Valt mee... (althans de korte afstand....) zitten twee gemene pukkels in, de haussire en een leuk straatje aan het eind;quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef very het volgende:
Ja, en ook een stuk heftiger klimmen volgens mij...ik denk dat ik die gewoon voor volgend jaar bewaar
Ah...ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Valt mee... (althans de korte afstand....) zitten twee gemene pukkels in, de haussire en een leuk straatje aan het eind;
[ afbeelding ]
Uiteraard rij ik achteraan
Weekendje van maken. Vrijdagavond na het werk erheen, kamperen, twee mooie dagen fietsen, en zondag eind van de middag weer terug.quote:
Doe de klimclassic op hemelvaartsdag dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef very het volgende:
Ja, en ook een stuk heftiger klimmen volgens mij...ik denk dat ik die gewoon voor volgend jaar bewaar
welke? Oh, zo heet ie gewoonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doe de klimclassic op hemelvaartsdag dan.
er is toch maar 1 hemelvaartsdag per jaarquote:
Had het al gevonden inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
er is toch maar 1 hemelvaartsdag per jaarEn ook maar 1 klimclassic.
http://www.klimclassic.nl/
Ik overweeg af te haken voor zondag, ik heb sinds afgelopen zaterdag een steeds dikker wordende keel en ik vraag me af of het verstandig is om mee te gaan...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Gripper het volgende:
Laat jullie (al dan niet harige) benen nou maar spreken zondag, ipv die grote bakkes hier
Het is nu vrijdag man. Ga nu in bed liggen tot zondagochtend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik overweeg af te haken voor zondag, ik heb sinds afgelopen zaterdag een steeds dikker wordende keel en ik vraag me af of het verstandig is om mee te gaan...
M'n rusthartslag is 10~15 slagen hoger dan hij zou moeten zijn en gezien mijn ziektegeschiedenis van dit jaar...
Ik kijk het zaterdagavond ff aan.
Wellicht kom ik wel ff buurten tijdens het koers loeren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik overweeg af te haken voor zondag, ik heb sinds afgelopen zaterdag een steeds dikker wordende keel en ik vraag me af of het verstandig is om mee te gaan...
M'n rusthartslag is 10~15 slagen hoger dan hij zou moeten zijn en gezien mijn ziektegeschiedenis van dit jaar...
Ja, de andere renners zitten er wel op te wachten aangestoken te worden. Desondanks beterschap!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
valt me echt van hem tegen dit he?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, de andere renners zitten er wel op te wachten aangestoken te worden. Desondanks beterschap!
Ja, ik scheld zieke collega's ook altijd de huid vol, als ze denken stoer te zijn, ondanks een dikke snotneus en geproest, toch op werk te verschijnen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
valt me echt van hem tegen dit he?
Tssss.
je kan ook overdrijven. Met een kleine verkoudheid steek je echt niet iedereen aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik scheld zieke collega's ook altijd de huid vol, als ze denken stoer te zijn, ondanks een dikke snotneus en geproest, toch op werk te verschijnen..
zin in , nachtdienst gehad deze week , zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zin in. Wel even wat extra getraind deze week.
Moest nog knipoog bijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven. Met een kleine verkoudheid steek je echt niet iedereen aan.
Gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, de andere renners zitten er wel op te wachten aangestoken te worden. Desondanks beterschap!
Allez dan kan ik beter elk jaar de herfst/wintermaanden vrijaf nemen van werk...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik scheld zieke collega's ook altijd de huid vol, als ze denken stoer te zijn, ondanks een dikke snotneus en geproest, toch op werk te verschijnen..
Ik zou eerderquote:
Moet wel beetje afwisseling in blijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:50 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zou eerdervan jou verwachten...
Sorry hoe jammer ook maar met koorts zou ik niet rijden, dat is zeer gevaarlijk voor je hart!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:51 schreef forty-two het volgende:
[..]
Sorry hoe jammer ook maar met koorts zou ik niet rijden, dat is zeer gevaarlijk voor je hart!
http://www.sportzaken.pro(...)met-griep-of-koorts/quote:
quote:Het wordt sporters met griep of koorts afgeraden om door trainen vanwege het risico dat de virusinfectie in de hartspier terecht komt met een ontsteking als gevolg.
kom gewoon lekker alleen koers kijken... er zijn er meer die dat doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef forty-two het volgende:
Ok ik ben er morgen definitief niet bij, veel plezier allemaal! Hopelijk tot in juli of eerder
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef forty-two het volgende:
Ok ik ben er morgen definitief niet bij, veel plezier allemaal! Hopelijk tot in juli of eerder
quote:
Ik probeer dus verstandig met m'n lichaam om te gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wellicht... Maar het is wel verleidelijk om gewoon thuis op de bank te hangen naast vrouwliefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:09 schreef the_critic het volgende:
[..]
kom gewoon lekker alleen koers kijken... er zijn er meer die dat doen
Of je laat vrouwlief meerijden morgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wellicht... Maar het is wel verleidelijk om gewoon thuis op de bank te hangen naast vrouwlief
ik ga voor top 5 , moet makkelijk lukken met z'n verzameling strijkplankenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef janatwork het volgende:
Ai ai, 11 man 1 iemand zonder top 10 klassering....
Lange broek en lange mouwen. Inclusief overschoenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
Lastig inschatten voor mij, daar ik dus nog nooit zo'n lange tocht gereden heb. Maar is het een temperatuur waarbij je misschien overschoenen zou dragen omdat je na een tijdje wellicht toch koude voeten krijgt? Ik twijfel ook nog wat ik aan moet doen....enkel korte broek of een lange eroverheen.
Rare vraag, maar wat trekken jullie aan morgen?
Bekijk ik morgenochtend. Waarschijnlijk lange broek, lang shirt met thermo. Waarschijnlijk ook een colletje. Overschoenen zie ik morgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
Lastig inschatten voor mij, daar ik dus nog nooit zo'n lange tocht gereden heb. Maar is het een temperatuur waarbij je misschien overschoenen zou dragen omdat je na een tijdje wellicht toch koude voeten krijgt? Ik twijfel ook nog wat ik aan moet doen....enkel korte broek of een lange eroverheen.
Rare vraag, maar wat trekken jullie aan morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |