Er komen dit keer geen kinderen en zwangere vrouwen in. Miss Grip is niet thuis, die heeft een beurs, dus als wij uit fietsen zijn gaat de tent gewoon op slot.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:02 schreef Oksel het volgende:
Grip, ik moet helaas wel m'n dochter meenemen. Je vriendin past op toch?
Andy kan nog aardig doorrijden geloof ik, tenminste wat ik zo op strava ziequote:
tssss pffffquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef luc.sken het volgende:
Ik zie dat ik op de misschien lijst sta, maar dat kan weg. Was graag mee gegaan maar kon al niet ivm vervoer en nu is er ook al wat anders gepland. Volgende keer iets meer naar het oosten en dan ben ik erbij!
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef luc.sken het volgende:
Ik zie dat ik op de misschien lijst sta, maar dat kan weg. Was graag mee gegaan maar kon al niet ivm vervoer en nu is er ook al wat anders gepland. Volgende keer iets meer naar het oosten en dan ben ik erbij!
Ik heb jouw OP hier in gezet en die van jou gesloten omdat er toch nog geen reacties waren. Ook goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:06 schreef Gripper het volgende:
Oh, ik had zelf ook al een nieuwe gemaakt. Kano (of andere mod) kan je deze 2 effe samenvoegen?
Volgens mij had eentwee al afgezegd. Critic moet gewoon even zeggen dattie ook gaat fietsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:26 schreef Gripper het volgende:
Thanks Kano !
Jammer Kaas, maar helaas
Sowieso:
Gripper
Kanovinnie
MarcoD
Andyy
Janatwork
Critic (TV only?)
Eentwee (TV only?)
Fortytwo
Realbizkit
Dop
Fretwork
Oksel
Misschien:
Leonos
Very
Levitas
Heb je nou al naar je ketting gekeken?quote:
Ja, maak vanavond filmpje + foto.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je nou al naar je ketting gekeken?
16:30 ging Ajax - ADO gewoon aan toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:01 schreef Gripper het volgende:
Alles weer actueel nu. Oh ja, weet al weer waarom eentwee niet kon, die moest voetbal kijken.
GEEN VOETBAL IN HUIZE GRIPPER!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
16:30 ging Ajax - ADO gewoon aan toch?
Ik heb er zin in hoor! Af en toe even knallen, daarna weer rustig op de rest wachten en door naar het volgende plaatsnaambordjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:16 schreef Gripper het volgende:
Precies. Na de primavera gaat ie uit en gaan we gewoon een goed gesprek voeren.
Overigens vroeg Forty_two nog of het messen slijpen of rustig toeren zou worden. Ik denk van beide een beetje. t is voor veel mensen nog vroeg in het seizoen, en we hoeven er geen wedstrijd van te maken. Zeker als het een mooie dag is, en veel mensen gaan fietsen, dan lukt dat niet eens.
Maar voor degenen die zich even willen meten met elkaar zijn er genoeg plekken waar dat kan, mits we verderop ook even wachten na het knallen.
Ja, ik heb de ronde (delen ervan) recent nog gereden, maar misschien ga ik m zaterdag nog even inspecteren om niet voor verassingen te komen te staanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:43 schreef MarcoD het volgende:
Ivo rijdt zijn routes altijd voor een paar weken van te voren, heb jij dat eigenlijk wel gedaan Gripper?
Niet dat we opeens door een 'bouwputje' moeten fietsen (toch kano?)
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, ik heb de ronde (delen ervan) recent nog gereden, maar misschien ga ik m zaterdag nog even inspecteren om niet voor verassingen te komen te staan
Het is allemaal wel over doorgaande wegen en dijken, dus dat wordt niet zo snel een bouwput.
Tofquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef very het volgende:
Geen idee of jullie hier op zitten te wachten, maar verveelde me op werk en heb even een poster gemaakt voor dit heugelijke event
[ afbeelding ]
Poster krijgen we mee naar huis?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef very het volgende:
Geen idee of jullie hier op zitten te wachten, maar verveelde me op werk en heb even een poster gemaakt voor dit heugelijke event
[ afbeelding ]
Vette poster!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf zeg!!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij alle tools om een stuurpen af te zagen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef Gripper het volgende:
Als er interesse is kunnen we zondag wel een mini workshop derrie / remmen / kabels afstellen doen![]()
Maar mooi dat de oplossing eenvoudig blijkt te zijn.
Oeh, meld aan!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef Gripper het volgende:
Als er interesse is kunnen we zondag wel een mini workshop derrie / remmen / kabels afstellen doen![]()
Gripper heeft waarschijnlijk wel een goed broodmes dus dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij alle tools om een stuurpen af te zagen?
Carbon of alu stuurbuis? Ik heb een pijpsnijder, die kun je er goed voor gebruiken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij alle tools om een stuurpen af te zagen?
Carbon. Dat gaat 'm met een pijpsnijder niet worden toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Carbon of alu stuurbuis? Ik heb een pijpsnijder, die kun je er goed voor gebruiken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:26 schreef forty-two het volgende:
[..]
Tof
Ik weet alleen niet of het zin heeft om hem achter het raam te hangen
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Poster krijgen we mee naar huis?
Mis nog wel het fok! logo
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gaaf zeg!!
Ik herkende die provincie helemaal niet, maar nu zie ik dat het de omtrek van het rondje is
Nee, durf ik ook niet goed aan eigenlijk. Straks heb ik t gedaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Carbon. Dat gaat 'm met een pijpsnijder niet worden toch?
moet wel lukken met die kettingzaag. Hou jij de vork vast? Dan zaag ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, durf ik ook niet goed aan eigenlijk. Straks heb ik t gedaan![]()
Bij de fietsenhandel zetten ze er een soort kunststof geleider op, en dan met een gewone (maar goed scherpe) ijzerzaag de top eraf zagen.
Ik heb alleen maar een botte beugelzaag in huis, en anders een kettingzaag?
quote:Hallo allemaal,
Hierbij alvast de pm over de Primavera, niet zoals beloofd dondedagavond om 20.00 maar nu al: dit zal toch wel de groep zijn die mee gaat rijden.
Wat gaan we zondag doen? Stukkie fietsen, en daarna lekker kijken hoe de profs zich uit de naad trappen om als eerste in San Remo aan te komen.
Je bent welkom vanaf 10 uur bij mij thuis, in Vreeswijk. Adres is <blabla>. Parkeren kan ruimschoots in de straat, allemaal gratis. Als je met de fiets komt moet je zelf even uitvogelen hoe je er gaat komen, of om tips vragen.
Koffie, thee, koekje, en tegen 11 uur stappen we op de fiets, of gewoon als we compleet zijn.
De route is met de meeste stemmen gekozen: https://www.strava.com/routes/1486844 en volgens mij kan je de gpx zo van mn strava afpikken als je die in je navigatie wilt zetten.
Rondje van ongeveer 115 km dus, met voor elk wat wils. Er zijn er een paar die wel eens hard willen knallen of een sprintje trekken, en dat kan, maar we rijden wel als groep.
De eindsprint begint in Ameide, en daarvandaan is het alleen maar de dijk volgen tot aan de Lekbrug, alleen in Lexmond even opletten dat je op de dijk blijft en niet er vanaf rijdt het dorp in :-)
Er is geen koffiestop gepland, dus neem zelf voldoende eten/drinken mee onderweg.
Ergens tussen 14.30 en 15.00 zijn we weer terug, en dan heb ik nog wat lekkere biertjes, frisjes, brood, worst en kaasjes voor bij de tv. Als mensen nog ver terug moeten en dat op de fiets gaan doen, kan ik een pan pasta maken, laat even weten of je daar trek in hebt, anders maak ik straks 5 kilo voor maar 3 eters en da's ook zonde. Een kleine bijdrage in de fooienpot voor al dit lekkers wordt gewaardeerd, 5¤ voor bescheiden gebruikers en 7,50 voor grootverbruikers.
Als je wilt douchen, neem dan even een eigen handdoek mee. Scheelt mij een hoop was.
Als je nog vragen hebt, laat het me weten. En tot zondag!
Groeten,
Gripper
Zeker!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:23 schreef Leonos het volgende:
Heel tof dat je je huis enzo beschikbaar stelt Grip
Kan je even met streetview laten zien waar de gevaarlijke afslag zit?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef Fretwork het volgende:
En inderdaad goed opletten in Lexmond allemaal, goede kans om fout te rijden.
https://www.google.nl/map(...)uDhKyHOzXe-1NMjg!2e0quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je even met streetview laten zien waar de gevaarlijke afslag zit?
Jammer dat Patroon niet mee is, die zou meteen rondjes om de kerk heenrijden.quote:
hehe inderdaad dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat Patroon niet mee is, die zou meteen rondjes om de kerk heenrijden.
Wel weer een bouwbord....
Oktober 2009 dus. staat linksboven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
hehe inderdaad dat dacht ik ook.
Oude beelden denk ik?
Dat leek mij ook vrij duidelijk ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gewoon op de dijk blijven dat wijst zichzelf
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef Gripper het volgende:
Dan laat ik die dikke donkerbruine trui toch lekker op de presentatietafel liggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Oksel het volgende:
En qua ruimte.. het is beetje proppen, maar dat maakt het wel knus.
En het mooie is dat alleen in die-hards weten hoe het toilet doorgespoeld moet worden.
Kaas pakt altijd mijn zadelpen vastquote:
"zadelpen"quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas pakt altijd mijn zadelpen vast
Was jij niet die gene die zonder de tondeuse te gebruiken gelijk met een mesje aan de gang ging en zich af vroeg waarom scheren met een mesje zo lastig is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Oksel het volgende:
Ik geef die zondag een minicursus "Benen scheren, waxen en 99 andere manieren van ontharen."
Want smoothie?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:17 schreef MarcoD het volgende:
eigenlijk staat één van de antwoorden al verkapt in jou betoog.
quote:- It looks sexy and lets you show off your diamond-cut calves (gay-argument)
- It makes post-ride massage easier and way less painful. (gay-argument)
- It makes cleaning and treating wounds easier and speeds up healing. (gay-argument)
- It’s a tradition and part of the sport, so you just do it. (schapen-argument)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:18 schreef Patroon het volgende:
Zondag fietsen met ongesoigeerde toerders..nee dankje
Mooier? Bij vrouwen misschien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:37 schreef MarcoD het volgende:
omdat het hoort (pannenkoek)
mooier
zonnebrand smeert beter
gay argumenten![]()
als je geen bazenfysiek hebt zoals wij is het idd een beetje kansloos als je benen scheertquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef very het volgende:
[..]
Mooier? Bij vrouwen misschien.
Mannen = baarden, beenhaar en eventueel borsthaar.
Het enige plekje dat een man schaamteloos kan scheren is de schaamstreek.
En boeiend of zonnebrand beter smeert....dan smeert het maar iets minder goed.
Gladde beentjes![]()
Ook met jullie vermeende bazenfysiek vind ik het alsnog "pretty gay" om met gladde, glimmende vrouwenbeentjes rond te dartelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je geen bazenfysiek hebt zoals wij is het idd een beetje kansloos als je benen scheert
Dat komt omdat je een niet-wielrenner bent, in jouw ogen is het gay als atleten dat over hebben voor hun sport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:48 schreef very het volgende:
[..]
Ook met jullie vermeende bazenfysiek vind ik het alsnog "pretty gay" om met gladde, glimmende vrouwenbeentjes rond te dartelen.
Alsof je er iets van ziet, want iedereen zal met lange broek en lange mouwen fietsen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:18 schreef Patroon het volgende:
Zondag fietsen met ongesoigeerde toerders..nee dankje
Als je een echte pro bent en die luttele seconden over vele km's kunnen het verschil maken tussen eeuwige roem of een nobody zijn dan snap ik het wel. In elk ander geval niet, want het blijven toch gladde damesbeentjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een niet-wielrenner bent, in jouw ogen is het gay als atleten dat over hebben voor hun sport.
sprak de dikzakquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef very het volgende:
[..]
Als je een echte pro bent en die luttele seconden over vele km's kunnen het verschil maken tussen eeuwige roem of een nobody zijn dan snap ik het wel. In elk ander geval niet, want het blijven toch gladde damesbeentjes
Koers is koers, of je nou prof bent of dat het om de ronde van de fles shampoo in Gouda gaat. Winnen is winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef very het volgende:
[..]
Als je een echte pro bent en die luttele seconden over vele km's kunnen het verschil maken tussen eeuwige roem of een nobody zijn dan snap ik het wel. In elk ander geval niet, want het blijven toch gladde damesbeentjes
Ennnnnn....we zijn weer hier belandquote:
Klopt, maar vrouwenbenen blijven vrouwenbenenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koers is koers, of je nou prof bent of dat het om de ronde van de fles shampoo in Gouda gaat. Winnen is winnen.
je worstje onder een afdakjequote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik rij met mijn mannelijke lul
Een gladgeschoren kutje!quote:
Valt best mee hoor, maar jij bent er niet bij zondag dus jij kan nog even in de waan blijven dat ik een enorme fatso ben met een belachelijke bierbuikquote:
Ik kan hem ruiken, dat is goed genoegquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:06 schreef kaasplankje het volgende:
kan je m zelf wel zien zonder spiegel very
Als een natte krant met een SOA ja…quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik rij met mijn mannelijke lul
http://www.nu.nl/sport/2495592/benen-scheren.htmlquote:Schoonheid
En dan nu de enige werkelijke reden: het is gewoon mooi. Waarom? Daarom. Nee, over deze smaak valt niet te twisten. Benen zijn glad. Punt uit. En zo denken alle renners in het peloton erover. Noem het meelopers, noem het meefietsers, noem het een subcultuur - maar het verandert nooit.
Wielrenners hebben een volledig op zichzelf staand gevoel voor schoonheid ontwikkeld. Ze willen ieder spiertje, ieder adertje en ieder peesje op hun benen kunnen zien. En wie een bos haar op zijn benen heeft, die ziet de bomen eronder niet meer.
Pannenkoek
Ongeschoren poten, dat is iets voor recreanten. Voor bierbuiken die één zondag per jaar hun fiets uit de schuur halen voor een rondje van een kilometer of twintig.
Voor kerels met bellen op hun stuur en zadeltasjes ter grootte van een strandbal. Voor onbehouwen ploerten die de pedalen niet aaien, maar ze mishandelen met hun gestamp.
Geschoren benen moet je eigenlijk verdienen. Het is een beloning als je de grens tussen pannenkoek en wielrenner bent overschreden. Als je genoeg hebt getraind. Als je genoeg over wielrennen hebt gedroomd. Als je genoeg met je beenhaar in je kettingbladen verstrikt bent geraakt. Wanneer genoeg genoeg is, mag je overigens volledig zelf bepalen.
O ja. Dat bos haar op mijn eigen benen? Dat is eraf. Benen horen glad te zijn. Punt uit.
We zullen zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als een natte krant met een SOA ja…
Ik ben bang dat jij het niet zal zien. HAHAHAquote:
Goeie ditquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij het niet zal zien. HAHAHA
Fietsen jullie naakt dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:29 schreef kaasplankje het volgende:
denk dat very vooral sterretjes gaat zien
ik zou op me stadfiets gaan als ik Gripper was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef Patroon het volgende:
Ben blij dat ik er niet bij ben zeg. Zou me dood schamen naast zo'n fatso. Niet klimgod van 65kg zijn..![]()
Mwah, bij hem moet het ook aardig van ver komen tegenwoordigquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou op me stadfiets gaan als ik Gripper was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
ja toen ik vd winter ging crossen met hem was het ook al niet veel soepsquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mwah, bij hem moet het ook aardig van ver komen tegenwoordig
Je zou het een keer moeten proberen, als je eenmaal je gladde pootjes onder de douche of in bad insopt dan wil je nooit meer iets anders.quote:
Het zal vast fijner fietsen, maar dan nog kan ik het niet over mijn mannelijke hart verkrijgen om afstand te doen van dat vachtje. Als ik iets glads wil insoppen dan gebruik ik mijn vriendin wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:42 schreef forty-two het volgende:
[..]
Je zou het een keer moeten proberen, als je eenmaal je gladde pootjes onder de douche of in bad insopt dan wil je nooit meer iets anders.
Zolang je niet met gladde benen hebt gereden kun je er niet over oordelen.
Dus hop! Doen!
Je kan het daarna altijd weer terug laten groeien
Klimgod in Friesland is als een relatie zonder neuken...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef Patroon het volgende:
Ben blij dat ik er niet bij ben zeg. Zou me dood schamen naast zo'n fatso. Niet klimgod van 65kg zijn..![]()
Je legt de nadruk nogal op je mannelijkheid hè?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:46 schreef very het volgende:
[..]
Het zal vast fijner fietsen, maar dan nog kan ik het niet over mijn mannelijke hart verkrijgen om afstand te doen van dat vachtje. Als ik iets glads wil insoppen dan gebruik ik mijn vriendin wel.
Klopt, want dat is dan ook het enige waar het verschil in maakt, naast het voordeel wat je er in fietsen mee behaalt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je legt de nadruk nogal op je mannelijkheid hè?
Altijd beter dan elke dag klagend op de fiets..quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:51 schreef forty-two het volgende:
[..]
Klimgod in Friesland is als een relatie zonder neuken...![]()
very komt binnen bij gripper:quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Klopt, want dat is dan ook het enige waar het verschil in maakt, naast het voordeel wat je er in fietsen mee behaalt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
very komt binnen bij gripper:
[ afbeelding ]
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:48 schreef forty-two het volgende:
[..]
Was jij niet die gene die zonder de tondeuse te gebruiken gelijk met een mesje aan de gang ging en zich af vroeg waarom scheren met een mesje zo lastig is...
Amenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Laat jullie (al dan niet harige) benen nou maar spreken zondag, ipv die grote bakkes hier
Ach ik ben tenminste eerlijk over wie ik ben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Altijd beter dan elke dag klagend op de fiets..
Dan zal het iemand anders geweest zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Ik ga denk ik ontharingscreme proberen, voor de eerste x na de winter.
Ja, ik niet..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:12 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ach ik ben tenminste eerlijk over wie ik ben.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:12 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ach ik ben tenminste eerlijk over wie ik ben.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Laat jullie (al dan niet harige) benen nou maar spreken zondag, ipv die grote bakkes hier
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:19 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.seginternation(...)asdekker/custom/id=1
Wel he?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef very het volgende:
ik ook
Ik ben alleen wel erg benieuwd of ik de volle 115km zonder stop ga cheffen
Tot nu toe was mijn langste rit zonder stop krap 50km
Daar hoef ik me dan gelukkig weer niet zo druk om te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter.
Ik ben vooral benieuwd of ik nog thuis ga komen. Al moet dat met pasta a la gripper geen probleem zijn.
Word je door mevrouwvery opgehaald?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:02 schreef very het volgende:
[..]
Daar hoef ik me dan gelukkig weer niet zo druk om te maken
Die optie zal mij helaas nooit gegund wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Word je door mevrouwvery opgehaald?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef very het volgende:
[..]
Die optie zal mij helaas nooit gegund worden
Durf ik niet, ben ik bang dat ik van mijn voetstuk val...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Mijn vriendin heeft een zeldzame aandoening heeft, genaamd coloboom. Daardoor heeft ze 1 oog dat niks doet en het andere oog maar voor 40% werkt. Verbazingwekkend genoeg ziet ze nog best genoeg (hell, ze doet ook wimpers epileren bij anderen), maar ze zal nooit haar rijbewijs mogen halen helaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef very het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een zeldzame aandoening heeft, genaamd coloboom. Daardoor heeft ze 1 oog dat niks doet en het andere oog maar voor 40% werkt. Verbazingwekkend genoeg ziet ze nog best genoeg (hell, ze doet ook wimpers epileren bij anderen), maar ze zal nooit haar rijbewijs mogen halen helaas.
Hier is het een beetje op te zien dat haar irissen doorlopen:Wel kut dat jij dan altijd de Bob moet zijn als je met de auto naar feestjes gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel kut dat jij dan altijd de Bob moet zijn als je met de auto naar feestjes gaat
Daarom zit zij daar ook dik aan het bierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel kut dat jij dan altijd de Bob moet zijn als je met de auto naar feestjes gaat
Ik denk dat ik morgen ook even mijn nieuwe Lidl montagestandaard ga uit proberenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Straks even mijn fiets poetsen, alles afstellen, oliën en insmeren, zodat er natuurlijk geen piep of kraak te horen is zondag.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef very het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklaart wel waarom ze je een lekker ding vindtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef very het volgende:
Daardoor heeft ze 1 oog dat niks doet en het andere oog maar voor 40% werkt
Ik heb ook besloten om niet stoer te gaan doen aan het begin, maar gewoon uit de wind mijn rondje te rijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ze je een lekker ding vindt![]()
Je moet zondag gewoon lekker veel uit de wind gaan zitten, dan valt het allemaal mee. Misschien af en toe je kont van het zadel om je zadelpijn tegen te gaan. Komt denk ik wel goed. Het is maar rondjes draaien he, geen rocket science.
Zij had mijn biertje vastquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het bier is toch echt van je vriendin daar.
Als het nou een fluitje was zat er nog een grap inquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als het nou een fluitje was zat er nog een grap in
Moet vast goed komen, en zo niet dan hou ik gewoon een persoonlijke pauze hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ze je een lekker ding vindt![]()
Je moet zondag gewoon lekker veel uit de wind gaan zitten, dan valt het allemaal mee. Misschien af en toe je kont van het zadel om je zadelpijn tegen te gaan. Komt denk ik wel goed. Het is maar rondjes draaien he, geen rocket science.
En een goede bier
Ja, en dan sta je in je eentje in Kinderdijk met wind tegen de rest van de rit... Verstandig hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:05 schreef very het volgende:
[..]
Moet vast goed komen, en zo niet dan hou ik gewoon een persoonlijke pauze haha
[ afbeelding ]
Even rusten, peukie roken, sprint trekken om weer aan te haken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je in je eentje in Kinderdijk met wind tegen de rest van de rit... Verstandig hoor!
Hoe lang duurt een peukie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Even rusten, peukie roken, sprint trekken om weer aan te haken.
Alleen als het echt niet anders kan natuurlijk hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je in je eentje in Kinderdijk met wind tegen de rest van de rit... Verstandig hoor!
Dus jij gaat vervolgens 5 minuten tweemaal zo hard als ons rijden om ons in te halen?quote:
als onsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dus jij gaat vervolgens 5 minuten tweemaal zo hard als ons rijden om ons in te halen?
quote:
Dips op de IPA's...neem ik een paar glazen meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Gripper het volgende:
Ik heb al wat lekkers ingeslagen Vd week. Zelfs de appie verkoopt tegenwoordig hippe biertjes, dus ik heb er wat onbekende uitgekozen. Een paar ipa's, jopen lentebier, uiteraard ook de Belgische klassiekers zoals Chimay en Westmalle. Heb denk ik iets van 30 speciaaltjes liggen nu, en nog wat gewoon pils, tevens fris.
Als iemand nog mooie speciaalbier glazen heeft, (en met de auto komt) :
Ik heb er niet zoveel dat iedereen een passend glas voor elk biertje kan pakken, dus als iemand wat glaswerk kan meenemen, dan is dat heel welkom!
Komt ie weer. Wie ga je dit keer ipa'enquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef very het volgende:
[..]
Dips op de IPA's...neem ik een paar glazen mee
Ik drink wel uit mijn bidonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Gripper het volgende:
Ik heb al wat lekkers ingeslagen Vd week. Zelfs de appie verkoopt tegenwoordig hippe biertjes, dus ik heb er wat onbekende uitgekozen. Een paar ipa's, jopen lentebier, uiteraard ook de Belgische klassiekers zoals Chimay en Westmalle. Heb denk ik iets van 30 speciaaltjes liggen nu, en nog wat gewoon pils, tevens fris.
Als iemand nog mooie speciaalbier glazen heeft, (en met de auto komt) :
Ik heb er niet zoveel dat iedereen een passend glas voor elk biertje kan pakken, dus als iemand wat glaswerk kan meenemen, dan is dat heel welkom!
Jij en Marco moeten toch nog terug, dus voor jullie heb ik een bob~ (en voor dop een dop-arrangement) met speciale kleine glaasjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik drink wel uit mijn bidon![]()
Klinkt goed
Marco drinkt niet volgens mij, dus dan neem ik zijn portie. En ik ga er vanuit dat wij dit jaar een stukje geknecht wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij en Marco moeten toch nog terug, dus voor jullie heb ik een bob~ (en voor dop een dop-arrangement) met speciale kleine glaasjes
[ afbeelding ]
Ik voel me nog steeds stom dat ik die niet gejat heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij en Marco moeten toch nog terug, dus voor jullie heb ik een bob~ (en voor dop een dop-arrangement) met speciale kleine glaasjes
[ afbeelding ]
Ik had er zelfs 2. Met uitpuilende achterzakjes naar huis gereden, bij elke hobbel voelen of ze nog wel goed erin zaten en er niet uit zouden lazeren. Kwamen er bij de finish vervolgens ook nog die 2 flesjes bij !quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds stom dat ik die niet gejat heb.
Geen behoefte meer aan, in verleden genoeg voor heel mensenleven gedronken.quote:
TWEE FLESJES?!?!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik had er zelfs 2. Met uitpuilende achterzakjes naar huis gereden, bij elke hobbel voelen of ze nog wel goed erin zaten en er niet uit zouden lazeren. Kwamen er bij de finish vervolgens ook nog die 2 flesjes bij !
IK WIL ZE OOK!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik had er zelfs 2. Met uitpuilende achterzakjes naar huis gereden, bij elke hobbel voelen of ze nog wel goed erin zaten en er niet uit zouden lazeren. Kwamen er bij de finish vervolgens ook nog die 2 flesjes bij !
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Geen behoefte meer aan, in verleden genoeg voor heel mensenleven gedronken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.sport.be/cycli(...)/2015/nl/?v=15102014
Zie je daar.
Daar was ik dus ook op een gegeven moment helemaal klaar mee, minder drinken hielp niet want dan sliep ik slecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Soms, als ik op zondagochtend wakker word met een dreunende kop denk ik wel eens, had het nou niet gedaan....
Maar de zaterdag erna doe je 't dan toch weer
Van dat laatste heb ik geen last gelukkig. Al is de bob zijn wel kut. Dan moet ik echt thuis nog effe bijkomen voordat ik kan slapen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook op een gegeven moment helemaal klaar mee, minder drinken hielp niet want dan sliep ik slecht.
All or nothing
KUT!! Die dag heb ik dus al Limburgs Mooistequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.sport.be/cycli(...)/2015/nl/?v=15102014
Zie je daar.
Ik slaap juist wel heerlijk op een drankje. Alleen kan ik tegenwoordig echt veel minder hebben dan vroeger.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook op een gegeven moment helemaal klaar mee, minder drinken hielp niet want dan sliep ik slecht.
All or nothing
Ik zou zonder twijfel de chouffe verkiezen boven Limburgs mooiste. Minder drukte, minder draaien en keren, betere bevoorrading, leukere sfeer, en ouwe ardense boertjes die een duim naar je opsteken ipv toeterende limbo's met hun middelvinger omhoog. Lagere inschrijfkosten, en dat gratis biertje, plus glas mee snaaien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:17 schreef very het volgende:
[..]
KUT!! Die dag heb ik dus al Limburgs Mooiste
godver...ik heb LM al betaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel de chouffe verkiezen boven Limburgs mooiste. Minder drukte, minder draaien en keren, betere bevoorrading, leukere sfeer, en ouwe ardense boertjes die een duim naar je opsteken ipv toeterende limbo's met hun middelvinger omhoog. Lagere inschrijfkosten, en dat gratis biertje, plus glas mee snaaien.
Ik vond het echt een goeie tocht vorig jaar!
@ muzas: ik heb gewoon gezegd dat ik er wel meteen twee wilde, een voor mezelf en een voor m'n fietsmaatje. Heb bij de brouwerij ook 3x gehaald voor ik aan de laatste 10 km begon![]()
Valt mee... (althans de korte afstand....) zitten twee gemene pukkels in, de haussire en een leuk straatje aan het eind;quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef very het volgende:
Ja, en ook een stuk heftiger klimmen volgens mij...ik denk dat ik die gewoon voor volgend jaar bewaar
Ah...ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Valt mee... (althans de korte afstand....) zitten twee gemene pukkels in, de haussire en een leuk straatje aan het eind;
[ afbeelding ]
Uiteraard rij ik achteraan
Weekendje van maken. Vrijdagavond na het werk erheen, kamperen, twee mooie dagen fietsen, en zondag eind van de middag weer terug.quote:
Doe de klimclassic op hemelvaartsdag dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef very het volgende:
Ja, en ook een stuk heftiger klimmen volgens mij...ik denk dat ik die gewoon voor volgend jaar bewaar
welke? Oh, zo heet ie gewoonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doe de klimclassic op hemelvaartsdag dan.
er is toch maar 1 hemelvaartsdag per jaarquote:
Had het al gevonden inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
er is toch maar 1 hemelvaartsdag per jaarEn ook maar 1 klimclassic.
http://www.klimclassic.nl/
Ik overweeg af te haken voor zondag, ik heb sinds afgelopen zaterdag een steeds dikker wordende keel en ik vraag me af of het verstandig is om mee te gaan...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Het is nu vrijdag man. Ga nu in bed liggen tot zondagochtend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik overweeg af te haken voor zondag, ik heb sinds afgelopen zaterdag een steeds dikker wordende keel en ik vraag me af of het verstandig is om mee te gaan...
M'n rusthartslag is 10~15 slagen hoger dan hij zou moeten zijn en gezien mijn ziektegeschiedenis van dit jaar...
Ik kijk het zaterdagavond ff aan.
Wellicht kom ik wel ff buurten tijdens het koers loeren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik overweeg af te haken voor zondag, ik heb sinds afgelopen zaterdag een steeds dikker wordende keel en ik vraag me af of het verstandig is om mee te gaan...
M'n rusthartslag is 10~15 slagen hoger dan hij zou moeten zijn en gezien mijn ziektegeschiedenis van dit jaar...
Ja, de andere renners zitten er wel op te wachten aangestoken te worden. Desondanks beterschap!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
valt me echt van hem tegen dit he?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, de andere renners zitten er wel op te wachten aangestoken te worden. Desondanks beterschap!
Ja, ik scheld zieke collega's ook altijd de huid vol, als ze denken stoer te zijn, ondanks een dikke snotneus en geproest, toch op werk te verschijnen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
valt me echt van hem tegen dit he?
Tssss.
je kan ook overdrijven. Met een kleine verkoudheid steek je echt niet iedereen aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik scheld zieke collega's ook altijd de huid vol, als ze denken stoer te zijn, ondanks een dikke snotneus en geproest, toch op werk te verschijnen..
zin in , nachtdienst gehad deze week , zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zin in. Wel even wat extra getraind deze week.
Moest nog knipoog bijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven. Met een kleine verkoudheid steek je echt niet iedereen aan.
Gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, de andere renners zitten er wel op te wachten aangestoken te worden. Desondanks beterschap!
Allez dan kan ik beter elk jaar de herfst/wintermaanden vrijaf nemen van werk...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik scheld zieke collega's ook altijd de huid vol, als ze denken stoer te zijn, ondanks een dikke snotneus en geproest, toch op werk te verschijnen..
Ik zou eerderquote:
Moet wel beetje afwisseling in blijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:50 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zou eerdervan jou verwachten...
Sorry hoe jammer ook maar met koorts zou ik niet rijden, dat is zeer gevaarlijk voor je hart!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:51 schreef forty-two het volgende:
[..]
Sorry hoe jammer ook maar met koorts zou ik niet rijden, dat is zeer gevaarlijk voor je hart!
http://www.sportzaken.pro(...)met-griep-of-koorts/quote:
quote:Het wordt sporters met griep of koorts afgeraden om door trainen vanwege het risico dat de virusinfectie in de hartspier terecht komt met een ontsteking als gevolg.
kom gewoon lekker alleen koers kijken... er zijn er meer die dat doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef forty-two het volgende:
Ok ik ben er morgen definitief niet bij, veel plezier allemaal! Hopelijk tot in juli of eerder
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef forty-two het volgende:
Ok ik ben er morgen definitief niet bij, veel plezier allemaal! Hopelijk tot in juli of eerder
quote:
Ik probeer dus verstandig met m'n lichaam om te gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wellicht... Maar het is wel verleidelijk om gewoon thuis op de bank te hangen naast vrouwliefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:09 schreef the_critic het volgende:
[..]
kom gewoon lekker alleen koers kijken... er zijn er meer die dat doen
Of je laat vrouwlief meerijden morgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wellicht... Maar het is wel verleidelijk om gewoon thuis op de bank te hangen naast vrouwlief
ik ga voor top 5 , moet makkelijk lukken met z'n verzameling strijkplankenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef janatwork het volgende:
Ai ai, 11 man 1 iemand zonder top 10 klassering....
Lange broek en lange mouwen. Inclusief overschoenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
Lastig inschatten voor mij, daar ik dus nog nooit zo'n lange tocht gereden heb. Maar is het een temperatuur waarbij je misschien overschoenen zou dragen omdat je na een tijdje wellicht toch koude voeten krijgt? Ik twijfel ook nog wat ik aan moet doen....enkel korte broek of een lange eroverheen.
Rare vraag, maar wat trekken jullie aan morgen?
Bekijk ik morgenochtend. Waarschijnlijk lange broek, lang shirt met thermo. Waarschijnlijk ook een colletje. Overschoenen zie ik morgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
Lastig inschatten voor mij, daar ik dus nog nooit zo'n lange tocht gereden heb. Maar is het een temperatuur waarbij je misschien overschoenen zou dragen omdat je na een tijdje wellicht toch koude voeten krijgt? Ik twijfel ook nog wat ik aan moet doen....enkel korte broek of een lange eroverheen.
ja, ga ik doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bekijk ik morgenochtend. Waarschijnlijk lange broek, lang shirt met thermo. Waarschijnlijk ook een colletje. Overschoenen zie ik morgen.
Neem anders nog wat extras mee. Je komt met de auto toch?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:52 schreef Levitas het volgende:
Ik haak definitief af. Gisteren al niet veel waard en vandaag nog veel minder. Heb weinig vertrouwen dat een 100+ km rit dit weekend gaat lukken, dus heb alle cardio opgeschort dit weekend.
Jammer wel, want ik had er best wel zin in..
Weerbericht is een stuk beter dan vandaag, dus dat gaat wel goed komen. Veel plezier allen!
laagjes... trek iig lange broek aan, en verder laagjes. Je begint eind van de ochtend, nog wat fris. Eerst 30km toeren.. dan wil je gewoon warm zijn door je kleding. In de finale is het al middag, wordt er hard gereden... dan kun je altijd een jasje uitdoen en achter in je zakjes steken. Te warm, dan trek je iets uit.. heb je te weinig aan, heb je het de hele weg koud en is alle plezier snel weg..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
lang lang mutsje onder de helm (kale kop) overschoenen steek ik in mijn tas maar ga ik niet nodig hebben wel dikke sokken aan.(dik voor fiets begrippen)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
je hebt een hele week vakantie zeg je... nou, dan kun je best 1 dagje fietsen kijken met je forumvrindjes..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wellicht... Maar het is wel verleidelijk om gewoon thuis op de bank te hangen naast vrouwlief
Met de klok mee. Ik heb vanmiddag alvast een veiligheidsspeld van de weg gehaald, dus jullie zullen niet meer lek rijden daarop.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:26 schreef MarcoD het volgende:
Doen we de route zoals op strava gripper? of andersom?
Taking one for the teamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met de klok mee. Ik heb vanmiddag alvast een veiligheidsspeld van de weg gehaald, dus jullie zullen niet meer lek rijden daarop.
Ik wel
Kan je er af schroeven toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:41 schreef Oksel het volgende:
Iemand ventielverlenger mee? Ik neem 1 BB mee, maar rij 58mm, dus als ik nog eens lek rij is een verlenger nodig.. maar kan die van mij niet vinden
Anders pak ik wel 2e BB mee.
Ja, die stort niet in vannacht!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
De brug bij de Lek stond er goed bij trouwens.
Gripper is natuurlijk in bloedvorm na zijn trainingskamp en rijd een thuiswedstrijd, wmb de favoriet voor morgen. Marco rijd ook altijd als een beest. Maar die komt op de fiets, dus daar is een kans dat het beste er wel af is. Zelfde voor kano. Oksel is alleen maar allround fit en blaast zich vast ergens op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:11 schreef dop het volgende:
[..]
ik ga voor top 5 , moet makkelijk lukken met z'n verzameling strijkplanken
IK weet niet zo goed of ik nou moetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:39 schreef very het volgende:
Wat is trouwens een fatsoenlijk ontbijt voor zo'n rit? Ik heb wel een zooi maxim energy bars, bruistabletten en bananen gekocht, maar dat is voor tijdens de rit (ook daar geen idee van hoeveel je tijdens een rit ongeveer naar binnen moet hakken).
Ik zei het toch, het wordt leuk morgenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Gripper het volgende:
sorry, bidons mogen max 0,6 l zijn![]()
The rules.
Ik doe gewoon alle gordijnen dicht en de bel uit. Net als met Sint Maarten.quote:
Ik fiets waarschijnlijk toch achteraan dus mensen hebben toch niet door dat ik bij het groepje hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alle gordijnen dicht en de bel uit. Net als met Sint Maarten.
De mensen die hier al vaker zijn geweest weten toch dat ze achterom kunnen lopen.
Laat die shit maar thuis, als je echt wat nodig hebt, heb ik het wel bij me.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef very het volgende:
Dat wordt dan trouwens wel één grote bidon, want heb net een gereedschaps bidon gekocht die de tweede houder inneemt
Organiseer jij dan een meet als het warmer is?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:17 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zei het toch, het wordt leuk morgen
Shit dat ik er niet bij ben
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Laat die shit maar thuis, als je echt wat nodig hebt, heb ik het wel bij me.
wil er wel 1 bekijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef Andyy het volgende:
zijn er mensen met interesse in minimagneetjes die je aan je spaken kan lijmen? Kan er morgen wel wat meenemen voor de geinteresseerden.
En welterusten en tot zo alvast
gripper zijn advies volgenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:39 schreef very het volgende:
Wat is trouwens een fatsoenlijk ontbijt voor zo'n rit? Ik heb wel een zooi maxim energy bars, bruistabletten en bananen gekocht, maar dat is voor tijdens de rit (ook daar geen idee van hoeveel je tijdens een rit ongeveer naar binnen moet hakken).
jep wil ik wel ff proberen, mijn magneet is nu wat groot waar door mijn sensor niet goed achter mijn vork pastquote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef Andyy het volgende:
zijn er mensen met interesse in minimagneetjes die je aan je spaken kan lijmen? Kan er morgen wel wat meenemen voor de geinteresseerden.
En welterusten en tot zo alvast
morgen , hoe laat moet jij op de fiets ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |