* DonJames rent naar de snackbarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mijn buurman at altijd gezond en kreeg kanker
Zal ik doen, een verstandig mens kiest niet voor chemo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen iemand die kanker heeft. Ik durf te wedden dat die liever voor chemo of bestraling gaat.
Dat vind ik naïef. Er is natuurlijk absoluut niets mis met gezonde voeding, maar er zijn talloze ziektes en aandoeningen die niet verholpen worden zonder medische zorg en al helemaal niet door natuurlijke voeding.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Inderdaad geen enkel middel werkt 100%. Gezonde natuurlijke voeding is het beste medicijn.
Kanker kan je krijgen van allerlei dingen, het is niet uit te sluiten dat je kanker krijgt in deze verontreinigde wereld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mijn buurman at altijd gezond en kreeg kanker
Oh boyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zal ik doen, een verstandig mens kiest niet voor chemo.
Dan heeft een verstandig mens minder kans om kanker te overleven dan een onverstandig mens. Maar hé, als je maar natuurlijk eet en geen chemische dingen binnenkrijgt toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De verontreinigingen in onze wereld verhogen de kans op kanker, dat klopt. Maar er zijn ook allerlei puur natuurlijke dingen die kanker veroorzaken, zoals bepaalde virussen, zonlicht en radioactieve stoffen die van nature in de aarde en atmosfeer voorkomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Kanker kan je krijgen van allerlei dingen, het is niet uit te sluiten dat je kanker krijgt in deze verontreinigde wereld.
Er zijn genoeg alternatieven voor chemo. Jomanda is weer een uiterste.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh boyMag ik je even herinneren aan de zaak Sylvia Millecam?
Daar zijn de meningen over verdeeld, mocht ik kanker krijgen .. klop,klop.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heeft een verstandig mens minder kans om kanker te overleven dan een onverstandig mens. Maar hé, als je maar natuurlijk eet en geen chemische dingen binnenkrijgt toch?
Ja, men wil blijkbaar bedrogen worden. Het is nu toch wel overduidelijk dat het nep is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef Jigzoz het volgende:
Het blijft toch wonderlijk dat er nog altijd mensen stupide genoeg zijn om in dit soort kwakzalverij te geloven.
Chemo krijg je echt niet als er nog goeie alternatieven zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alternatieven voor chemo. Jomanda is weer een uiterste.
Oh mèn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Chemo krijg je echt niet als er nog goeie alternatieven zijn.
Het is net zoiets als die niburu-onzin. Een vervanger voor religie. Sommige mensen willen graag geloven in dingen die helemaal niet kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, men wil blijkbaar bedrogen worden. Het is nu toch wel overduidelijk dat het nep is.
En dat geloof jij? Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Chemo krijg je echt niet als er nog goeie alternatieven zijn.
Weet je wel waarom er een tumor ontstaat, en wat het effect van bestraling is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is net zoiets als die niburu-onzin. Een vervanger voor religie. Sommige mensen willen graag geloven in dingen die helemaal niet kunnen.
Wederom, hier is geen sprake van een "mening". Als je kanker hebt in het stadium waarin men over wil gaan tot chemo, dan heb je met chemo een hogere kans om te overleven dan zonder chemo. Dat is geen mening, dat is gewoon poppetjes tellen..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, mocht ik kanker krijgen .. klop,klop.
Hoef ik in ieder geval geen chemo.
Nou, vooruit, waarom zou dat niet zo zijn? Zijn alle oncologen stiekem erop uit om de mensheid te vermoorden? Is er een goedkoop middeltje om kanker te genezen maar wordt dat tegengehouden door Big Pharma?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Izzy73 het volgende:
En dat geloof jij? Ik niet in ieder geval.
Ja. Reptilians, chemtrails en een holle aarde, maar geen maanlanding, 9-11 of door de mens veroorzaakte klimaatverandering.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Weet je wel waarom er een tumor ontstaat, en wat het effect van bestraling is?
Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Reptilians, chemtrails en een holle aarde, maar geen maanlanding, 9-11 of door de mens veroorzaakte klimaatverandering.
En steve jobsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh boyMag ik je even herinneren aan de zaak Sylvia Millecam?
Ik ben benieuwd..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga IS er ook niet van overtuigen dat er geen god bestaat. Freaks geloven er maar op los. Zolang de meerderheid snapt dat die mensen gewoon gek zijn is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactie, einde discussie dus.
Zoekt en gij zult vinden Scientism believer. Vanavond weer een kaarsje branden voor je pilletjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!
Wacht, laat me eerst nog eens gokken: komt het doordat onze humores uit evenwicht zijn? Of zitten de chakras verstopt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |