Dat gaat morgen gebeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon beetje met Tweets gaan strooien die iedereen kan zien en hun @-en. Dat vinden ze niet leuk, dus reageren ze wel
het kan ook wel, maar de werking van de AB wordt er minder doorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedronken tijdens mijn antibiotica kuur
Blauwe roepenquote:
2 dagen nou aan de kuur bezig en de ontsteking is al wegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
het kan ook wel, maar de werking van de AB wordt er minder door
quote:
vaduz zit te trollenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
Gf had de lapo en vaduz opent een nieuw topic?Kloon?
En de titel veranderd niet...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
thxquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Beterschap CRV
Ik luister sinds ik thuis ben constant naar de Handsome Poëts. (ene cd eruit, de andere erin, en dan weer in de herhaling).
Ik vond het gistern zoooo gaaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
Ja, dat is stom.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef essnhills het volgende:
En ook niet eens de moeite genomen om de TT te veranderen.
hunt him down yeahquote:
Ik had nog wel zo'n mooie TTquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef essnhills het volgende:
En ook niet eens de moeite genomen om de TT te veranderen.
vaduz zal wel tijdelijk uit ONZ ontsnapt zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
Edit: ah, kaap.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok. KSC Hitman. Maak je geen grappen mee.
Vraag een blauwe de TT voor je te veranderen.quote:
Drank is ook een kuurquote:
waarom doe je zo kinderachtig V?quote:
quote:
Jij kan het niet zien, maar na afloop van het optreden kon je met de bandleden op de foto en kon je dingen laten signeren. Zo heb ik dus hun nieuwste cd laten signeren en sta ik met de persoon met wie ik was samen met de zanger op de foto (staat op facebook, wat jij dus niet kan zien)quote:
Ga ergens anders trollen lulquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezen.
Verder laat ik het aan de GC-mods.
quote:
Alsof ik een ONZ user ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaduz zal wel tijdelijk uit ONZ ontsnapt zijn
Elders ging het nog snellerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
Dit deel vol spammen en dan vlug een nieuw deel openen? De 40+ers konden het in minder dan twee minuten.
Het jochie heeft aandacht te kortquote:
Je moet Vaduz nog even streng toespreken.quote:
Ik verwar hem steeds met bugs bunny -Vaduz-quote:
Sodemieter op kleuter.quote:
je gedraagt je der wel naar, en waarom is de OP nu leeg ?quote:
Dit is niet de oud-VBL-mod?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwar hem steeds met bugs bunny -Vaduz-
Oh, en hij heeft zojuist de OP verwijderdquote:
Ik zit ook al een tijdje steeds scheef te kijken als ik z'n posts zie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwar hem steeds met bugs bunny -Vaduz-
quote:
hihahoquote:
Ga huilen bij je mammie.quote:
Ik vond dit gedrag ook al niet bij hem passen, maar het ontbreken van die streepjes verklaart een hoopquote:
enjoyquote:
mag het niet openlijk zeggen maar....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond dit gedrag ook al niet bij hem passen, maar het ontbreken van die streepjes verklaart een hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef crv het volgende:
[..]
mag het niet openlijk zeggen maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag je inderdaad niet zeggen.
ga je mond wassen - met zeep!Professioneel gifmenger.
ja maquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]dat mag je inderdaad niet zeggen.
ga je mond wassen - met zeep!
voornamelijk Fylax en consortenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
Dit deel vol spammen en dan vlug een nieuw deel openen? De 40+ers konden het in minder dan twee minuten.
dat duurt nog 30 jaar voordat die 40+ isquote:
Dat kunnen wij vast ook. Maar t is al niet nodig, want TT is gewijzigd en OP hersteld.quote:
Lokquote:quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gaat best snel hoor. Dit is al nummer 69.
jij gedraagt je ernaar dus.....quote:
Oehquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
dan ga je daar toch lekker heenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Bij 40+ zitten gelukkig veel minder van die zuurkousen als hier.
Dan ga je toch lekker daarheen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Ik word er zelf ook hebberig vanquote:
Wat ga je daar allemaal voor moois van maken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker daarheen?Opgelost slotje
![]()
![]()
Nee! Geen slotje!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker daarheen?Opgelost slotje
![]()
![]()
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat ga je daar allemaal voor moois van maken?
Per ongelukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
kan je dat niet aan die trol vaduz geven, kan die zich van kant makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lokquote:
De nieuwe kleurtjes kant
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Bij 40+ zitten gelukkig veel minder van die zuurzeurkousen als dan hier.
Let eens wat beter op bij Nederlandsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk ongeluk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
Lekker aardig zeg. Ik denk eerder dat jij een probleem hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
kan je dat niet aan die trol vaduz geven, kan die zich van kant maken
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef vaduz het volgende:
Nee ik bedoelde juist zuurkousen en geen zeurkousen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Let eens wat beter op bij Nederlands.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
Hold ups of stay ups ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde juist zuurkousen en geen zeurkousen.
Oh!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Let eens wat beter op bij Nederlands.
Ohnee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
Het heeft hem wel een vermelding in een zeker TTK-topic opgeleverdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forum...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh!
Vandaar ook de uitgebreide verontschuldigingen daarvoor die we daarna allemaal hebben kunnen lezen, en het daarna verbeteren van de OP natuurlijkIk probeerde de TT aan te passen, wat niet vlekkeloos ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, dus daar hebben we binnenkort geen kind meer aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie geen tijd voor, hij moet stokoude topics kicken, sc's kapen en zo negatief mogelijk opvallen op heel het forum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |