En de mijne welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef Buurpoes het volgende:
Ik werk vaak in twee documenten tegelijkertijd. Dus dan kan ik dat thuis naast elkaar zetten, maar op t werk moet ik heen en weer klikken. Irritant, niet onwerkbaar. Mijn baas heeft daar echt geen extra scherm voor over. En scrollen doe ik dus ook de hele dag. Boei.
Detail: dan zou er ook een nieuwe grafische kaart in de pc moeten.quote:
Wantquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Detail: dan zou er ook een nieuwe grafische kaart in de pc moeten.
Oude pc waarschijnlijk, die vroeger van een bedrijf geweest is, zonder SSD, en met maar 1 video aansluiting ?quote:
Auquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oude onderwijs pc waarschijnlijk, die vroeger van een bedrijf geweest is, zonder SSD, en met maar 1 video aansluiting ?
Gewoon tien jaar geleden gekocht door de uni. En toen al bezuinigingen, dus zo kaal mogelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oude pc waarschijnlijk, die vroeger van een bedrijf geweest is, zonder SSD, en met maar 1 video aansluiting ?
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Au![]()
Oké, misschien ben ik wel verwendniet dat ik een ssd in m'n werklaptop heb, maar een scherm aansluiten moet kunnen vind ik
Ik vind gewoon dat als je iets doet, je het goed moet doenquote:
Hier geven we liever geld uit aan chemicalien in het lab dan randzaken als pc's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat als je iets doet, je het goed moet doendat geldt dus ook voor werkgevers
Dat zijn pas grote schermen !!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier geven we liever geld uit aan chemicalien in het lab dan randzaken als pc's.
Ik tref ook regelmatig nog 100-jaar oude krijtborden aan.
Bij ons is een pc juist een hoofdzaak, zonder kunnen we vrij weinigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier geven we liever geld uit aan chemicalien in het lab dan randzaken als pc's.
Ik tref ook regelmatig nog 100-jaar oude krijtborden aan.
Verwend nestquote:
En veel verder dan het monochroom / 4 kleuren pallet kom je ook niet denk ik...quote:
Laatst hadden we geen stroom, toen moest ik toch effe denken hoe ik les zou gaan geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij ons is een pc juist een hoofdzaak, zonder kunnen we vrij weinigzal het verschil verklaren
Met een 100-jaar oud krijtbord is weinig mis, die dingen zijn niet meer te upgradenwel tof dat ze nog gebruikt worden
Meestal ligt er aardig wat krijt bij hoor. Maar de kleurtjes zie je niet zo goed, dus ik pak vaak wit en ga dan varieren in lijndikte of patroon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En veel verder dan het monochroom / 4 kleuren pallet kom je ook niet denk ik...
Tegenwoordig bestaan er ook usb2vgaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik een grafische kaart van jou mag.
Dus tot vier schermen op twee kaarten is mogelijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er ook usb2vgaGeen extra grafische kaart nodig en toch een 2de scherm wajaaa
(Lees: Die heb ik voor mijn 3de scherm; want ik mocht ook geen extra grafische kaartmehehehe)
Als ge usb poorten hebt; dan kunde een scherm aansluiten wajaaaaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus tot vier schermen op twee kaarten is mogelijk?
Goede actie trouwens!
Waar moet ik hem heen sturen ? ISA, AGP, PCI of PCIe ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik een grafische kaart van jou mag.
Euh??quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar moet ik hem heen sturen ? ISA, AGP, PCI of PCIe ?
Ja, dat weet ik. Jij ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je weet je eigen adres toch wel ???
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:47 schreef Buurpoes het volgende:
Is het bij jullie ook zo prachtig weer?
wokjequote:
Ik kijk nu naar 2 stuks 22 inch en m'n 14 inch laptop schermquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil jij ook nog opscheppen over je schermen? Hoeveel en welke maat?
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:47 schreef Buurpoes het volgende:
Is het bij jullie ook zo prachtig weer?
Ook een driekoppig monster!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar 2 stuks 22 inch en m'n 14 inch laptop scherm
Yepquote:
Gelukkig is het toch gelukt. Ondanks de word en paint perikelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef essnhills het volgende:
Mogguh![]()
Na gister een hoop geklooi in word met plaatjes staat het er nu allemaal goed in en heb ik alle teksten etc. die ik nodig heb
Ja, ik werd er nogal sjaggie van ook. Het hielp ook niet echt mee dat ik er na 2 uur klooien achter kwam dat de muis die ik gebruikte soort van stuk isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gelukkig is het toch gelukt. Ondanks de word en paint perikelen.
paintquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik werd er nogal sjaggie van ook. Het hielp ook niet echt mee dat ik er na 2 uur klooien achter kwam dat de muis die ik gebruikte soort van stuk isDe scrollknop doet het bijvoorbeeld niet, en de rechtermuisknop gebruiken resulteerde in scrollgedrag, maar dan niet gestuurd. Wat niet echt briljant handig was ofzo
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paint
Heb je de onderkoffermod ook gebruikt?
show your paint skillzzquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Leuk de onderkoffermodafbeelding in m'n onderzoeksvoorstel zetten![]()
quote:
Verrek, het is nog steeds ochtend ook jaquote:
filmpjequote:
Waarom heb je zo'n slaaptekort dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef Arch-Indar het volgende:
*gaap*
Dat slaaptekort begint nu echt te werken...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Check deze paintskillzzz, nou geef me een 8'
Beetje eigen schuld, vannacht wekker gezet om half 3, om de formule 1 te kijken. En ik heb dus op de bank geslapen, want vrouw en kleine wilde mijn wekker niet horen...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n slaaptekort dan?
quote:
Oh, hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje eigen schuld, vannacht wekker gezet om half 3, om de formule 1 te kijken. En ik heb dus op de bank geslapen, want vrouw en kleine wilde mijn wekker niet horen...
Dat heb ik gister voorbij zien komen ja, die arm gaat gewoon overduidelijk richting het stuur om het stuur vast te pakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Hooligans bij het vrouwenwielrennen..
Dit is toch gewoon express gedaan ??
wel uit de wind gaan zitten danquote:
laatste keer wentelteefjes is volgens mij zo'n 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:30 schreef Buurpoes het volgende:
Wentelteefjes waren heerlijk.
Nu spelletje.
Waarom??quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer wentelteefjes is volgens mij zo'n 20 jaar geleden
Lekker toch? Dat is toch reden genoeg?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik nooit een reden zie om ze te maken denk ik..
Hoeveel zijn het er geworden per persoon ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:30 schreef Buurpoes het volgende:
Wentelteefjes waren heerlijk.
Nu spelletje.
smakelijkquote:
is toch gewoon ei met witbrood en suiker?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lekker toch? Dat is toch reden genoeg?
En melk en kaneel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch gewoon ei met witbrood en suiker?
Twee, was genoeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er geworden per persoon ?
Maar maar.. Lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik nooit een reden zie om ze te maken denk ik..
ik wil nog wel eens eggs benedict proberen, maar volgens mij is dat echt gewoon vies vettigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En melk en kaneel.
Maar zo kun je alles wel kapot relativeren...
Soms met een diner op werk, serveren we ijs met wentelteefjes van suikerbroodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
kleine etersquote:
Dan eet ik ze wel voor je op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog wel eens eggs benedict proberen, maar volgens mij is dat echt gewoon vies vettig
Dan heb jij vast een knuffelbaar lijf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een knuffelbaar lijf.wok? volgens mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een knuffelbaar lijf.mijn BMI is 19,9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik heb anders vernomen....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
2.5 pizza whaoooKrijg ik écht niet weg (medium size dan he... geen mini's daar doe ik niet aan
)
En whaooo wentelteefjes! Idd ook lang geleden; morgen maar weer eens maken![]()
Eeuwige schralequote:
Dit gaat om etenquote:
Meer dan een handvol is toch zondequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit gaat om etenDas een ander verhaal
En mijn andere mini's heb ik niet gekozen
Dan had ik ze wel iets minder mini gemaakt
Ik kan hier voorlopig geen mening over geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit gaat om etenDas een ander verhaal
En mijn andere mini's heb ik niet gekozen
Dan had ik ze wel iets minder mini gemaakt
Whehehe dat zegt cif ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Meer dan een handvol is toch zonde
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan hier voorlopig geen mening over geven.
6 bruine boterhammen, 2,5 pizza, appel, walnoten, 200gr chocolade.quote:
het is een vloekquote:
cifquote:
Het vroegere Andy volgensmij ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cif
Dat is toch een schuurschoonmaakmiddel
Wentelteefjesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En melk en kaneel.
Maar zo kun je alles wel kapot relativeren...
Ow sorry force of habbitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cif
Dat is toch een schuurschoonmaakmiddel
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow sorry force of habbitEuh.. mijn man heet A.ndy en zijn vrienden hebben hem als bijnaam cif gegeven; wat ik dus ook heel vaak hier doe om hem te benoemen
![]()
Ja, jaren 80 kind, heb de naamsverandering nog meegemaaktquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow sorry force of habbitEuh.. mijn man heet A.ndy en zijn vrienden hebben hem als bijnaam cif gegeven; wat ik dus ook heel vaak hier doe om hem te benoemen
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, jaren 80 kind, heb de naamsverandering nog meegemaakt
Ik technisch gezien ook, maar blijkbaar iets minder bewust met schoonmaakmiddelen bezig geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, jaren 80 kind, heb de naamsverandering nog meegemaakt
Het viel mij gewoon op toen. Naamsverandering deden ze nog niet zoveel als nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik technisch gezien ook, maar blijkbaar iets minder bewust met schoonmaakmiddelen bezig geweest.
vroegah, toen twix nog raider wasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het viel mij gewoon op toen. Naamsverandering deden ze nog niet zoveel als nu.
Ben je nu gewend dat het zus heet, binnen een paar jaar verandert het naar zo
en cup a soup van Royco en niet van Unoxquote:
Waar woont jouw huis?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:15 schreef Bos81 het volgende:
Weekend.
Zometeen flink wat boodschappen doen. Morgen in alle vroegte gebak halen zodat mijn bezoek daarvan kan smullen![]()
Eindhovenquote:
Zondag is de grote dagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:15 schreef Bos81 het volgende:
Weekend.
Zometeen flink wat boodschappen doen. Morgen in alle vroegte gebak halen zodat mijn bezoek daarvan kan smullen![]()
Je wilde een filmpje laten makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik was trouwens vandaag even op MPG-University..![]()
quote:
quote:
Ja, maar ik kon het niet vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je wilde een filmpje laten maken
ik heb dr who nooit gekekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik lees net dit:
'Wherever the location and duration of stops inside the daily prism, the path of the individual will always form an unbroken line inside the prism without backward loops. He cannot pass a certain point in time-space more than once but he always has te be at some point.'
Automatische toevoeging van mijn Dr. Who brein:
'Except when you're with the Dr. of course'
Ik een paar seizoenen..quote:
Nóg meerquote:
hoeveel seizoen zijn er?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik een paar seizoenen..![]()
Vind het wel een toffe serie
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nóg meer?
WOK is samen met Toek en mij een van de grootste eters van de KSC. Van heel FOK!, durf ik zelfs te beweren
...
Veelquote:
36 Seizoenen of zo inmiddels ? Veel te veel om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel![]()
![]()
Maar het hangt er een beetje vanaf wanneer je wilt beginnen met kijken
Dr. Who is bijna nóg ouder dan GF..
Maar de nieuwe serie is geloof ik in 2005 begonnen
hmm, ik geloof niet dat het verstandig is als ik nog een serie erbij pak op dit momentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel![]()
![]()
Maar het hangt er een beetje vanaf wanneer je wilt beginnen met kijken
Dr. Who is bijna nóg ouder dan GF..
Maar de nieuwe serie is geloof ik in 2005 begonnen
je vergeet Koning DaMart.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nóg meer?
WOK is samen met Toek en mij een van de grootste eters van de KSC. Van heel FOK!, durf ik zelfs te beweren
...
Dan zijn ze binnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet Koning DaMart.
Wij 4 samen in een restaurant en ze sluiten spontaan.
Ik zit nu aan den lunsj.quote:
M'n vader heeft ooit op wintersport met vrienden een keer iets besteld, ze wisten niet wat het was, maar ze hadden gevraagd aan de bediening wat lekker veel was, want ze hadden honger.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet Koning DaMart.
Wij 4 samen in een restaurant en ze sluiten spontaan.
Boven de Hallo Winkelquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit nu aan den lunsj.
Geen soep gehaald, want die was matig.
Wel een banaan erbij. Stel je voor dat toek de straat oversteekt.
Zoiets idd, het zijn er echt belachelijk veel iigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
36 Seizoenen of zo inmiddels ? Veel te veel om mee te beginnen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik geloof niet dat het verstandig is als ik nog een serie erbij pak op dit moment
Ik heb je niet gezien net, in welk gebouw zit je meestal??quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit nu aan den lunsj.
Geen soep gehaald, want die was matig.
Wel een banaan erbij. Stel je voor dat toek de straat oversteekt.
Het nieuwste, of de bieb.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien net, in welk gebouw zit je meestal??
Onder MPG's huisquote:
Okee. Ik ben ook nergens binnen geweest natuurlijk. Had brieven moeten bezorgen, kon niks vinden, voelde me niet op me gemak daar. (onbekend, veel studenten..)quote:
Neehee, opletten.quote:
De buren van de Hallo winkelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
En wie woont er naast de Hallo winkel?
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
quote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
Dat had ie best eens mogen vertellen
Oh, vandaarquote:
Ik lees net dat Bos en MPG samenwonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
Dat had ie best eens mogen vertellen
Gezellig!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees net dat Bos en MPG samenwonen.
quote:
Zeker!quote:
dan zijn ze faillietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan zijn ze binnen
Tenzij het All you can eat is
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een ramp daar als je iets moet bezorgen en er nog nooit bent geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik ben ook nergens binnen geweest natuurlijk. Had brieven moeten bezorgen, kon niks vinden, voelde me niet op me gemak daar. (onbekend, veel studenten..)
He wait whut?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
wtf... ik heb Bos daar nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Wel op blijven letten hè?quote:
scannertjequote:
drukte inmiddels overleefd, nu zin in weekendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Druk!Maar geen griep meer!
Jij?
Weekend!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drukte inmiddels overleefd, nu zin in weekend
Iddquote:
Ik ga heel gauw KSC uit voor ik iets verkeerds zegquote:
bij mij reageren die rooie al 2 dagen niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Hele dag rustig qua werk, ben ik bezig met Vodafone, overstappen en hun chat, word ik gebeld. Dus al bellend met een collega heb ik haar door Photoshop geloodst en had ik een chat met een Vodafone medewerkerBeiden succesvol afgerond
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Hele dag rustig qua werk, ben ik bezig met Vodafone, overstappen en hun chat, word ik gebeld. Dus al bellend met een collega heb ik haar door Photoshop geloodst en had ik een chat met een Vodafone medewerkerBeiden succesvol afgerond
via chat? vaag. Geen nieuwe klant zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mij reageren die rooie al 2 dagen niet.
Komt omdat jij een groene bentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mij reageren die rooie al 2 dagen niet.
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Sup?quote:
Briefje ophangen, net als in die flat ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef essnhills het volgende:
Het is dat ik weet wat er boven gaande is, maar je zou bijna denken dat de bovenverdieping gesloopt wordt
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Briefje ophangen, net als in die flat ?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Briefje ophangen, net als in die flat ?
Oeh nice!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef Muck het volgende:
Boh
Vandaag zijn er allemaal mooie rolletjes kant voor de webshop binnengekomenI like
"Lieve pap en mam,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee niet zulke geluiden
Dat zou helemaalzijn, het is m'n ouderlijk huis, vrijstaand
TMIquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee niet zulke geluiden
Oeps... Ja, dan geen goed plan, en geen goede gedachte ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee niet zulke geluiden
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
"Lieve pap en mam,
maak eens niet zo'n herrie met batsen
Kusjes Es"
Goffer!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
"Lieve pap en mam,
Kusjes Es"
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
"Lieve pap en mam,
Kusjes Es"
Lieve Es,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
"Lieve pap en mam,
Kusjes Es"
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lieve Es,
Misschien moet je zelf eens goed gebatsts worden.
Dat hangt er dan onder de volgende ochtend
AAaaaaarghquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lieve Es,
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lieve Es,
Maar maar.. dat gebeurde ook in die flat hoor.... Ikke niet bedacht hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
AAaaaaargh
Jouw brein is nog zieker dan het mijne
Ikquote:
Ik werk ook. Al is het vandaag meer controleren of het werk goed gebeurt... backup controle dag en zo...quote:
Ja, straks even naar de winkel denk ik.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik werk ook. Al is het vandaag meer controleren of het werk goed gebeurt... backup controle dag en zo...
Dat ook weer duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
wtf... ik heb Bos daar nooit gezien
Ik ben weleens met MPG in een bos geweest, maar dat telt dan weer niet, toch?
Geen idee of ik dat ooit met MPG op heb, denk het nietquote:
Vorige maand ook alquote:
Leugens!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
ik ontken alles
ik heb nog nooit van fok gehoord
ik zou nooit op internet zitten tijdens het werken
Jij bent werkloos?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
ik ontken alles
Bij Danny een verzoek ingedient om het bewijs te overhandigen aan je werkgever.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
ik ontken alles
Wij hadden alleen een spelletjesavond, de dagactiviteit ging m niet worden vanwege MPGwerkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat ooit met MPG op heb, denk het niet
Maar we hebben ooit door een bos gesjeesd met de zwemclub
Das meer Nikkie dr afdeling, toch?quote:
In Arcenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat ooit met MPG op heb, denk het niet
Maar we hebben ooit door een bos gesjeesd met de zwemclub
Ja dat dacht ik al. Ik heb je wel door.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nimmer
[..]
ja, wajong en zo.
lekker geld van de overheid
Klopt!quote:
In dat bosquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt!
Ik ben daar vorig jaar nog geweest trouwens
ik ben er wel eens doorheen gereden denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden in Arcen geweest. HJ brouwerij
De brouwerij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er wel eens doorheen gereden denk ik
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zitten die vakantiechalets daar ook?
Lekker touren, met je cabrio, glas in je hand. Naast zo'n vat stoppen, vers biertje tappen. Dat is die wajong leven jeweetzquote:
zolang je de kelder maar met rust hebt gelatenquote:
geen zorgen, ik heb een brouwerij in eigen dorpquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang je de kelder maar met rust hebt gelaten
Nee in Arcenquote:
vrijdagmiddag niveautjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Buurpoes het volgende:
Er is echt geen touw aan vast te knopen.
Oud en nieuwquote:
Wat had je dan verwacht op vrijdagmiddagquote:
Hele Flessen per dag.quote:
Ikquote:
twitter DM's nee geen nieuwe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
via chat? vaag. Geen nieuwe klant zeker
quote:
Druivensap in plats van vinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Oud en nieuw
De huisarts heeft me verteld dat ik behoorlijk Bronchitus heb.
En heeft een Antibiotica kuur voorgeschreven.
DAT BETEKENT DUS 5 DAGEN GEEN ALCOHOL![]()
bij de meeste antibiotica is een glaasje alcohol geen enkel probleemquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Oud en nieuw
Gewoon beetje met Tweets gaan strooien die iedereen kan zien en hun @-en. Dat vinden ze niet leuk, dus reageren ze welquote:
zoiets jaquote:
Dat wilde je toch? Antibiotica.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Oud en nieuw
alcohol beinvloedt de werking van antibiotica. op zich geen bijwerkingen, maar de medicinale werking van de AB wordt minder. en Aangezien ik toch nu wel eens heel erg graag van die kuthoest af wil ga ik de raad van de doc maar opvolgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de meeste antibiotica is een glaasje alcohol geen enkel probleem
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat wilde je toch? Antibiotica.
Wel je kuur afmaken he?
Sterkte ermee. En beterschap.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Oud en nieuw
ARCEN -> Hertog Janquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee in Arcen
Volgens mij wel in de buurt van dat bos
ja dankquote:
heb vanmiddag aan het water geluncht bij Almere haven.quote:
Hoop dat het snel aanslaatquote:
tja, aan het water is het ook kouder hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb vanmiddag aan het water geluncht bij Almere haven.
Best koud
nu al zo'n 5 weken, ben kapotquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoop dat het snel aanslaat![]()
Ik heb in december ook nauwelijks geslapen door hoesten, echt schijtirritant
thx, zal best wel eens over gaan tochquote:
Leugensquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
alcohol beinvloedt de werking van antibiotica. op zich geen bijwerkingen, maar de medicinale werking van de AB wordt minder. en Aangezien ik toch nu wel eens heel erg graag van die kuthoest af wil ga ik de raad van de doc maar opvolgen.
dat vindt ik nog het ergstequote:
helaas nietquote:
succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |