Weet je wel waarom er een tumor ontstaat, en wat het effect van bestraling is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is net zoiets als die niburu-onzin. Een vervanger voor religie. Sommige mensen willen graag geloven in dingen die helemaal niet kunnen.
Wederom, hier is geen sprake van een "mening". Als je kanker hebt in het stadium waarin men over wil gaan tot chemo, dan heb je met chemo een hogere kans om te overleven dan zonder chemo. Dat is geen mening, dat is gewoon poppetjes tellen..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, mocht ik kanker krijgen .. klop,klop.
Hoef ik in ieder geval geen chemo.
Nou, vooruit, waarom zou dat niet zo zijn? Zijn alle oncologen stiekem erop uit om de mensheid te vermoorden? Is er een goedkoop middeltje om kanker te genezen maar wordt dat tegengehouden door Big Pharma?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Izzy73 het volgende:
En dat geloof jij? Ik niet in ieder geval.
Ja. Reptilians, chemtrails en een holle aarde, maar geen maanlanding, 9-11 of door de mens veroorzaakte klimaatverandering.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Weet je wel waarom er een tumor ontstaat, en wat het effect van bestraling is?
Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Reptilians, chemtrails en een holle aarde, maar geen maanlanding, 9-11 of door de mens veroorzaakte klimaatverandering.
En steve jobsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh boyMag ik je even herinneren aan de zaak Sylvia Millecam?
Ik ben benieuwd..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga IS er ook niet van overtuigen dat er geen god bestaat. Freaks geloven er maar op los. Zolang de meerderheid snapt dat die mensen gewoon gek zijn is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactie, einde discussie dus.
Zoekt en gij zult vinden Scientism believer. Vanavond weer een kaarsje branden voor je pilletjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!
Wacht, laat me eerst nog eens gokken: komt het doordat onze humores uit evenwicht zijn? Of zitten de chakras verstopt?
Kan jij dan inhoudelijk vertellen waarom de werking van homeopatie nooit naar boven komt in serieus gerandomiseerd dubbelblind onderzoek?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heel jammer dat je er nu direct het bijltje er hij neergooit als je wat kritische vragen worden gesteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee jij gooit het bijltje erbij neer door met een onzin reactie te komen over reptilians e.d.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel jammer dat je er nu direct het bijltje er hij neergooit als je wat kritische vragen worden gesteld.
O, geen reptilians? Wel chemtrails?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee jij gooit het bijltje erbij neer door met een onzin reactie te komen over reptilians e.d.
Wees eens minder laf en vertel gewoon hoe tumoren ontstaan, althans jouw versie. De versie die ik tijdens moleculaire celbiologie heb bestudeerd weet ik wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden Scientism believer. Vanavond weer een kaarsje branden voor je pilletjes?
Waarom geef je niet gewoon antwoord op je eigen vraag? Ik wil het weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee jij gooit het bijltje erbij neer door met een onzin reactie te komen over reptilians e.d.
"Zoek maar op" is geen geldig argument. Als je er toch op staat, krijg je van mij het volgende argument terug: "Zoek maar op waarom je ernaast zit."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden Scientism believer. Vanavond weer een kaarsje branden voor je pilletjes?
quote:Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!
Wacht, laat me eerst nog eens gokken: komt het doordat onze humores uit evenwicht zijn? Of zitten de chakras verstopt?
Nee, die was enorm van de zweefteverij en zocht veel te laat serieuze behandeling voor zijn kankerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die was toch slechts pseudovegetariër?
Sorry te veel cynische betweters hier, daar ga ik niet mee in discussie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op je eigen vraag? Ik wil het weten.
Snel naar de andere BNW-jehova's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sorry te veel cynische betweters hier, daar ga ik niet mee in discussie.
Bah, dat is lafquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waarom post je niet inhoudelijk, maar blijf je net als je homeobijstanders draaien als er naar inhoudelijkheid gevraagd wordt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch. Er is niks om te verdedigen. "Water geneest kanker." Sterke stelling, echt grappig. Jammer alleen dat er wel doden door vallen.quote:
Jij bent dus nooit meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ben jij Frans?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waar volgens het aluhoedje die tumoren toch vandaan komen, had wel zin om even te lachen. Is het de tumorgenerator in het Bilderberg? De death ray vanuit Alpha Centauri-445? De chemtrails die Air Force One over ons uitstrooit?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch. Er is niks om te verdedigen. "Water geneest kanker." Sterke stelling, echt grappig. Jammer alleen dat er wel doden door vallen.
Het verbaast me eigenlijk al dat het kennelijk ooit zo geweest is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
In Nederland wordt homeopathie toch allang niet meer vergoed in het basispakket?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |