Het viel mij gewoon op toen. Naamsverandering deden ze nog niet zoveel als nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik technisch gezien ook, maar blijkbaar iets minder bewust met schoonmaakmiddelen bezig geweest.
vroegah, toen twix nog raider wasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het viel mij gewoon op toen. Naamsverandering deden ze nog niet zoveel als nu.
Ben je nu gewend dat het zus heet, binnen een paar jaar verandert het naar zo
en cup a soup van Royco en niet van Unoxquote:
Waar woont jouw huis?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:15 schreef Bos81 het volgende:
Weekend.
Zometeen flink wat boodschappen doen. Morgen in alle vroegte gebak halen zodat mijn bezoek daarvan kan smullen![]()
Eindhovenquote:
Zondag is de grote dagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:15 schreef Bos81 het volgende:
Weekend.
Zometeen flink wat boodschappen doen. Morgen in alle vroegte gebak halen zodat mijn bezoek daarvan kan smullen![]()
Je wilde een filmpje laten makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik was trouwens vandaag even op MPG-University..![]()
quote:
quote:
Ja, maar ik kon het niet vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je wilde een filmpje laten maken
ik heb dr who nooit gekekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik lees net dit:
'Wherever the location and duration of stops inside the daily prism, the path of the individual will always form an unbroken line inside the prism without backward loops. He cannot pass a certain point in time-space more than once but he always has te be at some point.'
Automatische toevoeging van mijn Dr. Who brein:
'Except when you're with the Dr. of course'
Ik een paar seizoenen..quote:
Nóg meerquote:
hoeveel seizoen zijn er?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik een paar seizoenen..![]()
Vind het wel een toffe serie
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nóg meer?
WOK is samen met Toek en mij een van de grootste eters van de KSC. Van heel FOK!, durf ik zelfs te beweren
...
Veelquote:
36 Seizoenen of zo inmiddels ? Veel te veel om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel![]()
![]()
Maar het hangt er een beetje vanaf wanneer je wilt beginnen met kijken
Dr. Who is bijna nóg ouder dan GF..
Maar de nieuwe serie is geloof ik in 2005 begonnen
hmm, ik geloof niet dat het verstandig is als ik nog een serie erbij pak op dit momentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel![]()
![]()
Maar het hangt er een beetje vanaf wanneer je wilt beginnen met kijken
Dr. Who is bijna nóg ouder dan GF..
Maar de nieuwe serie is geloof ik in 2005 begonnen
je vergeet Koning DaMart.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nóg meer?
WOK is samen met Toek en mij een van de grootste eters van de KSC. Van heel FOK!, durf ik zelfs te beweren
...
Dan zijn ze binnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet Koning DaMart.
Wij 4 samen in een restaurant en ze sluiten spontaan.
Ik zit nu aan den lunsj.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |