Iddquote:
Ik ga heel gauw KSC uit voor ik iets verkeerds zegquote:
bij mij reageren die rooie al 2 dagen niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Hele dag rustig qua werk, ben ik bezig met Vodafone, overstappen en hun chat, word ik gebeld. Dus al bellend met een collega heb ik haar door Photoshop geloodst en had ik een chat met een Vodafone medewerkerBeiden succesvol afgerond
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Hele dag rustig qua werk, ben ik bezig met Vodafone, overstappen en hun chat, word ik gebeld. Dus al bellend met een collega heb ik haar door Photoshop geloodst en had ik een chat met een Vodafone medewerkerBeiden succesvol afgerond
via chat? vaag. Geen nieuwe klant zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mij reageren die rooie al 2 dagen niet.
Komt omdat jij een groene bentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mij reageren die rooie al 2 dagen niet.
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Sup?quote:
Briefje ophangen, net als in die flat ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef essnhills het volgende:
Het is dat ik weet wat er boven gaande is, maar je zou bijna denken dat de bovenverdieping gesloopt wordt
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Briefje ophangen, net als in die flat ?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Briefje ophangen, net als in die flat ?
Oeh nice!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef Muck het volgende:
Boh
Vandaag zijn er allemaal mooie rolletjes kant voor de webshop binnengekomenI like
"Lieve pap en mam,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee niet zulke geluiden
Dat zou helemaalzijn, het is m'n ouderlijk huis, vrijstaand
TMIquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee niet zulke geluiden
Oeps... Ja, dan geen goed plan, en geen goede gedachte ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee niet zulke geluiden
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
"Lieve pap en mam,
maak eens niet zo'n herrie met batsen
Kusjes Es"
Goffer!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
"Lieve pap en mam,
maak eens niet zo'n herrie met batsen