Heb ik helaas niet bij me, maar ik zie jou het ook nog niet helemaal doen ouwe pretletter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, laten we een feesthoedje opzetten. en een roltoeter in de mond.
Als ik alleen met jou overblijf spring ik van een flatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet bij me, maar ik zie jou het ook nog niet helemaal doen ouwe pretletter.
Idd, wat een ellende.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, laten we een feesthoedje opzetten. en een roltoeter in de mond.
Dat is gelukkig je eigen keus. Ik zal er geen nacht minder om slapen in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik alleen met jou overblijf spring ik van een flat
Zolang je hem geen Sjon noemt als je hem niet persoonlijk kent dan valt ie nog best mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik alleen met jou overblijf spring ik van een flat
1 Nutteloze die buiten 53 pagina's op het EA forum aanmaken hier alles kan verneuken. Toch bizar dat zon iemand niet de arbeidsmarkt op kan, en dat de mods het nog geloven ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Idd, wat een ellende.
Vraag me wel af waar die gevallen strijders nu hun dag mee vullen. Komen wel wat uurtjes voor ze vrij.
Je post hier nog elke week minstens 1 keer. Niet zo slim dan he. En als je er niet goed tegen kan en je wil hier niet posten.. lees hier dan ook niet mee. Dan heb je er geen last meer van en wij ook niet van jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Als ik even mag reageren en alsjeblieft niet gaan aanvallen ofzo. Probeer gewoon normaal te reageren van mijn kant en ook van jullie kant. Ik wil graag weten wie er aanstoot heeft gegeven om mij zo voor schut te zetten over wat ik plaats op het EA Forum. Alles wat ik daar post wordt hier gepost en ik word voor schut gezet door jullie. Ok ik heb dat plaatje van hier gekopieerd en op het ea forum geplaatst. Heb ik sorry voor gezegd in een reactie van Thad. Doe maar wat je er mee wilt doen. Ik ben misschien ook niet handig bezig maar dat komt door allerlei factoren hier thuis. Gaat gewoon niet zo heel goed met mij. Terugslag gekregen en dat soort dingen, nou ja gaat daar verder niet op in. Kan gewoon niet zoveel hebben op het moment. Ik post expres niet meer hier in het topic omdat dat lijdt tot problemen en dat wil ik helemaal niet. Ik heb mijn woordje gedaan en daar wil ik het bij laten. Gegroet
Sterkte. Mogen we onze strijders terug?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Als ik even mag reageren en alsjeblieft niet gaan aanvallen ofzo. Probeer gewoon normaal te reageren van mijn kant en ook van jullie kant. Ik wil graag weten wie er aanstoot heeft gegeven om mij zo voor schut te zetten over wat ik plaats op het EA Forum. Alles wat ik daar post wordt hier gepost en ik word voor schut gezet door jullie. Ok ik heb dat plaatje van hier gekopieerd en op het ea forum geplaatst. Heb ik sorry voor gezegd in een reactie van Thad. Doe maar wat je er mee wilt doen. Ik ben misschien ook niet handig bezig maar dat komt door allerlei factoren hier thuis. Gaat gewoon niet zo heel goed met mij. Terugslag gekregen en dat soort dingen, nou ja gaat daar verder niet op in. Kan gewoon niet zoveel hebben op het moment. Ik post expres niet meer hier in het topic omdat dat lijdt tot problemen en dat wil ik helemaal niet. Ik heb mijn woordje gedaan en daar wil ik het bij laten. Gegroet
Wat ik me afvraag, heb jij bij al deze personen een TR gemaakt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Van mij apart wordt alles teruggedraaid, ik vind het prima maar doe dan alsjeblieft normaal. Waarom moet ik nu steeds de pineut zijn. Ik snap dat gewoon niet. Ik heb er ook een schuldgevoel van. Geef dat maar door aan hun.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Sterkte. Mogen we onze strijders terug?
Nee. Dat zeg ik eerlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, heb jij bij al deze personen een TR gemaakt?
richt je gewoon op het ea forum dat is beter. Daar mooi posten en lezen. Hier niet posten en niet lezen, voel jij je beter etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Van mij apart wordt alles teruggedraaid, ik vind het prima maar doe dan alsjeblieft normaal. Waarom moet ik nu steeds de pineut zijn. Ik snap dat gewoon niet. Ik heb er ook een schuldgevoel van. Geef dat maar door aan hun.
Ben ik de enige die hier aardbeien achteraan plakt in zijn hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Als je zegt dat je met de mods gaat babbelen en er vervolgens 2 complete voetbal elftallen gebanned worden... Verwacht je dat we je kusjes gaan geven? Actie = reactie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Van mij apart wordt alles teruggedraaid, ik vind het prima maar doe dan alsjeblieft normaal. Waarom moet ik nu steeds de pineut zijn. Ik snap dat gewoon niet. Ik heb er ook een schuldgevoel van. Geef dat maar door aan hun.
Zou mooi zijn als DS2 vooraf wist wat wij uit de pakjes krijgen. Zou een hoop munten besparen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef Papadiouf het volgende:
Krijg geen Ierse spelers uit die pakketjes hoor ds2, alleen maar ierse kits
Ik kan je serieus zeggen dat ik tegen al die 5 mensen geen TR hebt gemaakt. Ik zei dat in het topic in de hoop dat jullie gingen stoppen met wat jullie aan het doen waren en dat dit voor gevolgen had dat kon ik ook niet weten. Schijnbaar lezen de mods hier gewoon meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je zegt dat je met de mods gaat babbelen en er vervolgens 2 complete voetbal elftallen gebanned worden... Verwacht je dat we je kusjes gaan geven? Actie = reactie.
Maar aan welke oplossing denk je zelf in de toekomst?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan je serieus zeggen dat ik tegen al die 5 mensen geen TR hebt gemaakt. Ik zei dat in het topic in de hoop dat jullie gingen stoppen met wat jullie aan het doen waren en dat dit voor gevolgen had dat kon ik ook niet weten. Schijnbaar lezen de mods hier gewoon mee
pull nu deze baas. wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als DS2 vooraf wist wat wij uit de pakjes krijgen. Zou een hoop munten besparen.
Vind je het gek als je regelmatig met mods babbelt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan je serieus zeggen dat ik tegen al die 5 mensen geen TR hebt gemaakt. Ik zei dat in het topic in de hoop dat jullie gingen stoppen met wat jullie aan het doen waren en dat dit voor gevolgen had dat kon ik ook niet weten. Schijnbaar lezen de mods hier gewoon mee
Op dit moment heb ik het al moeilijk genoeg met mijzelf thuis. Laat staan dat ik vooruit kan denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar aan welke oplossing denk je zelf in de toekomst?
Je krijgt er vanzelf 1. De prijzen van nutteloze Ieren zijn nu alweer aan het zakken maar bijna alles is verkocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef Papadiouf het volgende:
Krijg geen Ierse spelers uit die pakketjes hoor ds2, alleen maar ierse kits
ik snap niet waarom je je druk om maakt wat paar mafkezen op een forum over je zeggen. Lekker boeiend ook echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |