Zit nu bij de gate te wachten om richting daar te vliegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:58 schreef Snakey het volgende:
EPF Classic Open Junior & Sub Junior 2015 live stream.![]()
http://www.ustream.tv/channel/spv-tv
Cool. Ga je mee doen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zit nu bij de gate te wachten om richting daar te vliegen.
Mja, zag toen ik het net opende iemand vreselijk falen op 105. Die zag er zwaarder dan 74 kilo uit trouwens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
150kg voor mensen sub 74kg, ik schaam me diep.
207,5 kg voor iemand onder de 74 kg, jezus.
Is ook wel een dwerg volgens mij, range of motion was 10 cm.
Okee tof. Laat je de uitkomst weten? Ben ik wel benieuwd naar, ook al weet ik niet wie het is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, nog te slap voor. Maatje van me.
Wel met een bench suit. Dat scheelt heel wat kg's.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
150kg voor mensen sub 74kg, ik schaam me diep.
207,5 kg voor iemand onder de 74 kg, jezus.
Is ook wel een dwerg volgens mij, range of motion was 10 cm.
Fucking Meghan Trainor op de achtergrond.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=794264033944380
Potver wat is deze kerel sterk zeg..
Is dat in 531?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef Verbosity het volgende:
OHP en Bench Press gaan lekker de laatste tijd
Net 7x60kg gehaald op OHP en deze week ook nog eens 9 reps op 90kg bench press.
Was een goede 5 rep week
Ja, heb wel eens besteld daar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier wel eens bij myprotein besteld?
2 kg whey, omega-3 en creatine onderweg. Ben benieuwd naar de kwaliteit.
KAZNL voor 20% korting mochten er mensen er wat willen bestellenze hebben nu een aardige sale met oa. omega-3, creatine, BCAA's etc.
Yea, heb een lichte heup blessure dus de squat dag en bench dag omgedraaid voor deze week. Zodat ik wat meer herstel tijd heb.quote:
http://www.supplementlabtest.comquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier wel eens bij myprotein besteld?
2 kg whey, omega-3 en creatine onderweg. Ben benieuwd naar de kwaliteit.
KAZNL voor 20% korting mochten er mensen er wat willen bestellenze hebben nu een aardige sale met oa. omega-3, creatine, BCAA's etc.
Wat is PC?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:34 schreef Spinosaurus het volgende:
Eergisteren:
Squats: 50 kg
OHP: 25 kg
PC: 25 kg
Have fun, broski!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zit nu bij de gate te wachten om richting daar te vliegen.
Ik heb laatst een blender gekocht en dit was mijn ontbijt shake deze ochtend:quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.
"30 gr whey". "50 gr havermout"
Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
Geen last van een soort loomheid de rest van de dag dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens ben ik echt om; 's ochtends voor werk trainen is the shit. Kracht is enorm goed en je voelt je de hele dag vitaal.Daarnaast heb je 's avonds niet meer dat je 'geen zin hebt' oid.
Als ontbijt gewoon een banaan en home-made PWO. En ik knal PR's eruit.
Whey Vanille of (White) Chocolate + twee theelepel Cacao poeder + Pindakaas en wat ijsklontjes (of bevroren banaan) = Snickershake. Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik eet echt kilo's pindakaas, maar in ijs of in een shake vind ik het echt niet naar binnen te krijgenVreet het gewoon lekker op brood
Ik train ook in de ochtend, nee, totaal geen last van loomheid. Juist op m´n rustdagen voel ik me wat lomer. Het geeft je echt een kickstart.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen last van een soort loomheid de rest van de dag dan?
Ah okee. Good numbers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yea, heb een lichte heup blessure dus de squat dag en bench dag omgedraaid voor deze week. Zodat ik wat meer herstel tijd heb.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ik voor school train ben ik juist super scherp.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
PWO is sowieso onnodige bende. Snap echt niet dat mensen dat nodig hebben voor een training.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef Lightweight het volgende:
In de ochtend voor het werk trainen als je stijf staat van de pwo?Ik zie mezelf al aankomen bij de klant stuiterend en wel. Persoonlijk liever in de avond, en dan lekker coma slapen na een te grote maaltijd.
Wat caffeine, beta-alanine, tyrosine en iets van vitargo (goede carbs) moet wel kunnen vind ik. Andere zooi begin ik niet aan, als dat al zou werken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
PWO is sowieso onnodige bende. Snap echt niet dat mensen dat nodig hebben voor een training.
Dat heb ik 's avonds wel. Zeker op squat of deadlift dag dan ben ik helemaal kapot. FF douchen en m'n bed in. Slaap ik binnen 2 minuten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het enige nuttige hieraan is de caffeine. Net als bij alle PWO'tjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:07 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Wat caffeine, beta-alanine, tyrosine en iets van vitargo (goede carbs) moet wel kunnen vind ik. Andere zooi begin ik niet aan, als dat al zou werken.
Je hebt er niks of niet veel aan. Ik zal als ik tijd en zin heb dit weekend eens de lijstjes van supps waarvan bewezen is dat het werkt van William Llewellyn's over tikken. Die lijstjes zijn verdomde kort.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:07 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Wat caffeine, beta-alanine, tyrosine en iets van vitargo (goede carbs) moet wel kunnen vind ik. Andere zooi begin ik niet aan, als dat al zou werken.
crea, beta alanine, arganine, caf en indien ochtend bcaaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef Lightweight het volgende:
In de ochtend voor het werk trainen als je stijf staat van de pwo?Ik zie mezelf al aankomen bij de klant stuiterend en wel. Persoonlijk liever in de avond, en dan lekker coma slapen na een te grote maaltijd.
Zijn toch twee totaal verschillende supplementen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:34 schreef stinkie het volgende:
heft de caf de crea niet op? Crea heb ik nog nooit voordeel van gemerkt, maar ik drink dan ook koffie van 7 tot 22.00
Caffeine pillen merk ik ook niet heel veel van eerlijk gezegt
Ja, ik 's middags dus ook. Nu heb ik wel het idee dat dat komt door teveel vreten na een training. Dit weekend eens wat lichter eten overdag en kijken hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat heb ik 's avonds wel. Zeker op squat of deadlift dag dan ben ik helemaal kapot. FF douchen en m'n bed in. Slaap ik binnen 2 minuten.
Ik heb meestal al wel gegeten voor 't trainen. Ik ben gewoon compleet leeggetrokken na een workout, kan geen boe of bah meer zeggen dan. Moet dan uitkijken om niet op de bank in slaap te donderenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, ik 's middags dus ook. Nu heb ik wel het idee dat dat komt door teveel vreten na een training. Dit weekend eens wat lichter eten overdag en kijken hoe dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |