Volgens mij zei je gisteren dat je de nodige TR's en pr's had gemaakt, en wenste ons veel plezier met wat ging gebeuren, maar ik kan me vergissen hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan je serieus zeggen dat ik tegen al die 5 mensen geen TR hebt gemaakt. Ik zei dat in het topic in de hoop dat jullie gingen stoppen met wat jullie aan het doen waren en dat dit voor gevolgen had dat kon ik ook niet weten. Schijnbaar lezen de mods hier gewoon mee
Ik heb ze al heel lang niet meer gesproken en nu nog steeds niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:24 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Vind je het gek als je regelmatig met mods babbelt.
Dit ja, misschien lachen ze op het VIVA forum ook wel om je. Who cares.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik snap niet waar je je druk om maakt wat paar mafkezen op een forum over je zeggen. Lekker boeiend ook echt.
Hé Maver, goed van je dat je dit hier even uitlegt. Naar om te horen dat je weer last hebt van terugslagen, hoop dat het snel weer beter gaat. Er worden kutgrappen gemaakt en soms is dat niet leuk. Ik zou je alleen willen raden om goed na te denken voordat je een TR maakt. Niet alleen omdat ik het jammer vind dat we een aantal gezellig leden verliezen, de sfeer van het topic leidt eronder. Ik zeg niet dat jij verantwoordelijk bent voor de laatste paar bans, maar het kan haast geen toeval zijn dat elke keer als jouw naam ter sprake komt dat er een aantal bans worden uitgedeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Als ik even mag reageren en alsjeblieft niet gaan aanvallen ofzo. Probeer gewoon normaal te reageren van mijn kant en ook van jullie kant. Ik wil graag weten wie er aanstoot heeft gegeven om mij zo voor schut te zetten over wat ik plaats op het EA Forum. Alles wat ik daar post wordt hier gepost en ik word voor schut gezet door jullie. Ok ik heb dat plaatje van hier gekopieerd en op het ea forum geplaatst. Heb ik sorry voor gezegd in een reactie van Thad. Doe maar wat je er mee wilt doen. Ik ben misschien ook niet handig bezig maar dat komt door allerlei factoren hier thuis. Gaat gewoon niet zo heel goed met mij. Terugslag gekregen en dat soort dingen, nou ja gaat daar verder niet op in. Kan gewoon niet zoveel hebben op het moment. Ik post expres niet meer hier in het topic omdat dat lijdt tot problemen en dat wil ik helemaal niet. Ik heb mijn woordje gedaan en daar wil ik het bij laten. Gegroet
Misschien ben ik dan niet zo zoals jullie maar ik kan gewoon niet zoveel hebben. Snel geprikkeld etc. Door mijn huidige omstandigheden is dat nu versterkt. Kan ik ook niet helpenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij zei je gisteren dat je de nodige TR's en pr's had gemaakt, en wenste ons veel plezier met wat ging gebeuren, maar ik kan me vergissen hoor.
Je hebt wel ballen om de confrontatie aan te gaan, dat moet ik je nageven. We krijgen hier allemaal wel eens de volle lading. De kunst is om je niet te laten kennen denk ik.
Dan lees je dit topic niet meer? Dan is het toch ook opgelost?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan niet zo zoals jullie maar ik kan gewoon niet zoveel hebben. Snel geprikkeld etc. Door mijn huidige omstandigheden is dat nu versterkt. Kan ik ook niet helpen
Misschien is je ziggo/UPC abo opzeggen dan nog wel de meest verstandige keuze.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan niet zo zoals jullie maar ik kan gewoon niet zoveel hebben. Snel geprikkeld etc. Door mijn huidige omstandigheden is dat nu versterkt. Kan ik ook niet helpen
Ziggoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien is je ziggo/UPC abo opzeggen dan nog wel de meest verstandige keuze.
Dat zeg ik gvd al 3x maar daar reageert hij niet opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan lees je dit topic niet meer? Dan is het toch ook opgelost?
Hou je bek nep allochtoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef renevandieren het volgende:
Wollah wie moet ik prikken? zeg dan.. zeg dan!
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ZiggoGratis upgrade naar 120mb internet gehad.
Ja en dan? Achter mijn rug om lekker verder gaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan lees je dit topic niet meer? Dan is het toch ook opgelost?
Geen idee, kreeg een brief. En nu haal ik 110mb en 11 upload via speedtest.quote:
en hebben wij als UPC leden ook nog voordeel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Omdat ze nu eindelijk het UPC netwerk gaan gebruiken en niet dat andere pauperdraadje.
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
en hebben wij als UPC leden ook nog voordeel?
Al zou dat zo zijn. Dan lees je het niet, dan erger je er ook niet aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja en dan? Achter mijn rug om lekker verder gaan?
ignorance is blissquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja en dan? Achter mijn rug om lekker verder gaan?
Je hebt nu wel de mogelijkheid om een tweede horizonbox (kleintje) voor op je slaapkamer te nemen.quote:
Als dat zo makkelijk was had ik dat wel gedaan. Maar ja. Zal het proberenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn. Dan lees je het niet, dan erger je er ook niet aan.
Maak er toch nooit gebruik van, hou heel dat Horizon gebeuren lekker buiten de deur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:34 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Je hebt nu wel de mogelijkheid om een tweede horizonbox (kleintje) voor op je slaapkamer te nemen.
Beneden pauzeren en dan boven verder kijken.
Alles wat beneden is opgenomen boven kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |