En de mijne welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef Buurpoes het volgende:
Ik werk vaak in twee documenten tegelijkertijd. Dus dan kan ik dat thuis naast elkaar zetten, maar op t werk moet ik heen en weer klikken. Irritant, niet onwerkbaar. Mijn baas heeft daar echt geen extra scherm voor over. En scrollen doe ik dus ook de hele dag. Boei.
Detail: dan zou er ook een nieuwe grafische kaart in de pc moeten.quote:
Wantquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Detail: dan zou er ook een nieuwe grafische kaart in de pc moeten.
Oude pc waarschijnlijk, die vroeger van een bedrijf geweest is, zonder SSD, en met maar 1 video aansluiting ?quote:
Auquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oude onderwijs pc waarschijnlijk, die vroeger van een bedrijf geweest is, zonder SSD, en met maar 1 video aansluiting ?
Gewoon tien jaar geleden gekocht door de uni. En toen al bezuinigingen, dus zo kaal mogelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oude pc waarschijnlijk, die vroeger van een bedrijf geweest is, zonder SSD, en met maar 1 video aansluiting ?
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Au![]()
Oké, misschien ben ik wel verwendniet dat ik een ssd in m'n werklaptop heb, maar een scherm aansluiten moet kunnen vind ik
Ik vind gewoon dat als je iets doet, je het goed moet doenquote:
Hier geven we liever geld uit aan chemicalien in het lab dan randzaken als pc's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat als je iets doet, je het goed moet doendat geldt dus ook voor werkgevers
Dat zijn pas grote schermen !!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier geven we liever geld uit aan chemicalien in het lab dan randzaken als pc's.
Ik tref ook regelmatig nog 100-jaar oude krijtborden aan.
Bij ons is een pc juist een hoofdzaak, zonder kunnen we vrij weinigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier geven we liever geld uit aan chemicalien in het lab dan randzaken als pc's.
Ik tref ook regelmatig nog 100-jaar oude krijtborden aan.
Verwend nestquote:
En veel verder dan het monochroom / 4 kleuren pallet kom je ook niet denk ik...quote:
Laatst hadden we geen stroom, toen moest ik toch effe denken hoe ik les zou gaan geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij ons is een pc juist een hoofdzaak, zonder kunnen we vrij weinigzal het verschil verklaren
Met een 100-jaar oud krijtbord is weinig mis, die dingen zijn niet meer te upgradenwel tof dat ze nog gebruikt worden
Meestal ligt er aardig wat krijt bij hoor. Maar de kleurtjes zie je niet zo goed, dus ik pak vaak wit en ga dan varieren in lijndikte of patroon.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En veel verder dan het monochroom / 4 kleuren pallet kom je ook niet denk ik...
Tegenwoordig bestaan er ook usb2vgaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik een grafische kaart van jou mag.
Dus tot vier schermen op twee kaarten is mogelijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er ook usb2vgaGeen extra grafische kaart nodig en toch een 2de scherm wajaaa
(Lees: Die heb ik voor mijn 3de scherm; want ik mocht ook geen extra grafische kaartmehehehe)
Als ge usb poorten hebt; dan kunde een scherm aansluiten wajaaaaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus tot vier schermen op twee kaarten is mogelijk?
Goede actie trouwens!
Waar moet ik hem heen sturen ? ISA, AGP, PCI of PCIe ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik een grafische kaart van jou mag.
Euh??quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar moet ik hem heen sturen ? ISA, AGP, PCI of PCIe ?
Ja, dat weet ik. Jij ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je weet je eigen adres toch wel ???
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:47 schreef Buurpoes het volgende:
Is het bij jullie ook zo prachtig weer?
wokjequote:
Ik kijk nu naar 2 stuks 22 inch en m'n 14 inch laptop schermquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil jij ook nog opscheppen over je schermen? Hoeveel en welke maat?
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:47 schreef Buurpoes het volgende:
Is het bij jullie ook zo prachtig weer?
Ook een driekoppig monster!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar 2 stuks 22 inch en m'n 14 inch laptop scherm
Yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |