Kan jij dan inhoudelijk vertellen waarom de werking van homeopatie nooit naar boven komt in serieus gerandomiseerd dubbelblind onderzoek?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactie, einde discussie dus.
Heel jammer dat je er nu direct het bijltje er hij neergooit als je wat kritische vragen worden gesteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactie, einde discussie dus.
Nee jij gooit het bijltje erbij neer door met een onzin reactie te komen over reptilians e.d.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel jammer dat je er nu direct het bijltje er hij neergooit als je wat kritische vragen worden gesteld.
O, geen reptilians? Wel chemtrails?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee jij gooit het bijltje erbij neer door met een onzin reactie te komen over reptilians e.d.
Wees eens minder laf en vertel gewoon hoe tumoren ontstaan, althans jouw versie. De versie die ik tijdens moleculaire celbiologie heb bestudeerd weet ik wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden Scientism believer. Vanavond weer een kaarsje branden voor je pilletjes?
Waarom geef je niet gewoon antwoord op je eigen vraag? Ik wil het weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee jij gooit het bijltje erbij neer door met een onzin reactie te komen over reptilians e.d.
"Zoek maar op" is geen geldig argument. Als je er toch op staat, krijg je van mij het volgende argument terug: "Zoek maar op waarom je ernaast zit."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden Scientism believer. Vanavond weer een kaarsje branden voor je pilletjes?
quote:Verlicht ons, O Grote Geneeskundige!
Wacht, laat me eerst nog eens gokken: komt het doordat onze humores uit evenwicht zijn? Of zitten de chakras verstopt?
Nee, die was enorm van de zweefteverij en zocht veel te laat serieuze behandeling voor zijn kankerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die was toch slechts pseudovegetariėr?
Sorry te veel cynische betweters hier, daar ga ik niet mee in discussie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op je eigen vraag? Ik wil het weten.
Snel naar de andere BNW-jehova's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sorry te veel cynische betweters hier, daar ga ik niet mee in discussie.
Bah, dat is lafquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waarom post je niet inhoudelijk, maar blijf je net als je homeobijstanders draaien als er naar inhoudelijkheid gevraagd wordt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch. Er is niks om te verdedigen. "Water geneest kanker." Sterke stelling, echt grappig. Jammer alleen dat er wel doden door vallen.quote:
Jij bent dus nooit meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ben jij Frans?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waar volgens het aluhoedje die tumoren toch vandaan komen, had wel zin om even te lachen. Is het de tumorgenerator in het Bilderberg? De death ray vanuit Alpha Centauri-445? De chemtrails die Air Force One over ons uitstrooit?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch. Er is niks om te verdedigen. "Water geneest kanker." Sterke stelling, echt grappig. Jammer alleen dat er wel doden door vallen.
Het verbaast me eigenlijk al dat het kennelijk ooit zo geweest is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
In Nederland wordt homeopathie toch allang niet meer vergoed in het basispakket?
Weet ik niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk al dat het kennelijk ooit zo geweest is.
A321 GSM stralingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waar volgens het aluhoedje die tumoren toch vandaan komen, had wel zin om even te lachen. Is het de tumorgenerator in het Bilderberg? De death ray vanuit Alpha Centauri-445? De chemtrails die Air Force One over ons uitstrooit?
Maar hoe veroorzaken die dingen kanker?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
A321 GSM straling
A322 UMTS straling
A323 4G straling
(Ik heb A nummers verzonnen, maakt de straling nog enger)
Door kwantumvibraties in de aurakern.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar hoe veroorzaken die dingen kanker?
Ja hallo, STRA-LING!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar hoe veroorzaken die dingen kanker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |