T.F.
Kan ik me op die leeftijd volledig indenken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was 14, flabergasted. Volgens mij ben ik al trillend afgedropen.
Bizar gedrag..sorry..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laatst een mooi filmpje van kerels die vaak seksueel getinte opmerkingen naar vrouwen op straat riepen. Ergens in Brazilië. Moeder van kerel wordt onherkenbaar gemetamorfoseerd en zeer sexy aangekleed. Loopt opzichter langs zoon, zoon hapt en krijgt er vervolgens ongenadig van langs van mama."Nee, mama, stop, ik sta voor gek, mijn collega's zijn daar!".
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laatst een mooi filmpje van kerels die vaak seksueel getinte opmerkingen naar vrouwen op straat riepen. Ergens in Brazilië. Moeder van kerel wordt onherkenbaar gemetamorfoseerd en zeer sexy aangekleed. Loopt opzichter langs zoon, zoon hapt en krijgt er vervolgens ongenadig van langs van mama."Nee, mama, stop, ik sta voor gek, mijn collega's zijn daar!".
*grinnik* Have fun zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Zullen we het over wat vrolijkers hebben?
Ik ga straks DANSEN! Guilty Pleasures feestje. Ik heb een (te groot) panterprintjurkje aan met een behoorlijke roze riem.
![]()
Straks nog even heftige 80's krullen maken en flinke make-up en gaan
Klinkt helemaal niet fout.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Zullen we het over wat vrolijkers hebben?
Ik ga straks DANSEN! Guilty Pleasures feestje. Ik heb een (te groot) panterprintjurkje aan met een behoorlijke roze riem.
![]()
Straks nog even heftige 80's krullen maken en flinke make-up en gaan
Hehehehhe. Fantastischquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eén moeder ging keihard meppen met haar handtas.
Ach, die keuze heb jij ook hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* Have fun zou ik zeggen![]()
Je maakt iig meer van je weekend dan ik
Uit is niet zo mijn ding. Wat dat betreft werd mijn oude aanwezigheid wat te vaak negatief benaderd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, die keuze heb jij ook hoor.![]()
Ga het huis uit! Lekker met toffe mensen. Of nodig ze thuis uit
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uit is niet zo mijn ding.
En alle uitgenodigden hadden andere verplichtingen tot nu toe.
En nou ja puh!... enzo.
ook.quote:
Weet je nog dat je keek waar ik woonde, en wat toen je conclusie was?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En een keer buiten je comfortzone en toch uit gaan?
Welke kroeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet je nog dat je keek waar ik woonde, en wat toen je conclusie was?![]()
Nee een tochtje alleen richting de horeca, daar krijg ik mezelf nog niet toe aangezet.
Terwijl ik toen ik in Enschede woonde de kroeg niet uit te slaan was...
Komt dat van diezelfde commissie die al eerder dingen verboden heeft gemaakt daar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
Dames, het is afgelopen met de 'pret' in de UK:
http://www.volkskrant.nl/(...)verminking~a3918295/
Maar het besnijden van jongens gaat gewoon door...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
GMTA.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar het besnijden van jongens gaat gewoon door...
Achterhaalde nonsens. Het zijn medisch onnodige handelingen bij een wilsonbekwaam persoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
besnijdenis bij mannen komt toch voort vanuit de hygiene aspect??
Vond het maar lastig aftrekken
Nee, 'Het gat in de markt' zit er wel, Dat is een typisch studentending en dat zit ter hoogte van Molly's in de markt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef fietsie het volgende:
Lonaa -->
- De Kater
- Zo te zien wat nu Aspen Vally heet (of SamSam)
- Zit er bij Central Park een "ondergrondse" Dancing?
Ik heb het over ehm..... 1992 - 1995 hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, 'Het gat in de markt' zit er wel, Dat is een typisch studentending en dat zit ter hoogte van Molly's in de markt.
Ja, ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het over ehm..... 1992 - 1995 he
Daar is iig nu niks meer ondergronds.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het over ehm..... 1992 - 1995 he
Gat in de markt is aan de andere kant... Die griek zit in de Langestraat geloofik
Ahja. Zal dan nu wel gewoon de kelder van dat Central Park ofzo zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja. Zal dan nu wel gewoon de kelder van dat Central Park ofzo zijn.
Daar kwamen de meisjes van de HBO-V opleiding het meest![]()
En als je dan die ene niet drinkende student bent, dan mag je ze thuisbrengen hequote:
Als je geluk hebt mag dat ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als je dan die ene niet drinkende student bent, dan mag je ze thuisbrengen he
Vorige week zag ik dat bericht over penistransplantatie en vond het wel een interessant iets. Tot ik las dat het vnl ontwikkeld was vanwege de vele verminkingen door besnijdenissen... wtfquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Achterhaalde nonsens. Het zijn medisch onnodige handelingen bij een wilsonbekwaam persoon.
1 op de 100.000 baby's overlijdt aan complicaties. Dat alleen is voldoende om het uit te bannen.
Ik lees regelmatig over het onderwerp. Kwam laatst op FB iemand tegen (bij een anti-besnijdenisgroep o.i.d.) die al zijn hele leven lang helse pijn lijdt als gevolg van een besnijdenis gone wrong.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorige week zag ik dat bericht over penistransplantatie en vond het wel een interessant iets. Tot ik las dat het vnl ontwikkeld was vanwege de vele verminkingen door besnijdenissen... wtf
Ik neem het op om later samen met B. te bekijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
De Wildekeuken bij de Liberije
![]()
Gaat over garnalen..
De muziek, de beeldenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op om later samen met B. te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |