Nu snap ik je usernaamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:50 schreef emmyemmy het volgende:
De buschauffeur moest vanochtend de route aan me vragen
Lekker toch! helemaal los zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Nog even 15 min wachten of het beter wordt anders ga ik gewoon sporten.
Heb vandaag 2x een date met mijn gratis personal trainergisteren een lesje Jillian overgeslagen dus mag vandaag 2x.
Zeker lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Lekker toch! helemaal los zo vlak voor het weekend.
Ik vind het heerlijk en zou graag met je mee doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker lekkermaar in het weekend gewoon door
Zondag nog een 3 urige training waar ik tegen op kijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:21 schreef minilot het volgende:
Ja doei. Eclips, man!
En daarbij, het is tiramisu-vlaai. Dus.
Ik liep (als 16 jarige) in het openlucht museum in Arnhem. Maar in mijn herinnering was het best wel bewolkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:41 schreef Lienekien het volgende:
In 1999 had ik eclipsbrillen en heb ik met collega's op de parkeerplaats gestaan. Ik herinner me eigenlijk alleen televisiebeelden met veel oh's en ah's.
Echt hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef minilot het volgende:
Het licht buiten heeft toch wel een beetje een gekke kleur
Het wordt donkerder en grijzer. Maar verder niet heel veel anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef minilot het volgende:
Het licht buiten heeft toch wel een beetje een gekke kleur
Awww.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
In 99 naar het Saarland gecrosst, ergens in een veld gaan staan. Kwam bewolking op en toen voor de wolken uit gereden.
Vlak voor de volledige eclips in een dorpje aan de franse grens gestopt. Brilletjes en Punk Floyd opgezet en genoten.
Beter dan drugs.
Toen de Eclips voorbij was trok de bewolking de lucht dicht. Heel veel geluk gehad.
Bij een bakkertje wat lekkere dingen gekocht en dat er drie mannen uit Nederland naar hun dorpje waren gekomen voor de zonsverduistering was daar het grootste nieuws sinds de aansluiting op de waterleiding (1928)
Zondag denk ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:10 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk en zou graag met je mee doen
Nee inderdaad. Dan sla ik over.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zondag denk ik nietdan heb ik buikdanstraining
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |