Jawel he?quote:
Die ja, die vind zichzelf nu oud en wijs want is 5quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik M zag jaagde ze op Ed en Meeko, mikte Fristi over de vloer en zei alleen "teeejo en mamaaaa'
uh?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel he?
Heb ik hier al verteld over het "koffie-incident"?
Oeh! Good old times!quote:
je gooide het over je broek? Deed een collega laatstquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel he?
Heb ik hier al verteld over het "koffie-incident"?
Ja, toen ramde je gewoon met een beitel in hout en had je handvaardigheid, maakte je kortsluiting en heette het techniekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
MavoToen die nog gewoon bestond, die goede oude tijd.
Hoe groot is de kans dat jij me linkte met user EtceteraEtceteraquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Good old times!![]()
Ik werd het al zat om narrig te doen in WGR![]()
Zonde van de koffie!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je gooide het over je broek? Deed een collega laatst
Ik ben een heteroseksueel vrouw, no thank youquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonde van de koffie!!!
Wel een leuke gelegenheid om haar te helpen "drogen"
ik deed er 8, vond ik leukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, toen ramde je gewoon met een beitel in hout en had je handvaardigheid, maakte je kortsluiting en heette het techniek
En koos ik gewoon 6 vakken die ik leuk vond om examen in te doen, in plaats van een pakket
Zes vakken, geen zeven, omdat ik daar gewoon geen in had
Prima
deze dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonde van de koffie!!!
Wel een leuke gelegenheid om haar te helpen "drogen"
Hehehe, mijn M is inmiddels 13 en zit op de middelbarequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die ja, die vind zichzelf nu oud en wijs want is 5wordt alweer 6 in juni
Nee dusquote:
Zover is het niet eens gekomenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je gooide het over je broek? Deed een collega laatst
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Zover is het niet eens gekomen
Ik was thuis aan het werk en had zin in koffie, dus ik loop naar de keuken
zet de dolce gusto aan
cupje erin
aanzetten, tralalal
ik haalde mijn kopje op uit mijn werkkamer
loop terug naar de keuken
enorme plas koffie op de grond?![]()
![]()
Ik was zestien, de wereld was stom, ik was van het gymnasium naar de mavo geschopt: zes was genoegquote:
Ik zei niet dat jij dat nou zo precies zou moeten hoeven doen. Er is altijd wel een behulpzaam iemandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben een heteroseksueel vrouw, no thank you
ohw, nee, ik deed vwo en die 8ste deed ik een beetje voor de lol erbij, want dat was biologiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was zestien, de wereld was stom, ik was van het gymnasium naar de mavo geschopt: zes was genoeg
Ik deed er 9, met latijn en geschiedenis erbij, was net zo lollig verderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, toen ramde je gewoon met een beitel in hout en had je handvaardigheid, maakte je kortsluiting en heette het techniek
En koos ik gewoon 6 vakken die ik leuk vond om examen in te doen, in plaats van een pakket
Zes vakken, geen zeven, omdat ik daar gewoon geen in had
Prima
quote:
dolce gusto houd pas op als je hem weer uitzet. voor verschillende soorten koffie heb je verschillende hoeveelheden water nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef vaduz het volgende:
Zo een enorme plas kan dat niet zijn, het was slechts 1 kopje.
Ja, doeiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij was een ergere dan ik hoor....
Dat heb ik vaak met de filterkoffie KZA....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
zet de dolce gusto aan
cupje erin
aanzetten, tralalal
![]()
Ik heb er nachtenlang van wakker gelegen en diep nagedacht nee, 2 secs brainwavequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat jij me linkte met user EtceteraEtceteraik geloof dat die bestaat namelijk.
Maar kan toch nooit meer zijn als de inhoud van het waterresevoir?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
dolce gusto houd pas op als je hem weer uitzet. voor verschillende soorten koffie heb je verschillende hoeveelheden water nodig
Biologiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, nee, ik deed vwo en die 8ste deed ik een beetje voor de lol erbij, want dat was biologie
Dat is teleurstellend, want die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er nachtenlang van wakker gelegen en diep nagedacht nee, 2 secs brainwaveen denk dat ik in de war was met user enfermera.
nederlands, engels, duits, wisA, WisB, natuurkunde, scheikunde en biologiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie
Ik deed Nederlands, Engels, wiskunde (verplicht) scheikunde, biologie en muziek
Hoe kon je en wisA en wisB tegelijkertijd doen? Was het niet of/of?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlands, engels, duits, wisA, WisB, natuurkunde, scheikunde en biologie
Ikke welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is teleurstellend, want die ken ik helemaal niet![]()
toen kon dat gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe kon je en wisA en wisB tegelijkertijd doen? Was het niet of/of?
geen idee, lang gelden dat ik schoolbankjes gezien heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen kon dat gewoon.
tegenwoordig weet ik niet met nieuwe stijl. volgens mij heb je nu a t/m d?
meestal komen ze de dag erna je ophalen voor opnamequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Zover is het niet eens gekomen
zet de dolce gusto aan
cupje erin
aanzetten, tralalal
![]()
Nederlands, engels, frans, WisA, geschiedenis, biologie, economie2 hier. Pretpakket met wisA en economie2 want dat kon nog wel eens handig zijn. Ik heb er ook echt veel aan gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlands, engels, duits, wisA, WisB, natuurkunde, scheikunde en biologie
Is ook niet aardig, zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
meestal komen ze de dag erna je ophalen voor opname
latijn heb ik geen examen in gedaan, dat deed ik alleen zodat ik geen muziek hoefde te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef fietsie het volgende:
nederlands, engels, frans, WisA, WisB, Scheikunde, Biologie, Geschiedenis, Latijn
Но притом ты знаешь русский.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef Takaiki het volgende:
In mn eerste VWO jaar 1 extra taal genomen, daarna moest ik kiezen of ik Duits, Frans of Russisch liet vallen.
Het werd Duits
Nu werk ik in een bedrijf waarvan de helft van de werknemers Duits is
NL, Engels, WisA, Economie, Handel en scheikunde.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik had voor Frans ipv Duits gekozen, zou nog steeds willen dat ik dat had omgedraaid
frans luisteren en lezen was geen probleem, maar op de een of andere manier kon ik er geen woord van opschrijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik had voor Frans ipv Duits gekozen, zou nog steeds willen dat ik dat had omgedraaid
ik heb in de brugklas ooit besloten frans te laten vallen. klotetaal, had niks met het land en wat moet je ermee laterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef Takaiki het volgende:
In mn eerste VWO jaar 1 extra taal genomen, daarna moest ik kiezen of ik Duits, Frans of Russisch liet vallen.
Het werd Duits
Nu werk ik in een bedrijf waarvan de helft van de werknemers Duits is
NL, Engels, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Frans, Wiskunde A. Als er nog meer was zou ik het moeten opzoekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
NL, Engels, WisA, Economie, Handel en scheikunde.
Duits is de enige taal waar ik écht niks mee had. 2 voor dictees en zo. Dus die heb ik gedropt zodra het kon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas ooit besloten frans te laten vallen. klotetaal, had niks met het land en wat moet je ermee later![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |