SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Eleiko op 17-03-2015 10:36:13 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
waar ben jij nu?quote:
Dan hadden we jou wel gekozen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh we doen weer trannies als gymchick?
Mijn clit zit onder de 4 cm.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hadden we jou wel gekozen.
inbe4 seto met zijn lachneger gifje
Onder 4 centimeter wat?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh we doen weer trannies als gymchick?
quote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Eleiko het volgende:
Ik neem aan dat iedereen zonder te kijken/zoeken weet wie de mascotte is?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef Weissman het volgende:
Zou wel trio doen met Serena en Venus/10
No racist
Van die lelijke bergschoenen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
dat is timbaland of mijn naam is niet Awesome_
Het zijn iig gymchicks i.p.v. de ghettosluts die er meestal neergeplempt worden.quote:
quote:
Toen jij 45 was werd het wiel uitgevonden, dat kan ook niet iedereen zeggen. Respect.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Eleiko het volgende:
.
Op je 45e gewoon nog de AC winnen. Respect.
vriend, ik snap je punt. Maar dat is al tijdje niet meer. nu roep je het over je af snap je. Zelfde als dat ik wel 2x nadenk voor ik het woord T-u-r-k (zonder streepjes dus) hier voluit typ. Die krijgen pushberichten op hun blackberry volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zijn iig gymchick i.p.v. de ghettosluts die er meestal neergeplempt worden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen jij 45 was werd het wiel uitgevonden, dat kan ook niet iedereen zeggen. Respect.
Hoefde hij iig geen lange weg af te leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. Hij is gewoon naar binnen gekropen.
Je zou eens moeten weten Corquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoefde hij iig geen lange weg af te leggen
is henk turk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend, ik snap je punt. Maar dat is al tijdje niet meer. nu roep je het over je af snap je. Zelfde als dat ik wel 2x nadenk voor ik het woord T-u-r-k (zonder streepjes dus) hier voluit typ. Die krijgen pushberichten op hun blackberry volgens mij.
silom art hostel bangkokquote:
Dat zijn toch die sauzen? Is hij die sausbaas?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zijn toch die sauzen? Is hij die sausbaas?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:59 schreef Weissman het volgende:
Henk heet eigenlijk Cihan Yildiz Kaplan
Heb je al een linkje in het turkentopic gezet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef seto het volgende:
het woord turk wordt genoemd en henk verschijnt wel meteen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
Spelbreker.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:54 schreef Eleiko het volgende:
Poll: SGP vraagt geld voor campagne tegen vreemdgaan
• Goed plan
• Slecht plan
Tussenstand:![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Hey man. Alles goed?quote:
Dat was toch ook niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En maar klagen dat hij geen progressie maakte
VVD66quote:
Ik stem ook VVD (voor de verandering)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wel een beetje een VVD antwoord, Klokov; je weet wel: die partij met minder vrouwen op de kieslijst dan de CU.
Jezus Leeft.quote:
Op de VVD stemmen door een populistische uitspraak van Ruttequote:
Geen idee. Zou goed kunnen.quote:
quote:[..]
VVD66
[..]
Ik stem ook VVD (voor de verandering)
VVD dus echt niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet de bedoeling?
[..]
VVD66
[..]
Ik stem ook VVD (voor de verandering)
Recht uit het partijprogramma, geschreven door een TBSerquote:-Jeugdzorg en ziekenzorg hoort in eerste instantie bij de gezinnen thuis.
-Op zorg voor de zwakken en zieken mag niet bezuinigd worden.
-Housefeesten verbieden. Zo worden veel ontsporingen en probleemgevallen
voorkomen. Er moet veel meer aandacht komen voor geestelijke i.p.v.
lichamelijke gezondheids zorg.
-Roken moet veel duurder worden.
-Internetgebruik onder de jeugd moet worden ontmoedigd.
Weet je dat ook ongeboren baby’s recht hebben op hun leven?
Daarom abortusklinieken sluiten.
Weet je dat alleen integratie discriminatie voorkomt?
Daarom geen aparte woonwijken voor rijken, of armen, of buitenlanders.
Weet je dat miljoenen mensen depressief zijn?
Daarom drugs verbieden. Forse (cel)straffen voor drugsdealers.
Weet je dat veel vrouwen zich onveilig voelen en veel huwelijken kapot gaan?
Daarom geen prostitutie of openlijk naakt in onze steden.
Weet je dat echtscheidingen een zeer negatieve invloed hebben op de kinderen?
Daarom echtscheidingen op alle manieren voorkomen.
Er zit wel wat meer nuance in. Voor mij zitten D66 en de VVD qua voorkeur meestal vrij dicht bij elkaar. Elke stemronde twijfel ik ook min of meer tussen deze twee partijen. Ik heb tot noch toe altijd D66 gestemd dus ik vind dat de VVD ook wel een keer mijn stem verdient. En schaar me alsjeblieft niet op hetzelfde niveau als Henk en Ingrid. Ik denk dat ik me in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic meer dan voldoende verdiept heb in de gemeentelijke, provinciale, nationale en Europese politiek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de VVD stemmen door een populistische uitspraak van Ruttehey Klokov & Ingrid.
Wat vind je belangrijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jezus Leeft.
Nee geen idee, ik ga niet eens stemmen denk ik. Geen zin om me er in te verdiepen.
Hij wilde leraar worden en kon daarom niet zo breed worden.quote:
Die intussen wellicht gewoon op Second Love zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Recht uit het partijprogramma, geschreven door een TBSer
OMGquote:Weet je dat digitale dementie toeneemt?
Daarom internetgebruik onder jongeren terugdringen.
Weet je dat één op één begeleiding de beste leermethode is?
Daarom thuisonderwijs stimuleren en subsidiëren.
Weet je dat het onderwijs de maatschappij vormt?
Daarom geen evolutieleer en alleen onderwijs gebaseerd op Bijbelse
waarheden.
Het een sluit het ander niet uit:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij wilde leraar worden en kon daarom niet zo breed worden.
M.b.t. laatste helft heb je zeer ws. gelijk. En de eerste helft: het is een ieder vrij om zelf te stemmen wat hij/zij wil.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zit wel wat meer nuance in. Voor mij zitten D66 en de VVD qua voorkeur meestal vrij dicht bij elkaar. Elke stemronde twijfel ik ook min of meer tussen deze twee partijen. Ik heb tot noch toe altijd D66 gestemd dus ik vind dat de VVD ook wel een keer mijn stem verdient. En schaar me alsjeblieft niet op hetzelfde niveau als Henk en Ingrid. Ik denk dat ik me in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic meer dan voldoende verdiept heb in de gemeentelijke, provinciale, nationale en Europese politiek.
Geen idee wat ik provinciaal belangrijk vind eigenlijk. Een goed wegennetwerk en goed OV is wel belangrijk, net als dat er geen windmolens mogen komen want niemand zit te wachten op die dingen. Verder, mjah ik moet me echt gaan inlezen want hier kun je niks meequote:
En dit inderdaad. Dacht even dat je stem alleen gebaseerd was op die ene uitspraak want zo klonk het een beetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.b.t. laatste helft heb je zeer ws. gelijk. En de eerste helft: het is een ieder vrij om zelf te stemmen wat hij/zij wil.
Je moet je wel beseffen dat je stem meer waard is bij de PS dan bij de TK. De PS-verkiezing is een indirecte verkiezing van de EK omdat de PS-leden (lees: gedeputeerden) de EK kiezen. Doordat er voor de PS-verkiezing doorgaans een lagere opkomst is is je stem dus relatief gezien meer waard. Bovendien is de EK tegenwoordig een politiek verlengsel van de TK.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:35 schreef Questular het volgende:
Ik sla die provinciale staten crap lekker over.
Jazeker. Heb je mijn reactie daar gezien?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:26 schreef Klokov het volgende:
Kanovinnie, jazeker. Heb je mijn laatste topic in Feedback gelezen? Ik was down, maar zeker niet out. Ik hoop dat ik hier nog een nuttige en constructieve bijdrage kan leveren.
Ik denk dat jij een europees kampioenschap te veel gezien hebt. Die laatste zin klopt niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je moet je wel beseffen dat je stem meer waard is bij de PS dan bij de TK. De PS-verkiezing is een indirecte verkiezing van de EK omdat de PS-leden (lees: gedeputeerden) de EK kiezen. Doordat er voor de PS-verkiezing doorgaans een lagere opkomst is is je stem dus relatief gezien meer waard. Bovendien is de EK tegenwoordig een politiek verlengsel van de EK.
Gr, POL / Een alternatief op de Eerste Kamer
Dank, even een lettertje veranderd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een europees kampioenschap te veel gezien hebt. Die laatste zin klopt niet.
Piratenpartij, SP, PvdD zijn iig ook tegen. En ik dacht CU en SGP ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Zijn er ook niet idiote partijen (GL) tegen TTIP dan?
Doe dat nog maar een keer...quote:
Jazeker, maar dat is een beetje een dood topic. Dat moet je eerlijk toegeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jazeker. Heb je mijn reactie daar gezien?
allemaal idiote partijen dusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Piratenpartij, SP, PvdD zijn iig ook tegen. En ik dacht CU en SGP ook.
Doe eens even normaal joh.quote:
Tsja. Dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is een beetje een dood topic. Dat moet je eerlijk toegeven.
quote je moederquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh.
[..]
Tsja. Dat heb je wel eens.
Hoezo?quote:
quote:
Dat sowieso.quote:
Precies. Zo min mogelijk America + Europa hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef Eleiko het volgende:
Verder: je ziel en zaligheid verkopen aan de VS en grote bedrijven
Veel dingen vallen dan buiten de wetgeving en controle: zeer onwenselijk IMHO.
Plus: krijg je weer van die dingen als dat een bepaald groot bedrijf iets doet wat onwenselijk is, er wetgeving tegen gemaakt wordt en dat er dan een mega-schadeclaim ingediend kan worden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef Weissman het volgende:
Stemmen![]()
Is gewoon een trucje om het volk het idee te geven dat ze mee mogen spelen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug te komen op de VVD. Grote kans dat Teeven de vrijgekomen zetel gaat krijgen. Waar is dan je geloofwaardigheid.
Heb je zelf af moeten treden moet je daarna je opvolger gaan controleren![]()
. Wat een bananenrepubliek
Ik lees het netquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug te komen op de VVD. Grote kans dat Teeven de vrijgekomen zetel gaat krijgen. Waar is dan je geloofwaardigheid.
dat is echt belachelijk...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
Echt he, grootste criminelen van het land zitten op het pluche #roverheidquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef Beach het volgende:
stemmen
ik heb 0,0 vertrouwen in welke politieke partij dan ook
stem op setoquote:
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef seto het volgende:
[..]
stem op seto
ik zal zorgen voor:
- meer gym chicks
- minder dikke labiele hoeren (met of zonder open relatie)
- een meer speelvolle sfeer in plaats van persoonlijke blogs/dagboeken
een stem op seto is een stem voor een betere gym
Ik ben de belichaming van integriteitquote:
Sowieso heb je mijn stem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef seto het volgende:
[..]
stem op seto
ik zal zorgen voor:
- meer gym chicks
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef seto het volgende:
[..]
stem op seto
ik zal zorgen voor:
- meer gym chicks
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben morgen vrij en ik ga niet stemmen
Ja maar....wie moet je belangen dan uiteindelijk toch niet behartigen in de Provinciale Staten als je niet gaat stemmen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
Ik geloof al sinds mn 12e niet meer in die schijndemocratie hierquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja maar....wie moet je belangen dan uiteindelijk toch niet behartigen in de Provinciale Staten als je niet gaat stemmen?
Schaam jequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
uiteindelijk waait die ook gewoon met de algemene wind mee hoor maak je geen illusiesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
ik vind dat geert over de provincies moet gaan regeren
die zegt tenminste waar het op staat
dit in tegestelling tot al die andere mooipratende hoge omes daar in den haag
Geert kreeg hier de meeste stemmen vorige kiesronde.... We weten allemaal dat de kleine dorpjes in Zuid-Limburg gebukt gaan onder de moslim terreur in Nederland...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
ik vind dat geert over de provincies moet gaan regeren
die zegt tenminste waar het op staat
dit in tegestelling tot al die andere mooipratende hoge omes daar in den haag
Pecdeck wat een kutdingen zijn dat zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:33 schreef Ethanolic het volgende:
seto als je een pecdeck fixt in de header vd OP zal ik op je stemmen
vriend voel jij de burn wel ooit??quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Pecdeck wat een kutdingen zijn dat zeg
niet van een pecdeck, voel me echt een gehandicapte in zo'n ding. Dan pak k liever (cable)fliesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Mijn schoonzus en ik
Kijk eens wat een kansenfamilie.
Links-recht =/= progressief- conservatief.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb me al een tijdje niet meer in hun partijprogramma verdiept, maar is de PVV nog steeds linkser dan GL en SP bij elkaar?
Hangt van het merk af. B-merk meuk is idd kut.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Pecdeck wat een kutdingen zijn dat zeg
Dit. Pec-deck is een ideale laatste (isolatie) oefening voor de borst.quote:
Flys en peckdeck sluiten elkaar niet uit.quote:
quote:
Hangt van merk af. B-merk, maar ook Life fitness vind ik ruk. Die van Technogym is wel OK.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:19 schreef fathank het volgende:
[..]
niet van een pecdeck, voel me echt een gehandicapte in zo'n ding. Dan pak k liever (cable)flies
Dan doe je toch echt iets verkeerd...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Pec deck geeft me aids aan mn schouder.
Dumbbell of cable flys niet.
Ja klopt, een apparaat gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd...
quote:
Mensen die denken dat apparaten nutteloos zijnquote:
jammer dat je hoofd zo lastig te trainen isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:37 schreef Weissman het volgende:
Deuce gebruikt ook alleen apparaten en ziet er ook goed uit
ooooohhhh oOOOOHOOOHOOHHHHOOOOOOHHHHHquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
jammer dat je hoofd zo lastig te trainen is
Daarom geen cornflakes voor mij. Enige die ik te hachelen vind zitten vol chocola. Die tresor dingen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
Lion fucking cornflakes !!
fuck de zomer cut ik blijf lekker chubby
Hey clumsy
negertjeooooooooo.gifquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh niet allemaal. Ik gebruik sowieso dat cable row apparaat en lat pulldown. Vind flys persoonlijk fijner met losse dumbbells of cables, maar als je het kan hebben is pec deck ook fijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mensen die denken dat apparaten nutteloos zijn
booooommmmmmmquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Jezus Christus gadverdamme wat een haak op die kop zeg.quote:
truequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh niet allemaal. Ik gebruik sowieso dat cable row apparaat en lat pulldown. Vind flys persoonlijk fijner met losse dumbbells of cables, maar als je het kan hebben is pec deck ook fijn.
Is ook wat ik dacht idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef Beach het volgende:
dips traint je chest toch ook als je voorover leunt
dat doe ik altijd als isolatie
Snakey jij bent de mannelijke variant van C-C of niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:51 schreef Snakey het volgende:
Excuses voor de interruptie, maareh. Verkoopt Lidl in Nederland ook kipburgers? Fuck die zijn lekker.
Mja, misschien. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey jij bent de mannelijke variant van C-C of niet?
Ik haal m'n vlees alleen maar bij de keurslager.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey jij bent de mannelijke variant van C-C of niet?
Vraag het hier:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:51 schreef Snakey het volgende:
Excuses voor de interruptie, maareh. Verkoopt Lidl in Nederland ook kipburgers? Fuck die zijn lekker.
Even iets anders: heb jij nu een vriendin?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik haal m'n vlees alleen maar bij de keurslager.
Dan hebben we wel raakvlakken. Ik kijk altijd naar vrouwen als een keurslager.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik haal m'n vlees alleen maar bij de keurslager.
Ja die zijn ook awesome. Gewoon ff verwenmomentje voor mezelf. Heerrlyk!!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom geen cornflakes voor mij. Enige die ik te hachelen vind zitten vol chocola. Die tresor dingen bijvoorbeeld.
Jah, dat zit gelijk in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef seto het volgende:
je kijkt altijd naar mijn reet met de ogen van een keurslager
en lager en lager
die gele plateloaded lijn van technogym is wel awesomequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:56 schreef Eleiko het volgende:
Ik bedoel meer deze, schijnt een pectorial te zijn, je isoleert je armen waardoor het meer een borst-only oefening wordt:
http://www.technogym.com/(...)n/pectoral-machi/435
Lekker stukje worst elke keer als ik kom.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja die zijn ook awesome. Gewoon ff verwenmomentje voor mezelf. Heerrlyk!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mensen die denken dat apparaten nutteloos zijn
Nog nooit klachten over gehad vriend. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh ben ik lesbisch nu?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even iets anders: heb jij nu een vriendin?
Dat is inderdaad mijn vraag, ja.quote:
Stoer hoor...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
Apparaten zijn wel useless verder. Dat wel. Beetje kutten als je klaar bent met trainen en that's it.
Een beetje vent maxed elk apparaat na drie weken trainen en keer kip met rijst eten.
Plateloaded apparaten vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
Apparaten zijn wel useless verder. Dat wel. Beetje kutten als je klaar bent met trainen en that's it.
Een beetje vent maxed elk apparaat na drie weken trainen en keer kip met rijst eten.
Wat maakt dan dat je piemelmoe bent?quote:
Waar was jij toen Extince Nederland op slot had?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef seto het volgende:
je kijkt altijd naar mijn reet met de ogen van een keurslager
en lager en lager
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:09 schreef seto het volgende:
als je er nog nooit klachten over hebt gehad wil het nog niet zeggen dat er niks mis mee is
Niet weten dat Cor al 2 huwelijken achter de rug heeft en nu chick heeft van 27quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal nooit piemelmoe zijn denk ik, Cor. Hoewel. Hoe verloopt de menopauze bij je vrouw?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal nooit piemelmoe zijn denk ik, Cor. Hoewel. Hoe verloopt de menopauze bij je vrouw?
Heeft Cor nu met Clumsy?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Cor al 2 huwelijken achter de rug heeft en nu chick heeft van 27
Nou ja van sommige posts van 'M krijgt mijn baarmoeder zelfmoordneigingen dus vervroegde menopauze zou een optie zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Cor al 2 huwelijken achter de rug heeft en nu chick heeft van 27
Oke, komt ie:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nog nooit klachten over gehad vriend. Probeer het nog eens.
alsof jij zou klagen met 23cm in jequote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke, komt ie:
Ooit in je opgekomen dat ze misschien niks durven zeggen?
Wat niet weer, wat niet deert.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke, komt ie:
Ooit in je opgekomen dat ze misschien niks durven zeggen?
Je spreekt uit ervaring?quote:
Eneco.quote:
Hee zie PI. Je vatte em sportief op en je vroeg er om nog eentje. Dan ben ik de beroerdste niet. Maar vandaar ook de PI's.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat niet weer, wat niet deert.
[ afbeelding ]
Overigens stoer dat je je vrije tijd spendeert met het onderuit proberen te halen van mensen op Fok!, maar ik bemoei niet.
Oké, vriend, is cool hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Hee zie PI. Je vatte em sportief op en je vroeg er om nog eentje. Dan ben ik de beroerdste niet. Maar vandaar ook de PI's.
Van een naaktfoto van jou.quote:
Beetje kouder.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:47 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een stukkie gaan hardlopen, maar ik heb vanmorgen al gezwommen. Wordt het morgen ook lekker weer?
Komt ie:quote:
Kroes is voor negers.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Krullen bij een man zijn geil joh. Mits beetje grof en niet kroes.
Krullenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Krullen bij een man zijn geil joh. Mits beetje grof en niet kroes.
Ik benoem maar één iemand als mijn vriend, en dat is de jongen waar ik al 8 jaar mee samen ben.quote:
#TeamDeucequote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat niet weer, wat niet deert.
[ afbeelding ]
Overigens stoer dat je je vrije tijd spendeert met het onderuit proberen te halen van mensen op Fok!, maar ik bemoei niet.
Damn, kom ik aan met m'n 2,5quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik benoem maar één iemand als mijn vriend, en dat is de jongen waar ik al 8 jaar mee samen ben.
Klokov. Ben je schizofreen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
#TeamDeuce
Gewoon iedereen in zijn waarde laten.
Die worden in een arena gegooit met z'n allen en dan moeten ze elkaar dood maken tot er 1 overblijft.quote:
dm me een foto, daarna laat ik je wel zien wat het isquote:
Oh dus al die lieve woordjes via dm was alleen maar om in mn broekje te komen??quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik benoem maar één iemand als mijn vriend, en dat is de jongen waar ik al 8 jaar mee samen ben.
En dat in een ONZ topic: niet te geloven, toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:52 schreef Fripsel het volgende:
Mijn hoofd krijgt alle onzin even niet verwerkt
Nee, ben ik niet consistent genoeg?quote:
Lieve woordjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh dus al die lieve woordjes via dm was alleen maar om in mn broekje te komen??
kutspot?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond gewoon lekker kutspot met rookworst. Zoals god het bedoeld heeft.
Someone is getting luckyquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Haal mn kcals nog liever uit een bukkake dan fucking hutspot.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet zoals ik hem maak vriend. Ui en wortel gaat in de wok, met een hoop kruiden. Afgemaakt met oude kaas. En niet doodgestampt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haal mn kcals nog liever uit een bukkake dan fucking hutspot.
Dat is niet zo heel apart toch, zo maak ik hem vaak ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet zoals ik hem maak vriend. Ui en wortel gaat in de wok, met een hoop kruiden. Afgemaakt met oude kaas. En niet doodgestampt.
Wat een agressiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Afgemaakt met oude kaas. En niet doodgestampt.
zeg niet dat het superapart is. Maar anders dan standaard. En kklekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel apart toch, zo maak ik hem vaak ook.
Zoete tyfus aardappelen met een hoopje kanker silvervlies rijst, zo'n pokkenpakje kip uit die polio oven.quote:
kip rijst en broccoliquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:36 schreef fathank het volgende:
Menusuggesties anyone?
Edit: lekker op tijd
#nognooitsupermarktrotigegetenmasterracequote:
1 keer per jaar is het heerlijkquote:
Wow Jakkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zoete tyfus aardappelen met een hoopje kanker silvervlies rijst, zo'n pokkenpakje kip uit die polio oven.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zoete tyfus aardappelen met een hoopje kanker silvervlies rijst, zo'n pokkenpakje kip uit die polio oven.
laatst iemand die me 'pittige hutspot' aan probeerde te smeren. Gewoon theelepeltje sambal oelek erin en ze menen Gordon fucking Ramsay himself te zijn. Kanker op joh. Bord tegen dr kop gepleurd en in het gezicht gespuugd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet zoals ik hem maak vriend. Ui en wortel gaat in de wok, met een hoop kruiden. Afgemaakt met oude kaas. En niet doodgestampt.
Burritosquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:36 schreef fathank het volgende:
Menusuggesties anyone?
Edit: lekker op tijd
En toen kwam je op dat programma lastige eters?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
laatst iemand die me 'pittige hutspot' aan probeerde te smeren. Gewoon theelepeltje sambal oelek erin en ze menen Gordon fucking Ramsay himself te zijn. Kanker op joh. Bord tegen dr kop gepleurd en in het gezicht gespuugd.
True man, gewoon opkankeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
laatst iemand die me 'pittige hutspot' aan probeerde te smeren. Gewoon theelepeltje sambal oelek erin en ze menen Gordon fucking Ramsay himself te zijn. Kanker op joh. Bord tegen dr kop gepleurd en in het gezicht gespuugd.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
True man, gewoon opkankeren.
Bordje stamppot (met spek) met een kuiltje jus en een gehaktbal. Het hoort niet anders.
doet me denken. Ik heb fucking lekkere sambal badjak thuis. Morgen ff op vers bruin brood met kaasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja had het even over hutspot. Zuurkool moet natuurlijk met een speklap en spinazie stampot met een karbonade.quote:
sambal badjak > alle anderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
doet me denken. Ik heb fucking lekkere sambal badjak thuis. Morgen ff op vers bruin brood met kaas
Verder wel terecht.
Ik vreet ook alles met badjak man.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sambal badjak > alle anderen.
Oelek. Meer oevies hahha
Badjak kanker ik elke dag op mn tosti. Zonder pardon.
Dudequote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vreet ook alles met badjak man.
Over mijn pindakaas, geitenkaas, kipfilet, kalkoen.
't Is zo'n automatisme, laatst deed ik het zelfs over mijn Nutella. Was aangenaam verrast (aanrader!)
Ja toch? Wie maakt ons wat? Precies, niemand.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vreet ook alles met badjak man.
Over mijn pindakaas, geitenkaas, kipfilet, kalkoen.
't Is zo'n automatisme, laatst deed ik het zelfs over mijn Nutella. Was aangenaam verrast (aanrader!)
Gadverdamme manquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
Broodje haring met slagroom en warme chocoladesaus![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:48 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij is het bij henk sowieso elke avond hollandse kost. En niks geen macaroni of spaghetti of wat ze ook allemaal uit marokko meeslepen.
Dat klinkt zó ranzig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
Broodje haring met slagroom en warme chocoladesaus![]()
![]()
Dan ken je mijn lasagne spinazie nog niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:48 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij is het bij henk sowieso elke avond hollandse kost. En niks geen macaroni of spaghetti of wat ze ook allemaal uit marokko meeslepen.
Heb je n recept?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ken je mijn lasagne spinazie nog niet.
Kom van t weekend ff langs, ga morgen grote schaal fixen.
No kant en klaar en/of pakjes masterrace
dm adresquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je voor pasta een pakje nodig hebt, ben je echt waardeloosquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds je dertiende? Geen wonder dat je op zoek bent naar andere pik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Op zoek?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sinds je dertiende? Geen wonder dat je op zoek bent naar andere pik.
Haha, grapje hoor.
Nooit gedacht dat ik ooit de dag zou meemaken waarop Klokov aan mijn kant staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
#TeamDeuce
Gewoon iedereen in zijn waarde laten. Dit geld ook voor jou Fathank, vieze manlet die je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |