Half uurtje onder de dekens met keukenwekkertje kan soms ook gewoon helpenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen bad.Misschien straks maar een hete douche nemen. Eerst nog wachten tot het eten klaar is, dat helpt misschien ook al.
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je van wachten nou zo warm wordt
Dutjes zijn vervelend, dan word ik wakker en blijf ik half in mijn slaap hangen. Dan krijg ik erg veel last van mijn RLS. Trappelende beentjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Half uurtje onder de dekens met keukenwekkertje kan soms ook gewoon helpen
Ik zit nu bij de wandeltoko met een diner van de benzinepomp want geen tijd na thuiskomst. Zal vanavond ff luisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat denk je, P? Klinkt wel zo of niet?
Een keukenwekker onder de deken. Hm. Nooit geprobeerd. Heeft dat hetzelfde effect als een pittenzak of kruik?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Half uurtje onder de dekens met keukenwekkertje kan soms ook gewoon helpen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een keukenwekker onder de deken. Hm. Nooit geprobeerd. Heeft dat hetzelfde effect als een pittenzak of kruik?
- Persoon onder dekenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een keukenwekker onder de deken. Hm. Nooit geprobeerd. Heeft dat hetzelfde effect als een pittenzak of kruik?
Banners?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Isegrim het volgende:
"Eet dit - nooit meer op dieet!"-banners.
Reclame-banners, hier op Fok. Maar je ziet ze overal. Plaatje van iets dat er meestal uitziet alsof je het vooral níet zou willen eten en dat is dan zogenaamd een miracle cure voor vetzucht.quote:
Ahja dat. Daar heb ik een abo voor, mijn browsers lozen hun cookies. En ik heb een google polluter draaien die google de hele dag onzin voert zodat daar ook geen banners op maat meer komenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Reclame-banners, hier op Fok. Maar je ziet ze overal. Plaatje van iets dat er meestal uitziet alsof je het vooral níet zou willen eten en dat is dan zogenaamd een miracle cure voor vetzucht.
Dat laatste suggereert dat ik die banner nodig heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat. Daar heb ik een abo voor, mijn browsers lozen hun cookies. En ik heb een google polluter draaien die google de hele dag onzin voert zodat daar ook geen banners op maat meer komen
Wat schiet je daar dan mee op?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat. Daar heb ik een abo voor, mijn browsers lozen hun cookies. En ik heb een google polluter draaien die google de hele dag onzin voert zodat daar ook geen banners op maat meer komen
Wellicht dat je het woord wel af en toe gebruikt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste suggereert dat ik die banner nodig heb.
Maar ik vind banners op maat eigenlijk juist wel leuk meestal. Ik kijk liever naar reclame van dingen die me boeien. Al werkt dat dus niet altijd.
TrackMeNotquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Een google polluter, geweldig idee!
Nee het gebeurt heel gecontroleerd, op het moment is mijn google aan het zoeken naar offshore drilling geloofikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat schiet je daar dan mee op?
Ik zie liever banners van de laatste webshop waar ik zat te kijken dan rare seksbanners of dating of iets.
Ik zeg vast heel vaak dat iets vet cool is of dat ik dikke vrienden ben met iemand.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht dat je het woord wel af en toe gebruikt?
Enneuh ik zal de laatste zijn om ook maar -iemand- negatief te beoordelen op uiterlijk.
Naja. Vrouwen dan. Mannen zijn gewoon chronisch lelijk
Oh, die stuurt zoekopdrachten als pipebomb en cute assfucked naar googlequote:
Als je die toevoegt aan de woordenlijst wel ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, die stuurt zoekopdrachten als pipebomb en cute assfucked naar google
Lees klachten van mensen dat de plugin dat doet, vraag me af waar ze die woordenlijst dan vandaan hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je die toevoegt aan de woordenlijst wel ja.
De default RSS feed die gebruikt wordt is die van de NY Times als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees klachten van mensen dat de plugin dat doet, vraag me af waar ze die woordenlijst dan vandaan hebben
"Ja hoi ik werd gisteren gearresteerd op verdenking van terrorisme door toedoen van mijn plugin."quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees klachten van mensen dat de plugin dat doet, vraag me af waar ze die woordenlijst dan vandaan hebben
Hoorde van de week over iemand die zomaar mensen opbelde, zich voordeed al agent, en dan mededeelde dat een dierbare overleden zou zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-kwetsende-post.html
Wat zijn er toch een rare mensen op de wereld...
Ik vond het eerste boek leuk en redelijk goed geschreven. Het tweede boek werd allengs lamgdradiger en chaotischer en het derde boek vond ik zo onleesbaar en vergezocht dat ik er nog steeds niet doorheen ben gekomen...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vond m goed, maar goed, ik heb de boeken niet gelezenBen gisteren begonnen in het eerste boek
Yep. Misschien was deze man daardoor geïnspireerd ofzo...?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoorde van de week over iemand die zomaar mensen opbelde, zich voordeed al agent, en dan mededeelde dat een dierbare overleden zou zijnwhy??
Jupquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Bokt.Is een soort Viva voor paardenmeisjes toch?
Het is het grootste paardenforum ter wereld. Vooral veel jonge vrouwen ja. En heel veel tenenkrommend irrationeel gedrag. Ik weet niet of er een relatie tussen die twee feiten is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Bokt.Is een soort Viva voor paardenmeisjes toch?
ik vermoed een causaal verbandquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is het grootste paardenforum ter wereld. Vooral veel jonge vrouwen ja. En heel veel tenenkrommend irrationeel gedrag. Ik weet niet of er een relatie tussen die twee feiten is.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is het grootste paardenforum ter wereld. Vooral veel jonge vrouwen ja. En heel veel tenenkrommend irrationeel gedrag. Ik weet niet of er een relatie tussen die twee feiten is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:04 schreef fietsie het volgende:
Ooit was er een valentijns dating verbond tussen Tweakers.net en Bokt.nl
Om paardenmeisjes aan een nerd te helpen
En het was écht geen trol.quote:
Jup.quote:
Ja, bizar he?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En het was écht geen trol.Gelukkig kreeg ze wel een hoop tegengas, maar dat je dat überhaupt uit je toetsenbord weet te krijgen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup.
Konden tweakers nerds via een knop blinddaten met boktmeisjes en andersom.
Jaja, ze bestaan nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Ik had buren die dit ooit tegen mij gezegd hebben, dat ik er wel om gevraagd zou hebben met een kort rokje ofzo.
W.T.F.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Ik had buren die dit ooit tegen mij gezegd hebben, dat ik er wel om gevraagd zou hebben met een kort rokje ofzo.
W.T.F.
Nee de persoonlijke profielgegevens werden gebruikt, en zonder geboortedatum in het profiel moesten ze die alsnog opgevenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]Denk dat de tweakerts dan wel iets te vaak tegen twaalfjarigen aanliepen.
Ah okee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee de persoonlijke profielgegevens werden gebruikt, en zonder geboortedatum in het profiel moesten ze die alsnog opgeven
Pfffffffffffff. Sowieso mannen die op "nee" doorgaan..(cq zonder bevestiging van wel...)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
W.T.F.
quote:
Ja. En ik was echt niet in staat tot de tegenaanval. Inmiddels zou ik dat wel zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]echt.. walgelijk dat soort opmerkingen
Ik geloof dat ik echt volledig uit mijn plaat zou gaan, totale hysterie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja. En ik was echt niet in staat tot de tegenaanval. Inmiddels zou ik dat wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |