Gelukkig is het toch gelukt. Ondanks de word en paint perikelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef essnhills het volgende:
Mogguh![]()
Na gister een hoop geklooi in word met plaatjes staat het er nu allemaal goed in en heb ik alle teksten etc. die ik nodig heb
Ja, ik werd er nogal sjaggie van ook. Het hielp ook niet echt mee dat ik er na 2 uur klooien achter kwam dat de muis die ik gebruikte soort van stuk isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gelukkig is het toch gelukt. Ondanks de word en paint perikelen.
paintquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik werd er nogal sjaggie van ook. Het hielp ook niet echt mee dat ik er na 2 uur klooien achter kwam dat de muis die ik gebruikte soort van stuk isDe scrollknop doet het bijvoorbeeld niet, en de rechtermuisknop gebruiken resulteerde in scrollgedrag, maar dan niet gestuurd. Wat niet echt briljant handig was ofzo
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paint
Heb je de onderkoffermod ook gebruikt?
show your paint skillzzquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Leuk de onderkoffermodafbeelding in m'n onderzoeksvoorstel zetten![]()
quote:
Verrek, het is nog steeds ochtend ook jaquote:
filmpjequote:
Waarom heb je zo'n slaaptekort dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef Arch-Indar het volgende:
*gaap*
Dat slaaptekort begint nu echt te werken...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Check deze paintskillzzz, nou geef me een 8'
Beetje eigen schuld, vannacht wekker gezet om half 3, om de formule 1 te kijken. En ik heb dus op de bank geslapen, want vrouw en kleine wilde mijn wekker niet horen...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n slaaptekort dan?
quote:
Oh, hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje eigen schuld, vannacht wekker gezet om half 3, om de formule 1 te kijken. En ik heb dus op de bank geslapen, want vrouw en kleine wilde mijn wekker niet horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |