Kan je even met streetview laten zien waar de gevaarlijke afslag zit?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef Fretwork het volgende:
En inderdaad goed opletten in Lexmond allemaal, goede kans om fout te rijden.
https://www.google.nl/map(...)uDhKyHOzXe-1NMjg!2e0quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je even met streetview laten zien waar de gevaarlijke afslag zit?
Jammer dat Patroon niet mee is, die zou meteen rondjes om de kerk heenrijden.quote:
hehe inderdaad dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat Patroon niet mee is, die zou meteen rondjes om de kerk heenrijden.
Wel weer een bouwbord....
Oktober 2009 dus. staat linksboven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
hehe inderdaad dat dacht ik ook.
Oude beelden denk ik?
Dat leek mij ook vrij duidelijk ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gewoon op de dijk blijven dat wijst zichzelf
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef Gripper het volgende:
Als er interesse is kunnen we zondag wel een mini workshop derrie / remmen / kabels afstellen doen![]()
Maar mooi dat de oplossing eenvoudig blijkt te zijn.
Dan laat ik die dikke donkerbruine trui toch lekker op de presentatietafel liggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Oksel het volgende:
En qua ruimte.. het is beetje proppen, maar dat maakt het wel knus.
En het mooie is dat alleen in die-hards weten hoe het toilet doorgespoeld moet worden.
Kaas pakt altijd mijn zadelpen vastquote:
"zadelpen"quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas pakt altijd mijn zadelpen vast
Was jij niet die gene die zonder de tondeuse te gebruiken gelijk met een mesje aan de gang ging en zich af vroeg waarom scheren met een mesje zo lastig is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Oksel het volgende:
Ik geef die zondag een minicursus "Benen scheren, waxen en 99 andere manieren van ontharen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |