Ik houd ook wel van een beetje uniformiteit hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ik had al gezien dat het eigenlijk altijd al een beetje een allegaartje is, maar ik houd wel van een beetje structuur ha-ha![]()
Nou ja, als jij er zo over denkt houd ik het bij een Netflix-serie voortaan wel op [NAAM SERIE] en zet ik er in zo'n geval als deze wel "seizoen 1" of iets dergelijks achter (dat USA laat ik dan wel weg, maar NETFLIX ook).
Die is vol, maar hier kun je nog terecht: TV / [RTL4] Obese #34 met een pittig kapsel bij Maryquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
TV / [RTL4] Obese #33 Vanaf 15-9 Hoe Is Het Met..?
Oneer begint binnenkort weer, weet iemand of dit het topic om te posten is?
quote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
En als er nou een tijdelijk topic komt voor mensen die de eerste 4 al hebben gezien?
Elke week weer een aflevering erbij.quote:Op maandag 13 april 2015 18:34 schreef Fylax het volgende:
Jammer dat er dan helemaal niet over de andere drie gepraat mag worden.
Het antwoord stond al een paar posts hoger he?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Mag ik een [Tijdelijk] topic openen voor de mensen die zich niet konden beheersen met de uitgelekte Game of Thrones eps en dit zo nodig moeten bespreken?
Overheen gelezen, sorryquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Het antwoord stond al een paar posts hoger he?
Laten we de chaos niet groter maken dan-ie altijd al is en gewoon dit topic houden.
Done. Beetje flauw ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
TV / De Rijdende Rechter #185 BMWtje stuk
Mag dit in een spoiler? voor mij is de lol er zo wel van af
Kickje gemacht. HEEEELE grote kick zelfs zag ikquote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef Arcee het volgende:
TV / Draadstaal #5 Met milkshakes banaan in de kipboetiek
Mag deze weer open?
Ze zijn terug.
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
Kickje gemacht. HEEEELE grote kick zelfs zag ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |