Als een natte krant met een SOA ja…quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik rij met mijn mannelijke lul
http://www.nu.nl/sport/2495592/benen-scheren.htmlquote:Schoonheid
En dan nu de enige werkelijke reden: het is gewoon mooi. Waarom? Daarom. Nee, over deze smaak valt niet te twisten. Benen zijn glad. Punt uit. En zo denken alle renners in het peloton erover. Noem het meelopers, noem het meefietsers, noem het een subcultuur - maar het verandert nooit.
Wielrenners hebben een volledig op zichzelf staand gevoel voor schoonheid ontwikkeld. Ze willen ieder spiertje, ieder adertje en ieder peesje op hun benen kunnen zien. En wie een bos haar op zijn benen heeft, die ziet de bomen eronder niet meer.
Pannenkoek
Ongeschoren poten, dat is iets voor recreanten. Voor bierbuiken die één zondag per jaar hun fiets uit de schuur halen voor een rondje van een kilometer of twintig.
Voor kerels met bellen op hun stuur en zadeltasjes ter grootte van een strandbal. Voor onbehouwen ploerten die de pedalen niet aaien, maar ze mishandelen met hun gestamp.
Geschoren benen moet je eigenlijk verdienen. Het is een beloning als je de grens tussen pannenkoek en wielrenner bent overschreden. Als je genoeg hebt getraind. Als je genoeg over wielrennen hebt gedroomd. Als je genoeg met je beenhaar in je kettingbladen verstrikt bent geraakt. Wanneer genoeg genoeg is, mag je overigens volledig zelf bepalen.
O ja. Dat bos haar op mijn eigen benen? Dat is eraf. Benen horen glad te zijn. Punt uit.
We zullen zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als een natte krant met een SOA ja…
Ik ben bang dat jij het niet zal zien. HAHAHAquote:
Goeie ditquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij het niet zal zien. HAHAHA
Fietsen jullie naakt dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:29 schreef kaasplankje het volgende:
denk dat very vooral sterretjes gaat zien
ik zou op me stadfiets gaan als ik Gripper was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef Patroon het volgende:
Ben blij dat ik er niet bij ben zeg. Zou me dood schamen naast zo'n fatso. Niet klimgod van 65kg zijn..![]()
Mwah, bij hem moet het ook aardig van ver komen tegenwoordigquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou op me stadfiets gaan als ik Gripper was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
ja toen ik vd winter ging crossen met hem was het ook al niet veel soepsquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mwah, bij hem moet het ook aardig van ver komen tegenwoordig
Je zou het een keer moeten proberen, als je eenmaal je gladde pootjes onder de douche of in bad insopt dan wil je nooit meer iets anders.quote:
Het zal vast fijner fietsen, maar dan nog kan ik het niet over mijn mannelijke hart verkrijgen om afstand te doen van dat vachtje. Als ik iets glads wil insoppen dan gebruik ik mijn vriendin wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:42 schreef forty-two het volgende:
[..]
Je zou het een keer moeten proberen, als je eenmaal je gladde pootjes onder de douche of in bad insopt dan wil je nooit meer iets anders.
Zolang je niet met gladde benen hebt gereden kun je er niet over oordelen.
Dus hop! Doen!
Je kan het daarna altijd weer terug laten groeien
Klimgod in Friesland is als een relatie zonder neuken...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef Patroon het volgende:
Ben blij dat ik er niet bij ben zeg. Zou me dood schamen naast zo'n fatso. Niet klimgod van 65kg zijn..![]()
Je legt de nadruk nogal op je mannelijkheid hè?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:46 schreef very het volgende:
[..]
Het zal vast fijner fietsen, maar dan nog kan ik het niet over mijn mannelijke hart verkrijgen om afstand te doen van dat vachtje. Als ik iets glads wil insoppen dan gebruik ik mijn vriendin wel.
Klopt, want dat is dan ook het enige waar het verschil in maakt, naast het voordeel wat je er in fietsen mee behaalt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je legt de nadruk nogal op je mannelijkheid hè?
Altijd beter dan elke dag klagend op de fiets..quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:51 schreef forty-two het volgende:
[..]
Klimgod in Friesland is als een relatie zonder neuken...![]()
very komt binnen bij gripper:quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Klopt, want dat is dan ook het enige waar het verschil in maakt, naast het voordeel wat je er in fietsen mee behaalt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
very komt binnen bij gripper:
[ afbeelding ]
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:48 schreef forty-two het volgende:
[..]
Was jij niet die gene die zonder de tondeuse te gebruiken gelijk met een mesje aan de gang ging en zich af vroeg waarom scheren met een mesje zo lastig is...
Amenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Laat jullie (al dan niet harige) benen nou maar spreken zondag, ipv die grote bakkes hier
Ach ik ben tenminste eerlijk over wie ik ben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Altijd beter dan elke dag klagend op de fiets..
Dan zal het iemand anders geweest zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Ik ga denk ik ontharingscreme proberen, voor de eerste x na de winter.
Ja, ik niet..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:12 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ach ik ben tenminste eerlijk over wie ik ben.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:12 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ach ik ben tenminste eerlijk over wie ik ben.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Laat jullie (al dan niet harige) benen nou maar spreken zondag, ipv die grote bakkes hier
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:19 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.seginternation(...)asdekker/custom/id=1
Wel he?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef very het volgende:
ik ook
Ik ben alleen wel erg benieuwd of ik de volle 115km zonder stop ga cheffen
Tot nu toe was mijn langste rit zonder stop krap 50km
Daar hoef ik me dan gelukkig weer niet zo druk om te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter.
Ik ben vooral benieuwd of ik nog thuis ga komen. Al moet dat met pasta a la gripper geen probleem zijn.
Word je door mevrouwvery opgehaald?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:02 schreef very het volgende:
[..]
Daar hoef ik me dan gelukkig weer niet zo druk om te maken
Die optie zal mij helaas nooit gegund wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Word je door mevrouwvery opgehaald?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef very het volgende:
[..]
Die optie zal mij helaas nooit gegund worden
Durf ik niet, ben ik bang dat ik van mijn voetstuk val...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Mijn vriendin heeft een zeldzame aandoening heeft, genaamd coloboom. Daardoor heeft ze 1 oog dat niks doet en het andere oog maar voor 40% werkt. Verbazingwekkend genoeg ziet ze nog best genoeg (hell, ze doet ook wimpers epileren bij anderen), maar ze zal nooit haar rijbewijs mogen halen helaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef very het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een zeldzame aandoening heeft, genaamd coloboom. Daardoor heeft ze 1 oog dat niks doet en het andere oog maar voor 40% werkt. Verbazingwekkend genoeg ziet ze nog best genoeg (hell, ze doet ook wimpers epileren bij anderen), maar ze zal nooit haar rijbewijs mogen halen helaas.
Hier is het een beetje op te zien dat haar irissen doorlopen:Wel kut dat jij dan altijd de Bob moet zijn als je met de auto naar feestjes gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel kut dat jij dan altijd de Bob moet zijn als je met de auto naar feestjes gaat
Daarom zit zij daar ook dik aan het bierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel kut dat jij dan altijd de Bob moet zijn als je met de auto naar feestjes gaat
Ik denk dat ik morgen ook even mijn nieuwe Lidl montagestandaard ga uit proberenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Straks even mijn fiets poetsen, alles afstellen, oliën en insmeren, zodat er natuurlijk geen piep of kraak te horen is zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |