SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Eleiko op 17-03-2015 10:36:13 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
waar ben jij nu?quote:
Dan hadden we jou wel gekozen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh we doen weer trannies als gymchick?
Mijn clit zit onder de 4 cm.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hadden we jou wel gekozen.
inbe4 seto met zijn lachneger gifje
Onder 4 centimeter wat?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh we doen weer trannies als gymchick?
quote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Eleiko het volgende:
Ik neem aan dat iedereen zonder te kijken/zoeken weet wie de mascotte is?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef Weissman het volgende:
Zou wel trio doen met Serena en Venus/10
No racist
Van die lelijke bergschoenen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
dat is timbaland of mijn naam is niet Awesome_
Het zijn iig gymchicks i.p.v. de ghettosluts die er meestal neergeplempt worden.quote:
quote:
Toen jij 45 was werd het wiel uitgevonden, dat kan ook niet iedereen zeggen. Respect.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Eleiko het volgende:
.
Op je 45e gewoon nog de AC winnen. Respect.
vriend, ik snap je punt. Maar dat is al tijdje niet meer. nu roep je het over je af snap je. Zelfde als dat ik wel 2x nadenk voor ik het woord T-u-r-k (zonder streepjes dus) hier voluit typ. Die krijgen pushberichten op hun blackberry volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zijn iig gymchick i.p.v. de ghettosluts die er meestal neergeplempt worden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen jij 45 was werd het wiel uitgevonden, dat kan ook niet iedereen zeggen. Respect.
Hoefde hij iig geen lange weg af te leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. Hij is gewoon naar binnen gekropen.
Je zou eens moeten weten Corquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoefde hij iig geen lange weg af te leggen
is henk turk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend, ik snap je punt. Maar dat is al tijdje niet meer. nu roep je het over je af snap je. Zelfde als dat ik wel 2x nadenk voor ik het woord T-u-r-k (zonder streepjes dus) hier voluit typ. Die krijgen pushberichten op hun blackberry volgens mij.
silom art hostel bangkokquote:
Dat zijn toch die sauzen? Is hij die sausbaas?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zijn toch die sauzen? Is hij die sausbaas?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:59 schreef Weissman het volgende:
Henk heet eigenlijk Cihan Yildiz Kaplan
Heb je al een linkje in het turkentopic gezet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef seto het volgende:
het woord turk wordt genoemd en henk verschijnt wel meteen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |