Komen helemaal niet meer terug in het GAM gedeeltequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe lang zijn onze strijders gesneuveld?
3 weken + perm ban in GAM?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En kunnen we geen losgeld betalen?
Is het dan niet tijd om een ander heenkomen te zoeken? Hier snappen ze er dan geen ene kut van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Komen helemaal niet meer terug in het GAM gedeelte
Dat laatste is dan ook weer waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
Berichtje van P4L dat ze 3 weken ban hebben + niet meer in het GAM gedeelte.
dat zou betekenen dat er 6 man hier niet meer komt, en er 6 nieuwe personen komen.
Of de eredivisielounge op het EA forum.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Je kan het bij Wijzijnvoetbal proberen. Die hebben een sectie "Derde helft", waar je topics over van alles en nog wat aan kan maken.
Ik heb een ban daar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Of de eredivisielounge op het EA forum.
Maak je toch een kloontje aanquote:
Ach, heeft de gekopieerde het straks voor elkaar: FUT forum dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
rede trouwens het kopieeren van berichten van het EA forum
Maar het spijt hem, echt waar hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, heeft de gekopieerde het straks voor elkaar: FUT forum dood.
Fok! Was toch een plek waar newbees naar toe gingen als eerste om vragen te stellen en info in te winnen. Ze vonden uiteindelijk ook veel gezelligheid. Straks vinden ze een kerkhof. Goed gedaan persoonlijke modsquote:
+1quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Je kan het bij Wijzijnvoetbal proberen. Die hebben een sectie "Derde helft", waar je topics over van alles en nog wat aan kan maken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
+1
Hebben nog dezelfde roots ook. Waren niet meer welkom op fok
En zo ging het met WOS ook.
Jullie zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zeg nieuw forum. Dit is helemaal ruk.
WeFut forum?
Prima. Zolang die anderen niet terug mogen komen zoeken ze het maar uit ook. Heel fok gaat naar de kut heb ik begrepen. En dat hebben ze aan zich zelf te danken. Ik ga me registreren op wijzijnvoetbal.nl Hopen dat het daar wat minder 2happy is. Kneuzenkermis hierquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
+1
Hebben nog dezelfde roots ook. Waren niet meer welkom op fok
En zo ging het met WOS ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |