Thanks! Ik wil graag dat iedereen iets lekker dus tis toch best moeilijk, ook al zeg ik dat t me niet kan schelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Fijn dat het goed ging bij de dokter
En niet onzeker zijn over jezelf, je feestje klinkt hardstikke leuk! Je gasten zullen het vast leuk hebbenVeel plezier!
Ja idd vooral als de rest het simpel houdt. Maar dit klinkt hartstikke goed. Al had je 1 soort vlees ook maar dit is wel net ff leukerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoet/Zuur. Erg lekker weet ik uit ervaring.. vandaar dat ik iets gekocht heb ipv gemaakt.
Vorige keer (we komen eens in de zoveel maanden bij elkaar om even bij te kletsen) had ik allerlei soorten pannenkoekjes gemaakt...véél te veel werk
Dat weet ik, daarom zeg ik ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil graag dat iedereen iets lekker dus tis toch best moeilijk, ook al zeg ik dat t me niet kan schelen
Gaat vast helemaal goed komen johquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil graag dat iedereen iets lekker dus tis toch best moeilijk, ook al zeg ik dat t me niet kan schelen
Prima toch, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om leuk te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat vast helemaal goed komen joh
Vanavond komen vrienden langs en ze krijgen alleen paaseitjes, chips en stokbrood(oke ze komen ook pas na het avondeten maar toch)
Dat gaat ook helemaal goed komenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Prima toch, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om leuk te zijn
Ik heb de eerste gezien en alle boeken gelezen. De boeken zijn leuker vind ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vond m goed, maar goed, ik heb de boeken niet gelezenBen gisteren begonnen in het eerste boek
Eens, ik heb boek 1 nu bijna uit (gisteren binnen gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien en alle boeken gelezen. De boeken zijn leuker vind ikZit veel meer in.
Ik vind het wel vermakelijk.. net als de Hunger Games serie. Niet mega tof of goed maar wel leuk om te lezen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eens, ik heb boek 1 nu bijna uit (gisteren binnen gekregen) ben nu heel benieuwd naar het volgende deel
Maar ik ben verslaafd aan dit soort series, dus allicht niet zo kritisch![]()
Heerlijk autorijweerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:
En ook weer thuis! Heldere zon nu hier. Ja, nu welOp de hei was het gewoon heel erg bewolkt en op wat schemerigheid na niets gezien.
Zo van, "1 spookrijder? Ik zie er wel 100!"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heerlijk autorijweerMuziekje, zonnebril. Enige jammere was dat niemand het bericht door had gekregen dat ze allemaal rechts moesten rijen. Nu heb ik niet de hele weg de cruise control aan kunnen hebben
Ik heb ze alle drie gelezen. Je vliegt erdoorheen want jeugdspul. En ik vind het wel een tikkie een kloon van The Hunger Games. Een tikkie. Vond het boek wel beter dan de film.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vond m goed, maar goed, ik heb de boeken niet gelezenBen gisteren begonnen in het eerste boek
We misten je, Sun. Volgende keer een kloon sturen want we zagen allemaal voor ons onherkenbare vogeltjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien en alle boeken gelezen. De boeken zijn leuker vind ikZit veel meer in.
Zo, ik leef weer een beetjeTav en ik hebben vannacht tot 4 uur zitten kletsen en muziek zitten luisteren met wat glaasjes whisky er bij.
Zo heerlijk om dat soms te doen, kunnen we úren volhouden.. Wordt je alleen wel moe van en als je dan ook nog zo verkouden ben als ik hakt het er lekker in
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo van, "1 spookrijder? Ik zie er wel 100!"
Wie is Jeroen?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We misten je, Sun. Volgende keer een kloon sturen want we zagen allemaal voor ons onherkenbare vogeltjes
Aaaaaahquote:
Knap hoor, mooi rond getalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:12 schreef PdeHoog het volgende:
Toch nog 45 km gewandeld deze week. Valt me niet tegen. Vandaag 13.2 km zonder lastWel in een lager gemiddeld tempo. Maar 4.5 km/u
En een neerstortend vogeltjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
We misten je, Sun. Volgende keer een kloon sturen want we zagen allemaal voor ons onherkenbare vogeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |