SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bittere_Ernst. op 13-03-2015 17:28:34 ]Maar diep van binnen lach ik.
Zelfde voor Hugoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Internet treiteren... 3 weken ban + GAM rechten kwijt ofzo
Zonder waarschuwing.
GAM rechtenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zonder waarschuwing.
Daar mag je alleen serieus over FUT posten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb Yvonne belooft dat ik lief zou zijn voor de modjes maar ze maken het me wel moelijk.
Misschien moeten we bij Tweakers aankloppen, of we daar wel een leuk topic mogen claimen.
Koop 400c packs en zet alle Ieren erop voor 1k of meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef Jeroen38 het volgende:
hoi heeft er iemand nog tips om snel munten te verdienen?
Wat een flauwekul, we lachen om iemand. Als we zouden willen treiteren hadden we collectief naar het EA forum gegaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zonder waarschuwing.
Had hij het niet doorgestreept dan? Want dan mag het!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
Had hij mij maar geen autist moeten noemen.
Ha Ha zeg ik dan.
Bittere_Ernst.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:21 schreef renevandieren het volgende:
Heeft iemand een kopie van de OP voor mij?
Misschien even een feedback topic openen? Dat raadde Yvonne me de laatste keer aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze drugs gebruikt. Nu helemaal de weg kwijt.
wow opmaakquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Bittere_Ernst.
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com 
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:
spoiler

]
spoiler: de gamertags
Xbox 360 / Xbox One Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Je Hebt Toch OV (Grandesco)
Ik Ben Trippy (MeneerLogica)
PS3/PS4 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
PrimeTDE (BDIL)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)"
Jfahfvaf (Ajacied7)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
Mrvanee (negervanTrapz)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987 is een homo)
DutchSith (DutchSL)
Hoogstaande (Hoogstaande)

Fifa 15 Chikhaoui goals compilation

FIFA 15 online goals compilation - Best of February
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:
 Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Situatie in het topic op dit moment:

FIFA 15 - The best Pro Clubs comeback ever
Ik ben helemaal niet blij omdat jij nog geen ban hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn, nu ben jij zeker de beste FUT speler uit dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja ik wilde het net zeggen. Vrees dat de gif dan te groot wordt. Inmiddels zijn er volgens mij al 15 man gebanned. Het blijft vooralsnog gissen naar de reden.quote:
Die 15 man zijn er eigenlijk maar 8 volgens mij, maar dat terzijde. Het blijven er absurd veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja ik wilde het net zeggen. Vrees dat de gif dan te groot wordt. Inmiddels zijn er volgens mij al 15 man gebanned. Het blijft vooralsnog gissen naar de reden.
Wij sterven nog sneller uit als de FUT spelersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja ik wilde het net zeggen. Vrees dat de gif dan te groot wordt. Inmiddels zijn er volgens mij al 15 man gebanned. Het blijft vooralsnog gissen naar de reden.
Nee dat doen we niet in Nederland. We blijven hier gewoon onze kop in het zand steken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:36 schreef vanpers het volgende:
Oftwel Pots, Rijstbal, Hugo, Tim en Poker zijn binnen 24 uur weg. Allemaal vanwege Maver? Misschien moeten de mods dan eens het probleem aanpakken.
de godfather is zelfs gesneuveld..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wij sterven nog sneller uit als de FUT spelers
In hun optiek doen ze datquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:36 schreef vanpers het volgende:
Oftwel Pots, Rijstbal, Hugo, Tim en Poker zijn binnen 24 uur weg. Allemaal vanwege Maver? Misschien moeten de mods dan eens het probleem aanpakken.
De mods zullen toch niet zo stom zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In hun optiek doen ze dat![]()
Still standing
Ik ben bezig met verkopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Still standing
P.s. zijn die maffe ieren al wat waard inmiddels?
En dingen die hier gepost worden kopieren en op een ander forum plempen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
De mods zullen toch niet zo stom zijn?
Wat een niveautje hier, wat voegt die Maver hier nou toe in dit topic. Iedere woensdag om half 4 komen posten wie er in TOTW zit, en verder wel meelezen maar niks zeggen.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef DannyDeko het volgende:
Tobi je bent denk ik gepromoveerd tot langs postende user in de Fut reeks?!
bronze kutspelers 2kquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Still standing
P.s. zijn die maffe ieren al wat waard inmiddels?
Van af welk jaar poste jij dan? Ik kom hier ook al aardig langquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
![]()
In het land der eenogen....
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
![]()
In het land der eenogen....
Ook dat nog ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En dingen die hier gepost worden kopieren en op een ander forum plempen.
Ik speel geen MyT. Park nog wel. Dat is nog wel leuk, even kijken hoe de patch van gisteren uitpaktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ook dat nog ja.
Hoe is het trouwens met NBA? Ik stop bijna, nog even Rose bij elkaar sparen voor Diamond Durant en dan stop ik denk ik.
Zou niet te vaak die naam noemen. Alleen het noemen van de naam kan al resulteren in een ban. Niemand snapt waarom ze zijn kant kiezen, misschien zijn ze bekend met zijn thuissituatie of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
De mods zullen toch niet zo stom zijn?
Wat een niveautje hier, wat voegt die Maver hier nou toe in dit topic. Iedere woensdag om half 4 komen posten wie er in TOTW zit, en verder wel meelezen maar niks zeggen.
ze krijgen een %quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou niet te vaak die naam noemen. Alleen het noemen van de naam kan al resulteren in een ban. Niemand snapt waarom ze zijn kant kiezen, misschien zijn ze bekend met zijn thuissituatie of zo.
Hij vanaf 2010. Ik vanaf 2011quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van af welk jaar poste jij dan? Ik kom hier ook al aardig lang
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef DannyDeko het volgende:
Heb sinds paar dagen FUT gedownload en vind het tot nu toe erg verslavend.
Maar wat ik mij afvroeg is of het niet een beetje saai wordt na een tijdje? Ik heb namelijk met nog geen 15 wedstrijden gespeeld een redelijk goed team op de been staan (Geen IF's natuurlijk, weet pas net wat dat zijn :p ) en vroeg me dus af of je niet moe wordt van het eindeloos spelen om zo coins te verzamelen en te sparen voor IF's?!
Ach. Ik snap eigenlijk ook niet waarom het steeds over hem moet gaan. De mensen die een ban hebben hadden dit kunnen verwachten natuurlijk. Het is niet dat er nooit voor gewaarschuwd is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou niet te vaak die naam noemen. Alleen het noemen van de naam kan al resulteren in een ban. Niemand snapt waarom ze zijn kant kiezen, misschien zijn ze bekend met zijn thuissituatie of zo.
2010 haal ik ook wel geloof ik. Met mijn oude account.quote:
Gaat om het FUT topic. dat is opgericht in 2010 volgens mij. Zit al sinds 2003 op Fok... Maar met de gebeurtenissen van vandaag weet ik niet of ik daar trots op moet zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van af welk jaar poste jij dan? Ik kom hier ook al aardig lang
Als iedereen zomaar gebanned wordt is het niet echt een titel om trots op te zijn.quote:
Weet ik. Maar ook in dat topic post ik al zo langquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gaat om het FUT topic. dat is opgericht in 2010 volgens mij. Zit al sinds 2003 op Fok... Maar met de gebeurtenissen van vandaag weet ik niet of ik daar trots op moet zijn.
[..]
Speel je echt nog zoveel Park ja, hoe kun je daar toch zoveel plezier uithalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel geen MyT. Park nog wel. Dat is nog wel leuk, even kijken hoe de patch van gisteren uitpakt
Het is verboden een naam van een user te noemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Park vind ik 10x leuker dan MyTeam. Heb verder alleen FIFA en tja.. dan speel ik nog liever Tetris dan FIFA..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel je echt nog zoveel Park ja, hoe kun je daar toch zoveel plezier uithalen.
Twijfel nu of ik overstap naar Fifa online seasons of GTA. Maar ben nog slecht op de hoogte van alle (online) mogelijkheden in GTA.
Nog steeds in het Park zelf of Rec center? Neem aan dat je inmiddels wel een vast team hebt en een kroontje tot en met.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Park vind ik 10x leuker dan MyTeam. Heb verder alleen FIFA en tja.. dan speel ik nog liever Tetris dan FIFA..
Haha ja dat is hier wel eens gezegd door een mod, helaas heb ik daar geen link van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het is verboden een naam van een user te noemen?
Vanavond maar eens aan farcry beginnen denk. Eerst even een keer proberen die ierencup te winnen maar dat zal ik ongetwijfeld zat zijn na 2 potjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Park vind ik 10x leuker dan MyTeam. Heb verder alleen FIFA en tja.. dan speel ik nog liever Tetris dan FIFA..
Ik speel het liefste Rec ja. Park zelf doe ik niet echt, alleen als ik geen squad heb voor recquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nog steeds in het Park zelf of Rec center? Neem aan dat je inmiddels wel een vast team hebt en een kroontje tot en met.
Volg jullie niet altijd even veel maar dacht dat iedereen over gestapt was op GTA, maar dat had ik dus helemaal mis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vanavond maar eens aan farcry beginnen denk. Eerst even een keer proberen die ierencup te winnen maar dat zal ik ongetwijfeld zat zijn na 2 potjes.
Je moet inmiddels toch wel op de max zitten mag ik hopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel het liefste Rec ja. Park zelf doe ik niet echt, alleen als ik geen squad heb voor recPas veel stage gespeeld maar dat was om ff wat centen te verdienen voor een small forward
laatste rep level ben ik bezigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je moet inmiddels toch wel op de max zitten mag ik hopen?
Wat zijn dat voor Korea praktijken, heb nog nooit wat met een mod te maken gehad maar kan me haast niet voorstellen dat het zo erg is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat is hier wel eens gezegd door een mod, helaas heb ik daar geen link van.
Ik verkoop net een random bronze voor 5kquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met verkopenElke bronze Ier levert op de Xbox 1k of meer op. Ik ben nu bijna klaar met het erop zetten van de bronze Ieren.
Ohnee heb GTA niet eens op de PS4, alleen voor die heists ga ik het niet nog een keer aanschaffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Volg jullie niet altijd even veel maar dacht dat iedereen over gestapt was op GTA, maar dat had ik dus helemaal mis.
Zo'n top game als GTA links laten liggen om die kut games van Ubisoft te spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ohnee heb GTA niet eens op de PS4, alleen voor die heists ga ik het niet nog een keer aanschaffen.
AC best lang gedaan maar dat ben ik zoals bij alle delen halverwege zat op een of andere manier.
Gamen op de PCquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
ik speel city skyline. Wel tof spelAlleen is geen console game.
dan zou z'n schizofrenie eindelijk van pas komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, voordat Suarez hier de slimste user is
Heb hem toen op de PS3 niet gehaald dus voor mij is het allemaal nog nieuwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ohnee heb GTA niet eens op de PS4, alleen voor die heists ga ik het niet nog een keer aanschaffen.
AC best lang gedaan maar dat ben ik zoals bij alle delen halverwege zat op een of andere manier.
Lezen kut, er staat toch nog een keer aanschaffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Zo'n top game als GTA links laten liggen om die kut games van Ubisoft te spelen.
Deed ik eigenlijk ook nooit. Maar sinds kort wel omdat ik een nieuwe pc heb. Moet zeggen dat het best goed bevalt. Spellen zijn ook stuk goedkoper en mod support.quote:
Dat kan nooit een goed teken zijn. Al heb ik altijd maverke nogquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, voordat Suarez hier de slimste user is
Betaal liever 60 euro voor zo'n top game als GTA dan dat ik mijn kostbare tijd in Far Cry en Assasins Creed ga steken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lezen kut, er staat toch nog een keer aanschaffen.
Ieder zijn eigen ding toch? Of moeten we het allemaal met jou eens zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:59 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Betaal liever 60 euro voor zo'n top game als GTA dan dat ik mijn kostbare tijd in Far Cry en Assasins Creed ga steken.Labiele mongool.
Het liefst wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding toch? Of moeten we het allemaal met jou eens zijn?
als hij dit leest ben je wegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat kan nooit een goed teken zijn. Al heb ik altijd maverke nog
Want? Die hoef je niet eens zelf te besturen. Doet die voor je.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Tot je een auto moet besturen, kutter hadden ze het niet kunnen bedenken.
So be it.quote:
Ja, laten we een feesthoedje opzetten. en een roltoeter in de mond.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
So be it.
zelfs Tim heeft een ban, de perfecte schoonzoon heeft een ban.
We moeten allemaal blij zijn dat we hier nog zitten.
Heb ik helaas niet bij me, maar ik zie jou het ook nog niet helemaal doen ouwe pretletter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, laten we een feesthoedje opzetten. en een roltoeter in de mond.
Als ik alleen met jou overblijf spring ik van een flatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet bij me, maar ik zie jou het ook nog niet helemaal doen ouwe pretletter.
Idd, wat een ellende.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, laten we een feesthoedje opzetten. en een roltoeter in de mond.
Dat is gelukkig je eigen keus. Ik zal er geen nacht minder om slapen in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik alleen met jou overblijf spring ik van een flat
Zolang je hem geen Sjon noemt als je hem niet persoonlijk kent dan valt ie nog best mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik alleen met jou overblijf spring ik van een flat
1 Nutteloze die buiten 53 pagina's op het EA forum aanmaken hier alles kan verneuken. Toch bizar dat zon iemand niet de arbeidsmarkt op kan, en dat de mods het nog geloven ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Idd, wat een ellende.
Vraag me wel af waar die gevallen strijders nu hun dag mee vullen. Komen wel wat uurtjes voor ze vrij.
Je post hier nog elke week minstens 1 keer. Niet zo slim dan he. En als je er niet goed tegen kan en je wil hier niet posten.. lees hier dan ook niet mee. Dan heb je er geen last meer van en wij ook niet van jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Als ik even mag reageren en alsjeblieft niet gaan aanvallen ofzo. Probeer gewoon normaal te reageren van mijn kant en ook van jullie kant. Ik wil graag weten wie er aanstoot heeft gegeven om mij zo voor schut te zetten over wat ik plaats op het EA Forum. Alles wat ik daar post wordt hier gepost en ik word voor schut gezet door jullie. Ok ik heb dat plaatje van hier gekopieerd en op het ea forum geplaatst. Heb ik sorry voor gezegd in een reactie van Thad. Doe maar wat je er mee wilt doen. Ik ben misschien ook niet handig bezig maar dat komt door allerlei factoren hier thuis. Gaat gewoon niet zo heel goed met mij. Terugslag gekregen en dat soort dingen, nou ja gaat daar verder niet op in. Kan gewoon niet zoveel hebben op het moment. Ik post expres niet meer hier in het topic omdat dat lijdt tot problemen en dat wil ik helemaal niet. Ik heb mijn woordje gedaan en daar wil ik het bij laten. Gegroet
Sterkte. Mogen we onze strijders terug?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Als ik even mag reageren en alsjeblieft niet gaan aanvallen ofzo. Probeer gewoon normaal te reageren van mijn kant en ook van jullie kant. Ik wil graag weten wie er aanstoot heeft gegeven om mij zo voor schut te zetten over wat ik plaats op het EA Forum. Alles wat ik daar post wordt hier gepost en ik word voor schut gezet door jullie. Ok ik heb dat plaatje van hier gekopieerd en op het ea forum geplaatst. Heb ik sorry voor gezegd in een reactie van Thad. Doe maar wat je er mee wilt doen. Ik ben misschien ook niet handig bezig maar dat komt door allerlei factoren hier thuis. Gaat gewoon niet zo heel goed met mij. Terugslag gekregen en dat soort dingen, nou ja gaat daar verder niet op in. Kan gewoon niet zoveel hebben op het moment. Ik post expres niet meer hier in het topic omdat dat lijdt tot problemen en dat wil ik helemaal niet. Ik heb mijn woordje gedaan en daar wil ik het bij laten. Gegroet
Wat ik me afvraag, heb jij bij al deze personen een TR gemaakt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Van mij apart wordt alles teruggedraaid, ik vind het prima maar doe dan alsjeblieft normaal. Waarom moet ik nu steeds de pineut zijn. Ik snap dat gewoon niet. Ik heb er ook een schuldgevoel van. Geef dat maar door aan hun.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Sterkte. Mogen we onze strijders terug?
Nee. Dat zeg ik eerlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, heb jij bij al deze personen een TR gemaakt?
richt je gewoon op het ea forum dat is beter. Daar mooi posten en lezen. Hier niet posten en niet lezen, voel jij je beter etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Van mij apart wordt alles teruggedraaid, ik vind het prima maar doe dan alsjeblieft normaal. Waarom moet ik nu steeds de pineut zijn. Ik snap dat gewoon niet. Ik heb er ook een schuldgevoel van. Geef dat maar door aan hun.
Ben ik de enige die hier aardbeien achteraan plakt in zijn hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Als je zegt dat je met de mods gaat babbelen en er vervolgens 2 complete voetbal elftallen gebanned worden... Verwacht je dat we je kusjes gaan geven? Actie = reactie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Van mij apart wordt alles teruggedraaid, ik vind het prima maar doe dan alsjeblieft normaal. Waarom moet ik nu steeds de pineut zijn. Ik snap dat gewoon niet. Ik heb er ook een schuldgevoel van. Geef dat maar door aan hun.
Zou mooi zijn als DS2 vooraf wist wat wij uit de pakjes krijgen. Zou een hoop munten besparen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef Papadiouf het volgende:
Krijg geen Ierse spelers uit die pakketjes hoor ds2, alleen maar ierse kits
Ik kan je serieus zeggen dat ik tegen al die 5 mensen geen TR hebt gemaakt. Ik zei dat in het topic in de hoop dat jullie gingen stoppen met wat jullie aan het doen waren en dat dit voor gevolgen had dat kon ik ook niet weten. Schijnbaar lezen de mods hier gewoon meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je zegt dat je met de mods gaat babbelen en er vervolgens 2 complete voetbal elftallen gebanned worden... Verwacht je dat we je kusjes gaan geven? Actie = reactie.
Maar aan welke oplossing denk je zelf in de toekomst?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan je serieus zeggen dat ik tegen al die 5 mensen geen TR hebt gemaakt. Ik zei dat in het topic in de hoop dat jullie gingen stoppen met wat jullie aan het doen waren en dat dit voor gevolgen had dat kon ik ook niet weten. Schijnbaar lezen de mods hier gewoon mee
pull nu deze baas. wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als DS2 vooraf wist wat wij uit de pakjes krijgen. Zou een hoop munten besparen.
Vind je het gek als je regelmatig met mods babbelt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan je serieus zeggen dat ik tegen al die 5 mensen geen TR hebt gemaakt. Ik zei dat in het topic in de hoop dat jullie gingen stoppen met wat jullie aan het doen waren en dat dit voor gevolgen had dat kon ik ook niet weten. Schijnbaar lezen de mods hier gewoon mee
Op dit moment heb ik het al moeilijk genoeg met mijzelf thuis. Laat staan dat ik vooruit kan denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar aan welke oplossing denk je zelf in de toekomst?
Je krijgt er vanzelf 1. De prijzen van nutteloze Ieren zijn nu alweer aan het zakken maar bijna alles is verkocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef Papadiouf het volgende:
Krijg geen Ierse spelers uit die pakketjes hoor ds2, alleen maar ierse kits
ik snap niet waarom je je druk om maakt wat paar mafkezen op een forum over je zeggen. Lekker boeiend ook echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens mij zei je gisteren dat je de nodige TR's en pr's had gemaakt, en wenste ons veel plezier met wat ging gebeuren, maar ik kan me vergissen hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb ze al heel lang niet meer gesproken en nu nog steeds niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:24 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Vind je het gek als je regelmatig met mods babbelt.
Dit ja, misschien lachen ze op het VIVA forum ook wel om je. Who cares.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik snap niet waar je je druk om maakt wat paar mafkezen op een forum over je zeggen. Lekker boeiend ook echt.
Hé Maver, goed van je dat je dit hier even uitlegt. Naar om te horen dat je weer last hebt van terugslagen, hoop dat het snel weer beter gaat. Er worden kutgrappen gemaakt en soms is dat niet leuk. Ik zou je alleen willen raden om goed na te denken voordat je een TR maakt. Niet alleen omdat ik het jammer vind dat we een aantal gezellig leden verliezen, de sfeer van het topic leidt eronder. Ik zeg niet dat jij verantwoordelijk bent voor de laatste paar bans, maar het kan haast geen toeval zijn dat elke keer als jouw naam ter sprake komt dat er een aantal bans worden uitgedeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ben ik dan niet zo zoals jullie maar ik kan gewoon niet zoveel hebben. Snel geprikkeld etc. Door mijn huidige omstandigheden is dat nu versterkt. Kan ik ook niet helpenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij zei je gisteren dat je de nodige TR's en pr's had gemaakt, en wenste ons veel plezier met wat ging gebeuren, maar ik kan me vergissen hoor.
Je hebt wel ballen om de confrontatie aan te gaan, dat moet ik je nageven. We krijgen hier allemaal wel eens de volle lading. De kunst is om je niet te laten kennen denk ik.
Dan lees je dit topic niet meer? Dan is het toch ook opgelost?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan niet zo zoals jullie maar ik kan gewoon niet zoveel hebben. Snel geprikkeld etc. Door mijn huidige omstandigheden is dat nu versterkt. Kan ik ook niet helpen
Misschien is je ziggo/UPC abo opzeggen dan nog wel de meest verstandige keuze.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan niet zo zoals jullie maar ik kan gewoon niet zoveel hebben. Snel geprikkeld etc. Door mijn huidige omstandigheden is dat nu versterkt. Kan ik ook niet helpen
Ziggoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien is je ziggo/UPC abo opzeggen dan nog wel de meest verstandige keuze.
Dat zeg ik gvd al 3x maar daar reageert hij niet opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan lees je dit topic niet meer? Dan is het toch ook opgelost?
Hou je bek nep allochtoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef renevandieren het volgende:
Wollah wie moet ik prikken? zeg dan.. zeg dan!
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ZiggoGratis upgrade naar 120mb internet gehad.
Ja en dan? Achter mijn rug om lekker verder gaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg een brief. En nu haal ik 110mb en 11 upload via speedtest.quote:
en hebben wij als UPC leden ook nog voordeel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Omdat ze nu eindelijk het UPC netwerk gaan gebruiken en niet dat andere pauperdraadje.
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
en hebben wij als UPC leden ook nog voordeel?
Al zou dat zo zijn. Dan lees je het niet, dan erger je er ook niet aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja en dan? Achter mijn rug om lekker verder gaan?
ignorance is blissquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je hebt nu wel de mogelijkheid om een tweede horizonbox (kleintje) voor op je slaapkamer te nemen.quote:
Als dat zo makkelijk was had ik dat wel gedaan. Maar ja. Zal het proberenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn. Dan lees je het niet, dan erger je er ook niet aan.
Maak er toch nooit gebruik van, hou heel dat Horizon gebeuren lekker buiten de deur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:34 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Je hebt nu wel de mogelijkheid om een tweede horizonbox (kleintje) voor op je slaapkamer te nemen.
Beneden pauzeren en dan boven verder kijken.
Alles wat beneden is opgenomen boven kijken.
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja! Durf te wedden dat de eekhoorns het wel gehoord hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:35 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?
Omdat hij ook buiten het topic wordt gepest. Zoals onder zijn echte naam elders posten of dat Twitter-account van een tijdje geleden. Als iemand zoveel wordt gepest dat hij vertrekt lost het probleem natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als jij dit soort grappen en grollen niet meer uit haalt is de lol er snel vanaf.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doe ff een linkje, kan het namelijk niet vinden en vraag me wel af waarom de users de afgelopen 24 uur een ban gekregen hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat hij ook buiten het topic wordt gepest. Zoals onder zijn echte naam elders posten of dat Twitter-account van een tijdje geleden. Als iemand zoveel wordt gepest dat hij vertrekt lost het probleem natuurlijk niet op.
Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn mag je die stellen in het GAM-fb topic.
Dat zegt hij net. Sowieso met z'n allen een persoon aanvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef vanpers het volgende:
[..]
Doe ff een linkje, kan het namelijk niet vinden en vraag me wel af waarom de users de afgelopen 24 uur een ban gekregen hebben.
Deze post wil ik dan wel even op ingaan. Dit zijn allemaal oude koeien die je uit een baggerslootje trekt nu. Het lijkt mij niet dat 1 van deze punten de rede van de banwave van vandaag/gister is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat hij ook buiten het topic wordt gepest. Zoals onder zijn echte naam elders posten of dat Twitter-account van een tijdje geleden. Als iemand zoveel wordt gepest dat hij vertrekt lost het probleem natuurlijk niet op.
Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn mag je die stellen in het GAM-fb topic.
Ik heb echt zon vermoeden dat je hier vaker gelezen hebt dan dat je voor doet. Hebben we de afgelopen 24 uur echt zo over Maver liggen posten? Heb niet alles gelezen maar kan me er weinig van herinneren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Dat zegt hij net. Sowieso met z'n allen een persoon aanvallen. :n
Dat klopt, ik was vooral aan het lezen en sinds een paar dagen aan het posten. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb echt zon vermoeden dat je hier vaker gelezen hebt dan dat je voor doet. Hebben we de afgelopen 24 uur echt zo over Maver liggen posten? Heb niet alles gelezen maar kan me er weinig van herinneren.
Ik snap niet dat er nooit over bans gepraat mag worden etc. Je deelt die dingen toch uit om je macht te tonen als straf, zodat het niet nog een keer gebeurd? Dan lijkt het me handig als we precies weten wat er dan niet mag, zodat we het in het vervolg stiekummer kunnen doen niet meer doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had gewoon zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:42 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Dat klopt, ik was vooral aan het lezen en sinds een paar dagen aan het posten. Wat is daar mis mee?Wat probeer je te zeggen?
Er werd gister gewoon veel gekut met posts en quotes vanaf het EA forum.
Mensen bannen op verzoek lost niks op.Dat dat de sfeer alleen maar verhardt in plaats van problemen oplost: daar hoef je je mavo niet voor afgemaakt te hebben. Maar goed, hoe ik van jouw manier van ordehandhaving denk, of liever gezegd, het gebrek aan zulke vaardigheden, heb ik al op meerdere momenten duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de gebande mensen niet wisten wat de consequenties zouden zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had gewoon zo'n vermoeden.
Was echt schandalig ja gisteren, allemaal een ban geven en nooit meer laten posten in GAM.
Ik vind het allemaal prima hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha je zei "maver"! Tot over 6 maanden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima hoor.Ik post dan ook nooit over hem want heb weinig te melden over maver.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha je zei "maver"! Tot over 6 maanden.
Precies, kan me er ook niet aan ergeren als ie 1 keer per week het TOTW komt posten. Misschien dat het met de geschiedenis te maken heeft dat anderen daar wel aanstoot aan nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima hoor.Ik post dan ook nooit over hem want heb weinig te melden over maver.
Ookal is het een trieste actie, probeer er gewoon boven te staan. Trek je er gewoon niet zo veel van aan. Als mensen zien dat jij altijd maar gaat happen op dat soort dingen dan blijf je gewoon een te makkelijk doelwit..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Wie heeft er een account gemaakt op het EA forum onder de naam Wajong24 en stuurt mij een PM. Doe normaal hoor. Trieste bedoeling
Niet het TOTW, maar de voorspellingen daarvanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, kan me er ook niet aan ergeren als ie 1 keer per week het TOTW komt posten. Misschien dat het met de geschiedenis te maken heeft dat anderen daar wel aanstoot aan nemen.
Mensen die zich met dit soort dingen bezig houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Wie heeft er een account gemaakt op het EA forum onder de naam Wajong24 en stuurt mij een PM. Doe normaal hoor. Trieste bedoeling
Moet zeggen dat ik dit soort dingen wel erg triest vind. In tegenstelling tot lachen om iemands engels en paniek om price ranges (wat volgens mij gister aan de orde was).quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Is ook erg triest maar zoals Danny zegt werkt het denk ik het beste als je het gewoon negeert. Al dat happen van Maver maakt hem juist een makkelijk doelwit(niet dat ik het goedkeur hoor)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit soort dingen wel erg triest vind. In tegenstelling tot lachen om iemands engels en paniek om price ranges (wat volgens mij gister aan de orde was).
Blijkbaar zit Tim86 dus allemaal dit soort dingen te doen, hij is tenslotte gebanned en heeft gister echt geen rare dingen gepost.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit soort dingen wel erg triest vind. In tegenstelling tot lachen om iemands engels en paniek om price ranges (wat volgens mij gister aan de orde was).
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelseaquote:
hahahhahahhaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelsea
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelsea
TT, POTS, Tim86, Rijstbal, HugoAFCA ik heb geen ban.quote:
TT ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TT, POTS, Tim86, Rijstbal, HugoAFCA ik heb geen ban.
Ha Ha zeg ik dan.
Lijkt me niks voor hem.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blijkbaar zit Tim86 dus allemaal dit soort dingen te doen, hij is tenslotte gebanned en heeft gister echt geen rare dingen gepost.
Heeft 2H4U even snel met zijn mannetje in canada gebeld onder welk IP dit aangemaakt is, snel checken en bannen maar.
Heb er ook niet op gereageerd. Stond iets in in de trend van dat ik weer TRs had lopen maken. Gelijk verwijderdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef AntiHero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Mij wel, heb het altijd al een klootzak gevonden.
Jij niet dan??
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Mij wel, heb het altijd al een klootzak gevonden.
Jij niet dan??
Nee oke, daar zou ik ook geen geld op durven inzetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.
1 voordeel: eindelijk die KUT GIGI uit die UIquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.
NOu dat is nog eens een geluk bij een ongeluk dan hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Cardona heb ik inmiddels gekocht, maar IF El Kabir is nog steeds nergens te bekennen. Ik heb ook niet echt een team voor hem
Ophouden hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Wilders: jeugdspelers Ajax land uitzetten
Lekker stoken die Wilders
Wanneer gaat het Ajax-publiek nu eens "Moslims" roepen, in plaats van "Joden". Lijkt me dat het een grote moslimclub geworden is, als je die jeugdspelers zo eens bekijktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ophouden hoor!
Het zijn gewoon medelanders. Ik ken nog wel een lijstje mensen die er eerder uit moeten.
Misschien kunnen ze de euromast naar Amsterdam halen en die dan als minaret gebruiken naast de MoskarEna.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:22 schreef DuTank het volgende:
En dan de ArenA voortaan MoskeE noemen. Hihaho
Ik zou je post kunnen quoten en de ajax-delen veranderen in PSV gerelateerde termen maar zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wanneer gaat het Ajax-publiek nu eens "Moslims" roepen, in plaats van "Joden". Lijkt me dat het een grote moslimclub geworden is, als je die jeugdspelers zo eens bekijkt
Die hummelsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat MOTM de Bruyne op de markt komt.
Perfecte CDM joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die hummels
hoop zelf nog een MOTM silva te scoren maar ben bang die droom wel te kunnen laten varen.
Not enough SIF Aubamayangquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat MOTM de Bruyne op de markt komt.
Baas bastian vergeten met zijn lekkere kipquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:33 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Perfecte CDM joh.Beter dan Gustavo en Lahm
Ben toch wel een beetje nieuwsgierig... Was het allemaal zo erg gisteren? Vaak zijn de grapjes een beetje flauw, behalve met de twitter account... Die was echt briljant!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Tim86. Echt. Dat ik dit nog mag meemaken op mijn oude dag.
Wat dacht je waarom die posts verwijderd zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben toch wel een beetje nieuwsgierig... Was het allemaal zo erg gisteren? Vaak zijn de grapjes een beetje flauw, behalve met de twitter account... Die was echt briljant!
En als mensen die grapjes maken dood worden gemaakt lopen we allemaal met een bord dat we grapjesmakers zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben toch wel een beetje nieuwsgierig... Was het allemaal zo erg gisteren? Vaak zijn de grapjes een beetje flauw, behalve met de twitter account... Die was echt briljant!
Maak je niet genoeg gebruik van steeklobjes. If you cant beat them join them..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Die heb ik verkocht.pauper dat het is.
Mjah ik wil liever een goede vervanging voor SIF Benzema. Wat een josti is dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Maak je niet genoeg gebruik van steeklobjes. If you cant beat them join them..
Suarez?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:57 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Mjah ik wil liever een goede vervanging voor SIF Benzema. Wat een josti is dat.
Rodrigo, 7chem neymar,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:59 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Die staat al naast SIF Benzema. Uberbaas trouwens.
86 Griezzquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:59 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Die staat al naast SIF Benzema. Uberbaas trouwens.
Maar het blijven moslimachtige boeren. Moslimachtige joden kan niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zou je post kunnen quoten en de ajax-delen veranderen in PSV gerelateerde termen maar zo ben ik niet.
Had je met Benz dan sterke chemie met een Real Madrid speler? Op zich ook een Franse ST in de BBVA die Griezzquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn team omjassen. crap.
Ja met James Rodriguez.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Had je met Benz dan sterke chemie met een Real Madrid speler? Op zich ook een Franse ST in de BBVA die Griezz
Wel een collectorsitem die niet veel op de markt is hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ja met James Rodriguez.
ik geef Benzema nog 1 kans met player instructions anders gaat hij mooi de deur uit.
Een zeldzame ziekte hou je ook niet bij je omdat het zo'n zeldzame ziekte is. Iedereen met gezond verstand gaat dan toch naar de dokter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel een collectorsitem die niet veel op de markt is hoor
Een mooie wekpot op de schouw met je tumor er in past in ieder huishouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een zeldzame ziekte hou je ook niet bij je omdat het zo'n zeldzame ziekte is. Iedereen met gezond verstand gaat dan toch naar de dokter.
Maar niet op het voetbalveld. En daarom moet SIF Benzema het strijdperk verlaten, wil je een rol van betekenis in FUT kunnen spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Een mooie wekpot op de schouw met je tumor er in past in ieder huishouden.
Ik heb SIF Benzema in mijn tweede team maar bij mij heeft ie 60 uit 40 ofsoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ja met James Rodriguez.
ik geef Benzema nog 1 kans met player instructions anders gaat hij mooi de deur uit.
Suarez is een prime spits en Benzema is een voetballende steenpuist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef StijnDa het volgende:
Benzema is gewoon een prima spits, als je met de SIF niet om kan gaan ben je gewoon een prutser
Anders Bale met 7 chem op zijn plek? Heb je meteen een vrijetrappen specialist met links.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Suarez is een prime spits en Benzema is een voetballende steenpuist.
Nooit op de juiste plek en gewoon banka,
SIF Benz is beter dan Suarez op elk vlak behalve dribbel. Als je niet van al die vlakken gebruik kan maken mis je skills.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Suarez is een prime spits en Benzema is een voetballende steenpuist.
Nooit op de juiste plek en gewoon banka,
Al di Maria meteen +6 kaart gebruikt? Ik weet zeker dat je gaat genietenquote:
Toch voelt Suarez beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Benz is beter dan Suarez op elk vlak behalve dribbel. Als je niet van al die vlakken gebruik kan maken mis je skills.
Hmm ook maar eens een kans geven dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Al di Maria meteen +6 kaart gebruikt? Ik weet zeker dat je gaat genieten
Boh! goed planquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kun je wel makkelijk 3 op een rij scoren.
Komen helemaal niet meer terug in het GAM gedeeltequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe lang zijn onze strijders gesneuveld?
3 weken + perm ban in GAM?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En kunnen we geen losgeld betalen?
Is het dan niet tijd om een ander heenkomen te zoeken? Hier snappen ze er dan geen ene kut van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Komen helemaal niet meer terug in het GAM gedeelte
Dat laatste is dan ook weer waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
Berichtje van P4L dat ze 3 weken ban hebben + niet meer in het GAM gedeelte.
dat zou betekenen dat er 6 man hier niet meer komt, en er 6 nieuwe personen komen.
Of de eredivisielounge op het EA forum.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Je kan het bij Wijzijnvoetbal proberen. Die hebben een sectie "Derde helft", waar je topics over van alles en nog wat aan kan maken.
Ik heb een ban daar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Of de eredivisielounge op het EA forum.
Maak je toch een kloontje aanquote:
Ach, heeft de gekopieerde het straks voor elkaar: FUT forum dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
rede trouwens het kopieeren van berichten van het EA forum
Maar het spijt hem, echt waar hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, heeft de gekopieerde het straks voor elkaar: FUT forum dood.
Fok! Was toch een plek waar newbees naar toe gingen als eerste om vragen te stellen en info in te winnen. Ze vonden uiteindelijk ook veel gezelligheid. Straks vinden ze een kerkhof. Goed gedaan persoonlijke modsquote:
+1quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Je kan het bij Wijzijnvoetbal proberen. Die hebben een sectie "Derde helft", waar je topics over van alles en nog wat aan kan maken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
+1
Hebben nog dezelfde roots ook. Waren niet meer welkom op fok
En zo ging het met WOS ook.
Jullie zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zeg nieuw forum. Dit is helemaal ruk.
WeFut forum?
Prima. Zolang die anderen niet terug mogen komen zoeken ze het maar uit ook. Heel fok gaat naar de kut heb ik begrepen. En dat hebben ze aan zich zelf te danken. Ik ga me registreren op wijzijnvoetbal.nl Hopen dat het daar wat minder 2happy is. Kneuzenkermis hierquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
+1
Hebben nog dezelfde roots ook. Waren niet meer welkom op fok
En zo ging het met WOS ook.
Timquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
GodverdommeWaar is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog steeds met smart op jouw rede.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
rede trouwens het kopieeren van berichten van het EA forum
Mijn rede?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds met smart op jouw rede.
Dat die n mist? oh jawel hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |