ja, ga ik doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bekijk ik morgenochtend. Waarschijnlijk lange broek, lang shirt met thermo. Waarschijnlijk ook een colletje. Overschoenen zie ik morgen.
Neem anders nog wat extras mee. Je komt met de auto toch?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:52 schreef Levitas het volgende:
Ik haak definitief af. Gisteren al niet veel waard en vandaag nog veel minder. Heb weinig vertrouwen dat een 100+ km rit dit weekend gaat lukken, dus heb alle cardio opgeschort dit weekend.
Jammer wel, want ik had er best wel zin in..
Weerbericht is een stuk beter dan vandaag, dus dat gaat wel goed komen. Veel plezier allen!
laagjes... trek iig lange broek aan, en verder laagjes. Je begint eind van de ochtend, nog wat fris. Eerst 30km toeren.. dan wil je gewoon warm zijn door je kleding. In de finale is het al middag, wordt er hard gereden... dan kun je altijd een jasje uitdoen en achter in je zakjes steken. Te warm, dan trek je iets uit.. heb je te weinig aan, heb je het de hele weg koud en is alle plezier snel weg..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
Lastig inschatten voor mij, daar ik dus nog nooit zo'n lange tocht gereden heb. Maar is het een temperatuur waarbij je misschien overschoenen zou dragen omdat je na een tijdje wellicht toch koude voeten krijgt? Ik twijfel ook nog wat ik aan moet doen....enkel korte broek of een lange eroverheen.
Rare vraag, maar wat trekken jullie aan morgen?
lang lang mutsje onder de helm (kale kop) overschoenen steek ik in mijn tas maar ga ik niet nodig hebben wel dikke sokken aan.(dik voor fiets begrippen)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef very het volgende:
Lastig inschatten voor mij, daar ik dus nog nooit zo'n lange tocht gereden heb. Maar is het een temperatuur waarbij je misschien overschoenen zou dragen omdat je na een tijdje wellicht toch koude voeten krijgt? Ik twijfel ook nog wat ik aan moet doen....enkel korte broek of een lange eroverheen.
Rare vraag, maar wat trekken jullie aan morgen?
je hebt een hele week vakantie zeg je... nou, dan kun je best 1 dagje fietsen kijken met je forumvrindjes..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wellicht... Maar het is wel verleidelijk om gewoon thuis op de bank te hangen naast vrouwlief
Met de klok mee. Ik heb vanmiddag alvast een veiligheidsspeld van de weg gehaald, dus jullie zullen niet meer lek rijden daarop.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:26 schreef MarcoD het volgende:
Doen we de route zoals op strava gripper? of andersom?
Taking one for the teamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met de klok mee. Ik heb vanmiddag alvast een veiligheidsspeld van de weg gehaald, dus jullie zullen niet meer lek rijden daarop.
Ik wel
Kan je er af schroeven toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:41 schreef Oksel het volgende:
Iemand ventielverlenger mee? Ik neem 1 BB mee, maar rij 58mm, dus als ik nog eens lek rij is een verlenger nodig.. maar kan die van mij niet vinden
Anders pak ik wel 2e BB mee.
Ja, die stort niet in vannacht!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
De brug bij de Lek stond er goed bij trouwens.
Gripper is natuurlijk in bloedvorm na zijn trainingskamp en rijd een thuiswedstrijd, wmb de favoriet voor morgen. Marco rijd ook altijd als een beest. Maar die komt op de fiets, dus daar is een kans dat het beste er wel af is. Zelfde voor kano. Oksel is alleen maar allround fit en blaast zich vast ergens op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:11 schreef dop het volgende:
[..]
ik ga voor top 5 , moet makkelijk lukken met z'n verzameling strijkplanken
IK weet niet zo goed of ik nou moetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:39 schreef very het volgende:
Wat is trouwens een fatsoenlijk ontbijt voor zo'n rit? Ik heb wel een zooi maxim energy bars, bruistabletten en bananen gekocht, maar dat is voor tijdens de rit (ook daar geen idee van hoeveel je tijdens een rit ongeveer naar binnen moet hakken).
Ik zei het toch, het wordt leuk morgenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Gripper het volgende:
sorry, bidons mogen max 0,6 l zijn![]()
The rules.
Ik doe gewoon alle gordijnen dicht en de bel uit. Net als met Sint Maarten.quote:
Ik fiets waarschijnlijk toch achteraan dus mensen hebben toch niet door dat ik bij het groepje hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alle gordijnen dicht en de bel uit. Net als met Sint Maarten.
De mensen die hier al vaker zijn geweest weten toch dat ze achterom kunnen lopen.
Laat die shit maar thuis, als je echt wat nodig hebt, heb ik het wel bij me.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef very het volgende:
Dat wordt dan trouwens wel één grote bidon, want heb net een gereedschaps bidon gekocht die de tweede houder inneemt
Organiseer jij dan een meet als het warmer is?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:17 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zei het toch, het wordt leuk morgen
Shit dat ik er niet bij ben
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Laat die shit maar thuis, als je echt wat nodig hebt, heb ik het wel bij me.
wil er wel 1 bekijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef Andyy het volgende:
zijn er mensen met interesse in minimagneetjes die je aan je spaken kan lijmen? Kan er morgen wel wat meenemen voor de geinteresseerden.
En welterusten en tot zo alvast
gripper zijn advies volgenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:39 schreef very het volgende:
Wat is trouwens een fatsoenlijk ontbijt voor zo'n rit? Ik heb wel een zooi maxim energy bars, bruistabletten en bananen gekocht, maar dat is voor tijdens de rit (ook daar geen idee van hoeveel je tijdens een rit ongeveer naar binnen moet hakken).
jep wil ik wel ff proberen, mijn magneet is nu wat groot waar door mijn sensor niet goed achter mijn vork pastquote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef Andyy het volgende:
zijn er mensen met interesse in minimagneetjes die je aan je spaken kan lijmen? Kan er morgen wel wat meenemen voor de geinteresseerden.
En welterusten en tot zo alvast
morgen , hoe laat moet jij op de fiets ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |