topic kapen (tegen forum regels in) doe je niet per ongeluk en de OP wijzigen lijkt me ook niet een aktie die je per ongeluk doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
ftfyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik probeerde de TT aan te passen, wat niet vlekkeloos ging.
Je kan TT's niet zelf aanpassen flippoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik probeerde de TT aan te passen, wat niet vlekkeloos ging.
Dat topic waar geen namen meer genoemd mogen worden na een eerder incidentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heeft hem wel een vermelding in een zeker TTK-topic opgeleverd.
klopt maar dat heeft niks met jouw te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lekker aardig zeg. Ik denk eerder dat jij een probleem hebt.
Alsof ik me weg laat jagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef crv het volgende:
[..]doei, je hoeft hier niet te komen. is eigen keus
quote:
Onze eigen vrijdagmiddagrelquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heeft hem wel een vermelding in een zeker TTK-topic opgeleverd.
Er is een reden waarom ik pertinent weiger om de film Argo te kijken....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat topic waar geen namen meer genoemd mogen worden na een eerder incident![]()
?
Oh ok, sorry hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan TT's niet zelf aanpassen flippo
Dat vindt ik ook een beetje suf dan welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:02 schreef Koen66 het volgende:
Eigenlijk suf dat degene die de TT bedenkt hem niet zelf meer mag aanpassen
quote:
quote:
quote:
Met die leeuw in de sneeuwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik pertinent weiger om de film Argo te kijken....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |