Kan je even met streetview laten zien waar de gevaarlijke afslag zit?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef Fretwork het volgende:
En inderdaad goed opletten in Lexmond allemaal, goede kans om fout te rijden.
https://www.google.nl/map(...)uDhKyHOzXe-1NMjg!2e0quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je even met streetview laten zien waar de gevaarlijke afslag zit?
Jammer dat Patroon niet mee is, die zou meteen rondjes om de kerk heenrijden.quote:
hehe inderdaad dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat Patroon niet mee is, die zou meteen rondjes om de kerk heenrijden.
Wel weer een bouwbord....
Oktober 2009 dus. staat linksboven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
hehe inderdaad dat dacht ik ook.
Oude beelden denk ik?
Dat leek mij ook vrij duidelijk ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gewoon op de dijk blijven dat wijst zichzelf
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef Gripper het volgende:
Als er interesse is kunnen we zondag wel een mini workshop derrie / remmen / kabels afstellen doen![]()
Maar mooi dat de oplossing eenvoudig blijkt te zijn.
Dan laat ik die dikke donkerbruine trui toch lekker op de presentatietafel liggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Oksel het volgende:
En qua ruimte.. het is beetje proppen, maar dat maakt het wel knus.
En het mooie is dat alleen in die-hards weten hoe het toilet doorgespoeld moet worden.
Kaas pakt altijd mijn zadelpen vastquote:
"zadelpen"quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas pakt altijd mijn zadelpen vast
Was jij niet die gene die zonder de tondeuse te gebruiken gelijk met een mesje aan de gang ging en zich af vroeg waarom scheren met een mesje zo lastig is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Oksel het volgende:
Ik geef die zondag een minicursus "Benen scheren, waxen en 99 andere manieren van ontharen."
Want smoothie?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:17 schreef MarcoD het volgende:
eigenlijk staat één van de antwoorden al verkapt in jou betoog.
quote:- It looks sexy and lets you show off your diamond-cut calves (gay-argument)
- It makes post-ride massage easier and way less painful. (gay-argument)
- It makes cleaning and treating wounds easier and speeds up healing. (gay-argument)
- It’s a tradition and part of the sport, so you just do it. (schapen-argument)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:18 schreef Patroon het volgende:
Zondag fietsen met ongesoigeerde toerders..nee dankje
Mooier? Bij vrouwen misschien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:37 schreef MarcoD het volgende:
omdat het hoort (pannenkoek)
mooier
zonnebrand smeert beter
gay argumenten![]()
als je geen bazenfysiek hebt zoals wij is het idd een beetje kansloos als je benen scheertquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef very het volgende:
[..]
Mooier? Bij vrouwen misschien.
Mannen = baarden, beenhaar en eventueel borsthaar.
Het enige plekje dat een man schaamteloos kan scheren is de schaamstreek.
En boeiend of zonnebrand beter smeert....dan smeert het maar iets minder goed.
Gladde beentjes![]()
Ook met jullie vermeende bazenfysiek vind ik het alsnog "pretty gay" om met gladde, glimmende vrouwenbeentjes rond te dartelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je geen bazenfysiek hebt zoals wij is het idd een beetje kansloos als je benen scheert
Dat komt omdat je een niet-wielrenner bent, in jouw ogen is het gay als atleten dat over hebben voor hun sport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:48 schreef very het volgende:
[..]
Ook met jullie vermeende bazenfysiek vind ik het alsnog "pretty gay" om met gladde, glimmende vrouwenbeentjes rond te dartelen.
Alsof je er iets van ziet, want iedereen zal met lange broek en lange mouwen fietsen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:18 schreef Patroon het volgende:
Zondag fietsen met ongesoigeerde toerders..nee dankje
Als je een echte pro bent en die luttele seconden over vele km's kunnen het verschil maken tussen eeuwige roem of een nobody zijn dan snap ik het wel. In elk ander geval niet, want het blijven toch gladde damesbeentjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een niet-wielrenner bent, in jouw ogen is het gay als atleten dat over hebben voor hun sport.
sprak de dikzakquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef very het volgende:
[..]
Als je een echte pro bent en die luttele seconden over vele km's kunnen het verschil maken tussen eeuwige roem of een nobody zijn dan snap ik het wel. In elk ander geval niet, want het blijven toch gladde damesbeentjes
Koers is koers, of je nou prof bent of dat het om de ronde van de fles shampoo in Gouda gaat. Winnen is winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef very het volgende:
[..]
Als je een echte pro bent en die luttele seconden over vele km's kunnen het verschil maken tussen eeuwige roem of een nobody zijn dan snap ik het wel. In elk ander geval niet, want het blijven toch gladde damesbeentjes
Ennnnnn....we zijn weer hier belandquote:
Klopt, maar vrouwenbenen blijven vrouwenbenenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koers is koers, of je nou prof bent of dat het om de ronde van de fles shampoo in Gouda gaat. Winnen is winnen.
je worstje onder een afdakjequote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik rij met mijn mannelijke lul
Een gladgeschoren kutje!quote:
Valt best mee hoor, maar jij bent er niet bij zondag dus jij kan nog even in de waan blijven dat ik een enorme fatso ben met een belachelijke bierbuikquote:
Ik kan hem ruiken, dat is goed genoegquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:06 schreef kaasplankje het volgende:
kan je m zelf wel zien zonder spiegel very
Als een natte krant met een SOA ja…quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik rij met mijn mannelijke lul
http://www.nu.nl/sport/2495592/benen-scheren.htmlquote:Schoonheid
En dan nu de enige werkelijke reden: het is gewoon mooi. Waarom? Daarom. Nee, over deze smaak valt niet te twisten. Benen zijn glad. Punt uit. En zo denken alle renners in het peloton erover. Noem het meelopers, noem het meefietsers, noem het een subcultuur - maar het verandert nooit.
Wielrenners hebben een volledig op zichzelf staand gevoel voor schoonheid ontwikkeld. Ze willen ieder spiertje, ieder adertje en ieder peesje op hun benen kunnen zien. En wie een bos haar op zijn benen heeft, die ziet de bomen eronder niet meer.
Pannenkoek
Ongeschoren poten, dat is iets voor recreanten. Voor bierbuiken die één zondag per jaar hun fiets uit de schuur halen voor een rondje van een kilometer of twintig.
Voor kerels met bellen op hun stuur en zadeltasjes ter grootte van een strandbal. Voor onbehouwen ploerten die de pedalen niet aaien, maar ze mishandelen met hun gestamp.
Geschoren benen moet je eigenlijk verdienen. Het is een beloning als je de grens tussen pannenkoek en wielrenner bent overschreden. Als je genoeg hebt getraind. Als je genoeg over wielrennen hebt gedroomd. Als je genoeg met je beenhaar in je kettingbladen verstrikt bent geraakt. Wanneer genoeg genoeg is, mag je overigens volledig zelf bepalen.
O ja. Dat bos haar op mijn eigen benen? Dat is eraf. Benen horen glad te zijn. Punt uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |