abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:32:08 #51
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_150599036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Lees nou even wat ik schrijf.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Als het van de farmaceutische industrie komt lijkt het placebo-effect ineens niet meer te bestaan.
Gedaan, maar binnen de farmaceutische industrie erkent men het placebo-effect gewoon. Daar wordt ook gewoon onderzoek naar gedaan. Ik snap wellicht je punt niet, maar het opnieuw lezen gaat daar weinig aan veranderen. Wellicht kan je het toelichten? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:Er wordt nog wel eens makkelijk onzin geaccepteerd wanneer die uit de normale geneeskunde komt, terwijl zin uit de alternatieve geneeswijzen niet wordt geaccepteerd. En dan doel ik niet op homeopathie want dat is van voor tot achter onzin.
Ik denk dat dat veel te zwart/wit denken in, de medische wereld ontkent helemaal niet dat "alternatieve" medische behandelingen kunnen werken, maar zullen over het algemeen de bewezen werkzame geneeswijzen na verloop van tijd niet meer als alternatief zien. :)

En op welke onzin je doelt die kennelijk uit de normale geneeskunde komt weet ik niet, maar behandelingen die waarvan in verloop van tijd duidelijk wordt dat deze niet meer het gewenste resultaat bieden of slechter resultaat bieden als een alternatief verdwijnen ook, enkel niet van de ene dag op de andere, maar dat is logisch. Onderzoekt neemt tijd in beslag.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_150599125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Mensen die menen hun punt te moeten maken door andersdenkenden uit te maken voor "idioten" moet ik wel serieus nemen? Probeer niet te duizelig te worden verder met je cirkelredeneringen.
Gast, ga nou ergens anders trollen. Leuk geweest.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:37:39 #53
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150599189
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Semisane het volgende:
En op welke onzin je doelt die kennelijk uit de normale geneeskunde komt weet ik niet, maar behandelingen die waarvan in verloop van tijd duidelijk wordt dat deze niet meer het gewenste resultaat bieden of slechter resultaat bieden als een alternatief verdwijnen ook, enkel niet van de ene dag op de andere, maar dat is logisch. Onderzoekt neemt tijd in beslag.
Niet elke alternatieve behandeling is een vorm van homeopathie.

Homeopathie werkt niet, dat is bewezen. Andere alternatieven kunnen wel of niet werken.

En het punt is juist dat homeopathische behandelingen niet verdwijnen maar blijven bestaan, ondanks het feit dat is bewezen dat ze niet werken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_150599426
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Semisane het volgende:

[..]

[..]

Gedaan, maar binnen de farmaceutische industrie erkent men het placebo-effect gewoon. Daar wordt ook gewoon onderzoek naar gedaan. Ik snap wellicht je punt niet, maar het opnieuw lezen gaat daar weinig aan veranderen. Wellicht kan je het toelichten? :)
Waar ik op doel is dat het placebo-effect niet verwijnt als de werking van het middel bewezen is.

quote:
Ik denk dat dat veel te zwart/wit denken in, de medische wereld ontkent helemaal niet dat "alternatieve" medische behandelingen kunnen werken, maar zullen over het algemeen de bewezen werkzame geneeswijzen na verloop van tijd niet meer als alternatief zien. :)
Het systeem van bewijs is er niet voor alternatieve geneeswijzen. Er wordt niet gezocht naar werkzame middelen, er wordt gezocht naar werkzaamheid van octrooieerbare middelen van partijen die dat kunnen uitwinnen.

quote:
Jij bent niet op de hoogte van het feit dat teleurstellende onderzoeksresultaten niet gepubliceerd hoeven worden? Nooit iets gelezen over geldstromen naar rommelende onderzoekers? Psychologie en fysiotherapie zijn gebaseerd op harde wetenschap waardoor blessures met geluidsgolven worden behandeld en 4-jarige kinderen een medicijncocktail krijgen voorgeschreven vanwege hun bipolaire stoornis?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_150599463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef Byzantynixschii het volgende:

En het punt is juist dat homeopathische behandelingen niet verdwijnen maar blijven bestaan, ondanks het feit dat is bewezen dat ze niet werken.
Het punt is ook wel dat ze geen negatieve werking hebben, behalve dan voor de portomonnee.
Het mag alleen niet (meer) als medicijn verkocht worden.

Er is dus niet echt een reden om ze te verbieden, behalve dan als je echt van mening bent dat domme mensen beschermd moeten worden tegen domme aankopen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:47:48 #56
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150599545
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het punt is ook wel dat ze geen negatieve werking hebben, behalve dan voor de portomonnee.
Het mag alleen niet (meer) als medicijn verkocht worden.

Er is dus niet echt een reden om ze te verbieden, behalve dan als je echt van mening bent dat domme mensen beschermd moeten worden tegen domme aankopen.
Ze hoeven ook niet verboden te worden, maar ze dienen wel uit de zorgverzekering te worden geschopt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_150599556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ze hoeven ook niet verboden te worden, maar ze dienen wel uit de zorgverzekering te worden geschopt.
Eens
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:28:58 #58
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_150600914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Sterker nog, als één molecuul eendenlever in 10^400 al zo stevig werkt, wat doen dan de naar schatting 20 biljard loodatomen die in één glas water van 20cl zitten?
Niet zoveel natuurlijk, want dat is niet genoeg verdund, lijkt me.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_150601233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Scherp. :D
pi_150601235
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jahaa, maar eenmaal op de markt met die bewezen werking is het placebo-effect nog steeds een deel van het succes.
Hangt erg van het soort middel af. Het zal anders zijn voor zaken als pijn en depressies dan voor zaken als kanker of infecties / ontstekingen.

quote:
[..]

De normale geneeskunde is niet vrij van kwakzalverij, terwijl of middelen wetenschappelijk getest worden niet zozeer afhankelijk is van hun kansrijkheid als wel van de omstandigheid of ze geooictreerd geproduceerd gaan worden door een farmaceutisch bedrijf dat meer geld uitgeeft aan marketing dan aan R&D.
Dat zeg ik nergens. Sterker nog, ik gaf al aan dat er genoeg mis is. Maar vergeet niet dat er ook best wel een behoorlijk werkend systeem is. Dit in tegenstelling tot in de kwakzalversbranch. Het probleem is vaak dat allerhande hippies zogenaamd enorm kritisch zijn waar het de farmaceutische industrie betreft, maar die kritische houding als sneeuw voor de zon verdwijnt als het allerhande 'natuurlijke middelen' betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:40:52 #61
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_150601278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waar ik op doel is dat het placebo-effect niet verwijnt als de werking van het middel bewezen is.
Kan, maar ook dat wordt gewoon onderkent hoor. Men onderzoekt wel degelijk tot op welk niveau het placebo-effect invloed heeft. Dat dit niet constant bij elk medisch onderzoek wordt gedaan is natuurlijk wat anders, maar denken dat de farmaceutische industrie placebo-effect negeert is te simpel. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:Het systeem van bewijs is er niet voor alternatieve geneeswijzen.
Ja wel hoor, enkel wordt er voor sommige alternatieven gewoon weg geen bewijs gevonden, zo ook homeopathie bijvoorbeeld. Er wordt zat bewijs gevonden voor de werkzaamheid van "alternatieve" behandelingen...maar daar wordt de label alternatief op een gegeven moment van verwijderd, omdat het regulier zal worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:Er wordt niet gezocht naar werkzame middelen, er wordt gezocht naar werkzaamheid van octrooieerbare middelen van partijen die dat kunnen uitwinnen.
Genoeg klinisch, fundamenteel en applicatief onderzoek wat wordt gedaan in de medische wereld en dat men daarbij ook winstgevende producten zoekt en wellicht daarbij sommige routes negeert is inderdaad erg jammer, maar als een "alternatief" werkt, dan zal dat niet genegeerd worden (al was het maar omdat het geld op kan leveren).

En tja...dan nog is dat een stuk nobeler dan de homeopathische industrie, die miljarden boert met producten die botweg niet werken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:Jij bent niet op de hoogte van het feit dat teleurstellende onderzoeksresultaten niet gepubliceerd hoeven worden? Nooit iets gelezen over geldstromen naar rommelende onderzoekers? Psychologie en fysiotherapie zijn gebaseerd op harde wetenschap waardoor blessures met geluidsgolven worden behandeld en 4-jarige kinderen een medicijncocktail krijgen voorgeschreven vanwege hun bipolaire stoornis?
Er gaat genoeg mis in wetenschappelijk onderzoek ja...maar er gaat nog veel meer mis bij niet wetenschappelijk onderzoek. Het idee dat de gehele wetenschappelijke medische wereld totaal verrot is, is totaal niet realistisch. Enkel dit wordt vooral herhaalt door die tak van de alternatieve "wetenschappelijke" wereld die vooral niet onderhevig willen zijn aan de wetenschappelijke methode.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_150601304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Sterker nog, ik gaf al aan dat er genoeg mis is. Maar vergeet niet dat er ook best wel een behoorlijk werkend systeem is. Dit in tegenstelling tot in de kwakzalversbranch. Het probleem is vaak dat allerhande hippies zogenaamd enorm kritisch zijn waar het de farmaceutische industrie betreft, maar die kritische houding als sneeuw voor de zon verdwijnt als het allerhande 'natuurlijke middelen' betreft.
Niet om dat gedrag inhoudelijk te verdedigen, maar het is ergens wel begrijpelijk omdat, als je zo kritisch bent tegen de moderne farmaceutische industrie, ook de wetenschap nauwelijks te vertrouwen is. Dan kun je de werking je natuurlijke middelen dus ook niet aantonen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:50:27 #63
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150601568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar van de andere kant: in het water waarmee homeopaten hun eendenlever aanlengen, zitten wellicht nog meer moleculen van de eendenlever dan die ene. Immers, die (6*10^23)+-1 moleculen die niet in het flesje zijn beland, zijn ook in het water terecht gekomen. Die eendenlever blijkt dus helemaal niet zo aangelengd als die mensen beweren!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:50:28 #64
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150601569
Chemische pillen werken vaak ook niet ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:51:11 #65
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150601593
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef Izzy73 het volgende:
Chemische pillen werken vaak ook niet ;(
Alle pillen zijn chemisch. :D
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:51:31 #66
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150601604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Alle pillen zijn chemisch. :D
joh
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:53:37 #67
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150601685
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

joh
Als je daarmee bedoelt: de meerderheid van de stoffen werken niet genezend, dan heb je helemaal gelijk.
Als je daarmee bedoelt: reguliere geneeskunde werkt ook niet altijd, heb je ongelijk.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:54:57 #68
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150601726
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je daarmee bedoelt: de meerderheid van de stoffen werken niet genezend, dan heb je helemaal gelijk.
Als je daarmee bedoelt: reguliere geneeskunde werkt ook niet altijd, heb je ongelijk.
In beide gevallen heb ik gelijk.
pi_150601751
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

In beide gevallen heb ik gelijk.
Wat is dan je toevoeging? Of wilde je gewoon even zeggen dat geen enkel middel 100% van de tijd werkt?
pi_150601797
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is dan je toevoeging? Of wilde je gewoon even zeggen dat geen enkel middel 100% van de tijd werkt?
Geen enkel middel werkt in alle gevallen en homeopathie werkt in geen van de gevallen. Hebben we nog meer open deuren die ingetrapt moeten worden?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:02:05 #71
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150601978
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Inderdaad geen enkel middel werkt 100%. Gezonde natuurlijke voeding is het beste medicijn.
pi_150601989
Het blijft toch wonderlijk dat er nog altijd mensen stupide genoeg zijn om in dit soort kwakzalverij te geloven.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:02:58 #73
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150602003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:56 schreef DonJames het volgende:

[..]

Geen enkel middel werkt in alle gevallen en homeopathie werkt in geen van de gevallen. Hebben we nog meer open deuren die ingetrapt moeten worden?
Medicijnen (tenminste: geteste medicijnen) werken in 100% van de gevallen waarvoor ze bedoeld zijn. Als ze niet werken, is er altijd iets aan de hand. Ofwel een verkeerde diagnose, ofwel een incomplete diagnose. Menselijke fouten dus.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:03:39 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150602021
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef Izzy73 het volgende:
Inderdaad geen enkel middel werkt 100%. Gezonde natuurlijke voeding is het beste medicijn.
Zeg dat maar tegen iemand die kanker heeft. Ik durf te wedden dat die liever voor chemo of bestraling gaat.
pi_150602027
quote:

[..]

mijn buurman at altijd gezond en kreeg kanker
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150602045
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

* DonJames rent naar de snackbar
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:05:01 #77
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602056
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen iemand die kanker heeft. Ik durf te wedden dat die liever voor chemo of bestraling gaat.
Zal ik doen, een verstandig mens kiest niet voor chemo.
pi_150602099
quote:

[..]

Dat vind ik naïef. Er is natuurlijk absoluut niets mis met gezonde voeding, maar er zijn talloze ziektes en aandoeningen die niet verholpen worden zonder medische zorg en al helemaal niet door natuurlijke voeding.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:06:29 #79
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602113
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kanker kan je krijgen van allerlei dingen, het is niet uit te sluiten dat je kanker krijgt in deze verontreinigde wereld.
pi_150602144
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh boy :X Mag ik je even herinneren aan de zaak Sylvia Millecam?
pi_150602160
quote:

[..]

Dan heeft een verstandig mens minder kans om kanker te overleven dan een onverstandig mens. Maar hé, als je maar natuurlijk eet en geen chemische dingen binnenkrijgt toch?
pi_150602215
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Kanker kan je krijgen van allerlei dingen, het is niet uit te sluiten dat je kanker krijgt in deze verontreinigde wereld.
De verontreinigingen in onze wereld verhogen de kans op kanker, dat klopt. Maar er zijn ook allerlei puur natuurlijke dingen die kanker veroorzaken, zoals bepaalde virussen, zonlicht en radioactieve stoffen die van nature in de aarde en atmosfeer voorkomen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:09:30 #83
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602224
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

Er zijn genoeg alternatieven voor chemo. Jomanda is weer een uiterste.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:11:18 #84
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602273
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan heeft een verstandig mens minder kans om kanker te overleven dan een onverstandig mens. Maar hé, als je maar natuurlijk eet en geen chemische dingen binnenkrijgt toch?
Daar zijn de meningen over verdeeld, mocht ik kanker krijgen .. klop,klop.
Hoef ik in ieder geval geen chemo.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 16:12:01 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_150602292
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef Jigzoz het volgende:
Het blijft toch wonderlijk dat er nog altijd mensen stupide genoeg zijn om in dit soort kwakzalverij te geloven.
Ja, men wil blijkbaar bedrogen worden. Het is nu toch wel overduidelijk dat het nep is.
pi_150602295
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg alternatieven voor chemo. Jomanda is weer een uiterste.
Chemo krijg je echt niet als er nog goeie alternatieven zijn.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 16:12:27 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_150602318
quote:

[..]

Oh mèn.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 16:12:59 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_150602339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dit.
pi_150602371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, men wil blijkbaar bedrogen worden. Het is nu toch wel overduidelijk dat het nep is.
Het is net zoiets als die niburu-onzin. Een vervanger voor religie. Sommige mensen willen graag geloven in dingen die helemaal niet kunnen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:14:07 #90
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

En dat geloof jij? Ik niet in ieder geval.
pi_150602433
Hoewel... Alternatieve geneeswijzen vallen eigenlijk gewoon onder de Niburu-onzin.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:16:34 #92
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is net zoiets als die niburu-onzin. Een vervanger voor religie. Sommige mensen willen graag geloven in dingen die helemaal niet kunnen.
Weet je wel waarom er een tumor ontstaat, en wat het effect van bestraling is?
pi_150602457
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld, mocht ik kanker krijgen .. klop,klop.
Hoef ik in ieder geval geen chemo.
Wederom, hier is geen sprake van een "mening". Als je kanker hebt in het stadium waarin men over wil gaan tot chemo, dan heb je met chemo een hogere kans om te overleven dan zonder chemo. Dat is geen mening, dat is gewoon poppetjes tellen..

quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Izzy73 het volgende:
En dat geloof jij? Ik niet in ieder geval.
Nou, vooruit, waarom zou dat niet zo zijn? Zijn alle oncologen stiekem erop uit om de mensheid te vermoorden? Is er een goedkoop middeltje om kanker te genezen maar wordt dat tegengehouden door Big Pharma?
pi_150602501
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja. Reptilians, chemtrails en een holle aarde, maar geen maanlanding, 9-11 of door de mens veroorzaakte klimaatverandering.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:18:40 #95
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150602507
quote:

[..]

Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!

Wacht, laat me eerst nog eens gokken: komt het doordat onze humores uit evenwicht zijn? Of zitten de chakras verstopt?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:19:03 #96
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602518
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Reptilians, chemtrails en een holle aarde, maar geen maanlanding, 9-11 of door de mens veroorzaakte klimaatverandering.
Sterke inhoudelijke reactie ;( , einde discussie dus.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:19:40 #97
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150602534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

En steve jobs
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150602547
quote:

[..]

Ik ben benieuwd..
pi_150602555
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Sterke inhoudelijke reactie ;( , einde discussie dus.
Klopt. Ik ga IS er ook niet van overtuigen dat er geen god bestaat. Freaks geloven er maar op los. Zolang de meerderheid snapt dat die mensen gewoon gek zijn is er weinig aan de hand.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:20:53 #100
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150602566
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!

Wacht, laat me eerst nog eens gokken: komt het doordat onze humores uit evenwicht zijn? Of zitten de chakras verstopt?
Zoekt en gij zult vinden Scientism believer. Vanavond weer een kaarsje branden voor je pilletjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')