Dat gaat morgen gebeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon beetje met Tweets gaan strooien die iedereen kan zien en hun @-en. Dat vinden ze niet leuk, dus reageren ze wel
het kan ook wel, maar de werking van de AB wordt er minder doorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedronken tijdens mijn antibiotica kuur
Blauwe roepenquote:
2 dagen nou aan de kuur bezig en de ontsteking is al wegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
het kan ook wel, maar de werking van de AB wordt er minder door
quote:
vaduz zit te trollenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
Gf had de lapo en vaduz opent een nieuw topic?Kloon?
En de titel veranderd niet...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
thxquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Beterschap CRV
Ik luister sinds ik thuis ben constant naar de Handsome Poëts. (ene cd eruit, de andere erin, en dan weer in de herhaling).
Ik vond het gistern zoooo gaaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
Ja, dat is stom.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef essnhills het volgende:
En ook niet eens de moeite genomen om de TT te veranderen.
hunt him down yeahquote:
Ik had nog wel zo'n mooie TTquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef essnhills het volgende:
En ook niet eens de moeite genomen om de TT te veranderen.
vaduz zal wel tijdelijk uit ONZ ontsnapt zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
Edit: ah, kaap.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok. KSC Hitman. Maak je geen grappen mee.
Vraag een blauwe de TT voor je te veranderen.quote:
Drank is ook een kuurquote:
waarom doe je zo kinderachtig V?quote:
quote:
Jij kan het niet zien, maar na afloop van het optreden kon je met de bandleden op de foto en kon je dingen laten signeren. Zo heb ik dus hun nieuwste cd laten signeren en sta ik met de persoon met wie ik was samen met de zanger op de foto (staat op facebook, wat jij dus niet kan zien)quote:
Ga ergens anders trollen lulquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezen.
Verder laat ik het aan de GC-mods.
quote:
Alsof ik een ONZ user ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaduz zal wel tijdelijk uit ONZ ontsnapt zijn
Elders ging het nog snellerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
Dit deel vol spammen en dan vlug een nieuw deel openen? De 40+ers konden het in minder dan twee minuten.
Het jochie heeft aandacht te kortquote:
Je moet Vaduz nog even streng toespreken.quote:
Ik verwar hem steeds met bugs bunny -Vaduz-quote:
Sodemieter op kleuter.quote:
je gedraagt je der wel naar, en waarom is de OP nu leeg ?quote:
Dit is niet de oud-VBL-mod?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwar hem steeds met bugs bunny -Vaduz-
Oh, en hij heeft zojuist de OP verwijderdquote:
Ik zit ook al een tijdje steeds scheef te kijken als ik z'n posts zie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwar hem steeds met bugs bunny -Vaduz-
quote:
hihahoquote:
Ga huilen bij je mammie.quote:
Ik vond dit gedrag ook al niet bij hem passen, maar het ontbreken van die streepjes verklaart een hoopquote:
enjoyquote:
mag het niet openlijk zeggen maar....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond dit gedrag ook al niet bij hem passen, maar het ontbreken van die streepjes verklaart een hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef crv het volgende:
[..]
mag het niet openlijk zeggen maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag je inderdaad niet zeggen.
ga je mond wassen - met zeep!Professioneel gifmenger.
ja maquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]dat mag je inderdaad niet zeggen.
ga je mond wassen - met zeep!
voornamelijk Fylax en consortenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
Dit deel vol spammen en dan vlug een nieuw deel openen? De 40+ers konden het in minder dan twee minuten.
dat duurt nog 30 jaar voordat die 40+ isquote:
Dat kunnen wij vast ook. Maar t is al niet nodig, want TT is gewijzigd en OP hersteld.quote:
Lokquote:quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gaat best snel hoor. Dit is al nummer 69.
jij gedraagt je ernaar dus.....quote:
Oehquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
dan ga je daar toch lekker heenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Bij 40+ zitten gelukkig veel minder van die zuurkousen als hier.
Dan ga je toch lekker daarheen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Ik word er zelf ook hebberig vanquote:
Wat ga je daar allemaal voor moois van maken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker daarheen?Opgelost slotje
![]()
![]()
Nee! Geen slotje!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker daarheen?Opgelost slotje
![]()
![]()
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat ga je daar allemaal voor moois van maken?
Per ongelukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
kan je dat niet aan die trol vaduz geven, kan die zich van kant makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Bij 40+ zitten gelukkig veel minder van die zuurzeurkousen als dan hier.
Let eens wat beter op bij Nederlandsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk ongeluk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
Lekker aardig zeg. Ik denk eerder dat jij een probleem hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
kan je dat niet aan die trol vaduz geven, kan die zich van kant maken
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Nee ik bedoelde juist zuurkousen en geen zeurkousen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Let eens wat beter op bij Nederlands.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
Hold ups of stay ups ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde juist zuurkousen en geen zeurkousen.
Oh!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Let eens wat beter op bij Nederlands.
Ohnee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
Het heeft hem wel een vermelding in een zeker TTK-topic opgeleverdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forum...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh!
Vandaar ook de uitgebreide verontschuldigingen daarvoor die we daarna allemaal hebben kunnen lezen, en het daarna verbeteren van de OP natuurlijkIk probeerde de TT aan te passen, wat niet vlekkeloos ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, dus daar hebben we binnenkort geen kind meer aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forum...
topic kapen (tegen forum regels in) doe je niet per ongeluk en de OP wijzigen lijkt me ook niet een aktie die je per ongeluk doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
ftfyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik probeerde de TT aan te passen, wat niet vlekkeloos ging.
Je kan TT's niet zelf aanpassen flippoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik probeerde de TT aan te passen, wat niet vlekkeloos ging.
Dat topic waar geen namen meer genoemd mogen worden na een eerder incidentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heeft hem wel een vermelding in een zeker TTK-topic opgeleverd.
klopt maar dat heeft niks met jouw te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lekker aardig zeg. Ik denk eerder dat jij een probleem hebt.
Alsof ik me weg laat jagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef crv het volgende:
[..]doei, je hoeft hier niet te komen. is eigen keus
quote:
Onze eigen vrijdagmiddagrelquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heeft hem wel een vermelding in een zeker TTK-topic opgeleverd.
Er is een reden waarom ik pertinent weiger om de film Argo te kijken....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat topic waar geen namen meer genoemd mogen worden na een eerder incident![]()
?
Oh ok, sorry hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan TT's niet zelf aanpassen flippo
Dat vindt ik ook een beetje suf dan welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:02 schreef Koen66 het volgende:
Eigenlijk suf dat degene die de TT bedenkt hem niet zelf meer mag aanpassen
quote:
quote:
quote:
Met die leeuw in de sneeuwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik pertinent weiger om de film Argo te kijken....
quote:
Pilske!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes opent de bar.
Bier, wijn, fris?
Ik zelf een fris graag. Moet nog uurtje rijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes opent de bar.
Bier, wijn, fris?
Het is gewoon een beetje, eh, bijzonder dat je na 3 jaar nog steeds niet weet dat je geen Topics moet kapen en dat je TT's niet achteraf kan veranderen.quote:
Kvasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes opent de bar.
Bier, wijn, fris?
quote:
quote:
Lees maar terug in de eerste 2 pagina's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Takaiki het volgende:
Ik volg het niet..
Ik wil weten wat voor vreselijks v gedaan heeft
Uh, okequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lekker![]()
komt de politie hier even binnen om foto's te maken van de suite want daar moet kennelijk een vergunning voor zijn![]()
Ipv dat de gemeente even een brief stuurt
frisquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes opent de bar.
Bier, wijn, fris?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lekker![]()
komt de politie hier even binnen om foto's te maken van de suite want daar moet kennelijk een vergunning voor zijn![]()
Hadden ze een huiszoekingsbevel bij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lekker![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lekker![]()
Voor mij een Chardonnay graagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes opent de bar.
Bier, wijn, fris?
Ik ben het met je eens op veel punten, maar gezien de PH van vaduz heeft ie nog bijna nooit in een SC gepost. dus dat het niet mocht zou hem misschien ontgaan kunnen zijn...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje, eh, bijzonder dat je na 3 jaar nog steeds niet weet dat je geen Topics moet kapen en dat je TT's niet achteraf kan veranderen.
Verder is het ook erg onwaarschijnlijk dat je een topic per ongeluk kaapt doordat je twee keer op enter drukte. Je moet namelijk eerst specifiek een knopje indrukken om in het scherm te komen waarmee je het nieuwe topic kan openen. En vervolgens moet je daar ook specifiek naar het knopje toe om het topic daadwerkelijk te posten. En dat gebeurt niet door 2x op enter te drukken.
En per ongeluk de OP compleet weghalen en er 'Koffie?' oid neer te zetten kan ook niet. Je moet namelijk bewust naar het knopje post wijzigen, alles selecteren en weghalen, en er iets anders neerzetten.
Oftewel, je bent niet bijzonder geloofwaardig door te beweren dat het allemaal per ongeluk ging..
Dat hadden wij ookquote:
tuut chips, flesjke beerquote:
Nee, ze verwarren mij altijd met een andere user, met streepjes in zijn naam.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef Takaiki het volgende:
Ja, maar daarvoor zijn nog incidenten geweest blijkbaar want jullie kennen hem
Nou goed, wellicht wist hij inderdaad niet dat het niet mocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens op veel punten, maar gezien de PH van vaduz heeft ie nog bijna nooit in een SC gepost. dus dat het niet mocht zou hem misschien ontgaan kunnen zijn...
Zijn reactie daarop is alleen wel helemaal fout natuurlijk.
die staat hier idd ook koudquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook![]()
Maandag dus maar eens naar de gemeente gaan en vragen hoe het nou zit
quote:
Sorry hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou goed, wellicht wist hij inderdaad niet dat het niet mocht.
Maar zeg dan gewoon 'sorry, dat wist ik niet' en het verhaal is klaar. Ga geen onzin verhaal ophangen dat het per 'ongelijk' ging..
dat topic-kaap geldt voor ALLE draadjes niet enkel de SC'squote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens op veel punten, maar gezien de PH van vaduz heeft ie nog bijna nooit in een SC gepost. dus dat het niet mocht zou hem misschien ontgaan kunnen zijn...
Zijn reactie daarop is alleen wel helemaal fout natuurlijk.
Aan Muckie geven dusquote:
valt nog mee dat ze niet gelijk met zwaar sloopmateriaal voor de deur stondenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawat is dat nou weer, gewoon meteen de politie erop af sturen
Ja, reageer maar niet op deze post, dan wordt het te moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje, eh, bijzonder dat je na 3 jaar nog steeds niet weet dat je geen Topics moet kapen en dat je TT's niet achteraf kan veranderen.
Verder is het ook erg onwaarschijnlijk dat je een topic per ongeluk kaapt doordat je twee keer op enter drukte. Je moet namelijk eerst specifiek een knopje indrukken om in het scherm te komen waarmee je het nieuwe topic kan openen. En vervolgens moet je daar ook specifiek naar het knopje toe om het topic daadwerkelijk te posten. En dat gebeurt niet door 2x op enter te drukken.
En per ongeluk de OP compleet weghalen en er 'Koffie?' oid neer te zetten kan ook niet. Je moet namelijk bewust naar het knopje post wijzigen, alles selecteren en weghalen, en er iets anders neerzetten.
Oftewel, je bent niet bijzonder geloofwaardig door te beweren dat het allemaal per ongeluk ging..
Kvas graagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef Buurpoes het volgende:
* Buurpoes is druk met alle bestellingen.
Niemand koffie?
Waarom ben je zo aangebrand?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, reageer maar niet op deze post, dan wordt het te moeilijk
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef crv het volgende:
[..]
valt nog mee dat ze niet gelijk met zwaar sloopmateriaal voor de deur stonden
Van die Belgen zou me dat niet eens verbazenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef crv het volgende:
[..]
valt nog mee dat ze niet gelijk met zwaar sloopmateriaal voor de deur stonden
Ik heb net al een kopje thee gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef Buurpoes het volgende:
Niemand koffie?
Dat is bewust, ben ik te minimalistisch voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En ook geen UI, zie ik nu. Ik ga je aangeven bij de UI-politie.
omdat Chardonnay koud lekkerder is dan warmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
water graagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef Buurpoes het volgende:
Niemand koffie?
Ik ben niet aangebrand, ik geef gewoon wat feiten. En ik vind je reacties kansloos.quote:
Vlug bel Alberto Stegeman!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet aangebrand, ik geef gewoon wat feiten. En ik vind je reacties kansloos.
te laat vindt je zelf ook niet en kom gewoon met hoe het zit en niet je der onderuit proberen te lullenquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:16 schreef crv het volgende:
[..]
te laat vindt je zelf ook niet en kom gewoon met hoe het zit en niet je der onderuit proberen te lullen
nou ik zou zeggen, minimaliseer je zelf enprobeer eens opnieuw "binnen te komen"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is bewust, ben ik te minimalistisch voor.
moet ik ook nog heenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga eventjes naar de winkel
Shopse ! Neem wat lekkers mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
doe ze de groetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
de winkel waar ik altijd heen ga, heeft direct aan het begin zn paas assortiment uitgestald. daar gaan het meestal al foutquote:
Ik ben al binnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen, minimaliseer je zelf enprobeer eens opnieuw "binnen te komen"
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef Buurpoes het volgende:
Niemand koffie?
Ik heb vanochtend hier op de zaak 100 paaseitjes neergelegd op een schaal. Ze zijn nu op, met 8 man... En ik neem ze zelf niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de winkel waar ik altijd heen ga, heeft direct aan het begin zn paas assortiment uitgestald. daar gaan het meestal al fout
100 is dan ook een beetje weinig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend hier op de zaak 100 paaseitjes neergelegd op een schaal. Ze zijn nu op, met 8 man... En ik neem ze zelf niet.
je begrijpt best wat ik, ess en de anderen hier bedoelen.quote:
Dat is dus gemiddeld 12,5 eitje p.p.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend hier op de zaak 100 paaseitjes neergelegd op een schaal. Ze zijn nu op, met 8 man... En ik neem ze zelf niet.
Jij + ess -->quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
je begrijpt best wat ik, ess en de anderen hier bedoelen.
En als je dat niet wilt begrijpen, prima....
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
omdat Chardonnay koud lekkerder is dan warm
Oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is hetja
En warm hoef ik het ook niet nee
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Owh.. Blijkbaar ben ik dan niet zon snoepert.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dus gemiddeld 12,5 eitje p.p.
Valt mee.
ik verwachtte nog een vraag op de e.o.a. manier in de trant van "hoeveel paaseitjes heeft de 2e kollega links van A_I gegeten"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ja heb je daar problemen mee ?quote:
voor jouw enkel een starter tochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dus gemiddeld 12,5 eitje p.p.
Valt mee.
Wiskunde A vraag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
ik verwachtte nog een vraag op de e.o.a. manier in de trant van "hoeveel paaseitjes heeft de 2e kollega links van A_I gegeten"
Nee, waarom zou ik daar problemen mee hebben. Als jullie samen zijn, dan zijn jullie misschien een beetje minder geirriteerd.quote:
Heeft niets met Wiskunde van doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wiskunde A vraag.Verhaaltjessommen.
In mijn tijd wel. Wiskunde A was verhaaltjes sommen, wiskunde b was integreren en differentieren en zo.quote:
het gaat gewoon over fatsoensnormen, iets wat elk redelijk normaal mens gebruikt. Kennelijk ontbreekt dat bij jouw noch. Laten we hopen dat het ooit goed komt met je. tot die tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik daar problemen mee hebben. Als jullie samen zijn, dan zijn jullie misschien een beetje minder geirriteerd.
De aids van het hedendaagse onderwijsquote:
Bah! Zeker net als in die 'rekentoets', die feitelijk een toets begrijpend lezen is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
My point exactly.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bah! Zeker net als in die 'rekentoets', die feitelijk een toets begrijpend lezen is.
3 toch ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
De aids van het hedendaagse onderwijs.
Laatst was er zo'n IQ-testprogramma op tv. Zat een onderdeel 'rekenvaardigheid' in. Enige dat ze daar toetstten was leesvaardigheid, want je moest uit een of ander lang lulverhaal een som destilleren van het kaliber 1+1=?
Verhaaltjes dus. En dan maar afvragen waarom de jeugd van tegenwoordig niet kan hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In mijn tijd wel. Wiskunde A was verhaaltjes sommen, wiskunde b was integreren en differentieren en zo.
QFTquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
De aids van het hedendaagse onderwijs.
Laatst was er zo'n IQ-testprogramma op tv. Zat een onderdeel 'rekenvaardigheid' in. Enige dat ze daar toetstten was leesvaardigheid, want je moest uit een of ander lang lulverhaal een som destilleren van het kaliber 1+1=?
nou snap ik er niets meer vanquote:
Kerel, je kent mij niet eens. Doe toch niet zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat gewoon over fatsoensnormen, iets wat elk redelijk normaal mens gebruikt. Kennelijk ontbreekt dat bij jouw noch. Laten we hopen dat het ooit goed komt met je. tot die tijd
Verhaaltjessommenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
NEE. Mag geen alcohol van het weekendquote:
Kom maar, dan druk ik je even aan mijn ferme boezemquote:
Ah klinkt als een doorsnee weekend. Is prima toch?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar, dan druk ik je even aan mijn ferme boezem
Dan is alles weer goed
Was miniem niet alleen voor ST dan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
benieuwd hoe lang het duurt voor Miniem zich meldt
nee is niet prima. had voor vanavond al een Pommerol klaargezetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah klinkt als een doorsnee weekend. Is prima toch?
miniem maakt het niet uit van wie de tetten zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was miniem niet alleen voor ST dan ?
Neuh da's larie. Ieder moet doen wattie zelf wil en een ander daar zo min mogelijk mee lastigvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:33 schreef vaduz het volgende:
Verder ben ik voor een alcholvrije wereld!
Hij vind die van plastic met pepernoten als tepels zelfs interessantquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:35 schreef crv het volgende:
[..]
miniem maakt het niet uit van wie de tetten zijn
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij vind die van plastic met pepernoten als tepels zelfs interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Truestory!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Is dit de vredige SC die we allemaal kennen en laffen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stoeipoes
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ziekige alcoholloze meneerquote:
Ik vind je eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:33 schreef vaduz het volgende:
Verder ben ik voor een alcholvrije wereld!
etcetera etcetara...quote:
'alcoholvrije wereld'.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Verhaaltjessommen
Ik kan goed (heel goed) rekenen, maar ik ben emotioneel niet in staat om verhaaltjes sommen te maken
Voorbeeld?
Ok!
Bakker Ham verkoopt witte broodjes voor ¤0,25 per stuk. In het weekend werkt hij samen met slagerij Appel drie panden verderop en verkoopt hij belegde broodjes. Deze kosten ¤1,18 per stuk en je kunt er drie krijgen voor een knaak. Hoeveel winst maakt slager Appel als deze 14% korting geeft op het beleg?
Tegen het einde van de vraag heb ik al bedacht:
- Bakker Ham? Die had slager moeten worden
- Haha, hij zou zijn kinderen Boter, Schouder en Been moeten noemen
- Oh ja broodjes
- Kwartje? snie duur
- Appel? ja doei, groenteboer dus
- In Wijk hebben we ook een slager en een bakker drie panden uit elkaar
- Geen Ham en Appel, Lakerveld en ehhhh, hoe heet die slager nou?
- Ah, belegde broodjes
- Filet americain met precies genoeg peper, grof zout en een gekookt eitje
- oh ja, 1,18
- Vernooij! Vernooij heet die slager!
- enz enz enz
that's mequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij vind die van plastic met pepernoten als tepels zelfs interessant
Usw.Usw.quote:
die post hier nooi.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Is dit de vredige SC die we allemaal kennen en laffen?
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooit met popcorn
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:40 schreef Toekito het volgende:
Affijn het weekend roept
Morgen tuintjes planten met F&M en pannenkoeken bakken met diezelfde 2.
Nee, maar het is soms gewoon lekkerquote:
En daarom, lieve kijkbuiskinderen, heb ik alleen maar een mavo-diplomaquote:
iiiiiiii het internet is eeeeeeng. zoiets.quote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iiiiiiii het internet is eeeeeeng. zoiets.
De laatste keer dat ik M zag jaagde ze op Ed en Meeko, mikte Fristi over de vloer en zei alleen "teeejo en mamaaaa'quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:40 schreef Toekito het volgende:
Affijn het weekend roept
Morgen tuintjes planten met F&M en pannenkoeken bakken met diezelfde 2.
Mavoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
En daarom, lieve kijkbuiskinderen, heb ik alleen maar een mavo-diploma
Jawel he?quote:
Die ja, die vind zichzelf nu oud en wijs want is 5quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik M zag jaagde ze op Ed en Meeko, mikte Fristi over de vloer en zei alleen "teeejo en mamaaaa'
uh?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel he?
Heb ik hier al verteld over het "koffie-incident"?
Oeh! Good old times!quote:
je gooide het over je broek? Deed een collega laatstquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel he?
Heb ik hier al verteld over het "koffie-incident"?
Ja, toen ramde je gewoon met een beitel in hout en had je handvaardigheid, maakte je kortsluiting en heette het techniekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
MavoToen die nog gewoon bestond, die goede oude tijd.
Hoe groot is de kans dat jij me linkte met user EtceteraEtceteraquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Good old times!![]()
Ik werd het al zat om narrig te doen in WGR![]()
Zonde van de koffie!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je gooide het over je broek? Deed een collega laatst
Ik ben een heteroseksueel vrouw, no thank youquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonde van de koffie!!!
Wel een leuke gelegenheid om haar te helpen "drogen"
ik deed er 8, vond ik leukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, toen ramde je gewoon met een beitel in hout en had je handvaardigheid, maakte je kortsluiting en heette het techniek
En koos ik gewoon 6 vakken die ik leuk vond om examen in te doen, in plaats van een pakket
Zes vakken, geen zeven, omdat ik daar gewoon geen in had
Prima
deze dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonde van de koffie!!!
Wel een leuke gelegenheid om haar te helpen "drogen"
Hehehe, mijn M is inmiddels 13 en zit op de middelbarequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die ja, die vind zichzelf nu oud en wijs want is 5wordt alweer 6 in juni
Nee dusquote:
Zover is het niet eens gekomenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je gooide het over je broek? Deed een collega laatst
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Zover is het niet eens gekomen
Ik was thuis aan het werk en had zin in koffie, dus ik loop naar de keuken
zet de dolce gusto aan
cupje erin
aanzetten, tralalal
ik haalde mijn kopje op uit mijn werkkamer
loop terug naar de keuken
enorme plas koffie op de grond?![]()
![]()
Ik was zestien, de wereld was stom, ik was van het gymnasium naar de mavo geschopt: zes was genoegquote:
Ik zei niet dat jij dat nou zo precies zou moeten hoeven doen. Er is altijd wel een behulpzaam iemandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben een heteroseksueel vrouw, no thank you
ohw, nee, ik deed vwo en die 8ste deed ik een beetje voor de lol erbij, want dat was biologiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was zestien, de wereld was stom, ik was van het gymnasium naar de mavo geschopt: zes was genoeg
Ik deed er 9, met latijn en geschiedenis erbij, was net zo lollig verderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, toen ramde je gewoon met een beitel in hout en had je handvaardigheid, maakte je kortsluiting en heette het techniek
En koos ik gewoon 6 vakken die ik leuk vond om examen in te doen, in plaats van een pakket
Zes vakken, geen zeven, omdat ik daar gewoon geen in had
Prima
quote:
dolce gusto houd pas op als je hem weer uitzet. voor verschillende soorten koffie heb je verschillende hoeveelheden water nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef vaduz het volgende:
Zo een enorme plas kan dat niet zijn, het was slechts 1 kopje.
Ja, doeiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij was een ergere dan ik hoor....
Dat heb ik vaak met de filterkoffie KZA....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
zet de dolce gusto aan
cupje erin
aanzetten, tralalal
![]()
Ik heb er nachtenlang van wakker gelegen en diep nagedacht nee, 2 secs brainwavequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat jij me linkte met user EtceteraEtceteraik geloof dat die bestaat namelijk.
Maar kan toch nooit meer zijn als de inhoud van het waterresevoir?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
dolce gusto houd pas op als je hem weer uitzet. voor verschillende soorten koffie heb je verschillende hoeveelheden water nodig
Biologiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, nee, ik deed vwo en die 8ste deed ik een beetje voor de lol erbij, want dat was biologie
Dat is teleurstellend, want die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er nachtenlang van wakker gelegen en diep nagedacht nee, 2 secs brainwaveen denk dat ik in de war was met user enfermera.
nederlands, engels, duits, wisA, WisB, natuurkunde, scheikunde en biologiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie
Ik deed Nederlands, Engels, wiskunde (verplicht) scheikunde, biologie en muziek
Hoe kon je en wisA en wisB tegelijkertijd doen? Was het niet of/of?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlands, engels, duits, wisA, WisB, natuurkunde, scheikunde en biologie
Ikke welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is teleurstellend, want die ken ik helemaal niet![]()
toen kon dat gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe kon je en wisA en wisB tegelijkertijd doen? Was het niet of/of?
geen idee, lang gelden dat ik schoolbankjes gezien heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen kon dat gewoon.
tegenwoordig weet ik niet met nieuwe stijl. volgens mij heb je nu a t/m d?
meestal komen ze de dag erna je ophalen voor opnamequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Zover is het niet eens gekomen
zet de dolce gusto aan
cupje erin
aanzetten, tralalal
![]()
Nederlands, engels, frans, WisA, geschiedenis, biologie, economie2 hier. Pretpakket met wisA en economie2 want dat kon nog wel eens handig zijn. Ik heb er ook echt veel aan gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlands, engels, duits, wisA, WisB, natuurkunde, scheikunde en biologie
Is ook niet aardig, zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
meestal komen ze de dag erna je ophalen voor opname
latijn heb ik geen examen in gedaan, dat deed ik alleen zodat ik geen muziek hoefde te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef fietsie het volgende:
nederlands, engels, frans, WisA, WisB, Scheikunde, Biologie, Geschiedenis, Latijn
Но притом ты знаешь русский.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef Takaiki het volgende:
In mn eerste VWO jaar 1 extra taal genomen, daarna moest ik kiezen of ik Duits, Frans of Russisch liet vallen.
Het werd Duits
Nu werk ik in een bedrijf waarvan de helft van de werknemers Duits is
NL, Engels, WisA, Economie, Handel en scheikunde.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik had voor Frans ipv Duits gekozen, zou nog steeds willen dat ik dat had omgedraaid
frans luisteren en lezen was geen probleem, maar op de een of andere manier kon ik er geen woord van opschrijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik had voor Frans ipv Duits gekozen, zou nog steeds willen dat ik dat had omgedraaid
ik heb in de brugklas ooit besloten frans te laten vallen. klotetaal, had niks met het land en wat moet je ermee laterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef Takaiki het volgende:
In mn eerste VWO jaar 1 extra taal genomen, daarna moest ik kiezen of ik Duits, Frans of Russisch liet vallen.
Het werd Duits
Nu werk ik in een bedrijf waarvan de helft van de werknemers Duits is
NL, Engels, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Frans, Wiskunde A. Als er nog meer was zou ik het moeten opzoekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
NL, Engels, WisA, Economie, Handel en scheikunde.
Duits is de enige taal waar ik écht niks mee had. 2 voor dictees en zo. Dus die heb ik gedropt zodra het kon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas ooit besloten frans te laten vallen. klotetaal, had niks met het land en wat moet je ermee later![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |