quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een knuffelbaar lijf.wok? volgens mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een knuffelbaar lijf.mijn BMI is 19,9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik heb anders vernomen....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
2.5 pizza whaoooKrijg ik écht niet weg (medium size dan he... geen mini's daar doe ik niet aan
)
En whaooo wentelteefjes! Idd ook lang geleden; morgen maar weer eens maken![]()
Eeuwige schralequote:
Dit gaat om etenquote:
Meer dan een handvol is toch zondequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit gaat om etenDas een ander verhaal
En mijn andere mini's heb ik niet gekozen
Dan had ik ze wel iets minder mini gemaakt
Ik kan hier voorlopig geen mening over geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit gaat om etenDas een ander verhaal
En mijn andere mini's heb ik niet gekozen
Dan had ik ze wel iets minder mini gemaakt
Whehehe dat zegt cif ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Meer dan een handvol is toch zonde
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan hier voorlopig geen mening over geven.
6 bruine boterhammen, 2,5 pizza, appel, walnoten, 200gr chocolade.quote:
het is een vloekquote:
cifquote:
Het vroegere Andy volgensmij ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cif
Dat is toch een schuurschoonmaakmiddel
Wentelteefjesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En melk en kaneel.
Maar zo kun je alles wel kapot relativeren...
Ow sorry force of habbitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cif
Dat is toch een schuurschoonmaakmiddel
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow sorry force of habbitEuh.. mijn man heet A.ndy en zijn vrienden hebben hem als bijnaam cif gegeven; wat ik dus ook heel vaak hier doe om hem te benoemen
![]()
Ja, jaren 80 kind, heb de naamsverandering nog meegemaaktquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow sorry force of habbitEuh.. mijn man heet A.ndy en zijn vrienden hebben hem als bijnaam cif gegeven; wat ik dus ook heel vaak hier doe om hem te benoemen
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, jaren 80 kind, heb de naamsverandering nog meegemaakt
Ik technisch gezien ook, maar blijkbaar iets minder bewust met schoonmaakmiddelen bezig geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, jaren 80 kind, heb de naamsverandering nog meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |