Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelseaquote:
hahahhahahhaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelsea
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo zat ik ook toen Silva die gelijkmaker binnen kopte tegen dat tyfes chelsea
TT, POTS, Tim86, Rijstbal, HugoAFCA ik heb geen ban.quote:
TT ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TT, POTS, Tim86, Rijstbal, HugoAFCA ik heb geen ban.
Ha Ha zeg ik dan.
Lijkt me niks voor hem.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blijkbaar zit Tim86 dus allemaal dit soort dingen te doen, hij is tenslotte gebanned en heeft gister echt geen rare dingen gepost.
Heeft 2H4U even snel met zijn mannetje in canada gebeld onder welk IP dit aangemaakt is, snel checken en bannen maar.
Heb er ook niet op gereageerd. Stond iets in in de trend van dat ik weer TRs had lopen maken. Gelijk verwijderdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit soort dingen wel erg triest vind. In tegenstelling tot lachen om iemands engels en paniek om price ranges (wat volgens mij gister aan de orde was).
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Mij wel, heb het altijd al een klootzak gevonden.
Jij niet dan??
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Mij wel, heb het altijd al een klootzak gevonden.
Jij niet dan??
Nee oke, daar zou ik ook geen geld op durven inzetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.
1 voordeel: eindelijk die KUT GIGI uit die UIquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:06 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar lijkt me niet iemand die dan kloons gaat aanmaken etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |