jij gedraagt je ernaar dus.....quote:
Oehquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
dan ga je daar toch lekker heenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Bij 40+ zitten gelukkig veel minder van die zuurkousen als hier.
Dan ga je toch lekker daarheen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Ik word er zelf ook hebberig vanquote:
Wat ga je daar allemaal voor moois van maken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker daarheen?Opgelost slotje
![]()
![]()
Nee! Geen slotje!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker daarheen?Opgelost slotje
![]()
![]()
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat ga je daar allemaal voor moois van maken?
Per ongelukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
kan je dat niet aan die trol vaduz geven, kan die zich van kant makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Bij 40+ zitten gelukkig veel minder van die zuurzeurkousen als dan hier.
Let eens wat beter op bij Nederlandsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk ongeluk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
Lekker aardig zeg. Ik denk eerder dat jij een probleem hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
kan je dat niet aan die trol vaduz geven, kan die zich van kant maken
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Nee ik bedoelde juist zuurkousen en geen zeurkousen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Let eens wat beter op bij Nederlands.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
Hold ups of stay ups ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde juist zuurkousen en geen zeurkousen.
Oh!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Let eens wat beter op bij Nederlands.
Ohnee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
Het heeft hem wel een vermelding in een zeker TTK-topic opgeleverdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forum...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh!
Vandaar ook de uitgebreide verontschuldigingen daarvoor die we daarna allemaal hebben kunnen lezen, en het daarna verbeteren van de OP natuurlijkIk probeerde de TT aan te passen, wat niet vlekkeloos ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, dus daar hebben we binnenkort geen kind meer aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |