Je moet inmiddels toch wel op de max zitten mag ik hopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel het liefste Rec ja. Park zelf doe ik niet echt, alleen als ik geen squad heb voor recPas veel stage gespeeld maar dat was om ff wat centen te verdienen voor een small forward
laatste rep level ben ik bezigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je moet inmiddels toch wel op de max zitten mag ik hopen?
Wat zijn dat voor Korea praktijken, heb nog nooit wat met een mod te maken gehad maar kan me haast niet voorstellen dat het zo erg is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat is hier wel eens gezegd door een mod, helaas heb ik daar geen link van.
Ik verkoop net een random bronze voor 5kquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met verkopenElke bronze Ier levert op de Xbox 1k of meer op. Ik ben nu bijna klaar met het erop zetten van de bronze Ieren.
Ohnee heb GTA niet eens op de PS4, alleen voor die heists ga ik het niet nog een keer aanschaffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Volg jullie niet altijd even veel maar dacht dat iedereen over gestapt was op GTA, maar dat had ik dus helemaal mis.
Zo'n top game als GTA links laten liggen om die kut games van Ubisoft te spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ohnee heb GTA niet eens op de PS4, alleen voor die heists ga ik het niet nog een keer aanschaffen.
AC best lang gedaan maar dat ben ik zoals bij alle delen halverwege zat op een of andere manier.
Gamen op de PCquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
ik speel city skyline. Wel tof spelAlleen is geen console game.
dan zou z'n schizofrenie eindelijk van pas komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, voordat Suarez hier de slimste user is
Heb hem toen op de PS3 niet gehaald dus voor mij is het allemaal nog nieuwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ohnee heb GTA niet eens op de PS4, alleen voor die heists ga ik het niet nog een keer aanschaffen.
AC best lang gedaan maar dat ben ik zoals bij alle delen halverwege zat op een of andere manier.
Lezen kut, er staat toch nog een keer aanschaffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Zo'n top game als GTA links laten liggen om die kut games van Ubisoft te spelen.
Deed ik eigenlijk ook nooit. Maar sinds kort wel omdat ik een nieuwe pc heb. Moet zeggen dat het best goed bevalt. Spellen zijn ook stuk goedkoper en mod support.quote:
Dat kan nooit een goed teken zijn. Al heb ik altijd maverke nogquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, voordat Suarez hier de slimste user is
Betaal liever 60 euro voor zo'n top game als GTA dan dat ik mijn kostbare tijd in Far Cry en Assasins Creed ga steken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lezen kut, er staat toch nog een keer aanschaffen.
Ieder zijn eigen ding toch? Of moeten we het allemaal met jou eens zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:59 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Betaal liever 60 euro voor zo'n top game als GTA dan dat ik mijn kostbare tijd in Far Cry en Assasins Creed ga steken.Labiele mongool.
Het liefst wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding toch? Of moeten we het allemaal met jou eens zijn?
als hij dit leest ben je wegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat kan nooit een goed teken zijn. Al heb ik altijd maverke nog
Want? Die hoef je niet eens zelf te besturen. Doet die voor je.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Tot je een auto moet besturen, kutter hadden ze het niet kunnen bedenken.
So be it.quote:
Ja, laten we een feesthoedje opzetten. en een roltoeter in de mond.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
So be it.
zelfs Tim heeft een ban, de perfecte schoonzoon heeft een ban.
We moeten allemaal blij zijn dat we hier nog zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |