Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja en dan? Achter mijn rug om lekker verder gaan?
Ja! Durf te wedden dat de eekhoorns het wel gehoord hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:35 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?
Omdat hij ook buiten het topic wordt gepest. Zoals onder zijn echte naam elders posten of dat Twitter-account van een tijdje geleden. Als iemand zoveel wordt gepest dat hij vertrekt lost het probleem natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan lees je dit topic niet meer? Dan is het toch ook opgelost?
Geloof het of niet, maar als jij dit soort grappen en grollen niet meer uit haalt is de lol er snel vanaf.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja en dan? Achter mijn rug om lekker verder gaan?
Doe ff een linkje, kan het namelijk niet vinden en vraag me wel af waarom de users de afgelopen 24 uur een ban gekregen hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat hij ook buiten het topic wordt gepest. Zoals onder zijn echte naam elders posten of dat Twitter-account van een tijdje geleden. Als iemand zoveel wordt gepest dat hij vertrekt lost het probleem natuurlijk niet op.
Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn mag je die stellen in het GAM-fb topic.
Dat zegt hij net. Sowieso met z'n allen een persoon aanvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef vanpers het volgende:
[..]
Doe ff een linkje, kan het namelijk niet vinden en vraag me wel af waarom de users de afgelopen 24 uur een ban gekregen hebben.
Deze post wil ik dan wel even op ingaan. Dit zijn allemaal oude koeien die je uit een baggerslootje trekt nu. Het lijkt mij niet dat 1 van deze punten de rede van de banwave van vandaag/gister is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat hij ook buiten het topic wordt gepest. Zoals onder zijn echte naam elders posten of dat Twitter-account van een tijdje geleden. Als iemand zoveel wordt gepest dat hij vertrekt lost het probleem natuurlijk niet op.
Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn mag je die stellen in het GAM-fb topic.
Ik heb echt zon vermoeden dat je hier vaker gelezen hebt dan dat je voor doet. Hebben we de afgelopen 24 uur echt zo over Maver liggen posten? Heb niet alles gelezen maar kan me er weinig van herinneren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Dat zegt hij net. Sowieso met z'n allen een persoon aanvallen. :n
Dat klopt, ik was vooral aan het lezen en sinds een paar dagen aan het posten. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb echt zon vermoeden dat je hier vaker gelezen hebt dan dat je voor doet. Hebben we de afgelopen 24 uur echt zo over Maver liggen posten? Heb niet alles gelezen maar kan me er weinig van herinneren.
Ik snap niet dat er nooit over bans gepraat mag worden etc. Je deelt die dingen toch uit om je macht te tonen als straf, zodat het niet nog een keer gebeurd? Dan lijkt het me handig als we precies weten wat er dan niet mag, zodat we het in het vervolg stiekummer kunnen doen niet meer doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had gewoon zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:42 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Dat klopt, ik was vooral aan het lezen en sinds een paar dagen aan het posten. Wat is daar mis mee?Wat probeer je te zeggen?
Er werd gister gewoon veel gekut met posts en quotes vanaf het EA forum.
Mensen bannen op verzoek lost niks op.Dat dat de sfeer alleen maar verhardt in plaats van problemen oplost: daar hoef je je mavo niet voor afgemaakt te hebben. Maar goed, hoe ik van jouw manier van ordehandhaving denk, of liever gezegd, het gebrek aan zulke vaardigheden, heb ik al op meerdere momenten duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de gebande mensen niet wisten wat de consequenties zouden zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had gewoon zo'n vermoeden.
Was echt schandalig ja gisteren, allemaal een ban geven en nooit meer laten posten in GAM.
Ik vind het allemaal prima hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha je zei "maver"! Tot over 6 maanden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima hoor.Ik post dan ook nooit over hem want heb weinig te melden over maver.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha je zei "maver"! Tot over 6 maanden.
Precies, kan me er ook niet aan ergeren als ie 1 keer per week het TOTW komt posten. Misschien dat het met de geschiedenis te maken heeft dat anderen daar wel aanstoot aan nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima hoor.Ik post dan ook nooit over hem want heb weinig te melden over maver.
Ookal is het een trieste actie, probeer er gewoon boven te staan. Trek je er gewoon niet zo veel van aan. Als mensen zien dat jij altijd maar gaat happen op dat soort dingen dan blijf je gewoon een te makkelijk doelwit..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Wie heeft er een account gemaakt op het EA forum onder de naam Wajong24 en stuurt mij een PM. Doe normaal hoor. Trieste bedoeling
Niet het TOTW, maar de voorspellingen daarvanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, kan me er ook niet aan ergeren als ie 1 keer per week het TOTW komt posten. Misschien dat het met de geschiedenis te maken heeft dat anderen daar wel aanstoot aan nemen.
Mensen die zich met dit soort dingen bezig houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Wie heeft er een account gemaakt op het EA forum onder de naam Wajong24 en stuurt mij een PM. Doe normaal hoor. Trieste bedoeling
Moet zeggen dat ik dit soort dingen wel erg triest vind. In tegenstelling tot lachen om iemands engels en paniek om price ranges (wat volgens mij gister aan de orde was).quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Is ook erg triest maar zoals Danny zegt werkt het denk ik het beste als je het gewoon negeert. Al dat happen van Maver maakt hem juist een makkelijk doelwit(niet dat ik het goedkeur hoor)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit soort dingen wel erg triest vind. In tegenstelling tot lachen om iemands engels en paniek om price ranges (wat volgens mij gister aan de orde was).
Blijkbaar zit Tim86 dus allemaal dit soort dingen te doen, hij is tenslotte gebanned en heeft gister echt geen rare dingen gepost.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit soort dingen wel erg triest vind. In tegenstelling tot lachen om iemands engels en paniek om price ranges (wat volgens mij gister aan de orde was).
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelseaquote:
hahahhahahhaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelsea
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelsea
TT, POTS, Tim86, Rijstbal, HugoAFCA ik heb geen ban.quote:
TT ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TT, POTS, Tim86, Rijstbal, HugoAFCA ik heb geen ban.
Ha Ha zeg ik dan.
Lijkt me niks voor hem.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blijkbaar zit Tim86 dus allemaal dit soort dingen te doen, hij is tenslotte gebanned en heeft gister echt geen rare dingen gepost.
Heeft 2H4U even snel met zijn mannetje in canada gebeld onder welk IP dit aangemaakt is, snel checken en bannen maar.
Heb er ook niet op gereageerd. Stond iets in in de trend van dat ik weer TRs had lopen maken. Gelijk verwijderdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef AntiHero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Mij wel, heb het altijd al een klootzak gevonden.
Jij niet dan??
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Mij wel, heb het altijd al een klootzak gevonden.
Jij niet dan??
Nee oke, daar zou ik ook geen geld op durven inzetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.
1 voordeel: eindelijk die KUT GIGI uit die UIquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |