SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Eleiko op 17-03-2015 10:36:13 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
waar ben jij nu?quote:
Dan hadden we jou wel gekozen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh we doen weer trannies als gymchick?
Mijn clit zit onder de 4 cm.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hadden we jou wel gekozen.
inbe4 seto met zijn lachneger gifje
Onder 4 centimeter wat?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh we doen weer trannies als gymchick?
quote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Eleiko het volgende:
Ik neem aan dat iedereen zonder te kijken/zoeken weet wie de mascotte is?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef Weissman het volgende:
Zou wel trio doen met Serena en Venus/10
No racist
Van die lelijke bergschoenen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
dat is timbaland of mijn naam is niet Awesome_
Het zijn iig gymchicks i.p.v. de ghettosluts die er meestal neergeplempt worden.quote:
quote:
Toen jij 45 was werd het wiel uitgevonden, dat kan ook niet iedereen zeggen. Respect.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Eleiko het volgende:
.
Op je 45e gewoon nog de AC winnen. Respect.
vriend, ik snap je punt. Maar dat is al tijdje niet meer. nu roep je het over je af snap je. Zelfde als dat ik wel 2x nadenk voor ik het woord T-u-r-k (zonder streepjes dus) hier voluit typ. Die krijgen pushberichten op hun blackberry volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zijn iig gymchick i.p.v. de ghettosluts die er meestal neergeplempt worden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen jij 45 was werd het wiel uitgevonden, dat kan ook niet iedereen zeggen. Respect.
Hoefde hij iig geen lange weg af te leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. Hij is gewoon naar binnen gekropen.
Je zou eens moeten weten Corquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoefde hij iig geen lange weg af te leggen
is henk turk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend, ik snap je punt. Maar dat is al tijdje niet meer. nu roep je het over je af snap je. Zelfde als dat ik wel 2x nadenk voor ik het woord T-u-r-k (zonder streepjes dus) hier voluit typ. Die krijgen pushberichten op hun blackberry volgens mij.
silom art hostel bangkokquote:
Dat zijn toch die sauzen? Is hij die sausbaas?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zijn toch die sauzen? Is hij die sausbaas?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:59 schreef Weissman het volgende:
Henk heet eigenlijk Cihan Yildiz Kaplan
Heb je al een linkje in het turkentopic gezet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef seto het volgende:
het woord turk wordt genoemd en henk verschijnt wel meteen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
Spelbreker.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:54 schreef Eleiko het volgende:
Poll: SGP vraagt geld voor campagne tegen vreemdgaan
• Goed plan
• Slecht plan
Tussenstand:![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Hey man. Alles goed?quote:
Dat was toch ook niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En maar klagen dat hij geen progressie maakte
VVD66quote:
Ik stem ook VVD (voor de verandering)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wel een beetje een VVD antwoord, Klokov; je weet wel: die partij met minder vrouwen op de kieslijst dan de CU.
Jezus Leeft.quote:
Op de VVD stemmen door een populistische uitspraak van Ruttequote:
Geen idee. Zou goed kunnen.quote:
quote:[..]
VVD66
[..]
Ik stem ook VVD (voor de verandering)
VVD dus echt niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet de bedoeling?
[..]
VVD66
[..]
Ik stem ook VVD (voor de verandering)
Recht uit het partijprogramma, geschreven door een TBSerquote:-Jeugdzorg en ziekenzorg hoort in eerste instantie bij de gezinnen thuis.
-Op zorg voor de zwakken en zieken mag niet bezuinigd worden.
-Housefeesten verbieden. Zo worden veel ontsporingen en probleemgevallen
voorkomen. Er moet veel meer aandacht komen voor geestelijke i.p.v.
lichamelijke gezondheids zorg.
-Roken moet veel duurder worden.
-Internetgebruik onder de jeugd moet worden ontmoedigd.
Weet je dat ook ongeboren baby’s recht hebben op hun leven?
Daarom abortusklinieken sluiten.
Weet je dat alleen integratie discriminatie voorkomt?
Daarom geen aparte woonwijken voor rijken, of armen, of buitenlanders.
Weet je dat miljoenen mensen depressief zijn?
Daarom drugs verbieden. Forse (cel)straffen voor drugsdealers.
Weet je dat veel vrouwen zich onveilig voelen en veel huwelijken kapot gaan?
Daarom geen prostitutie of openlijk naakt in onze steden.
Weet je dat echtscheidingen een zeer negatieve invloed hebben op de kinderen?
Daarom echtscheidingen op alle manieren voorkomen.
Er zit wel wat meer nuance in. Voor mij zitten D66 en de VVD qua voorkeur meestal vrij dicht bij elkaar. Elke stemronde twijfel ik ook min of meer tussen deze twee partijen. Ik heb tot noch toe altijd D66 gestemd dus ik vind dat de VVD ook wel een keer mijn stem verdient. En schaar me alsjeblieft niet op hetzelfde niveau als Henk en Ingrid. Ik denk dat ik me in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic meer dan voldoende verdiept heb in de gemeentelijke, provinciale, nationale en Europese politiek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de VVD stemmen door een populistische uitspraak van Ruttehey Klokov & Ingrid.
Wat vind je belangrijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jezus Leeft.
Nee geen idee, ik ga niet eens stemmen denk ik. Geen zin om me er in te verdiepen.
Hij wilde leraar worden en kon daarom niet zo breed worden.quote:
Die intussen wellicht gewoon op Second Love zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Recht uit het partijprogramma, geschreven door een TBSer
OMGquote:Weet je dat digitale dementie toeneemt?
Daarom internetgebruik onder jongeren terugdringen.
Weet je dat één op één begeleiding de beste leermethode is?
Daarom thuisonderwijs stimuleren en subsidiëren.
Weet je dat het onderwijs de maatschappij vormt?
Daarom geen evolutieleer en alleen onderwijs gebaseerd op Bijbelse
waarheden.
Het een sluit het ander niet uit:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij wilde leraar worden en kon daarom niet zo breed worden.
M.b.t. laatste helft heb je zeer ws. gelijk. En de eerste helft: het is een ieder vrij om zelf te stemmen wat hij/zij wil.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zit wel wat meer nuance in. Voor mij zitten D66 en de VVD qua voorkeur meestal vrij dicht bij elkaar. Elke stemronde twijfel ik ook min of meer tussen deze twee partijen. Ik heb tot noch toe altijd D66 gestemd dus ik vind dat de VVD ook wel een keer mijn stem verdient. En schaar me alsjeblieft niet op hetzelfde niveau als Henk en Ingrid. Ik denk dat ik me in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic meer dan voldoende verdiept heb in de gemeentelijke, provinciale, nationale en Europese politiek.
Geen idee wat ik provinciaal belangrijk vind eigenlijk. Een goed wegennetwerk en goed OV is wel belangrijk, net als dat er geen windmolens mogen komen want niemand zit te wachten op die dingen. Verder, mjah ik moet me echt gaan inlezen want hier kun je niks meequote:
En dit inderdaad. Dacht even dat je stem alleen gebaseerd was op die ene uitspraak want zo klonk het een beetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.b.t. laatste helft heb je zeer ws. gelijk. En de eerste helft: het is een ieder vrij om zelf te stemmen wat hij/zij wil.
Je moet je wel beseffen dat je stem meer waard is bij de PS dan bij de TK. De PS-verkiezing is een indirecte verkiezing van de EK omdat de PS-leden (lees: gedeputeerden) de EK kiezen. Doordat er voor de PS-verkiezing doorgaans een lagere opkomst is is je stem dus relatief gezien meer waard. Bovendien is de EK tegenwoordig een politiek verlengsel van de TK.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:35 schreef Questular het volgende:
Ik sla die provinciale staten crap lekker over.
Jazeker. Heb je mijn reactie daar gezien?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:26 schreef Klokov het volgende:
Kanovinnie, jazeker. Heb je mijn laatste topic in Feedback gelezen? Ik was down, maar zeker niet out. Ik hoop dat ik hier nog een nuttige en constructieve bijdrage kan leveren.
Ik denk dat jij een europees kampioenschap te veel gezien hebt. Die laatste zin klopt niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je moet je wel beseffen dat je stem meer waard is bij de PS dan bij de TK. De PS-verkiezing is een indirecte verkiezing van de EK omdat de PS-leden (lees: gedeputeerden) de EK kiezen. Doordat er voor de PS-verkiezing doorgaans een lagere opkomst is is je stem dus relatief gezien meer waard. Bovendien is de EK tegenwoordig een politiek verlengsel van de EK.
Gr, POL / Een alternatief op de Eerste Kamer
Dank, even een lettertje veranderd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een europees kampioenschap te veel gezien hebt. Die laatste zin klopt niet.
Piratenpartij, SP, PvdD zijn iig ook tegen. En ik dacht CU en SGP ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Zijn er ook niet idiote partijen (GL) tegen TTIP dan?
Doe dat nog maar een keer...quote:
Jazeker, maar dat is een beetje een dood topic. Dat moet je eerlijk toegeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jazeker. Heb je mijn reactie daar gezien?
allemaal idiote partijen dusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Piratenpartij, SP, PvdD zijn iig ook tegen. En ik dacht CU en SGP ook.
Doe eens even normaal joh.quote:
Tsja. Dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is een beetje een dood topic. Dat moet je eerlijk toegeven.
quote je moederquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh.
[..]
Tsja. Dat heb je wel eens.
Hoezo?quote:
quote:
Dat sowieso.quote:
Precies. Zo min mogelijk America + Europa hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef Eleiko het volgende:
Verder: je ziel en zaligheid verkopen aan de VS en grote bedrijven
Veel dingen vallen dan buiten de wetgeving en controle: zeer onwenselijk IMHO.
Plus: krijg je weer van die dingen als dat een bepaald groot bedrijf iets doet wat onwenselijk is, er wetgeving tegen gemaakt wordt en dat er dan een mega-schadeclaim ingediend kan worden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef Weissman het volgende:
Stemmen![]()
Is gewoon een trucje om het volk het idee te geven dat ze mee mogen spelen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug te komen op de VVD. Grote kans dat Teeven de vrijgekomen zetel gaat krijgen. Waar is dan je geloofwaardigheid.
Heb je zelf af moeten treden moet je daarna je opvolger gaan controleren![]()
. Wat een bananenrepubliek
Ik lees het netquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug te komen op de VVD. Grote kans dat Teeven de vrijgekomen zetel gaat krijgen. Waar is dan je geloofwaardigheid.
dat is echt belachelijk...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
Echt he, grootste criminelen van het land zitten op het pluche #roverheidquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef Beach het volgende:
stemmen
ik heb 0,0 vertrouwen in welke politieke partij dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |