quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef very het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklaart wel waarom ze je een lekker ding vindtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef very het volgende:
Daardoor heeft ze 1 oog dat niks doet en het andere oog maar voor 40% werkt
Ik heb ook besloten om niet stoer te gaan doen aan het begin, maar gewoon uit de wind mijn rondje te rijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ze je een lekker ding vindt![]()
Je moet zondag gewoon lekker veel uit de wind gaan zitten, dan valt het allemaal mee. Misschien af en toe je kont van het zadel om je zadelpijn tegen te gaan. Komt denk ik wel goed. Het is maar rondjes draaien he, geen rocket science.
Zij had mijn biertje vastquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het bier is toch echt van je vriendin daar.
Als het nou een fluitje was zat er nog een grap inquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als het nou een fluitje was zat er nog een grap in
Moet vast goed komen, en zo niet dan hou ik gewoon een persoonlijke pauze hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ze je een lekker ding vindt![]()
Je moet zondag gewoon lekker veel uit de wind gaan zitten, dan valt het allemaal mee. Misschien af en toe je kont van het zadel om je zadelpijn tegen te gaan. Komt denk ik wel goed. Het is maar rondjes draaien he, geen rocket science.
En een goede bier
Ja, en dan sta je in je eentje in Kinderdijk met wind tegen de rest van de rit... Verstandig hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:05 schreef very het volgende:
[..]
Moet vast goed komen, en zo niet dan hou ik gewoon een persoonlijke pauze haha
[ afbeelding ]
Even rusten, peukie roken, sprint trekken om weer aan te haken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je in je eentje in Kinderdijk met wind tegen de rest van de rit... Verstandig hoor!
Hoe lang duurt een peukie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Even rusten, peukie roken, sprint trekken om weer aan te haken.
Alleen als het echt niet anders kan natuurlijk hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je in je eentje in Kinderdijk met wind tegen de rest van de rit... Verstandig hoor!
Dus jij gaat vervolgens 5 minuten tweemaal zo hard als ons rijden om ons in te halen?quote:
als onsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dus jij gaat vervolgens 5 minuten tweemaal zo hard als ons rijden om ons in te halen?
quote:
Dips op de IPA's...neem ik een paar glazen meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Gripper het volgende:
Ik heb al wat lekkers ingeslagen Vd week. Zelfs de appie verkoopt tegenwoordig hippe biertjes, dus ik heb er wat onbekende uitgekozen. Een paar ipa's, jopen lentebier, uiteraard ook de Belgische klassiekers zoals Chimay en Westmalle. Heb denk ik iets van 30 speciaaltjes liggen nu, en nog wat gewoon pils, tevens fris.
Als iemand nog mooie speciaalbier glazen heeft, (en met de auto komt) :
Ik heb er niet zoveel dat iedereen een passend glas voor elk biertje kan pakken, dus als iemand wat glaswerk kan meenemen, dan is dat heel welkom!
Komt ie weer. Wie ga je dit keer ipa'enquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef very het volgende:
[..]
Dips op de IPA's...neem ik een paar glazen mee
Ik drink wel uit mijn bidonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Gripper het volgende:
Ik heb al wat lekkers ingeslagen Vd week. Zelfs de appie verkoopt tegenwoordig hippe biertjes, dus ik heb er wat onbekende uitgekozen. Een paar ipa's, jopen lentebier, uiteraard ook de Belgische klassiekers zoals Chimay en Westmalle. Heb denk ik iets van 30 speciaaltjes liggen nu, en nog wat gewoon pils, tevens fris.
Als iemand nog mooie speciaalbier glazen heeft, (en met de auto komt) :
Ik heb er niet zoveel dat iedereen een passend glas voor elk biertje kan pakken, dus als iemand wat glaswerk kan meenemen, dan is dat heel welkom!
Jij en Marco moeten toch nog terug, dus voor jullie heb ik een bob~ (en voor dop een dop-arrangement) met speciale kleine glaasjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik drink wel uit mijn bidon![]()
Klinkt goed
Marco drinkt niet volgens mij, dus dan neem ik zijn portie. En ik ga er vanuit dat wij dit jaar een stukje geknecht wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij en Marco moeten toch nog terug, dus voor jullie heb ik een bob~ (en voor dop een dop-arrangement) met speciale kleine glaasjes
[ afbeelding ]
Ik voel me nog steeds stom dat ik die niet gejat heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij en Marco moeten toch nog terug, dus voor jullie heb ik een bob~ (en voor dop een dop-arrangement) met speciale kleine glaasjes
[ afbeelding ]
Ik had er zelfs 2. Met uitpuilende achterzakjes naar huis gereden, bij elke hobbel voelen of ze nog wel goed erin zaten en er niet uit zouden lazeren. Kwamen er bij de finish vervolgens ook nog die 2 flesjes bij !quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds stom dat ik die niet gejat heb.
Geen behoefte meer aan, in verleden genoeg voor heel mensenleven gedronken.quote:
TWEE FLESJES?!?!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik had er zelfs 2. Met uitpuilende achterzakjes naar huis gereden, bij elke hobbel voelen of ze nog wel goed erin zaten en er niet uit zouden lazeren. Kwamen er bij de finish vervolgens ook nog die 2 flesjes bij !
IK WIL ZE OOK!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik had er zelfs 2. Met uitpuilende achterzakjes naar huis gereden, bij elke hobbel voelen of ze nog wel goed erin zaten en er niet uit zouden lazeren. Kwamen er bij de finish vervolgens ook nog die 2 flesjes bij !
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Geen behoefte meer aan, in verleden genoeg voor heel mensenleven gedronken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.sport.be/cycli(...)/2015/nl/?v=15102014
Zie je daar.
Daar was ik dus ook op een gegeven moment helemaal klaar mee, minder drinken hielp niet want dan sliep ik slecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Soms, als ik op zondagochtend wakker word met een dreunende kop denk ik wel eens, had het nou niet gedaan....
Maar de zaterdag erna doe je 't dan toch weer
Van dat laatste heb ik geen last gelukkig. Al is de bob zijn wel kut. Dan moet ik echt thuis nog effe bijkomen voordat ik kan slapen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook op een gegeven moment helemaal klaar mee, minder drinken hielp niet want dan sliep ik slecht.
All or nothing
KUT!! Die dag heb ik dus al Limburgs Mooistequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.sport.be/cycli(...)/2015/nl/?v=15102014
Zie je daar.
Ik slaap juist wel heerlijk op een drankje. Alleen kan ik tegenwoordig echt veel minder hebben dan vroeger.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook op een gegeven moment helemaal klaar mee, minder drinken hielp niet want dan sliep ik slecht.
All or nothing
Ik zou zonder twijfel de chouffe verkiezen boven Limburgs mooiste. Minder drukte, minder draaien en keren, betere bevoorrading, leukere sfeer, en ouwe ardense boertjes die een duim naar je opsteken ipv toeterende limbo's met hun middelvinger omhoog. Lagere inschrijfkosten, en dat gratis biertje, plus glas mee snaaien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:17 schreef very het volgende:
[..]
KUT!! Die dag heb ik dus al Limburgs Mooiste
godver...ik heb LM al betaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel de chouffe verkiezen boven Limburgs mooiste. Minder drukte, minder draaien en keren, betere bevoorrading, leukere sfeer, en ouwe ardense boertjes die een duim naar je opsteken ipv toeterende limbo's met hun middelvinger omhoog. Lagere inschrijfkosten, en dat gratis biertje, plus glas mee snaaien.
Ik vond het echt een goeie tocht vorig jaar!
@ muzas: ik heb gewoon gezegd dat ik er wel meteen twee wilde, een voor mezelf en een voor m'n fietsmaatje. Heb bij de brouwerij ook 3x gehaald voor ik aan de laatste 10 km begon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |